Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האסיפה ביום שלישי היא אסיפה כללית של עמותת IRDA, לחברי העמותה ולנרשמים החדשים! זה לא המקום בו ילובנו בעיות העולם ותמצא תרופה לנגיף האיידס!

עכשיו חזרנו מן הישיבה והפרוטוקול/הודעה מקדימה לקראת יום שלישי מפורסמת פה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139707

 

בברכה נדב

 

נדב שלום,

באסיפה הכללית מותר להעלות נושאים שמעניינים או דורשים התייחסות של חברי האסיפה הכללית.

גם נושאים כאלו שהועד לא החליט עליהם.

 

אני עוד לא הבנתי על מה היה כינוס "החירום" היום שלצערי מטעמי עבודה והתראה קצרה (פחות מ - 24 שעות) לא יכולתי להגיע אליו. אם זה היה כדי לקבוע תכנים לאסיפה הכללית או לאשר אותם - זה מריח לא טוב! לא ניתן "לצנזר" את האסיפה הכללית והועד אינו יכול למנוע דיון בנושא שחברי האסיפה רוצים לדון בו. בתמצית ובכלליות - הועד כפוף לאסיפה הכללית ולא להיפך.

 

לגבי מי שרוצה להשקיף - אני לא נוקט עמדה נחרצת אבל נראה לי שנכון יהיה לתת לכל הרוצה להשקיף - להשקיף! לדבר? לא! להצביע? לא! להבחר? בוודאי שלא! אבל להשקיף בשקט - נראה לי שכן.

מה יש לנו משהו להסתיר?

שקיפות מלאה - כבר אמרתי.

בידידות,

אלון חלווה.

  • תגובות 158
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מיקי יוחאי

היה לי ברור שיבוא הרגע בו תתנפל בצורה כל כך בוטה על מי שבעצם לא פגע בך במאומה

קודם כל תרד מההתלהמות המכוערת והשפה בה אתה נוקט אינני אוייב שלך מעולם לא הייתי

תתבייש

ככה זה שמתבלעת עליך הדיעה ואתה מוסת ע"י מי אם לא הנהג שלך בראלי?

לא יעזור לך מיקי יוחאי אם אתה כמפיק צריך לשבת בצוות הגוי קלה ונחרצה שישבו כל מפיקי האירועים, פשוט מנהל תקין.(מכיוון שאף אחד מהם לא יושב גם אתה לא יושב)

גם לשליט יש זכויות לא פחות מימך בענף המירוצים וגם לשאר המפיקים,אותך הוביל מלמד פשוט בגלל אינטרס ותו לא.(חוץ מזה תודה לך על הברכות)

אני מאד מצר על התנפלותך עלי מה עוד שחשבתי שאתה חבר, ידעת טוב מאד לזמן אותי לכל אירוע שבצעת ואפילו בקשת ממני שיגיעו אליך חברי כנסת ושרים ,עכשיו פשוט התהפכת?

זכור מיקי הר עם הר לא נפגשים, הגלגל מסתובב, יום יבוא ותמצא את עצמך בסיטואצייה מביכה

פשוט לא מאמין איזה מתוחכם החבר שלך

מירוצי מכוניות

פורסם

ולכל אלה שלא הבינו למה הכוונה בצוות הגוי והמינויים

צוות ההיגוי במשרד הספורט אלו הם יועצים שנבחרו על ידי בתחילת השנה על מנת לעזור

למשרד הספורט מבחינה מקצועית ולהוליך את אנשי המשרד בנבכי חוק הנהיגה הספורטיבית ותקנוני העמותות כהכנה לתשתית.

נבחרתי למרכז הוועדה ובחרתי למיטב הבנתי המקצועית את יובל מלמד,אמצייה גזית,טל שביט,

הוועדה נכנסה חזק לעבודה לאחר שמלמד נבחר לעזור לכתוב את התקנות (בשכר)

ואילו אנחנו הוזעקנו כתגבורת בחזרה לעזור ולדחוף את ביצוע התקנות עד לסיומן.

