Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דני שלום,

אני מבקש ממך באופן אישי להגיע לכינוס העמותה ביום שלישי. גם אם אתה חושב שלא מתפקידך, אני אומר לך שאני מרגיש שזו חובתך! נמאס באמת לשמוע אלפי דעות בפורום - אני רוצה פעם אחת ותמיד בשם כולם לקבל תמונה מדוייקת. גם פרישת העמותה מההתאחדות לא נעשתה על דעת רוב חברי העמותה לדעתי... גם חברי הועד - לא התייעצו על צעד מהותי זה עם כולם ובטח לא נתנו למתנגדים הזדמנות להשמיע קולם.

אני מצפה ממך לעשות את הדבר החכם והאחראי ולהגיע - גם אם אתה חושב שלא נהגו איתך בצדק.

אשמח אם תוכל להעביר לי את תקנון ההתאחדות וגם העמותה לעיון ואולי אף לפרסום חלקים ממנו על מנת לשים סוף לחרושת השמועות.

בהערכה,

אלון חלווה.

  • תגובות 158
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אלון שלום

מעולם לא אמרתי שלא אגיע, אני בהחלט אגיע, אני חבר בעמותת נהגי המירוצים (אפילו שילמתי דמי חבר ל-2007- מראש).

את תקנון ההתאחדות אעביר אליך ברצון שלח לי בה"פ את המייל שלך

בברכה

דני לוי

מירוצי מכוניות

פורסם

אלון עוד משהו ששכחתי

 

פרישת העמותה מההתאחדות לא נעשתה בצורה מכובדת וחוקית

היא נעשתה ע"י היו"ר במכתב לקוני ונמהר אלינו להתאחדות (חוסר שיתוף, זוכר משפט כזה?)

דעתי?

אם היא רלוונטית?

אפילו אני כיו"ר לא הייתי מעז לעשות זאת מבלי לפנות לאסיפה הכללית.

 

דני לוי

מירוצי מכוניות

פורסם

קרא את חוק הנהיגה הספורטיבית, לצערי אתר העמותה קרס אבל כמדומני תוכל למצוא זאת

באתר הכנסת או באתר מרשלס

בהצלחה

דני לוי

מירוצי מכוניות

פורסם

אלון

גם אני כמוך מבולבל... מכל מה שקורה, פתיחת עמותות כל שני וחמישי התאחדיות כל ראשון ורבעי,

תככים מזימות מלחמות ונסיונות השטלתות של קבוצות וגם יחידים בגלוי וגם מאחורי הקלעים על הספורט המוטורי שעדיין לא נולד, כל אחד מושך לכוון אחר וכל אחד חכם ומבין יותר מהשני...ההתחלה הזאת לא נראת מבטחה וגורמת לי ובטח לאחרים להרגשה של חוסר רצינות וחוסר בטחון בהמשך הדרך,עם אלף דעות איך אתם רוצים שהתיחסו אלינו במשרד הספורט ובממשלה?

 

 

מוגש כחומר למחשבה....

קובי כהן

פורסם

דני שלום

 

על מנת שאחת ולתמיד נסיים את אי הבנות (אם אפשר לתאר את זה כך) עלי לציין כי בתגובה לדיון כאן התקשרו אלי גבי סרוגו ויובל מלמד ומהשיחות אלו אני מבין שהמחלוקת בינכם לא קלה,וכדי להבהיר את הערפל סביב הנושאים השונים אני מציין שגבי ויובל טוענים שהוועד היוצא לא קיבל שום החלטה להצטרף להתאחדות ,וזאת לאחר בדיקת הפרוטוקולים של ישיבות הוועד,כך שאם לך יש הוכחה נגדית כדאי להביא אותה לאסיפה !

כמו כן אני סבור , כמו רבים אחרים בעמותה, שכל מה שפעלת למיסוד הספורט,עשית זאת בשליחות העמותה שאותה ייצגת נכון? ולכן היינו רוצים שתביא איתך את המסמכים המעידים על הכרת ההתאחדות על ידי הממסד (משרד הספורט וכו'..), מסמכים המעידים על הכרת ההתאחדות על ידי ה-FIA ותקנון ההתאחדות המקורי בתוספת התיקונים ומתי הם תוקנו !

אני מקווה שהדיון באסיפה יהיה תרבותי ולטובת כולם ,ואם כך יהיה, אני מאמין שנצא מחוזקים לדרך חדשה .

 

מישל

פורסם

חברים שלום,

במכתב שנשלח אליכם לבתים חוברו יחדיו שני נושאים מרכזיים:

1. זימון לאסיפה כללית.

2. פרוט תוכנית האסיפה.

