Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וזריעת השקרים ממשיכה, הרי בוועד הקודם באחת הישיבות דובר על נציג עמותה בוועד ההתאחדות תשאלו את אהוד לביא ומר מלמד שהיו בוועד,

ואז אמרתי, אין טעם הרי אני כיו"ר מייצג את העמותה אם ישלחו נציג אחר אצטרך לפי התקנון להתפטר ואז יקרה מצב חדש שבו אולי יבחר מישהו שלא בדיוק בראש מעייניו ראלי?

ועוד

זוכרים את הביתן של ההתאחדות באוטומוטור? מי כיכב בביתן? העמותה!

מה בדיוק מחפשים היום מר מלמד ומר סרוגו? לסנגר על החלטה שלדעת רבים אינה חוקית?

אדרבא שהם יוכיחו שההחלטה נכונה ,חוקית, מקצועית,נעשתה בתום לב, מה קרה? דני לוי הפך לאוייב העם?

בושה וכלימה!

מירוצי מכוניות

  • תגובות 158
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רק לידיעה

במכתב אנונימי ללא חתימה וחותמת נשלח ביום חמישי האחרון פקס מעמותת IDRO בה הם מחליטים לפרוש מהתאחדות הספורט המוטורי.

המכתב היה ממוען ליו"ר,לטל שביט,לעו"ד רון דרור.

אנו מאחלים להם בהצלחה.

מירוצי מכוניות

פורסם
דני שלום

 

 

כמו כן אני סבור , כמו רבים אחרים בעמותה, שכל מה שפעלת למיסוד הספורט,עשית זאת בשליחות העמותה שאותה ייצגת נכון? ולכן היינו רוצים שתביא איתך את המסמכים המעידים על הכרת ההתאחדות על ידי הממסד (משרד הספורט וכו'..), מסמכים המעידים על הכרת ההתאחדות על ידי ה-FIA ותקנון ההתאחדות המקורי בתוספת התיקונים ומתי הם תוקנו !

אני מקווה שהדיון באסיפה יהיה תרבותי ולטובת כולם ,ואם כך יהיה, אני מאמין שנצא מחוזקים לדרך חדשה .

 

מישל

 

אני מקווה שאתה גם רוצה שהדיון באסיפה הכללית יפזר את הערפל ויסיים את ההתנגחויות כי בסופו של דבר זה לטובת כולנו !!!!

אז לפחות תכבד את יתר חברי העמותה שרוצים לדעת סוף סוף את האמת,ותבוא מוכן לשאלות שהועלו כאן,בליווי מסמכים ואנא ממך -בלי משחקי כבוד !!!! קבלת מנדט מאיתנו ובזכותו פעלת-

דווח לנו ,זו חובתך !!

 

יואב

 

אם אתה רוצה להמנות בעתיד על נהגי הראלי,אתה מוזמן להגיע ולשמוע.

 

מישל

פורסם

אריה פהן הציג את עצמו כחבר וכדובר עמותת הראלי רייד.

מענין מה יש לך לומר על ציטוט זה של יו"ר עמותת הראלי רייד

מר' ברוך טולדנו?

 

אני מבקש להעמיד את הדברים על דיוקם המלא, כיו"ר עמותת הראלי רייד:-

 

 

1. אני כותב את הדברים כאחד ממיסדי עמותת הראלי רייד וכמי שהתבקש להיות יו"ר, והסכים.

 

2. בועד העמותה 9 חברים - גל שחם, ניצן שקל, לירן סברוב, אופיר לוק, אריה פאהן, נמרוד

מלר, ארז אברמוב וויקו אסולין והח"מ.

 

3. ששה מתוך התשעה(מי שלא הגיע - ארז אברמוב, לירן סברוב ונמרוד מלר), נכחו בישיבה המשותפת של שלושת ועדי העמותות (ראלי, ראלי רייד ועבירות) בה הוחלט פה אחד כי שלושת העמותות ילכו יחד לצורך קבלת ההכרה כהתאחדות, תוך שמירה על אוטונומיה מירבית של כל עמותה בתחומה.