בשלב הזה ביקש מלמד לצרף לצוות ההיגוי את כל אותם אנשים שהזכרתי בשרשור הקודם למעט

עמותות האופנועים והטרקטורונים, הודעתי שאני מתנגד נחרצות לצרף אפילו אחד מהם ועמדתי התקבלה.

הסיבה שבלאו הכי מלמד מעביר לכל העמותות טיוטות מהתקנות, מקבל הארות והערות וחוזר לישיבות עם סיכומים, מה הטעם לאסוף 10 אנשים שלכל אחד מהם יש סוג אחר של בקשות?

חוץ מזה היה לי ברור ואני אומר זאת בשקיפות מלאה שישנם אנשים שהיו ובצדק מרגישים

נפגעים שלא הוזמנו ,וזריקות הרפש של עכשיו היו מתגמדות לעומת מה היה קורה לולא התנגדתי.

הנה דוגמא, רק הזכרתי שמר יוחאי מפיק אירועים (ובשיא הנאיביות, מעולם לא היה בינינו דין ודברים)

וראו איזו התנפלות

יש רק בעיה אחת בכל הנושא אני רק הולך ומתחסן מההתקפות האלה.

מירוצי מכוניות

פורסם
ממש מעניין - ואני עוד לא התחלתי לכתוב !!!!!

 

אז ברוך...

אל תתחיל...

 

:wink:

 

בצחוק כמובן - אני האחרון שאצנזר מישהו, לא כל שכן - אותך.

 

היה לילה פורה - לא כן?

לילה טוב לכולם,

נמשיך מחר,

חלווה אלון

שהולך לישון.

פורסם

מיקי יוחאי

אני פשוט בהלם וזו לא מליצה, אתה מאשים אותי בין המילים בהצעת שוחד לאריה פאהן?

(פורום גיפולוג)

בא לי להקיא

לאיזה רמה התדרדרת?

בוא הנה בחור כדאי שתתעשת ומייד, וואללה שברת שיא

אני צריך ל"קנות" אנשים?

אני בז לך אם לא תתנצל

דני לוי

מירוצי מכוניות

פורסם

חברים יקרים (ואני משתמש במילה הזו במלוא הרצינות):

כ-ו-ל-נ-ו באותה סירה. כולנו מיחלים ליום הקרב ובא בו אפשר יהיה לערוך כאן תחרויות חוקיות, מסודרות, בלי לחשוש ובלי להתחבא מאחורי "מסעות" ו"אימונים".

אז בבקשה: די. באמת. תעצרו את הניגוחים, המתקפות, האמוציות. יש חילוקי דעות, אפילו קשים. זה בסדר. מותר. הנושא מסובך, פרובלמטי, יש המון מכשולים בדרך. נעשו ונעשות שגיאות. לא צריך לפתוח מלחמת עולם בגלל זה. הכל בר פתרון. עמותת IRDA החליטה ללכת בדרך משל עצמה, להקים התאחדות? זה באמת לא סוף העולם. אף אחד לא שורף כאן גשרים, אני חושב. למשל, אני מבטיח לכם שהתקנות שנכתבות במשרד הספורט אינן מושלמות. אנו נגלה זאת תוך כדי התגלגלות לפנים. תקנות אפשר לשנות. גם החלטות. אכילת איש את רעהו כבר עכשיו, בשלב כל כך מוקדם, לא תורמת כלום.

 

אדון דני לוי הנכבד!

ספר לי מהם ידעותיך בתחום העבירות? מה ידוע לך על תקנות/תקנוני עבירות?

מהו רכב אקסטרים/ אדוונצר? מאיפה אתה מתרגם ובונה תקנות מתאימות לענף העבירות?

 

...דני אני אסכם, תרומתי לספורט המוטורי חקוקה (תכתוב בגוגל את השם ותקבל רזומה)

אני פיתחתי בארץ את אחד הענפים המשגשגים ביותר, עם תקשורת טלוזיה, משטרה,

חוקיים ועם נותני חסויות משמעותים. אז אם אני פסול מלהוביל את ענף העבירות

או לעזור בכל ועדה שהיא ספר לי מי ראוי בענייך?

