Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הגיע הזמן באמת לעשות פה סדר !!!!

 

מאז הקרקס שהיה באסיפה הכללית של עמותת הנהגים , היו כמה רעידות אדמה בתחום הקמת

עמותות והתאחדויות למינהם !!!

מעניין מי ומה היה הדחף לכל הנהירה להקמת כל האיגודים האלה ??

המלחמות הגלויות והסמויות בין דני לוי לגבי סרוגו, יובל מלמד, ברוך שליט ,רמי לימון,אריה פהאן הביאו את כל העוסקים למצב בלתי מובן ובלתי נסבל !!

אף אחד לא יכול לסבול את האחר וכל הרוב הדומם קורא מפנים ושותק !

אולי פעם אחת ולתמיד יאותו החכמים הנ"ל להופיע בפני החברים ושכל אחד מהם יסביר את עמדתו הצודקת בליווי מסמכים ולא אמירות והצהרות סרק !!!!

 

בשיחתי השבוע עם יו"ר עמותת הנהגים,גבי סרוגו,הובהר לי כי וועד העמותה החליט להפרד מההתאחדות, שבראשה דני לוי, משום שהתקנון שלה הוא בפירוש נגד האינרסים של הנהגים

והמארגנים גם יחד !!!

 

אנחנו כולנו רוצים לדעת סוף סוף מי אומר אמת ומי לא !!

 

אני חושב ששני הצדדים חייבים להגיע לאסיפה הכללית של עמותת הנהגים ביום שלישי (2.1.2007) מצויידים בהוכחות כתובות ולסיים את הסאגה

הזו שגורמת לאי יציבות ולחששות כבדים לגבי המשך קיום ומיסוד הספורט המוטורי !

 

בברכה

 

מישל גדז'

 

שלום לכולם

 

יומיים עברו מאז כתבתי את המצוטט לעיל וכעת אני באמת מרגיש הקלה !!!!

 

סוף סוף נכתבו פה דברים שמבהירים את המצב הכללי בענף.

סוף סוף דברים שהיו ידועים לי ולחלק קטן מהחברים מתפרסמים !!

סוף סוף אלה ששיתפו פעולה בעבר ושתקו( כי אז היה להם אינטרס משותף),פותחים את פיהם

לספר איך התנהלו הענינים.

סוף סוף אלה שקראו לי ולאחרים "קלדניות אינטרט" הבינו שאין ברירה, והופכים לכאלה,

על מנת להתגונן מהאשמות והכפשות למינהן.

סוף סוף אני מקווה שיבינו אותי ,מדוע התנגדתי להתנהלות של חלק מהחברים.

סוף סוף אנשים יבינו מדוע דרשתי שחברי הוועד , יפעלו ויצייתו לכתוב בתקנון העמותה.

סוף סוף אולי יגיעו למסקנה שהגיע הזמן לעשות סדר אחת ולתמיד ולנהוג ביושר,בשקיפות,בהתחשבות בדרכי נועם, בדו שיח , בכבוד הדדי ובנימוס !!!!!!!!!

 

לסיכום: אני תקווה שמחר באסיפה הכללית החברים יתנהגו כך שתהיה אפשרות להמשיך כולם כאחד להיות שותפים לבניית מסגרת, שכולם יוכלו ליטול בה חלק, ולוותר על אגו ומשחקי כבוד לטובת הכלל.

 

מישל גדז'

  • תגובות 158
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יובל שלום,

לשאלתך איפה היה אלון ב - 5 השנים האחרונות אשיב להלן:

במשך 5 השנים האחרונות התחריתי לסירוגין במעל ל - 60% מהאירועים שהיו. - הגביעים שזרוקים אצלי במחסן - יעידו על זה. לגבי העמותה - החלטתי לאחר הישיבות בנורדיה ואצל רון דרור לפני שנתיים ושלוש שנים - לקחת צעד לאחור - גם בגלל מחסור בזמן וגם בגלל ההתקפות שספגתי בין היתר גם מדני לוי וגבי סרוגו שהיו אז באותו צד עדיין.

את דמי המייסדים שילם העסק של אבי ומינינו נציג מטעם י.ש. מוסכי גליל - ישראל הלפרין - שאז עוד היה שותף בעסק. בשנה האחרונה ישראל מאס בכל פעילות והתנהלות הועד והעמותה והדיר רגליו מהישיבות וגם רוב האירועים - בהם עד אז היה מייצג נאמנה גם את דעתי.

עכשיו משפרש ישראל, החלטתי אני לקחת את המנדט השמור לנו (ולכל חבר עמותה - גם אם אינו מייסד) ולהשמיע דעתי בגלוי לאור ההתפתחויות בחוק (מעבר החוק) וכן לאור האירועים האחרונים.

 

להזכירך ולאלו שלא יודעים - אני מראשוני חברי העמותה שדגל בפרסום מלא ושקוף ועשיתי זאת משך השנתיים האחרונות פה בפורום שלאט לאט - והרבה בזכות פועלי - הפך למקום המרכז את החלפת הדעות של רוב העוסקים בענף. בעקבות הפעילות העניפה שהחלה פה החליטו מנהלי האתר, בין היתר (והם יוכלו להעיד טוב ממני), להקים פורום ספורט מוטורי שהיום הוא כנראה המוביל בארץ.

 

אז כן - מותר היה לי לתת את הבמה לאחרים - והיום מותר לי לקחת על עצמי יותר.

לידיעתך, ע"פ התקנון, העברתי למזכיר להעברה ליו"ר, נושאים לדיון שברצוני להעלות כמתחייב מהתקנון - לא ראיתי בהחלטה אתמול אישור כמתחייב להקצות לכך זמן.

אכן הישיבה מחר היא המקום לסגור את הנושאים הללו.