 

4. באותה ישיבה הוחלט כי כל עמותה תמנה 3 נציגים מטעמה, ויחד יהיו 9 חברים בגוף שיבקש הכרה, מתוך הבנה שהליכה משותפת של שלושת עמותות השטח, תועיל ותקדם את סיכויינו לקבלת ההכרה.

 

5. שלושת הועדים לא נקבו בשמות שלושת הנציגים של כל אחת מהעמותות לגוף המשותף, אם כי חמישה מחברי ועד הראלי רייד, הביעו את רצונם כי שחם, אסולין ואני נהיה הנציגים.

 

6. אריה פאהן התנגד מכיון שראה עצמו מתאים להיות אחד משלושת נציגי הראלי רייד לגוף המשותף, אך דעתו לא התקבלה.

 

7. לכן, סוכם כי העמותות ידווחו תוך יום יומיים מי יהיו נציגיהן. עמותת הראלי עשתה כן וגם עמותת העבירות. ניצן שקל מהראלי רייד ארגן ישיבה טלפונית בנוסף לפניה בכתב במייל בענין זה, והתוצאה היתה ש - 6 הצביעו בעד שחם+ אסולין+ טולידאנו(שחם, אסולין, טולידאנו, סברוב, לוק ושקל) בהתנגדות פאהן ובלא לקבל התייחסות מאברמוב ומלר.

 

8. זאת החלטה ברוב קולות של חברי הועד, והיא תקפה לחלוטין - בניגוד למה שאריה אומר, הועד הזה מוסמך(וחייב) לבחור מתוכו את נציגיו, וזאת לא החלטה של האסיפה הכללית אלא של הועד, ובסמכותו.

 

9. אני מבין שאריה איננו רואה זאת בעין יפה, אך זאת לא סיבה לטעון את הטענות הבלתי קבילות וחסרות הביסוס שהוא העלה כאן.

 

10. אני מצטער שאריה מתנגד לכל הצעה ולכל החלטה, והאמת היא שאינני מצליח להבין למה. מכל מקום, יתכן שזאת הסיבה שחברי הועד לא בחרו בו כאחד הנציגים לגוף המשותף.

 

11. אני מציע ומצפה שהדברים לא יתגלגלו להתנצחויות ומריבות, סטייל העמותות האחרות שראינו בתחום. עד עכשיו כל חברי העמותות עובדים ביחד, ברוח טובה וללא ויכוחים, ואין לנו כל כוונה לאפשר לאף אחד לנקוט שיטות אחרות, על מנת לסכסך ולסבך את הענינים, גם אם זאת מטרתו של מי שמתחרה בנו ומתנגד לנו (מסיבות אישיות מובנות, אך לא ראויות), בין בעצמו ובין באמצעות אנשים מטעמו.

__________________

פורסם

מישל

בוא נסכם כי דבר ראשון מחוייבותי לעמותת נהגי המירוצים פגה לאחר שנבחרתי להוליך מהלך

ולהעביר את חוק הנהיגה הספורטיבית וכך עשיתי.(גם תודה על הדגלון)

מעבר לכך אני מחוייב לשלם דמי חבר ל-2007 כנהג ואכן שילמתי.

ההחלטה של עמותת נהגי המירוצים נפלה (עוזבים את ההתאחדות)

לכן

אינני מחוייב להציג שום הוכחות וגם לא מסמכים אלא במקרה שההחלטה שלכם נמשכת בחזרה

ואז כדבריך יפתח דיון תרבותי ולא מתלהם אם ללכת לחוד עם עמותות הראלי רייד והעבירות

או עם התאחדות הספורט המוטורי.

אני סבור וזאת אני אומר בלי כחל וסרק וכחבר עמותה שההתנהלות של מר סרוגו ומר מלמד היא שערורייה בכל הקשור להחלטה כה חשובה שלא הובאה לאסיפה כללית.(גם מסע ההסתה נגדי)

הסיפורים הבנליים של חיפוש איפה כתוב שהעמותה הצטרפה בעבר בפרוטוקולים מגוחכת

הרי יצא מכתב ממר סרוגו אלינו להתאחדות על פרישה או אי הצטרפות, לא היו חתומים עליו

אחרים.שאל גם את לביא ומלמד הם היו חברים בוועד הקודם איך הבאתי לדיון את פרוטוקול ההתאחדות, כמדומני גם אתה קיבלת העתק אם זכרוני אינו מטעה אותי,

בישיבה ההיא בקשו החברים לשלוח נציג מטעמם להתאחדות אז מה הסיפור החדש שצץ?