מיקי ידידי, יש לך אי הבנה בסיסית לגבי תפקידה של ועדת ההיגוי. היא מסייעת למשרד הספורט בכל נושא התקנות, לא התקנונים. אף אחד לא מתעסק שם בעובי הסרנים של קטגוריית אקסטרים או בקוטר הצמיגים של האדוונצ'ר. הנושאים הם הרבה יותר כלליים. תרומתך לספורט המוטורי בישראל אינה מוטלת בספק ואיש לא ייקח זאת ממך.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם
תראה מלמד אין לי עניין להתנצח או להתנגח איתך או עם מישהו ממקורביך

יש לי באמת כמה שאלות בבקשה

.1האם אתה באמת חושב שצורת התנהגותכם וניהול העמותה היום בכל הנוגע להקמה,הצטרפות,

פרישה,שינוי מבנה העמותה,(מחק את המיותר) מתוך וועד של 4 איש זה מינהל תקין?

1. הועד הקודם התנהל במנהל תקין ?

2. ההתאחדות ביוזמתך נרשמה באפריל 2005 בזמן שרק אתה ידעת את משמעות הדבר

ולנו בכלל לא היה מושג אפילו מה זה

3. החוק עבר בכנסת בדצמבר 2005 כ 6 חודשים יותר מאוחר ושם כבר היה ברור הכח שיש

להתאחדות ( לך כבר היה ברור 6 חודשים קודם )

4. מקלידנים יקרים מי ממכם בכלל קרא את החוק !?

5. ב 2005 ו 2006 אתה כיו"ר שימשתה כנציג העמותה בהתאחדות שאתה יושב ראש שלה

הועד לא היה שותף בכלום!!!!!!!!!!!!!!!!

6.את תקנון ההתאחדות קיבלנו פעם ראשונה לאחר לחץ!! על אהוד לביא ב ספטמבר 2006 !!

אחרי שנה וחצי !!

7.בימים אלה שהעסק חם יושבים אנשים לא פחות חכמים ממני וממך ומקבלים החלטות , אף אחד

לא עומד להם עם אקדח לראש

8.אתה הוזמנת לועד העמותה לפגישה כולל טל שביט וכולל דני אוחנה, כל חברי הועד היו

שמעו וקיבלו החלטה שונה מהרצון שלך , בגלל זה המנהל לא תקין ?

9.נכון מה שלא תקין כרגע בועד הוא שאנחנו מתפקדים כועד מלא ! למרות שלפי התקנון

נדב, אהוד, ועופר לא אושרו אבל ההחלטות הם בעזרת כולם !!

10.הוזמנת גם לדראג וגם לראלי רייד וגם דעתם שונה משלך זה אומר שגם שם המנהל לא תקין

11. לדוגמא עו"ד טולדנו גם עו"ד גם משכיל גם יו"ר וגם מתחרה הוא למשל ביקש להפגש עם

עו"ד צבי ענבר לשמוע ממקור ראשון ( אני שקרן ) נפגשו כמובן ואפילו בארבע עינים !

ומה היתה החלטתו והחלטת הועד שלו בסופו של דבר !

12. אני מבין שקשה לראות את החלום שלך- מסתבר כבר 3 שנים -התאחדות אחת שאתה

יו"ר, נופל , מה לעשות לא הספורטאים ולא הרשות רוצה רשות אחת !!

וזה אפילו נאמר לך בישיבה שהתקימה ברשות.

אתה רוצה להיות יו"ר עמותות האופנועים בבקשה , אתה רוצה להיות יו"ר 4 גלגלים

בבקשה, תתבגר ותפסיק לחפש אשמים במות ההתאחדות הבודדת,

13.אתה אשם בכל הבלגן הזה מיכוון שאם כל החברים הפעילים היום היו מבינים לפני שנה

מה שהם מבינים היום כל זה לא היה מתרחש! מנהל תקין נאמר?

2. אם להזמין את כבר ראשי העמותות לצוות ההגוי כפי ש"בתמימות ":roll: אתה חושב מדוע רק את ראשי עמותות ה4 גלגלים?שוב טעות או שקר ?

