Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק אני מוצא אירוניה בזה שכל הארגונים נקראים בשמות שהמילה "התאחדות" נמצאת בהם איפשהו בעוד שכל ארגון כזה שמוקם בעצם יוצר פירוד גדול יותר?

כדי להבהיר את הדברים - אני מדבר על כל הקשור בנהגי הראלי ולא על אנשי הקארטינג / דו"ג / ג'ימקאנה וכו'.

 

מוטי

  • תגובות 158
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מוטי

 

החליטו להשתמש בשם"התאחדות" מטעמי נוחות ולו רק בגלל שהחוק מחייב את הקמת אותן התאחדויות .

 

עד כמה שהבנתי הכיוון בהקמת כל אותן התאחדויות הוא שלא יווצר מצב , דוגמת ההתאחדות לכדורגל , שתהיה התאחדות אחת שהיא מונופול ושולטת בהכל (חוץ מהטוטו ובתוצאות המשחקים...) .

 

לטעמי האישי באם מקימים התאחדויות שונות צריך לעשות זאת אך ורק על פי שיוך "ענפי" או "נושאי" - כלומר - אופנועים לחוד , כל המכוניות כולל רכבי 4X4 וקרטינג בדומה לגופים שקיימים בעולם - FIA ו-FIM ולא יותר מדי פירודים והתאחדויות .

בתוך כל התאחדות יהיו השלוחות הנושאיות , אבל זו רק דעתי .

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

לרמי לימון

אני מבקש מימך לפני שאתה במתיקות שפתיים יורה וזורה חול ע"י אינפורמצייה שגוייה טועה ומטעה אני מצהיר פה פעם אחת ולתמיד

דני לוי לא הקים לעצמו עמותה ,לא התאחדות ולא בטיח!

דני לוי עומד כיום בראש התאחדות שהוקמה ע"י כל עמותות האופנועים והטרקטורונים בשיתוף מועדון קרטינג שהוא בחזקת משקיף.(ישנה החלטה גם שעמותת נהגי המירוצים לא תשלם מיסיי חבר או שום סכום בגלל תרומתינו למיסוד הספורט המוטורי ,גם את ההחלטה הזו העברתי)

עמותת נהגי המירוצים שהיתה בהתאחדות החליטה לפרוש,חבל ,אבל זכותה.

ההתאחדות הוכרה ע"י רשם העמותות וזאת רק לאחר שרשם העמותות דרש וקיבל אישור חתום וכתוב ממנהל הספורט(אחרת לא היתה שום הכרה במילה התאחדות)

הכרה דהפקטו תינתן לכשיחוקקו התקנות (פשוט מינהל תקין)

אני חוזר ומזכיר לך שביקשת בעצמך להצטרף להתאחדות שלנו בכך שנפגשת עם טל שביט

במשבצת הספורט המוטורי יש מקום לכולם אע"פ שאין הרבה כסאות

אתה רוצה שאני ארד לרמה ואומר ששליט הקים לעצמו עמותה? דיי כבר!!

מירוצי מכוניות

פורסם

חשוב לציין שההתאחדות של הדו גלגלי, שבראשה עומד דני לוי, אינה מייצגת (כפי שנרמז בהודעה הפותחת אשכול זה), רק "שניים-שלושה נהגים".

 

בהתאחדות הזו, שהוקמה עוד ב-2005, חברות 5 עמותות, שכולן מקיימות ליגות מסודרות, עם וותק בארגון מרוצים שנע בין 3 ל-10 שנים (!).

 

העמותות הן (בסוגריים מופיעה כמות הרוכבים\מתחרים שהם ספורטאים רשומים):

עמותת רוכבי השטח (300)

עמותת רוכבי הסופרמוטו (60)

עמותת מסלול (20)

עמותת הטרקטרונים (80)

עמותת רוכבי המוטוקרוס (120)

 

 

אם כך, ההתאחדות הזו מייצגת, פחות או יותר, 580 מתחרים פעילים.

 

 

 

הבהרה: הכותב הינו מתחרה פעיל בליגה ומתפקד כיו"ר עמותת רוכבי הסופרמוטו (ומייצגה בהתאחדות המדובר).

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

דני ידידי !

אל תוליך שולל לא אותי ולא אף אחד אחר בבקשה. (גם לא את עצמך).

לגבי הצטרפות אליך, ספר לכולם את האמת ואל תפיץ שטויות ובדיות.

טל שביט פנה אלי לשיחה בכדי להוריד מתח (כאילו ברוך שליט אחראי ליצירת מתח)

ואתה צח כשלג.ישבנו בביתו של עמוס באר היתה שיחה טובה ולא עלה אפילו לרגע שנשב יחד "בהתאחדות" שאתה בראשה. (למרות שאני לא פוסל שום דבר על הסף).

אתה צריך להפנים לדעתי שעבודת צוות זה מה שצריך ולא שום צורה שונה ובנוסף יש רק אינטרס אחד והוא הספורט המוטורי.

כידוע לך אין לי שום דבר אישי נגדך.

 

בכבוד רב רמי לימון

פורסם

אלון

ראה תגובות בשרשור מקביל

כעקרון

עמותה מוכרת כשמה כן היא, מסודרת כחוק לפי כל הקריטריונים של רשם העמותות ומשרד המשפטים.

התאחדות ,עמותה המייצגת מספר עמותות או מועדונים(קריטריון שונה) היא בעצמה עמותה.

המילה הכרה של משרד הספורט? יש דיעות לכאן או לכאן האם זה חשוב? לא יודע!

הספורטאים הם החשובים הכל נבנה סביבם. אין ספורטאים אין כלום,הם (הספורטאים) בסופו של דבר יקבעו

כל השאר? עזר כנגד אל תתבלבל.

