Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 158
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נהג , נווט, או רוכב שירצה להתחרות או להשתתף באימונים בספורט מוטורי תחרותי יהיה חייב להיות רשום בעמותה שהוכרה ע"י ההתאחדות,ורשות הספורט המוטורי, כך קבע המחוקק.

במסגרת זו יונפק רשיון המתחרה שלו.

משמעות נוספת לחברות בעמותה כלשהי ?(לא כספורטאי) את זה תשאל בעמותה אליה אתה מעוניין להצטרף או לתרום.

בברכה

דני לוי

מרכז ועדת ההגוי

משרד המדע התרבות והספורט

מירוצי מכוניות

פורסם

אריה

אתה אולי דובר עמותת הראלי רייד, אבל לא דובר העמותות .הפגישה האחרונה אינה פגישת

עמותת הראיל רייד, אלה מפגש ועדי שלושת העמותות. ואני לא זוכר שנבחרתה להיות הדובר.

כדי שתבדוק אצלך בעמותה את הענינים, אלי הגיעו שמות שלושת הנציגים ואתה לא אחד מהם.

אני בודאי לא קובע מי יהיו נציגי עמותת הראלי רייד בהתאחדות. כאחד שאמור להיות דובר עמותת

הראלי רייד כדאי שתתעדכן לפני פירסום הודעות.

פורסם
אגב - אתה יודע שדעתי האישית היתה כן לצרפם .

 

אין כאן ענין אישי, אני באופן אישי לא הבעתי דעה בנושא.

אני הביע את דעתי בפגישת ההתאחדות .

פורסם

מיקי

כפי שכתבתי אני מזכיר ודובר עמותת הראלירייד , ולכן אני מפרסם את הדברים מטעם עמותת הראלירייד, לאחר שהדבר אושר כפרוטוקול .

אני לא יודע מי שלח לך שמות ואיזה שמות שלחו לך כיוון שלא נערכה ישיבת וועד של עמותת הראלירייד מאז הפגישה ביום ראשון .

אני לא מתנגד להתאחדות , רק שצריך קודם כל לסכם דברים ולקבוע בדיוק את סמכויות ההתאחדות ביחס לעמותות .

אי אפשר להתייחס לזה בביטול כי זה דברים שמעוגנים בחוק .

לאחר שהדברים יסוכמו ויאושרו באסיפה כללית של עמותת הראלירייד , אהלן וסהלן .

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם

שי

 

1.נכון להיום מי שרוצה להשתתף באימונים שהעמותה יוזמת, חייב להיות חבר עמותה,הדברים אמורים לגבי נהג ונווט !

 

2.היותך חבר עמותה מקנה לך זכות להשתתף בכל פעולות העמותה , להשתתף בדיונים באסיפות

למינהם ,אך אינך זכאי להצביע,לבחור ולהבחר למוסדות העמותה ,דבר אשר מונע ממך להשפיע, זכות זו שמורה אך ורק לחברים שהם במעמד של מייסדים.(הוותיקים)

 

3.אני הצעתי לפני יותר משנה לשנות התקנון ,על מנת לתת לחברים החדשים זכויות כמו למייסדים,

אך לצערי הייתי קול בודד ולא הצלחתי. לאחרונה כאשר הרבה חברים הבינו שהדבר פוגע בתדמית

העמותה ובסיכוי לצירוף חברים נוספים לעמותה,התקבלה החלטה בוועד להציע שינוי בתקנון

המקנה זכות הצבעה ובחירה לחבר חדש שאינו מייסד,ובלבד שמספר הנבחרים החדשים לוועד העמותה לא יעלה על שלושה חברים. ההצבעה על שינוי התקנון המוצע תתקיים באסיפה הכללית

הקרובה ביום שלישי 2.12.2006 בשעה 20.00 בסוברו הרצליה !

 

מישל

פורסם

אריה

לדעתי יש קצר תקשורתי בין ועד עמותת הראלי רייד לבין הדובר.

כדאי שתיבדוק עם הועד שלך את הדברים ,זה כבר לא מעניני

כיצד הדברים עובדים בעמותת הראלי רייד .