יש עוד 6 עמותות 2 גלגלים וטרקטורונים למה אותם לא זימנת? (לדבריך אינך מבין בכל סוגי הספורט?)

1. להלן הרשימה כפי שעברה לד"ר שוקי דקל

רז הימן - מוטוקרוס

דני אוחנה- טרקטורונים

אלי ברדה- מסלול

אופיר לוק - אופנועים ראלי רייד

ליאור ברוך - דראג

גבי סרוגו- ראלי

ברוך טולדנו - ראלי רייד

מיקי יוחאי - עבירות

רונן ברמן - אינדורו

כאשר כל אחד יכל לשלוח מישהו אחר מהעמותה עם יש מומחה גדול ממנו

לגבי אמרגנים: כאשר צבי ואנוכי נעסוק בנושאים הקשורים להם הם יקבלו ממני חומר בדיוק

כמו ראשי העמותות עד היום

והסיבה אני רוצה להגיע לתאריך היעד 15 במרץ עם התקנות הטובות ביותר שניתן

במסגרת החוק

ולהזכירך החוק נכתב כחוק ראלי והיום ישנם בעיות אמיתיות שרק אלוהים יודע את הפתרון

- שימוש כפול באופנועים ( גם מירוץ וגם כביש )

- טבלת מגבלות הספק לאופנועים שאין לה שום הגיון

- ענף הדראג המחוסל !!

- גימקנות / ספורט עממי מחוסל !!

ועוד ועוד

לפחות היום חובתי לשתף את כולם - ועדת ההיגוי של מי שכתב את החוק תחזור בדיוק על אותם

טעויות שנכתבו בחוק מיומו הראשון !

 

איך מסתדרת לך הזמנה של מפיק אירועים לצוות ההיגוי? מיקי יוחאי? למה לא למשל מישל,צוקר,שקרל,היימן,? הרי לך צוות שיתוק!! שליט?

מה לעשות שמיקי יוחאי איש גדול ופעיל

1. נהג מירוץ ראלי רייד

2.נווט ראלי רייד

3.מארגן מירוצי עבירות

4.השתתף ב 3 מירוצי בין לאומים - עבירות

5.השתתף כצלם / מפיק בשני אירועי ראלי בין לאומיים ( ירדן , וספרד עם איציק בריל )

6.מארגן ראלי וספרינט לעמותה

7. יו"ר עמותת העבירות

8. נווט ראלי ( כן של יובל מלמד )

 

ומי ששכח הוא הוזמן בנושא העבירות בלבד !!

 

וצר לי לומר לך כי עזרה גדולה !! אני מקבל מברוך שליט

 

מי סיפר לך את השטות שהתקנון הצרפתי הוא מאושר FIA ???היחידי? אתה מזלזל באינטלגנציה שלי ומסיק מסקנות מטופשות

גם התקנון האנגלי מאושר ,הבלגי,הגרמני,הקפריסאי...... על מי הסתמכת?

אתה חוזר לנושא למרות שכבר אמרתי אני נגד כל התקנונים שכתובים בשפה זרה !

ולא מענין אותי אם התקנון גם מגמיקה !!

אני והספורטאים נקבל לאישור רק תקנון בשפה העברית בלבד !!

 

לי אמרת במנהל הספורט שגבי סרוגו אמר. ביררת?

מדוע לא מתפרסמים פרוטוקולים ישיבות הוועד בפורום? (ימי החושך נגמרו?)

1. למה לא התפרסמו פרוטוקלים ישיבות הועדים הקודמים 5 שנים

2. כרגע האתר נפל ונדב עובד לתיקון הענין

3. למה הועד הקודם היה נפגש 4 פעמים בשנה ? למה המזכיר הקודם היה מסרב לקיים

ישיבות , למה הישיבות היו סגורות ??

4. הועד החדש כבר נפגש 4 פעמים בחודשיים וכולם מוזמנים !

5. הועד החליט לקחת דוגמא מאריה פאהן ולפרסם בצורה כזאת את הפרוטוקולים

 

אתה יכול לענות בצבע אדום ,אותי לא שכנעת ! זאת בדיוק הבעיה

 

אין לי שום כוונה להתפטר מההתאחדות ולנדוד, אינני עסקן, אני את כל כולי הקדשתי בחינם לספורט המוטורי וכל עוד ירצו את שירותי הציבוריים אהיה שם, קשה לך עם זה? תתגבר!!