דני

מירוצי מכוניות

פורסם

עוד דבר למי ששאל

רשיון נהיגה ספורטיבית ינתן ואני מצטט מהתקנות: "למי שחבר במועדון נהיגה ספורטיבית כהגדרתו בסעיף 5 (2) לחוק."

כמובן לאחר שהמבקש יעמוד בכל הקריטריונים לבקשה.

דני לוי

מירוצי מכוניות

פורסם

עמותת הראלירייד תחליט באסיפה הכללית הראשונה שלה שתערך בשבועות הקרובים

אם היא מצטרפת ל "התאחדות לספורט מוטורי " שבראשה עומד דני לוי

או שהיא מקימה התאחדות חדשה עם עמותת העבירות ועמותת נהגי המרוצים

הדבר יעשה לאחר שחברי העמותה כולה ישמעו מפי הנציגים עצמם את הדעות לכאן ולכאן

חברי העמותות אנשים בוגרים שיודעים לקבל החלטות

תקופת המחטפים נגמרה

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם

ושוב שלום לפני תחילת השנה החדשה:evil: אני חייב לציין משהו שמפריע לי ואני מאמין שגם לאחרים, בהרבה שרשורים למינהם תמיד ישנם 2 אנשים שכל מה שתכתבו הם ידעו טוב יותר, ותמיד האינפורמציה שלהם נכונה יותר????? ומה שמשונה עוד יותר ששני האנשים האלו באים ממועדון אחד:rolleyes:. אולי הם צרכים לעשות בדק בית דבר ראשון?? חברה לא כדאי לכולם להרגע כבר ולהתמקד בדברים החשובים יותר??? שם המעודון שמור במערכת:twisted:

 

חברה המשיכו לנהוג בזהירות ומי ששותה בסילבסטר קחו טקסי

 

זלמן

פורסם

הגיע הזמן באמת לעשות פה סדר !!!!

 

מאז הקרקס שהיה באסיפה הכללית של עמותת הנהגים , היו כמה רעידות אדמה בתחום הקמת

עמותות והתאחדויות למינהם !!!

מעניין מי ומה היה הדחף לכל הנהירה להקמת כל האיגודים האלה ??

המלחמות הגלויות והסמויות בין דני לוי לגבי סרוגו, יובל מלמד, ברוך שליט ,רמי לימון,אריה פהאן הביאו את כל העוסקים למצב בלתי מובן ובלתי נסבל !!

אף אחד לא יכול לסבול את האחר וכל הרוב הדומם קורא מפנים ושותק !

אולי פעם אחת ולתמיד יאותו החכמים הנ"ל להופיע בפני החברים ושכל אחד מהם יסביר את עמדתו הצודקת בליווי מסמכים ולא אמירות והצהרות סרק !!!!

 

בשיחתי השבוע עם יו"ר עמותת הנהגים,גבי סרוגו,הובהר לי כי וועד העמותה החליט להפרד מההתאחדות, שבראשה דני לוי, משום שהתקנון שלה הוא בפירוש נגד האינרסים של הנהגים

והמארגנים גם יחד !!!

 

אנחנו כולנו רוצים לדעת סוף סוף מי אומר אמת ומי לא !!

 

אני חושב ששני הצדדים חייבים להגיע לאסיפה הכללית של עמותת הנהגים ביום שלישי (2.1.2007) מצויידים בהוכחות כתובות ולסיים את הסאגה

הזו שגורמת לאי יציבות ולחששות כבדים לגבי המשך קיום ומיסוד הספורט המוטורי !

 

בברכה

 

מישל גדז'

פורסם
חשוב לציין שההתאחדות של הדו גלגלי, שבראשה עומד דני לוי, אינה מייצגת (כפי שנרמז בהודעה הפותחת אשכול זה), רק "שניים-שלושה נהגים".

 

 

אם כך, ההתאחדות הזו מייצגת, פחות או יותר, 580 מתחרים פעילים.

 

 

 

הבהרה: הכותב הינו מתחרה פעיל בליגה ומתפקד כיו"ר עמותת רוכבי הסופרמוטו (ומייצגה בהתאחדות המדובר).

 

 

ממש לא נרמז כך, ואינני מבין מאיפה הסקת זאת...

ההערה נגעה להקמת עמותות והתאחדויות כל שני וחמישי.... ולוא דווקא להתאחדות מסויימת בטח לא להתאחדות אליה אתה מתייחס (שאני מכיר כמעט מיומה הראשון)...

 

מקווה שבאו דברים על דיוקם.

אלון

פורסם

מישל שלום

מדוע לא תבקש את תקנון ההתאחדות מגבי סרוגו ויובל מלמד?

את התקנון נתתי לעמותה כבר לפני מספר חודשים הוא נכתב ע"י רןן דרור שכידוע לך ולכולם

הוא עו"ד העמותה וההתאחדות.

נראה לך שהוא יפעל נגד הלקוח שלו? זוהי שטות גמורה ,נראה לך שאני דני שעבד 6 שנים עבור העמותה ועבור הספורט המוטורי וגם כנהג אלך לאמץ איזה תקנון כנגד הנהגים? נגד עצמי?

ישנה פה הסתה מתמשכת לכל אורך הדרך, אתה מספיק נבון לראות זאת בעצמך, קח את התקנון ותקרא אותו.

לי אין שום מלחמות אם אף אחד, אני קבלות עד היום הבאתי מישל, האחרים שהזכרת ? כבודם במקומם מונח, חובת ההוכחות עליהם.

בברכה

דני לוי

מירוצי מכוניות


×
×
  • תוכן חדש...