 

במאמר מוסגר אוסיף - שכבר בנורדיה התקבלה החלטת ועד שהייתה החלטת פשרה שהציע רמי שוכטוביץ - כי האירועים שיאורגנו יהיו 50% ראלי ו 50% ספרינט. משום מה, אף אחד לא עמד ולא עומד בהחלטה זו. גם זו הסיבה שהחלטתי להיות יותר מעורב. אני לא רואה עצמי כיום בעל יכולת לממן באופן סדיר רכב לראלי ולכן אני רוצה להתמקד בספרינט - ולדאוג שהעמותה תמלא תפקידה גם בתחום זה.

מה, צריך להיפרד ולהקים גם עמותת ספרינטים? אני חושב שלא! כל פיצול גורע. אבל זה מחייב לדאוג גם ל"ספרינטאים".

 

וכן, אני יודע על המאמץ של דובי בנושא. בעיניי זה פתרון חלקי. - עד שלא יישב ספרינטאי בועד וידחוף את זה - אנחנו (בעלי הרכבים שאינם אימפרזה או EVO) נמשיך לשבור את הרכבים שלנו בראלי שפחות מתאים לנו. זו רק דעתי....

 

אבל... בכוונתי לשכנע כמה שיותר חברים בדיעה זו.

 

כמוך, גם אני מוכן לעמוד לכל ביקורת ציבורית על כל מהלך שעשיתי איי פעם. ונדב - שאתה חושב שכל כך מייצג אותי היום - יכול להעיד בדיוק שאלו היו דעותי באופן עיקבי בשנים האחרונות. (כזכור לך הוא התחיל כנווט שלי). לצערי - נדב חושב אחרת ממני ומתעניין בראלי ולא בספרינטים וזו זכותו המלאה - אבל, היות שכך - גם הוא לא מייצג את אינטרס "הספרינטאים" בעמותה.

 

אם יש לך עוד שאלות - תירה!

 

אני מבטיח לך - ואתה מכיר אותי לא מאתמול - שאני אענה בכנות ובלי התלהמות או התחמקות על כל דבר שיישאל פה.

 

לסיכום, אציין שאינני נוקט עמדה זו או אחרת בויכוח בינך לבין דני או גבי - בינתיים. אני בא מחר עם ראש פתוח לשמוע, להשמיע ובסוף - להחליט.

 

אני מדגיש שוב - גם אם תתקבל החלטה שונה מדעתי - בצורה הוגנת ודמוקרטית - היא תחייב אותי ואני אמשיך לפעול להוציא אותה לפועל ולסייע ביישומה - גם אם, כאמור, אתנגד לה.

אני מקווה שכך תפעל גם אתה וכך יפעלו כולם!

 

הוגן מספיק?

 

באמת בהערכה (לא לשם מס שפתיים),

אלון חלווה.

פורסם

אין בעייה מלמד

אתה היית שותף מלא בוועד היוצא, היום קל לך לקום ולהכפיש

אם אתה כל כך חכם למה לא התרעת אז?

את ההתאחדות רשמתי לבד? ניתן לרשום בכלל התאחדות לבד? ואף לקבל את השם התאחדות?

מה אתה מיתמם, לך תשאל את מי שתרצה הוא יענה לך אם זה אפשרי

כולכם ידעתם שאני רושם התאחדות איזה סוד היה פה? בדצמבר בכנסת הוצגה ההתאחדות

קבל עם ועדה משהו התנגד? איימתי על מישהו?

אני לא עומד לאף אחד עם אקדח, לי אין בעייה שתקימו התאחדות שונה ואחרת, נראה לך שאני נאחז בקרנות המזבח? בלב שלם אני מפרגן ,הלוואי שתצליחו אני אפילו אהנה מזה כמתחרה הלא כן?

קדימה תפעלו ,סבבה אני רק נתתי הסברים שלדעתי לא צריך כרגע התאחדויות אחרות ופרטתי למה ההחלטה היא שלכם וכמו שאמרתי אחריות = סמכות.

בוא רק תספר לכולם מי היה שותף מלא לכל אורך הדרך עם דני לוי למיסוד הספורט?

מי הביא את דני לוי לרון דרור? מי חזר ואמר לך קדימה אתה בכנסת ואני אעזור עם הכסף?

6 שנים היה טוב, היום פתאום הכל לא טוב למה? כי מלמד שינה את עורו ,פתאום האשמות חדשות

פתאום בין השורות דני לוי הביא חוק רק לראלי וכולם בוכים

שום דבר לא מת מלמד, קל לך להלך אימים על כולם זה מת ההוא מת עכשיו מלמד מציל המולדת

את החוק כתב עו"ד צבי ענבר לא דני לוי אתה שוכח, הוא זה שכותב גם את התקנות

דני לוי\ רק עשה הכל שהחוק יעבור לפני התמוטטות הכנסת ה16 גם את זה פתאום שכחת

אני, שים לב טוב לא מלכלך על אף אחד ואתה יודע טוב מאד, מאחורי הקלעים עם חברך מר סרוגו מכפישים את שמי בכל הזדמנות .

עכשיו דבר חדש ,שוחד לאריה פאהן, גייס חמישי ,מושתל

הנווט שלך בעל הזכויות שאתה כה מהלל ומשבח בפורום ,אחלה התנהגות. כנראה אין גבול

אני כבר את התשובה שלך יודע (מיקי ילד גדול שיענה לך בעצמו) זה פשוט ההבדל בינינו.

לסיום רק לידיעת כולם, ההתאחדות לא פעלה כל התקופה מכיוון שלא היה על מה לפעול

למעט ביתן באוטומוטור, לא היה על מה ןלכן לא היה מה להסתיר או לדווח, גם בעמותה מר מלמד אם אתה שוכח לפני העברת החוק לא היה על מה לשבת בוועד, לכן לא היו ישיבות שבועיות

ושוב אני מזכיר לך שאתה היית חבר וועד וחוץ מזה מה סוכם? שדני יתעסק בכנסת ולא בוועד

אתה גם לא עונה נכון וסוטה מהעיקר וממשיך להטעות

הזמנה של כל אותם גורמים לצוות ההיגוי מבלי לפגוע באנשים שאת כולם אני מעריך היתה גורמת לשיתוק ולא היגוי גם הסברתי למה.לפי הרשימה שלך גם אנשי האופנועים שם (אני דופק את עצמי?)