פורסם

מיקי

אל תנסה ליצור " קצרים " היכן שאין .

עמותת הראלירייד מתנהלת ותמשיך להתנהל בשקיפות מלאה כל זמן שאני חבר וועד .

כל הפרוטוקולים מפורסמים .

 

להזכירך אני גם חבר (רגיל מן השורה ) ב"עמותת העבירות" שאתה היו"ר שלה ,זאת כיוון שאני מתחרה בתחום ורוצה את חיזוק העמותה , אבל הייתי שמח לדעת מי הוועד שלה ? מי נציגיה בהתאחדות ?

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם

חברים יקרים !

לא ברור לי איך אבל . . .יש תמיד כאלה שמצליחים להדהים אותי.

לצערי החוק לספורט מוטורי עדיין לא אושר, ועדיין לפני שיש מינוי להקמת התאחדות כבר יש מלחמות יהודים.

יש נוהל לעינין זה וכדאי לזכור זאת.

גם דני לוי הקים לעצמו גוף לא חוקי (עד כמה שאני יודע)הנקרא התאחדות ע"י.

גם אתם רצים להקים התאחדות ?

אתם כל כך רוצים לשבת בהתאחדות ?

לדעתי עדיין לא יבש הדיו על תקנון כל העמותות המדוברות וכבר יש מלחמות פנמיות וזה עדיין לפני הקמת ההתאחדות. אני מציע לכולנו לא לרתום את הסוסים לפני העגלה. ובטח לא לתפור חליפות .ואולי לעשות קודם כל סדר בכל עמותה ועמותה,לדעוג לשלמות הבית ולא להתפצל ולהקים עמותות משנה וארגוני גג.

גם כלפי חוץ זה נראה לא טוב, אנחנו צריכים להיות מאוחדים ורק בזה יהיה כוחנו.

נקודות לחשיבה.

בכבוד רב

רמי לימון

פורסם

איגור

אין בשרשור הזה זריקת בוץ , יתכן ואפילו נהיה בעתיד התאחדות משותפת , רק חשוב שהדברים יעשו בהסכמות של חברי העמותות השונות ,ולא במחטפים לפי רצון של מישהו כזה או אחר .

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם
אני מציע לכולנו לא לרתום את הסוסים לפני העגלה. ובטח לא לתפור חליפות .ואולי לעשות קודם כל סדר בכל עמותה ועמותה,לדאוג לשלמות הבית ולא להתפצל ולהקים עמותות משנה וארגוני גג.

גם כלפי חוץ זה נראה לא טוב, אנחנו צריכים להיות מאוחדים ורק בזה יהיה כוחנו.

 

מסכים איתך ב-100%

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם
נהג , נווט, או רוכב שירצה להתחרות או להשתתף באימונים בספורט מוטורי תחרותי יהיה חייב להיות רשום בעמותה שהוכרה ע"י ההתאחדות,ורשות הספורט המוטורי, כך קבע המחוקק.

במסגרת זו יונפק רשיון המתחרה שלו.

משמעות נוספת לחברות בעמותה כלשהי ?(לא כספורטאי) את זה תשאל בעמותה אליה אתה מעוניין להצטרף או לתרום.

בברכה

דני לוי

מרכז ועדת ההגוי

משרד המדע התרבות והספורט

אבל עד עכשיו אין התאחדות ורשות פעילות, לא?

אז אין גם עמותות מוכרות... ע"י המחוקק הכוונה...

מה הקריטריונים להכיר בעמותה מסויימת?

האם תוכל להרחיב בנושא, דני?

תודה מראש,

אלון.

פורסם

והנה אנו מתבשרים, כי עוד התאחדות יוצאת לדרך...

 

מעניין יהיה לשמוע בישיבה הקרובה של עמותת נהגי הראלי כמה חברים היו מעורבים במהלך הזה? ידעו עליו מראש? מסכימים איתו?