חוץ מזה יש לי שאלה פשוטה

יש לעמותה עו"ד מעולה (הוציא אותנו גדולים מפרשת דורות) איך יכול להיות שעד שבוע שעבר

לא מצא לנכון מר סרוגו לפנות אליו לייעוץ? הרי זו החלטה הרת גורל ?מאיפה צץ החיפזון?

מי לחץ לרוץ ישר לפרישה ,חיבור, למה? מה בער?

אני אינני עומד לחקירה מישל ולכן אני מתקומם נגד הגישה הפטרונית שלך להביא הוכחות!!

נפלה בעמותה החלטה נקודה. אז מה הבעייה?

לדעתך ההחלטה שגוייה? לא חוקית? נעשתה בחופזה? בטלו אותה בכתובים ואז תוכל לבקש ממני

את מה שתרצה.

זה לא עניין של אגו כך לדעתי צריך להתנהל. זוכר את הקיטורים? לא משתף?

מירוצי מכוניות

פורסם

על מנת לקבל רשיון נהיגה ספורטיבית יהיה על המבקש לקבל טופס מרשות הספורט

ויצטרך לעבור הכשרה על אותו כלי תחרותי שבו הוא יתחרה.

ההכשרה תינתן ע"י

מועדון לנהיגה ספורטיבית שאת המועדון אישרה ההתאחדות המייצגת את אותו תחום.

או

נציג האירגונים הבין לאומיים בעל הסמכות לאותו תחום

או

תאגיד שהוסמך ע"י הרשות.

פטורים מהכשרה?

הרשות רשאית לפטור מבקש רשיון נהיגה תחרותי נהג המחזיק או החזיק בעבר רשיון נהיגת מירוצים בין לאומי

(לקט מהתקנות הנכתבות בימים אלה)

כמו כן יהיו בחינות תאורטיות למבקש והן:

הוראות הנהיגה הספורטיבית וכללי הנהיגה הספורטיבית החלים על התחום של מבקש הרשיון.

בברכה

דני לוי

מירוצי מכוניות

פורסם

מיקי

עמותת הראלירייד תמשיך להתנהל כל עוד אני חבר וועד בה בשקיפות מלאה .

הצבעות יעשו רק בישיבות וועד או אסיפה כללית .

הפרוטוקולים של הישיבות יפורסמו לאחר שאושרו ע"י כולם, כפי שזה נעשה עד היום .

כך שאתה יכול להמשיך לנסות להשמיץ ולסכסך ,אבל זה לא יעזור לך

 

 

מי הם מייסדי /חברי וועד עמותת העבירות שאתה היו"ר שלה ?

ואיך זה שאתה כבעל עסק פרטי שמארגן תחרויות מבקש הכרה בך כהתאחדות ?

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם

דני

 

אם לא הבנת את אשר כתבתי אז אסביר כדי שיהיה ברור ומובן !

 

כשהתקבלה ההחלטה בוועד הנוכחי להפרד מההתאחדות ,שאתה עומד בראשה,אני הוא זה שעלה

והתלונן כי היו"ר גבי סרוגו חרג מסמכותו בכך ששלח המכתב להתאחדות, המורה על הפרישה,

ובו כתב שזו היתה החלטת וועד, וכשביררתי זאת , הסתבר שלא היתה שום החלטת וועד אלא דיון בנושא בלבד(תשאל את עופר המזכיר,צבי לייט ,אילן אהרון והנוכחים באותה ישיבה,שאול זייטמן ואהוד פוביצר)

אז הבעתי את דעתי שהחלטה כזו חשובה מסוג זה,ומן הראוי, לקבל בפורם של אסיפה כללית ולא בהחלטה חפוזה מה עוד שהוועד מונה רק חמישה חברים (במקום שבעה).לאחר שהדבר נודע הרבה חברים בעמותה הרימו גבה לאור התנהלות היו"ר החדש,וגם הם הביעו את מורת רוחם !!!