יש לך את כל הקרדיט לשבת עם כולם ןלהביא דברים סגורים לישיבות אני הראשון שאתמוך

כך עשיתי מיום שצורפתי אליכם.

אמרתי לך כבר עשרות פעמים כל עוד שתעבוד למען כולם יש לך את מלוא התמיכה שלי

וזה שוב ללא קשר לדעתי האישית שלי כלפיך ועליך

לרדת לעם? קרא את המפה, שכבתי בשביל כולכם על הגדר 6 שנים! פרגון? לך תלמד קודם את המילה.

ושוב פעם שקר "ההתאחדות שאתה היו"ר חלום שנופל" הכפשה אחרי הכפשה ,אין לי זכות בחירה בהתאחדות,ולא זכות ווטו , קרא שוב את התקנון ראית משהו אישי שדני לוי מרויח?

אתה בכלל יודע מה החלום שלי? למי אתה מוכר סיפורים?

שוב פעם אתה מסובב את הנושא אני טענתי שוועד העמותה לא חוקי? טענתי רק דבר אחד

שהחלטה כזו של פרישה,איחוד,פירוק, חבירה ל.. צריכה להעשות באסיפה כללית זה הכל!!

לא בוועד.

אני לא יורק לבאר שממנה צמחתי ולא יורק על אנשים לפי אינטרס כזה או אחר, כמוך למשל

בודאי גם קל לך לזרוק עוד אשפה ולהגיד שהכל בגללי איפה בעולם יש התאחדות מקומית מייצגת שהיא לא אחת?

פתח את הFIA מדינה מדינה ותמצא לבד כי ישנה רק התאחדות אחת לספורט מוטורי בניגוד למה שמוכר מר סרוגו (ספרד 9 התאחדויות) זה בדיוק מה שהנחה אותי לא יותר.היום אני יו"ר מחר אולי אתה?

משרד הספורט רוצה כמה התאחדויות? לא מדוייק בכלל (השר יחליט, אני מזכיר לך)

הכל תלוי בספורטאים, ירצו כמה התאחדויות יקבלו ,ירצו אחת ?יקבלו ,זו האמת ואין אחרת.

לגבי ההכרה?

נתראה ביום שלישי עם מסמכים.

מירוצי מכוניות

פורסם

רוצה תשובה מר מלמד על ההתנפלות של הנווט שלך עלי?

הייתי מצפה מימך לכתוב בלי כחל וסרק כחבר עמותה,חבר וועד, יועץ בשכר,(מחק את המיותר) שאתה מסתייג ומוקיע האשמה כל כך מטומטמת שפוגעת בחבר בעל זכויות בעמותת נהגי המירוצים .דווקא מימך שהוא חברך בנפש. בעמותה מסודרת האיש הזה היה נשפט בוועדת משמעת על התבטאות כזו.

וכמו שאמרתי אין גבול

מירוצי מכוניות

פורסם
....

........... טענתי רק דבר אחד

שהחלטה כזו של פרישה,איחוד,פירוק, חבירה ל.. צריכה להעשות באסיפה כללית זה הכל!!

לא בוועד.

.....נתראה ביום שלישי עם מסמכים.

 

וזה נכון מאוד. את זה ביקשתי להעלות בפני האסיפה הכללית כנדרש ע"פ התקנון.

סימן ה' לתקנון העמותה קובע:

סניפים וחברות באירגונים:

29. העמותה רשאית, בהחלטת האסיפה הכללית, להקים סניפים ולקבוע את אירגונם ואת סדרי ניהול ענייניהם.

30. העמותה רשאית להצטרף לארגונים אחרים בעלי מטרות דומות או דומות בחלקן למטרותיה.

שימו לב,

"העמותה רשאית..." - העמותה ולא הועד - ראו הדגשה לעיל - "בהחלטת האסיפה הכללית"...

הועד - יכול להכין את הקרקע ולהמליץ בעניין זה - לא יותר מזה!

 

ולא שאני תומך בעמדתו של דני - עוד לא שמעתי אותה - אבל, החלטות מהותיות - אני רוצה שיתקבלו ע"י האסיפה ולא רק 5 חברי ועד. אוסיף ואומר - כי ממה ששמעתי מגבי סרוגו, יכול מאוד להיות שאכן המהלך שביצע הועד (ללא סמכות) הוא המהלך הנכון - ולכן מחר, במידה ונבין שכך הם פני הדברים - גם אני אביע דעתי בפני האסיפה שיש לאשרר מהלך זה.

ויכול להיות שדווקא דני צודק...

 

אלון חלווה.

 

נ.ב.

למען הסר ספק ולפני שיתחילו השמועות וההכפשות:

את התקנון קיבלתי לפי בקשתי מהגורם הרלוונטי בעמותה בתוקף זכותי כחבר עמותה / מייסד והעברתי לגורם המתאים לקבלת חו"ד משפטי ע"מ באמת לעשות סדר אחת ותמיד בהתנהלות העמותה. טוב שיש תקנון מסודר.

את זה אני אומר עכשיו בכוונה - לפני שהבעתי עמדה תומכת בצד זה או אחר - על מנת שלא יאשימו אותי כשליחו של מישהו...

את דעתי הסופית, אגבש כאמור מחר - לאחר שנשמע את כל הצדדים הרלוונטיים - ואני ממליץ לכולם לעשות כך!

אלון.

פורסם
שלום לכולם

 

יומיים עברו מאז כתבתי את המצוטט לעיל וכעת אני באמת מרגיש הקלה !!!!

 

סוף סוף נכתבו פה דברים שמבהירים את המצב הכללי בענף.

סוף סוף דברים שהיו ידועים לי ולחלק קטן מהחברים מתפרסמים !!