לי בכלל לא קשה מסתבר שלך קשה ואפילו מאד

דני רד לעם תקרא את המפה - מצדי אתה יכול להיות יו"ר בכל מקום !

צר לי לאכזב אותך אין לי שום דבר נגדך - אתה יוצא נגד כל מי שלא בדעתך !!!!!!!!!!!!

ואת ההיסטוריה אתה יודע

ללא כל קשר, כל עוד שתמשיך לעזור לצבי ענבר בנושא התקנות ולא יהיה שם סממן או אינטרס אישי, יש סממן ? תקבל תמיכה בלי שום קשר למה שאני חושב עליך באופן אישי.

כל המחשבות שלך אתה מוזמן לעלות פה בפורום בבקשה !! אני מוכן למשפט ציבורי !!!

בברכה יובל

בברכה

דני לוי

 

++++++++++

יובל מלמד

פורסם
דובי הייייי:ladysman: מה שדני כתב אמת ויציב, גם פה בסקנדנביות ישנה התאחדות אחת לספורט המוטורי, ישנה המון מעודוני ספורט ועמותות, אבל התאחדות אחתתתתתתתת, ואני מקווה מאוד שתהיה התאחדות אחת בישראל גם.גם בגלל בטוח, וגם בגלל שכך תהיה מלחמה אחת פחות.

זלמן

כמי שהיה רוכב אופנוע במירוצי מוטוקרוס ואינדורו 12 שנה ונהג ראלי 10 שנים,

ואין לי אפילו כח לספר את היחס המגעיל שקיבלנו רוכבי המוטוקרוס מנהגי הראלי

לפני 20 שנה באשקלון טוב יעשו אלה ואלה אם יפרדו כבר היום !

שים לב לרוח הטובה באופנועים וזבל במכוניות.

מיכוון שאני זקן ובדרך לפרישה חשוב לי שבני אדר יוכל להתחרות באופנועים בלי

לאכול את החרא במכוניות !!

יובל מלמד יותר שנים אופנוען !!!!!

 

 

זלמן

++++++++

יובל מלמד

פורסם
דני לוי , מיקי יוחאי , יובל מלמד , אריה פאהן וכל החברים החושבים, שהפורומים

למיניהם מעל דפי האינטרנט משרתים אותנו כחובבי הספורט המוטורי ואתם רק מצילים אותו.

 

מה יוצא לכם ממסע ההשמצות ההדדי שאתם זורקים אחד על השני ?

אתם כולכם יחד מהווים נזק לתקווה שעדיין יש לחלק מאיתנו בלב.

אז מה יצא מזה ? רק רע !!! מלחמות, עסקנות, השמצות.

שבו בשקט, קבלו החלטות דמוקרטיות וכבדו אותן, גם אם אתם לא מסכימים איתן.

דעו לדעת שלעיתים לא מסכימים ולעיתים גם נפרדים, אם צריך ???!!!

רק כך נוכל להתקדם ולהוביל מהלכים שיהיו טובים לרובנו !!! ואני מדגיש,לרובנו, לא לכולנו.

כי זו דרכה של דמוקרטיה ויש לכבדה.

 

מקווה שכולם יגידו ביום שלישי את אשר על ליבם ועל שיכלם הישר והישיבה תתנהל בצורה

בוגרת ומכובדת, גם אם לא יהיו הדברים מקובלים על כולם.

 

האמת, שאותי אתם מגעילים !!! עוד לא התחלנו וכבר נמאסתם .

 

גל שחם.

 

גל שחם היקר

אמר לי אתמול דובי מילר וצדק

אי אפשר לשתוק ולתת לצד אחד ללכלך בלי סוף ובלי חשבון

ולכן שינתי את דעתי ואני מוכן לעמוד מול כל שאלה וטענה של דני לוי נגדי פה בפורום

ולכל שאלה תשובה

יובל

יובל מלמד

פורסם
ועוד מילה אומר בעניין -

לועד הנבחר זכות לפעול בשם חברי העמותה ולכן - אם התקבלה החלטת ועד לפי התקנון היא מחייבת - גם אותי וגם אם אני לא אוהב אותה.