פעולה זו נועדה בכדי:

1. לחסוך משלוח שני מכתבים לכל חבר (עלות ועבודה נוספת).

2. לפרסם לכל החברים את הנושאים בהם התבקשנו לעסוק.

3. לעניין אתכם בהעלאת נושאים נוספים

בסיום רשמתי את כל חברי הועד בכדי לכבדם בזימון.

לצערי רישום זה הוּבָל למקומות לא ראויים ועל כך אני מצטער.

 

אין בהופעת שמם מן האישור הגלוי או הסמוי לפרוט הנושאים שהצגתי לאסיפה הכללית.

הנושאים לא אושרו בישיבת ועד. חברי הועד שותפים רק לזימון לאסיפה הכללית.

 

"תוכנית האסיפה" נקבעה ע"י הח"מ, בהתאם לסעיף 10, בתקנון עמותת נהגי המרוצים, ולאור הערכים אותם אני מביא להנהלת העמותה.

 

אני מתנצל, ובכנות מלאה, אם התפרש באופן כל-שהו כי חברי הועד הם שקבעו את הנושאים לאסיפה.

אני האחראי היחידי !

 

בכנות,

 

עפר שורץ

פורסם

עופר

 

התנצלות ??

 

משהו נפגע ? מה קרה ?

 

פעם ראשונה שמקבלים הזמנה לאסיפה כללית בצירוף סדר היום שלה ,כמתחייב מהתקנון,

ועל זה אתה צריך להתנצל ????

 

לא מבין ותמוה !!

 

מישל

פורסם
חשוב לציין שההתאחדות של הדו גלגלי, שבראשה עומד דני לוי, אינה מייצגת (כפי שנרמז בהודעה הפותחת אשכול זה), רק "שניים-שלושה נהגים".

 

בהתאחדות הזו, שהוקמה עוד ב-2005, חברות 5 עמותות, שכולן מקיימות ליגות מסודרות, עם וותק בארגון מרוצים שנע בין 3 ל-10 שנים (!).

 

העמותות הן (בסוגריים מופיעה כמות הרוכבים\מתחרים שהם ספורטאים רשומים):

עמותת רוכבי השטח (300)

עמותת רוכבי הסופרמוטו (60)

עמותת מסלול (20)

עמותת הטרקטרונים (80)

עמותת רוכבי המוטוקרוס (120)

 

 

אם כך, ההתאחדות הזו מייצגת, פחות או יותר, 580 מתחרים פעילים.

 

 

 

הבהרה: הכותב הינו מתחרה פעיל בליגה ומתפקד כיו"ר עמותת רוכבי הסופרמוטו (ומייצגה בהתאחדות המדובר).

 

פספסת עמותה.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

ב"נוהל מקוצר" הוחלט לקיים ישיבת וועד נוספת לפני האסיפה הכללית שביום שלישי.

הישיבה תיפתח מחר בשבע וחצי בבית סובארו (הרצליה פיתוח) באולם הכנסים שבמקום.

 

כולם מוזמנים להגיע (בזמן) לשמוע ולהשמיע!

 

נשמח לראות כל אחד.

 

בברכה

 

ועד IRDA

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

מישל שלום

שוב מטעים אותך ולא בכדי, מעולם לא טענתי שההתאחדות הוכרה ע"י הFIA מה שטענתי והראיתי

בוועד זהו מכתב במייל שנשלח אלינו מהיועץ הראשי של הFIA שבו הוא מפרט מה על ההתאחדות לעשות על מנת לקבל הכרה של הFIA וזאת לאחר פעילות מקומית של שנתיים.

גם על זה כינו אותי זייפן ושקרן.

אין לי שום רצון וגם לא אכנס לשום פולמוס מחדש עם אף אחד מאנשי העמותה, שיהיה ברור

אני לא בא לחפש שום צידוקים והצדקןת למעשיי.

אני מגיע להביע את דעתי בפני חברי העמותה ולענות על שאלות ,זה הכל

ההתאחדות לספורט מוטורי שבראשה אני עומד נבנתה על בסיס 4 גלגלים ו2 גלגלים

מי שפרש זה זכותו

אני אינני מתכוון לעמוד ולהראות למישהו כן חוקי לא חוק,י אני עומד מאחורי דבריי חד וחלק!!

ומכיוון שאני יושב במשרד הספורט בדיוק כמו מר מלמד הנכבד אינני חוזר מאף מילה שאמרתי בשרשור מקביל.

הפצת הרעל הזו ע"י מי שאתה יודע? לא בבית ספרינו יותר.

מירוצי מכוניות


×
×
  • תוכן חדש...