סוף סוף אלה ששיתפו פעולה בעבר ושתקו( כי אז היה להם אינטרס משותף),פותחים את פיהם

לספר איך התנהלו הענינים.

מישל

1.היה לכולם נוח שדני לוי עבד 5 שנים כמו חמור בשביל כולם

אז בבקשה אל תהיה לי עכשיו צדיק

 

סוף סוף אלה שקראו לי ולאחרים "קלדניות אינטרט" הבינו שאין ברירה, והופכים לכאלה,

על מנת להתגונן מהאשמות והכפשות למינהן.

סוף סוף אני מקווה שיבינו אותי ,מדוע התנגדתי להתנהלות של חלק מהחברים.

סוף סוף אנשים יבינו מדוע דרשתי שחברי הוועד , יפעלו ויצייתו לכתוב בתקנון העמותה.

סוף סוף אולי יגיעו למסקנה שהגיע הזמן לעשות סדר אחת ולתמיד ולנהוג ביושר,בשקיפות,בהתחשבות בדרכי נועם, בדו שיח , בכבוד הדדי ובנימוס !!!!!!!!!

 

לסיכום: אני תקווה שמחר באסיפה הכללית החברים יתנהגו כך שתהיה אפשרות להמשיך כולם כאחד להיות שותפים לבניית מסגרת, שכולם יוכלו ליטול בה חלק, ולוותר על אגו ומשחקי כבוד לטובת הכלל.

 

מישל גדז'

+++++++

יובל מלמד

פורסם
יובל שלום,

לשאלתך איפה היה אלון ב - 5 השנים האחרונות אשיב להלן:

במשך 5 השנים האחרונות התחריתי לסירוגין במעל ל - 60% מהאירועים שהיו. - הגביעים שזרוקים אצלי במחסן - יעידו על זה. לגבי העמותה - החלטתי לאחר הישיבות בנורדיה ואצל רון דרור לפני שנתיים ושלוש שנים - לקחת צעד לאחור - גם בגלל מחסור בזמן וגם בגלל ההתקפות שספגתי בין היתר גם מדני לוי וגבי סרוגו שהיו אז באותו צד עדיין.

את דמי המייסדים שילם העסק של אבי ומינינו נציג מטעם י.ש. מוסכי גליל - ישראל הלפרין - שאז עוד היה שותף בעסק. בשנה האחרונה ישראל מאס בכל פעילות והתנהלות הועד והעמותה והדיר רגליו מהישיבות וגם רוב האירועים - בהם עד אז היה מייצג נאמנה גם את דעתי.

עכשיו משפרש ישראל, החלטתי אני לקחת את המנדט השמור לנו (ולכל חבר עמותה - גם אם אינו מייסד) ולהשמיע דעתי בגלוי לאור ההתפתחויות בחוק (מעבר החוק) וכן לאור האירועים האחרונים.

 

להזכירך ולאלו שלא יודעים - אני מראשוני חברי העמותה שדגל בפרסום מלא ושקוף ועשיתי זאת משך השנתיים האחרונות פה בפורום שלאט לאט - והרבה בזכות פועלי - הפך למקום המרכז את החלפת הדעות של רוב העוסקים בענף. בעקבות הפעילות העניפה שהחלה פה החליטו מנהלי האתר, בין היתר (והם יוכלו להעיד טוב ממני), להקים פורום ספורט מוטורי שהיום הוא כנראה המוביל בארץ.

 

אז כן - מותר היה לי לתת את הבמה לאחרים - והיום מותר לי לקחת על עצמי יותר.

לידיעתך, ע"פ התקנון, העברתי למזכיר להעברה ליו"ר, נושאים לדיון שברצוני להעלות כמתחייב מהתקנון - לא ראיתי בהחלטה אתמול אישור כמתחייב להקצות לכך זמן.

אכן הישיבה מחר היא המקום לסגור את הנושאים הללו.

 

במאמר מוסגר אוסיף - שכבר בנורדיה התקבלה החלטת ועד שהייתה החלטת פשרה שהציע רמי שוכטוביץ - כי האירועים שיאורגנו יהיו 50% ראלי ו 50% ספרינט. משום מה, אף אחד לא עמד ולא עומד בהחלטה זו. גם זו הסיבה שהחלטתי להיות יותר מעורב. אני לא רואה עצמי כיום בעל יכולת לממן באופן סדיר רכב לראלי ולכן אני רוצה להתמקד בספרינט - ולדאוג שהעמותה תמלא תפקידה גם בתחום זה.העמותה לא יכול לחייב את האמרגנים מה לעשות. ולא יכולה לחייב אותי להגיע לספרינטים , רוצים ספרנטים תתארגנו תעשו. אני בהחלט לא נגד אבל לא מתחייב לבוא

וזה מה שמישל רוצה ( בצדק ) כמות משתתפים מינימלית.

מה, צריך להיפרד ולהקים גם עמותת ספרינטים? אני חושב שלא! כל פיצול גורע. אבל זה מחייב לדאוג גם ל"ספרינטאים".ונגיד שתהיה עמותה נפרדת לספרינטים אז יהיו ספרינטים ?!

 

וכן, אני יודע על המאמץ של דובי בנושא.כל הכבוד בעיניי זה פתרון חלקי. - עד שלא יישב ספרינטאי בועד וידחוף את זה - אנחנו (בעלי הרכבים שאינם אימפרזה או EVO) נמשיך לשבור את הרכבים שלנו בראלי שפחות מתאים לנו. זו רק דעתי....

 

אבל... בכוונתי לשכנע כמה שיותר חברים בדיעה זו.

 

כמוך, גם אני מוכן לעמוד לכל ביקורת ציבורית על כל מהלך שעשיתי איי פעם. ונדב - שאתה חושב שכל כך מייצג אותי היום - יכול להעיד בדיוק שאלו היו דעותי באופן עיקבי בשנים האחרונות. (כזכור לך הוא התחיל כנווט שלי). לצערי - נדב חושב אחרת ממני ומתעניין בראלי ולא בספרינטים וזו זכותו המלאה - אבל, היות שכך - גם הוא לא מייצג את אינטרס "הספרינטאים" בעמותה.