ההסברים שקבלנו מהוועד הנוכחי על ההחלטה לפרישה,מתייחסים לכל אותן הבהרות שבקשתי ממך להמציא לקראת האסיפה ביום שלישי,ולכן בקשתי אליך,כי אם הדברים לא יובהרו אחת ולתמיד,

אנו יודעים לאן זה יוביל, אך אם אינך מעוניין לספק לנו את החומר, כדי שנוכל לשקול ולשנות את החלטת הוועד,שאתה כה מתקומם נגדה, תן לנו הסבר על סמך מה נוכל להסתמך כדי להביא לשינוי ההחלטה ????

אל תשכח שלא כל שבוע אפשר לכנס אסיפה כללית שבסכמותה לשנות החלטות וועד , לכן אני חוזר ואומר לך,עזוב את משחקי הכבוד והאגו ,כי אם הצדק אתך הרי חברי העמותה לא מטומטמים וההחלטה לפרוש תשונה !!!

 

אז דני , עזוב , לא מחוייב כן מחוייב,גישה פטרונית (עאלק) וכו'.... כל זה סתם אגו ותו לא ! אל תחפש תירוצים !

אנשים הפעם חושבים כמוך ורוצים לשנות דברים שאתה רוצה , אז יאללה עזור להם !!!

 

מישל

פורסם

דני

 

בהמשך לשיחתנו מאתמול בבוקר , מסתבר כמו שאמרת , שאני לא לבד שחושב שצריך להמשיך בדרך שלך , דווקא עכשיו .

יש עוד שחושבים כמוני וכמוך .

עכשיו זה הזמן "להילחם" , בצורה הוגנת ודמוקרטית ובמוסדות המקובלים , קרי האסיפה הכללית של ה-IRDA בכדי לשכנע את מי שעדיין לא השתכנע .

 

ואם בכל זאת אנשים יחשבו שצריך ללכת בדרך אחרת אזי נקבל את דעתם ונעשה זאת בדרכם .

 

מה שבטוח , כולם עושים זאת אך ורק מתוך אהבת הספורט ומחשבה שהדרך שלהם נכונה .

 

 

יום גשום

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

מישל שלום

אני באמת זוכר את ההתנהלות שלך מול אותה החלטה לנטוש את ההתאחדות

רק תזכור שמאז התהליך הואץ ,ז"א הם המשיכו וקבעו עובדות למה?

לאחר שהתייעצתי עם חברים מההתאחדות , אגיע עם החומר הרלוונטי

בברכה

דני

מירוצי מכוניות

פורסם

דני לוי היקר

אתה ניזון משמועות ומסיפורים טועה ומטעה.

מלמד ומלמד ומלמד טוב שיש את מי להאשים.

המצפון שלי נקי את זה כבר כתבתי לך, שאלת אותי שאלות קיבלת תשובות אחת אחת

מצדי אתה יכול לפרסם בפורום את כל ההתכתבות שלנו.

לי אין מסמכים סודיים ואני לא מפחד

מ: ציטוט מדברי דני לוי

" השתלטות עויינת של שרלטנים "

בברכה יובל

יובל מלמד

פורסם

יובל מלמד

מה אתה קופץ? האם כתבתי השתלטות עויינת של יובל מלמד? על ראש הגנב בוער הכובע?

תספר בבקשה לכולם איך ניסית לטרפד את בקשת משרד הספורט להחזיר אותי לעבודה?

ספר למשל איך בקשת להחדיר לכותבי התקנות את גבי סרוגו,מיקי יוחאי,ברוך טולדנו,אופיר לוק,ועוד...

מעניין !! הא?

למה דווקא הם? לא חלילה שיש לי משהו נגדם, אבל למה הם? אני מבין שרצית צוות שיתוק לא היגוי

לא הלך הפעם, מצטער בשבילך

והנה אנחנו יושבים ביחד ומדברים ביזנס בפגישות במשרד הספורט הרגשת שם שאני מכשיל אותך?