מצד שני - על הועד לייצג את אינטרס החברים ואני מקווה שנבין, כי אכן כך פועל הועד - שאם לא כן, יכולים החברים, באופן דמוקרטי גם להפעיל את סמכות האסיפה הכללית על הועד.

לכן, אין מה לכעוס על אף אחד ואין מה להתלהם. נפגש כולנו, נדבר...

 

נקשיב (זה חלק חשוב)...

 

ונקבל יחד החלטה דמוקרטית שמחייבת את כולם - גם את אלו שלא יסכימו איתה. אני כבר מתחייב שאם מתקבלת החלטה דמוקרטית בצורה של שקיפות מלאה - אני נשאר חבר בעמותה ומסייע למימוש ההחלטה גם אם היא בניגוד גמור לדעתי האישית.

 

ולדעתי האישית - כך צריכים לנהוג כולם.

אלון.

 

סוף סוף דברי הגיון - הועד נבחר כדי לעבוד למען העמותה

במידה והועד לא עושה את עבודתו נאמנה , או מי מחברי הועד כולל אותי

מחר באסיפה הזמן לשנות !!

בברכה יובל

יובל מלמד

פורסם
נדב שלום,

באסיפה הכללית מותר להעלות נושאים שמעניינים או דורשים התייחסות של חברי האסיפה הכללית.

גם נושאים כאלו שהועד לא החליט עליהם.

 

אני עוד לא הבנתי על מה היה כינוס "החירום" היום שלצערי מטעמי עבודה והתראה קצרה (פחות מ - 24 שעות) לא יכולתי להגיע אליו.חבל מאד !!!!!!!! אם זה היה כדי לקבוע תכנים לאסיפה הכללית או לאשר אותם - זה מריח לא טוב! וזה לא דברי הגיון , הישיבה אתמול היתה לצורך קביעת נהלים לאסיפה בעקבות הבלגן, רצון הועד לקיים פגישה מסודרת ככל שניתן !!!לא ניתן "לצנזר" את האסיפה הכללית והועד אינו יכול למנוע דיון בנושא שחברי האסיפה רוצים לדון בו. בתמצית ובכלליות - הועד כפוף לאסיפה הכללית ולא להיפך.מהיכן כל האנרגיות השליליות האלה ? היכן היה אלון ב 5 שנים אחרונות ?

הועד היה כל כך טוב ? דוקא היום שנכנסו אנשים " שלך " עופר נדב פומרנץ עכשיו אתה פתאום

מפחד ?

 

לגבי מי שרוצה להשקיף - אני לא נוקט עמדה נחרצת אבל נראה לי שנכון יהיה לתת לכל הרוצה להשקיף - להשקיף! לדבר? לא! להצביע? לא! להבחר? בוודאי שלא! אבל להשקיף בשקט - נראה לי שכן.

מה יש לנו משהו להסתיר?

שקיפות מלאה - כבר אמרתי.

בידידות,

אלון חלווה.

 

+++++++

יובל מלמד

פורסם
מיקי יוחאי

היה לי ברור שיבוא הרגע בו תתנפל בצורה כל כך בוטה על מי שבעצם לא פגע בך במאומה

קודם כל תרד מההתלהמות המכוערת והשפה בה אתה נוקט אינני אוייב שלך מעולם לא הייתי

תתבייש

ככה זה שמתבלעת עליך הדיעה ואתה מוסת ע"י מי אם לא הנהג שלך בראלי?מוסת למה ?

לא יעזור לך מיקי יוחאי אם אתה כמפיק צריך לשבת בצוות הגוי קלה ונחרצה שישבו כל מפיקי האירועים, פשוט מנהל תקין.(מכיוון שאף אחד מהם לא יושב גם אתה לא יושב)

גם לשליט יש זכויות לא פחות מימך בענף המירוצים וגם לשאר המפיקים,אותך הוביל מלמד פשוט בגלל אינטרס ותו לא.(חוץ מזה תודה לך על הברכות)

מה האינטרס ? דני היקר

אני מאד מצר על התנפלותך עלי מה עוד שחשבתי שאתה חבר, ידעת טוב מאד לזמן אותי לכל אירוע שבצעת ואפילו בקשת ממני שיגיעו אליך חברי כנסת ושרים ,עכשיו פשוט התהפכת?