 

אם יש לך עוד שאלות - תירה!

 

אני מבטיח לך - ואתה מכיר אותי לא מאתמול - שאני אענה בכנות ובלי התלהמות או התחמקות על כל דבר שיישאל פה.

 

לסיכום, אציין שאינני נוקט עמדה זו או אחרת בויכוח בינך לבין דני או גבי - בינתיים. אני בא מחר עם ראש פתוח לשמוע, להשמיע ובסוף - להחליט.

צר כי אתה וחברי הפורום חושבים שיש לי ויכוח עם דני , לצערי אפילו הוא לא מסוגל להבין שאין

שום ויכוח איתו.

למה דני כועס

1. ניגשתי למכרז היועץ וזכיתי ( הודעתי גם לו וגם לברוך שליט שהיה גם מועמד לפני ההגשה

כי אני ניגש )

2. כי דעתי האישית שיש ללכת בהתאחדות נפרדת מהאפנועים

אני מדגיש שוב - גם אם תתקבל החלטה שונה מדעתי - בצורה הוגנת ודמוקרטית - היא תחייב אותי ואני אמשיך לפעול להוציא אותה לפועל ולסייע ביישומה - גם אם, כאמור, אתנגד לה.

אני מקווה שכך תפעל גם אתה וכך יפעלו כולם!

 

הוגן מספיק?

 

באמת בהערכה (לא לשם מס שפתיים),

אלון חלווה.

+++++++++

יובל מלמד

פורסם

יש ועוד יש לי ויכוח עקרוני ברמה האישית איתך מר מלמד

דני לוי לא כועס שזכית במכרז וזה מה שמניע אותו זו שטות גמורה, נפגעתי אני מודה

אם זה מוביל אותי? לא ולא.עובדה אני שם ובחינם

הדוגמא הקלסית של הכעס על מלמד מתבטאת בכך שמלמד כזיקית משנה צד כל פעם שזה נוח לו

על זה הכעס ,על התמימות שלי איך מגדירים חברות, על חוסר פירגון, דברים בנליים? נאיביים? זה אני.

דוגמא קלסית איך מפילים תיק על דני

ישיבה באיגוד המוסכים עוד לפני שהוגש מכרז הרבה לפני ,אני מזכיר לאחר אירוע "ארגז החול."

שכח דני לוי "הגאון" לרשום את מיקום הזוכים של הגיפים באתר העמותה. מה עושה מלמד?

יושב בישיבה עם סרוגו מחכה להזדמנות ותוקף את דני איך? אתה ואתה ואתה, יש לסרוגו משפט "חכם" האתר של דני לוי, דרך אגב עד אותו יום לא זכיתי לראות אפילו כתבה אחת מפניני לשונו וכושר כתיבתו של מר סרוגו.דני אשם בתפיסת המשטרה בדורות הזכרתי?

ואני שואל, לא היה יותר פשוט להרים טלפון לדני ולהגיד לו "פדיחה "שכחת לרשום א,ב,ג,ד,

תקן את זה מהר אבל מה? אחלה לשפוך דם, יש קואליצייה "סרוגו את מלמד" חברה להריסה בע"מ

לזה בדיוק אני מתכוון

,הנה עוד דוגמא

היעלה על הדעת שאני אציע למישהו שלמונים? כדי שיישב בעמותה אחרת כגייס חמישי?

איפה מלמד הצדיק? שותק כי זה לא באינטרס לפגוע חלילה בנווט שלו. איזה סופרלטיבים הוא נותן לו .

מדוע לא מספר מלמד לכולכם כי בישיבה בחברת הביטוח נאמר לכולם מפורשות כי הם מעוניינים

לבטח רק גוף אחד גדול שייתן מענה וגב לכל נושא הספורט? כל זאת על מנת לקבל אופציית ביטוח זולה?

מילא לדני יש "חלום שנשבר" הוא גם בעל "אינטרס" שקרן, מה לא? אבל מלמד? פה יש בעייה זה בניגוד להחלטה שהוא וסרוגו מובילים.

אני כותב את כל זה פה מכיוון שאינני רוצה להגרר לקרבות רחוב מחר בערב

מר מלמד הנכבד

אני הראשון שיעזור לך להביא את התקנות לסיומן עד 15 למרץ אני לא עושה זאת בשבילך או אפילו בשבילי, אולי זה אדיוטי להגיד אבל אני עושה זאת עבור כל מי שהספורט המוטורי קרוב לליבו.

איך הגדרת בטעות? "היה לנו נוח שדני עבד כמו חמור בשבילנו 5 שנים" אתה יכול לשנות ולכתוב

דני לוי היה חמור שעבד בשבילנו 5 שנים!! (תוסיף חינם)

מירוצי מכוניות

פורסם
אין בעייה מלמד

אתה היית שותף מלא בוועד היוצא, היום קל לך לקום ולהכפיש

אם אתה כל כך חכם למה לא התרעת אז?

1. אז היה לכולם נוח

2. צלצל לאהוד לביא ושאל אותו כמה פעמים שוחחנו על הנושא והוא הבטיח לשנות

3. כמה פעמים דיברתי אני לליבך

את ההתאחדות רשמתי לבד? ניתן לרשום בכלל התאחדות לבד? ואף לקבל את השם התאחדות?

מה אתה מיתמם, לך תשאל את מי שתרצה הוא יענה לך אם זה אפשרי

כולכם ידעתם שאני רושם התאחדות איזה סוד היה פה? בדצמבר בכנסת הוצגה ההתאחדות

קבל עם ועדה משהו התנגד? איימתי על מישהו?