 

לי נראה שקצת מוקדם מידי להקים התאחדויות, למנות נציגים, לאמץ תקנונים חדשים שלרובינו הם אינם מוכרים... (ואולי אני טועה וכל הצעדים הללו הכרחיים - אני לפחות, אשמח לשמוע הסבר ממצה על כך)

 

לאחר ההצהרות שפוזרו ביד רחבה בהתכנסות של חבריי עמותת הנהגים לפני כחודש, נראה לי, כי יהיה ראוי, שלפני שמקבלים החלטות הרות גורל או משנים סדרי בראשית ישמעו תחילה המחליטים את דעת חברי העמותה אותם הם אמורים לייצג - או שלפחות יציגו בפניהם את המהלכים המתוכננים - שלא נשמע עליהם אחר דבר...

 

הרי נגד זה בדיוק, הלינו מלכתחילה אלו המחזיקים היום במושכות!

 

אם פעם עוד ניתן היה להצדיק עשייה נחבאת של מעטים בתירוץ, כי ריבוי דיעות יתקע מקלות בגלגלי חוק הספורט המוטורי - עתה משהחוק קיים - לא נראה, כי יש הצדקה לעשות דברים בחופזה ובהחבא - בטח לא בהחבא מחברי העמותה.

 

לחברי העמותה אני קורא מפה - לישיבה הקרובה, תגיעו ותשפיעו!

אלון

 

נ.ב.

בשרשור אחר קראתי כי רמי לימון העלה טענה שההתאחדות בראשה עומד דני לוי - אינה חוקית.

אשמח אם מישהו יוכל לסדר לי את נושא מבנה החוק, הרשות, ההתאחדות/יות והעמותות.

בשיא הכנות - אני כבר לא מבין על מה המהומה.... לכל 5 מתחרים עמותה וכל שתי עמותות התאחדות...

(עמותה לכל "ילד" - על משקל "מחשב לכל ילד")...

רמי, היות ואתה העלת את זה ואני מכבד מאוד את דעתך - אשמח לשמוע הסבר קצר על המצב הקיים ומה אמור להיות, כי אותי - כבר הצליחו לבלבל!

ואם אותי הצליחו לבלבל - אז בטח גם אחרים שפחות מעורבים...

בברכה,

אלון חלווה.

פורסם

רבותיי שלום

על מנת למנוע חרושת שמועות שלפעמים היא גם זדונית אני אנסה לסבר את אוזניכם

א. התאחדות הספורט המוטורי בישראל ע"ר, היא התאחדות חוקית למהדרין, קיבלה את אישורו של רשם העמותות בשנת 2005 בכך שמנהל הספורט הודיע לרשם העמותות כי הוא מכיר בהתאחדות וזאת בעקבות פנייתו של הרשם למשרד הספורט.

(מכתב אישור לרשם העמותות ממנהל הספורט מצוי במשרד הספורט אצל אורי חרל"פ)

ההתאחדות הוקמה בהמשך לקו שהנחה אותי לכל אורך הדרך, קרי קשר עם פדרציות בין לאומיות

אופנועים ומכוניות שהחונכים שלנו היו הMSA (ההתאחדות האנגלית) וזאת אע"פ שקשריי האישיים בצרפת טובים לא פחות (לכולם זכור כי את השופט הראשי לתחרות של שליט בערד הבאתי מצרפת).

הסיבה היא שהשפה הזרה בארץ בכל הנושאים היא אנגלית והתרגומים משפה זו כולל הניואנסים קלים יותר לתרגום (למשל בנושא שיפוט,ערעורים, וכו,)

להתאחדות הזו יש תקנון שפורסם וניתן אף לוועד עמותת נהגי המירוצים לעיון, הדבר העיקרי בתקנון

אומר כי לכל עמותה הרשומה בתקנון יש חופש פעולה מלא ,אוטונומייה מלאה בכל הקשור לפעילותה הספורטיבית, הדבר השני איזון מלא בין רוכבים לנהגים בלי קשר לגודל הפיסי של כל עמותה.

את התקנון כתב (רק עמותות האופנועים שילמו) עו"ד רון דרור שמלווה את עמותת נהגי המירוצים 6 שנים..