אני שואל שוב, איך נתת יד להחלטה לא חוקית בעליל בתור חבר וועד ליו"ר שלך (הרי בינינו אתה מנהל את העמותה לא הוא) להתחבר ולהקים התאחדות נפרדת? איך אתה בתור חבר וועד מסכים

לאמץ לעמותה תקנון צרפתי שלא אתה (בלי לפגוע,לא אתה ולא מר סרוגו דוברים את השפה?)

מבלי להתייעץ עם אנשי המקצוע של העמותה? (אתה יודע יש כאלה מלבדכם)

איך אתה כ"רואה שחור לבן" כדבריך לא פנית לעו"ד רון דרור בהחלטה כל כך חשובה לעמותה ודרכה בעתיד?

אתה שוב חוזר ומתרכז במסמכים סודיים ,ממש פטטי, תתבגר, אתה יודע בדיוק למה הסתרתי את המכתב הזה כי כתוב שם מפורשות מה על ההתאחדות לעשות על מנת לקבל הכרה בין לאומית.

אבל מה?

מר סרוגו צורח שהמסמך מזוייף,שאני מפנטז ואתה שותק למה ? כי נוח לך. שתקת גם שמר סרוגו

אמר לחברים שבכלל אני אשם בתפיסה של המשטרה בדורות כי היה נוח לך, תקשיב טוב מלמד, לו היה מישהו מעז להאשים אותך או חבר אחר מהעמותה בשטות הזו הייתי יורד עליו קבל עם ועדה. מבין את ההבדל?

אבל מה לעשות מלמד בגיל הזה קשה לשנות אופי, אמרתי לך לא פעם ,אתה לא יודע להיות חבר

אותך מעניין רק דבר אחד לא חברות אלא אינטרס אישי

הנה דני מחוץ למקבלי ההחלטות בעמותה, בוא תאיר את עינינו מה השתנה לטובה אחרי חודשיים?

אתה טועה בדרך מלמד ולצערי אתה גם מטעה ,אל תשחק את התמים, אתה בחור מאד מתוחכם

נתראה ביום שלישי

בהצלחה

מירוצי מכוניות

פורסם
יובל מלמד

מה אתה קופץ? האם כתבתי השתלטות עויינת של יובל מלמד? על ראש הגנב בוער הכובע?

תספר בבקשה לכולם איך ניסית לטרפד את בקשת משרד הספורט להחזיר אותי לעבודה?

ספר למשל איך בקשת להחדיר לכותבי התקנות את גבי סרוגו,מיקי יוחאי,ברוך טולדנו,אופיר לוק,ועוד...ראשי העמותות

מעניין !! הא?

טועה ומטעה

כאשר נשאלתי לדעתי ע"י שוקי דקל אמרתי כי ראשי כל !!!!! העמותות צריכים להיות חברים

בועדת ההיגוי.

למה ? כי לכל עמותה בעיות שצריך לטפל.

אני בניגוד לך לא מבין בצורה מושלמת בכל אחד מענפי הספורט,

כל מסמך מבית היוצר שלי ושל עו"ד צבי ענבר עובר את כל !! ראשי העמותת!!

זה מנהל תקין!!

למה דווקא הם? לא חלילה שיש לי משהו נגדם, אבל למה הם? אני מבין שרצית צוות שיתוק לא היגוי

לא הלך הפעם, מצטער בשבילך

אני באמת מצטער שאתה ממשיך לטעות שוב ושוב

והנה אנחנו יושבים ביחד ומדברים ביזנס בפגישות במשרד הספורט הרגשת שם שאני מכשיל אותך?

לא

אני שואל שוב, איך נתת יד להחלטה לא חוקית בעליל בתור חבר וועד ליו"ר שלך (הרי בינינו אתה מנהל את העמותה לא הוא) להתחבר ולהקים התאחדות נפרדת?

אמרתי ואני חוזר ואומר

לדעתי כל עמותות הרכב צריכות ללכת בהתאחדות נפרדת

טל שביט ידידך וראשי עמותות האופנועים שמעו אותי אומר זאת בישיבה שהתקימה באוקטובר

תאריך 11-10-06

דעתם היתה שאם אנחנו רוצים להקים התאחדות נפרדת (4 גלגלים ) אנחנו צריכים לעזוב כי הם שילמו על הקמת ההתאחדות!!!!!