אז הדבר לא היה חשוב לאף אחד ואף אחד לא ידע את חשיבות הענין

היום זה היסודות של הספורט ופתאום לכל אחד יש מה להגיד

הטעות שלך שלא צפית את שיקרה ועכשיו הכל מתמוטט

אני לא עומד לאף אחד עם אקדח, לי אין בעייה שתקימו התאחדות שונה ואחרת, נראה לך שאני נאחז בקרנות המזבח? בלב שלם אני מפרגן ,הלוואי שתצליחו אני אפילו אהנה מזה כמתחרה הלא כן?נכון אז למה אתה נלחם בכל העולם?

קדימה תפעלו ,סבבה אני רק נתתי הסברים שלדעתי לא צריך כרגע התאחדויות אחרות ופרטתי למה ההחלטה היא שלכם וכמו שאמרתי אחריות = סמכות.

בוא רק תספר לכולם מי היה שותף מלא לכל אורך הדרך עם דני לוי למיסוד הספורט?

מי הביא את דני לוי לרון דרור? מי חזר ואמר לך קדימה אתה בכנסת ואני אעזור עם הכסף?

הבטחתי קיימתי ודאגתי לריב עם כל העולם כדי לגייס את הכספים לרון דרור

6 שנים היה טוב, היום פתאום הכל לא טוב למה?

אתה זה שהתחיל בכל הסיפור לא אני, לכן המשפט צריך להיות דני שינה את עורו פתאום יובל

מלמד אויב הספורט והאויב של דני לוי ?

כי מלמד שינה את עורו ,פתאום האשמות חדשות

פתאום בין השורות דני לוי הביא חוק רק לראלי וכולם בוכים

שום דבר לא מת מלמד, קל לך להלך אימים אני לא מהלך שום אימים הצעתי לשתף את נציגי הספורט בועדת ההיגוי היתה נכונה מהסיבה שגם אני וגם אתה מתחרים במרוצי ראלי!על כולם זה מת ההוא מת עכשיו מלמד מציל המולדת

את החוק כתב עו"ד צבי ענבר לא דני לוי אתה שוכח, הוא זה שכותב גם את התקנות

דני לוי\ רק עשה הכל שהחוק יעבור לפני התמוטטות הכנסת ה16 גם את זה פתאום שכחת

אני, שים לב טוב לא מלכלך על אף אחד ואתה יודע טוב מאד, מאחורי הקלעים עם חברך מר סרוגו מכפישים את שמי בכל הזדמנות .יש לך בעיות עם גבי סרוגו יופי אני לא אבא שלו וגם לי יש חילוקי דעות רבים עם מר סרוגו זה לא הופך אותי לאויב שלו ( לדוגמא התקנון הצרפתי )

עכשיו דבר חדש ,שוחד לאריה פאהן, גייס חמישי ,מושתל

הנווט שלך בעל הזכויות שאתה כה מהלל ומשבח בפורום ,אחלה התנהגות. כנראה אין גבול

אני כבר את התשובה שלך יודע (מיקי ילד גדול שיענה לך בעצמו) זה פשוט ההבדל בינינו.

לסיום רק לידיעת כולם, דני להזכירך את היחסים " הטובים " שלך עם אריה פאהן , אתה יודע ניתן להעלות הודעות ישנות בפורום........אז זה שאריה פאהן הצליח לשגע את מיקי זה לא קשה, אני בטוח שמעבר לעצבים הדברים ישכחו ,את אריה בו נעזוב בצד ההתאחדות לא פעלה כל התקופה מכיוון שלא היה על מה לפעול

למעט ביתן באוטומוטור, לא היה על מה ןלכן לא היה מה להסתיר או לדווח, גם בעמותה מר מלמד אם אתה שוכח לפני העברת החוק לא היה על מה לשבת בוועד, לכן לא היו ישיבות שבועיות

ושוב אני מזכיר לך שאתה היית חבר וועד וחוץ מזה מה סוכם? שדני יתעסק בכנסת ולא בוועד

אתה גם לא עונה נכון וסוטה מהעיקר וממשיך להטעות

הזמנה של כל אותם גורמים לצוות ההיגוי מבלי לפגוע באנשים שאת כולם אני מעריך היתה גורמת לשיתוק ולא היגוי גם הסברתי למה.לפי הרשימה שלך גם אנשי האופנועים שם (אני דופק את עצמי?)

יש לך את כל הקרדיט לשבת עם כולם ןלהביא דברים סגורים לישיבות אני הראשון שאתמוך

כך עשיתי מיום שצורפתי אליכם.

אמרתי לך כבר עשרות פעמים כל עוד שתעבוד למען כולם יש לך את מלוא התמיכה שלי

וזה שוב ללא קשר לדעתי האישית שלי כלפיך ועליך

לרדת לעם? קרא את המפה, שכבתי בשביל כולכם על הגדר 6 שנים! פרגון? לך תלמד קודם את המילה.

ושוב פעם שקר "ההתאחדות שאתה היו"ר חלום שנופל" הכפשה אחרי הכפשה ,אין לי זכות בחירה בהתאחדות,ולא זכות ווטו , קרא שוב את התקנון ראית משהו אישי שדני לוי מרויח?

מדובר בתקנון חדש ששונה בחודש האחרון בלחץ האופנועים התקנון שאתה סיפקת בספטמבר

2006 היה שונה לחלוטין.

דבר שני לא מעניין אותי התקנון אני לא רוצה ללכת להתאחדות אחת עם האופנועים פעם אלף!

ולא מענין אותי מי היושב ראש שם אתה, גבי סרוגו, ברוך שליט, טל שביט

או ביל קלינטון

אתה בכלל יודע מה החלום שלי? למי אתה מוכר סיפורים?

שוב פעם אתה מסובב את הנושא אני טענתי שוועד העמותה לא חוקי? טענתי רק דבר אחד

שהחלטה כזו של פרישה,איחוד,פירוק, חבירה ל.. צריכה להעשות באסיפה כללית זה הכל!!

לא בוועד.וזה מעולם לא היה !