זכור מיקי הר עם הר לא נפגשים, הגלגל מסתובב, יום יבוא ותמצא את עצמך בסיטואצייה מביכה

פשוט לא מאמין איזה מתוחכם החבר שלך

ספר בבקשה לחברים פה שורה שורה

את כל הרעות וכל הקומבינות שלי כנגד הספורט המוטורי מאז ועד היום

יובל מלמד

יובל מלמד

פורסם
חברים יקרים (ואני משתמש במילה הזו במלוא הרצינות):

כ-ו-ל-נ-ו באותה סירה. כולנו מיחלים ליום הקרב ובא בו אפשר יהיה לערוך כאן תחרויות חוקיות, מסודרות, בלי לחשוש ובלי להתחבא מאחורי "מסעות" ו"אימונים".

טל שביט היקר

המילים יפות התוכן לא שווה כלום ? סליחה !

אתה יודע את האמת כולה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אתה ממקימי ההתאחדות וסגנו של דני לוי

תהיה גבר ( סליחה על העברית )

וספר לחברי הפורום את הסיפור האמיתי

מתאריך אפריל 2005

ועד הישיבה האחרונה שלך ברשות הספורט !!!!!!! לפני שבוע

יש לך אישור ממני לכתוב כל דבר ודבר בעניין יובל מלמד !!!!!!!!!

כל שיחה, כל מייל וכל דבר שתמצא לנכון בשקיפות .

זה הזמן וזה היום לומר אמת !!!!!!!!!!!!

אז בבקשה: די. באמת. תעצרו את הניגוחים, המתקפות, האמוציות. יש חילוקי דעות, אפילו קשים. זה בסדר. מותר. הנושא מסובך, פרובלמטי, יש המון מכשולים בדרך. נעשו ונעשות שגיאות. לא צריך לפתוח מלחמת עולם בגלל זה. הכל בר פתרון. עמותת IRDA החליטה ללכת בדרך משל עצמה, להקים התאחדות? זה באמת לא סוף העולם. אף אחד לא שורף כאן גשרים, אני חושב. למשל, אני מבטיח לכם שהתקנות שנכתבות במשרד הספורט אינן מושלמות. אנו נגלה זאת תוך כדי התגלגלות לפנים. תקנות אפשר לשנות. גם החלטות. אכילת איש את רעהו כבר עכשיו, בשלב כל כך מוקדם, לא תורמת כלום.

 

 

מיקי ידידי, יש לך אי הבנה בסיסית לגבי תפקידה של ועדת ההיגוי. היא מסייעת למשרד הספורט בכל נושא התקנות, לא התקנונים. אף אחד לא מתעסק שם בעובי הסרנים של קטגוריית אקסטרים או בקוטר הצמיגים של האדוונצ'ר. הנושאים הם הרבה יותר כלליים. תרומתך לספורט המוטורי בישראל אינה מוטלת בספק ואיש לא ייקח זאת ממך.

 

טל

+++++++++++

יובל מלמד

פורסם

יובל יקירי,

באמת לא צריך להשתמש בכל כך הרבה סימני קריאה. אחד מספיק.

הרשה לי לתקן אותך: אינני ממקימי ההתאחדות. אין לי מושג מה ואיך נעשה עד תחילת 2006, כאשר התבקשתי להצטרף כנציג ה"כידונאים" לעמותה קיימת.

 

לא ברור לי: האם ממשהו מדברי השתמע שיש לי טענות כלשהן נגדך? כי אין לי. לשמחתי, אין לי ריב עם אף אחד וכך אני מתכוון להשאיר את זה. את כל מה שאמרתי אפשר לתמצת לשתי מלים: די לכסאח. זה הכל.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")


×
×
  • תוכן חדש...