צר לי כי דעתי שונה מדעתך בנושא- אתה מוזמן לעזוב את התאחדות האופנועים ולהגיש מועמדות

לתפקיד יו"ר בהתאחדות 4 גלגלים

איך אתה בתור חבר וועד מסכים

לאמץ לעמותה תקנון צרפתי שלא אתה (בלי לפגוע,לא אתה ולא מר סרוגו דוברים את השפה?)

מבלי להתייעץ עם אנשי המקצוע של העמותה? (אתה יודע יש כאלה מלבדכם)

שוב טועה ומטעה

אני לא הסכמתי לקבל את התקנון הצרפתי !!!!

ואין בכוונתי לקבל כל תקנון שאינו בשפה העברית.

החלטת הועד בנושא לפי בקשתו של גבי היתה לבדוק אפשרות בממסי לגבי מצב בו

העמותה תאמץ תקנון שאושר ע"י FIA ( התקנון הצרפתי )

האם ממסי תדאג להכרה של FIA בעמותה ובפעילות שלה.

ורק לצורך הזה אישר הועד את הנושא.

המכתב שהוציא עופר שוורץ היה טעות והוא כבר התנצל על כך

איך אתה כ"רואה שחור לבן" כדבריך לא פנית לעו"ד רון דרור בהחלטה כל כך חשובה לעמותה ודרכה בעתיד?

גבי יו"ר העמותה היה בפגישה אצל רון דרור ודיווח לועד בזמן ישיבת ועד

אתה שוב חוזר ומתרכז במסמכים סודיים ,ממש פטטי, תתבגר, אתה יודע בדיוק למה הסתרתי את המכתב הזה כי כתוב שם מפורשות מה על ההתאחדות לעשות על מנת לקבל הכרה בין לאומית.

אבל מה?

ימי החושך נגמרו

מר סרוגו צורח שהמסמך מזוייף,שאני מפנטז ואתה שותק למה ? כי נוח לך. שתקת גם שמר סרוגו

אמר לחברים שבכלל אני אשם בתפיסה של המשטרה בדורות כי היה נוח לך, תקשיב טוב מלמד, לו היה מישהו מעז להאשים אותך או חבר אחר מהעמותה בשטות הזו הייתי יורד עליו קבל עם ועדה. מבין את ההבדל?

אין לי אפילו מה לומר...........

אבל מה לעשות מלמד בגיל הזה קשה לשנות אופי, אמרתי לך לא פעם ,אתה לא יודע להיות חבר

אותך מעניין רק דבר אחד לא חברות אלא אינטרס אישי

מה האינטרס האישי שלי?

 

הנה דני מחוץ למקבלי ההחלטות בעמותה, בוא תאיר את עינינו מה השתנה לטובה אחרי חודשיים?

יש ועד שעובד ומתפקד ויש אנשים מחוץ לועד שדואגים לחמם את כל האחרים כמה הועד הזה חרא

אני מזמין את כל "המקלדנים " שמותיהם פה בפורום לבוא לישיבות ועד , להבחר לועד, ולא רק

"להקליד " תתבישו לכם.

 

אתה טועה בדרך מלמד ולצערי אתה גם מטעה יכול להיות שאני טועה לפחות כולם בועד ובעמותות כולל בישיבת הדראג שאתה השתתפתה שומעים את הדברים, ברור לי שאם לא הייתי מציג מועמדות ליועץ משרד הספורט לא היתה לך כל בעיה - עד אותו יום לא שמעתי ממך אפילו תלונה אחת,בדקתי היטב גם בפורום וגם במיילים.

אתה דני לוי לא יכולתה להבחר כי לא הגיוני שדני לוי יהיה

1. יושב ראש העמותה

2.יושב ראש ההתאחדות

3.יועץ רשות הספורט

,אל תשחק את התמים, אתה בחור מאד מתוחכם

נתראה ביום שלישי

בהצלחה

בברכה יובל

יובל מלמד


×
×
  • תוכן חדש...