אני לא יורק לבאר שממנה צמחתי ולא יורק על אנשים לפי אינטרס כזה או אחר, כמוך למשל

צר לי דני כי זאת הרגשתך - אתה טועה או מעיוורון או מטיפשות

בודאי גם קל לך לזרוק עוד אשפה ולהגיד שהכל בגללי איפה בעולם יש התאחדות מקומית מייצגת שהיא לא אחת?

פתח את הFIA מדינה מדינה ותמצא לבד כי ישנה רק התאחדות אחת לספורט מוטורי בניגוד למה שמוכר מר סרוגו (ספרד 9 התאחדויות) זה בדיוק מה שהנחה אותי לא יותר.היום אני יו"ר מחר אולי אתה? אני לא

משרד הספורט רוצה כמה התאחדויות? כן כן וכן ופה אתה טועה ומטעה לא מדוייק בכלל (השר יחליט, אני מזכיר לך)

הכל תלוי בספורטאים, ירצו כמה התאחדויות יקבלו ,ירצו אחת ?יקבלו ,זו האמת ואין אחרת.

וזה נכון

לגבי ההכרה?

נתראה ביום שלישי עם מסמכים.

דני לי אין כל ענין במסמכים שלך - את המסמכים מעוניין לראות מישל גדז

אין לי שום עניין לריב

אני נבחרתי להיות יועץ ותפקידי לקדם את כל הספורט וכל הספורטאים על הצד הטוב ביותר

תחפש לך קורבן אחר

יובל מלמד

פורסם
יש ועוד יש לי ויכוח עקרוני ברמה האישית איתך מר מלמד

דני לוי לא כועס שזכית במכרז וזה מה שמניע אותו זו שטות גמורה, נפגעתי אני מודה

אם זה מוביל אותי? לא ולא.עובדה אני שם ובחינם עד אותו יום הייתי טוב למה ?

הדוגמא הקלסית של הכעס על מלמד מתבטאת בכך שמלמד כזיקית משנה צד כל פעם שזה נוח לו

על זה הכעס ,על התמימות שלי איך מגדירים חברות, על חוסר פירגון, דברים בנליים? נאיביים? זה אני.

דוגמא קלסית איך מפילים תיק על דני

ישיבה באיגוד המוסכים עוד לפני שהוגש מכרז הרבה לפני ,אני מזכיר לאחר אירוע "ארגז החול."

שכח דני לוי "הגאון" לרשום את מיקום הזוכים של הגיפים באתר העמותה. מה עושה מלמד?

יושב בישיבה עם סרוגו מחכה להזדמנות ותוקף את דני איך? אתה ואתה ואתה, יש לסרוגו משפט "חכם" האתר של דני לוי,נכון כך היה בדיוק -האתר של דני -ואין אחד בעמותה שלא חשב כך, אז עדיף תשתוק לפחות בנושא הזה דרך אגב עד אותו יום לא זכיתי לראות אפילו כתבה אחת מפניני לשונו וכושר כתיבתו של מר סרוגו.דני אשם בתפיסת המשטרה בדורות הזכרתי?אתה חוזר על עצמך וזה כבר משעמם אותי - אני לא אבא שלו !!! גבי וגבי וגבי מה אתה רוצה מחיי

ואני שואל, לא היה יותר פשוט להרים טלפון לדני ולהגיד לו "פדיחה "שכחת לרשום א,ב,ג,ד,

תקן את זה מהר אבל מה? אחלה לשפוך דם, יש קואליצייה "סרוגו את מלמד" חברה להריסה בע"מ

לזה בדיוק אני מתכוון

,הנה עוד דוגמא

היעלה על הדעת שאני אציע למישהו שלמונים? כדי שיישב בעמותה אחרת כגייס חמישי?

להגיד לך את האמת - תלך ותבדוק מה אנשים חושבים על הצמד חמד דני ואריה

איפה מלמד הצדיק? שותק כי זה לא באינטרס לפגוע חלילה בנווט שלו. איזה סופרלטיבים הוא נותן לו .

מדוע לא מספר מלמד לכולכם כי בישיבה בחברת הביטוח טועה ומטעה - החברה היא חברה פרטית " מדנס " עם אינטרס עיסקי ברור יכול להיות שצודקים ויכול להיות שלא נאמר לכולם מפורשות כי הם מעוניינים

לבטח רק גוף אחד גדול שייתן מענה וגב לכל נושא הספורט? כל זאת על מנת לקבל אופציית ביטוח זולה?

מילא לדני יש "חלום שנשבר" הוא גם בעל "אינטרס" שקרן, מה לא? אבל מלמד? פה יש בעייה זה בניגוד להחלטה שהוא וסרוגו מובילים.

אני כותב את כל זה פה מכיוון שאינני רוצה להגרר לקרבות רחוב מחר בערב

מר מלמד הנכבדאתה מקשקש בכמויות , הכל מבוסס על שמעות " מהחברים שלך "

נפלת בפח אין בכל הדברים אלה אפילו עובדה אחת נכונה !

אני הראשון שיעזור לך להביא את התקנות לסיומן עד 15 למרץ אני לא עושה זאת בשבילך או אפילו בשבילי, אולי זה אדיוטי להגיד אבל אני עושה זאת עבור כל מי שהספורט המוטורי קרוב לליבו.

איך הגדרת בטעות? לא בטעות "היה לנו נוח שדני עבד כמו חמור בשבילנו 5 שנים" אתה יכול לשנות ולכתוב

דני לוי היה חמור שעבד בשבילנו 5 שנים!! (תוסיף חינם)

לא חוזר בי להיפך לא שיקרתי ולא השקר

אתה טעית

יובל מלמד

פורסם

בחוק הספורט נרשם

הקמת הרשות המוסמכת ותפקידיה

3.

(א)

מוקמת בזה, במשרד החינוך, התרבות והספורט, הרשות לנהיגה ספורטיבית, שתמלא את התפקידים שנקבעו לה לפי הוראות חוק זה.

(ב)

מנהל הרשות ועובדיה יהיו עובדי המדינה.