נציגי העמותות הצביעו כי היו"ר אינו בר הצבעה אלא אך ורק במקרה של שוויון (לכל המלעיזים שאומרים שדני לוי הקים לעצמו התאחדות)

עמותת נהגי המירוצים קיבלה החלטה לפרוש מההתאחדות הזו ולהקים בעצמה,לעצמה, ו, או ביחד עם,... התאחדות חדשה שהיא מסתמכת על דברו של יובל מלמד שכך נאמר לו במשרד הספורט

האמת!!!

הובהלתי חזרה לעבודה במשרד הספורט ע"מ לזרז את המשך כתיבת התקנות ביחד עם עו"ד צבי ענבר ויובל מלמד כמרכז וועדת ההיגוי (מינוי רשמי) ואנחנו צוות ההיגוי יושב בכל ישיבה ,

אני מודיע נחרצות אין שום דרישה של משרד הספורט להתאחדויות

נוספות

החוק מכיר באפשרות של כמה התאחדויות ועל זה נאמר דמוקרטייה (השר יחליט)

אם הספורטאים רוצים התאחדות אחת שעומדת בקריטריונים? אין כוח בעולם שישלול זאת

(לפי עו"ד רון דרור) ולמיטב ידיעתי הרי אני עובד שם?

פרקטית!

באנגליה,צרפת,גרמניה,איטליה, יש רק התאחדות אחת.

מה היתרון?

קל לקבל ולדרוש למשל ביטוח קולקטיבי זול להתאחדות,ישנה אפשרות לקבל תמיכה כספית מחברת ניהול למשל,מועצה להסדר הימורים,זכויות שידור, וכולי....מלמד שמע זאת בישיבה עם אנשי הבטוח בעצמו, ד"א באותה ישיבה חתמתי בשם ההתאחדות על מסמכי הביטוח (עולה לדיון במשרד האוצר)

מה שאני מנסה לאמר ותמיד טענתי, הכוח בליכוד השורות.

מדוע לקבל תקנונים צרפתיים שעדיין לא מתורגמים כשיש לנו תקנון אנגלי מתורגם ,מסודר שעליו עמלנו ושילמנו?

מדוע לקבל בוועד החלטות חפוזות שחלקן נובע מאגו משטמה לדני לוי והשאר מחוסר הבנה של חלק מהאנשים?

אני גם טוען שהחלטה כל כך רצינית צריכה ליפול באסיפה כללית הלא כך?

4 אנשי וועד (השאר עדיין לא נבחרו עקב שינוי תקנון) אינם עם כל הכבוד בעלי זכות להחליט לאן פני העמותה.

מה קורה היום? אופורייה!! כל 20 איש רצים להקים התאחדות בכיף.רוקחים חיבורים, התאגדויות

מה ייצא בפועל?

תראו לי חברת ביטוח שתעניק פרמייה זולה ל6 אירועי ראלי בשנה בסכום שווה לכל נפש ?

תבדקו ביניכם המבינים בביטוח מהו ערך סבסוד הדדי בין ספורטאים?

הגידו לי אתם אם יותר קל לקבל ביטוח ל65 אירועים בשנה מאשר ל 6

מסע ההשמצות חייב להסתיים ועכשיו!!

אין הרבה מקום במשבצת ניהול הספורט המוטורי ,חייבת להיות התאחדות גג אחת ותחתיה העמותות (עשו טובה תניחו לי, מחר הרי יבחר מישהו אחר)

רק ככה נוכל לדרוש את זכויותינו מכולם כולל כל המשרדים הרלוונטיים ואף בסקטור הפרטי.

זוהי שעת מבחן לפני הישורת האחרונה , אפילו משרד הספורט השכיל להבין זאת והחזיר את יו"ר ההתאחדות לעבודה (היה מי שצרח ואיים שזה ניגוד אינטרסים )

יש לדעת שהפרד ומשול זה בדיוק מה שמספר גופים רוצים שיקרה. זה בוודאי לא לטובתינו

בברכה

דני לוי

מירוצי מכוניות


×
×
  • תוכן חדש...