(ג)

מנהל הרשות אחראי על פעולות הרשות ועל ביצוע תפקידיה לפי הוראות חוק זה.

הכרה בהתאחדות

4.

(א)

השר רשאי להכיר בתאגיד שלא למטרות רווח, כהתאחדות המרכזת והמייצגת תחום, אחד או יותר, בענף הנהיגה הספורטיבית.

(ב)

השר יקבע תנאים להכרה בהתאחדות לפי סעיף זה, לרבות תנאים לענין יכולתה הארגונית, הכספית והמקצועית של ההתאחדות, הנדרשים לצורך מילוי תפקידיה לפי חוק זה ולפי כללי הנהיגה הספורטיבית.

1. רשות לספורט מוטורי עצמאית מוקמת עבור התאחדויות - ראה רשות הספורט הקיימת.

2. התאחדות שתקום צריכה לקבל הרשאה מהשר או מהרשות לספורט מוטורי שתקום כאשר השר ממנה את מנהל הרשות לפעול בשמו.

 

שאלה

1. על פי החוק אין שום סיבה לא להקים התאחדויות, למה לעצור הקמת התאחדויות? כוח? כבר בשלב זה המצב לא טוב בגלל ריכוזיות שיוצרת מריבות, ינהל כל אחד את "חצר המשחקים" שלו.

2. אם בהתאחדויות אנו עוסקים איך הוקמה "ההתאחדות לספורט מוטורי" לפני הקמת הרשות המתאימה?

3.האם מנהל מינהל הספורט היה רשאי לתת אישור להקמת ההתאחדות?

4.האם הוא באמת נתן? או שהמסמך שהתקבל במשרדי ההתאחדות הוא "הריני מברך .... על הקמת ההתאחדות" וכרגע זו עמותה לכל דבר שיושבת על הגדר וממתינה להקמת הרשות המתאימה.

 

אם כך הדבר השם התאחדות על פי סעיף יד' ברשם העמותות אומר שרק באישור הרשות לספורט רשאי גוף לשאת את השם ה"התאחדות ל....." מאחר וכך הדבר מי שנתן רשות לשאת את השם "התאחדות" לגוף שקם עשה לדעתי משהו שהוא נוגד את החוק.

 

אש..............................

 

שליט ברוך

פורסם

נשבעתי שאני לא נכנס למיטה החולה הזו, אבל אני חייב להעמיד כמה דברים על דיוקם.

1. התקנון לא שונה "בלחץ האופנועים". הוא שונה כי נוצר מצב חדש. על-פי התקנון המקורי, היתה זכות הצבעה לנציגי העמותות החברות בהתאחדות (רק אלו המוגדרות כ"עמותה מרכזת", דהיינו העמותה הראשית בענף מסויים), ולהם בלבד. לא נאמר דבר באותו תקנון על זכות הצבעה של יו"ר, ומאחר שכך הרי שאם היו"ר אינו נציג עמותה אין לו זכות הצבעה. הבעיה לא צפה שכן במצב שהיה קיים היו"ר כן היה נציג אחת העמותות. לאחר פרישת IRDA נוצר מצב כזה בדיוק, דהיינו שהיו"ר אינו נציג אחת העמותות. למעשה גם אם לא היינו משנים דבר בתקנון, לא היתה ליו"ר זכות הצבעה - בדיוק כפי שלי עצמי לא היתה ואין עדיין זכות הצבעה. למרות זאת הוחלט לכתוב זאת במפורש בתקנון כדי שהדברים יהיו ברורים. כדי למנוע מצב בו אין ליו"ר כל שיניים הוחלט כי במקרה של שוויון בהצבעה קולו ישמש לשון-מאזניים. לא היה צורך בכל לחץ מצד מישהו כדי ליצור את השינוי הזה.

 

2. על מנת להסיר כל ספק: במהלך כל התקופה מאז התמנה יובל מלמד ליועץ, לא נתקלתי בכל פעולה מצידו שאינה מקצועית ועניינית נטו (גם אם היו לנו חילוקי דעות לגבי חלק מהפעולות הללו). קיבלתי ממנו שיתוף פעולה מלא, התייעצות שוטפת - כל מה שהייתי מצפה לו מאדם בתפקידו.

 

3. דעתי האישית לגבי הפרדת התאחדויות היתה שזה לא כל כך משנה. דעתי היתה שברמה העקרונית נכון אולי שיהיו התאחדויות נפרדות למכוניות ואופנועים, אך אם וכאשר, הזמן הנכון לכך יהיה אחרי יישום החוק. כך אמרתי בישיבות הפנימיות שלנו וכך אמרתי בישיבת IRDA בה נכחתי.

 

4. היום אני חושב אחרת. ככל שאני רואה את מה שמתרחש אצלכם, אני שמח יותר שאנחנו לא ביחד, ותאמינו לי שאני אומר את זה עם הרבה צער, אחרי שליוויתי מהצד את ההתפתחות (?) של הספורט מאז ימי אשקלון הרחוקים. בעמותות האופנועים הדברים פשוט נראים אחרת, האווירה שונה לגמרי, עניינית וחיובית. אין מאבקים ואין כסאח ואין שום דבר חוץ מאשר הערכה הדדית, אהבה משותפת לתחום ורצון לדחוף ולקדם. אני ממש לא מקנא במי שיצטרך לעמוד בראש ההתאחדות שלכם, בהנחה שתמצאו מישהו מספיק מטורף שיסכים לקחת את זה על עצמו.

 

5. הוזמנתי לבוא לישיבה מחר וחשבתי לעשות כך, אבל החלטתי לוותר. את הראש שלי אני לא מכניס למיטה המאד חולה הזו. מקווה שתשכילו ללכד את השורות (עכשיו אני נשמע כמו פוליטיקאי של מפא"י) ולשים בצד את המחלוקות האישיות, בלי קשר להחלטות שיתקבלו.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")


×
×
  • תוכן חדש...