Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יובל הצדיק !! נכון !!

מישל יאשרו מרבית חברי העמותה כי יש לך תכונה אחת לא כל כך טובה והיא:

השימוש במילים : "בדקתי טלפונית " " כולם רוצים "

ולדוגמא : "כולם רוצים ספרינטים ( 4X2 ) אבל שנעשה סקר כתוב !! בעמותה הדבר לא היה

נכון ! ולמה היום אין ספרינטים ? כי אין ביקוש !

 

פניתי לדני לוי להבאת המסמכים לאחר שיחת הבהרה עם גבי סרוגו, בה הוא סיפר לי שדני לוי מסרב להראות את המסמכים הרלוונטים לטענות שלך ושל גבי גם יחד !!!!!!

1. שיחת הבהרה עם גבי סרוגו

2. מאיפה אתה יודע מה הטענות שלי ?!

3. אנשים ניזונים משמועות וסיפורים כגון אלה וזאת הסיבה לכל השרשור המטומטם הזה

4. לא דיברתי איתך לפחות חודשיים ! השיחה היחידה שהתנהלה בינינו לפני שלשה ימים

היתה כדלקמן : שלום מישל אני מתקשר כדי להרגיע את מי שצועק חזק באסיפות ,

והנושא בחירות הועד ותפקוד הועד- אמרתי כי הועד צריך או להיות מוחלף

או לקבל את מנדט החברים לפעול , לא יתכן שהועד יפעל ללא אמון

החברים , אף הזכרתי את ראש הממשלה שמקבל אמון ל 4 שנים.

והוא לא מצלצל ליעוץ אצל יובל מלמד או מישל גדז בכל פעולה שהוא

עושה !

 

אני בסך הכל שמח, שהצלחתי לשכנע את דני להביא המסמכים ,

מה זה בכלל משנה אם יש לדני מכתב מFIA או אין לו , תאמין לי אם FIA יחליט בעתיד

לתת את הנציגות להתאחדות , היא תתן בגלל הפעילות ולא בגלל דני לוי או יובל מלמד או

כל אחד אחר !

על מנת שתוכל לעיין בהם ושסוף סוף תוכל, אתה והאחרים המעורבים (בסוגייה הלא מכובדת הזו) להסביר לאסיפה מי דובר אמת ומי לא ,אחת ולתמיד !!!!

לצערי חוסר ההבנה של החברים בחוק, בתקנות, ביטוח , התאחדיות ועוד

לא מאפשרים לאסיפה להחליט כלום !!

אין לכם ברירה אלה לתת אמון בועד כל שהוא להחליט בשבילכם

איך אתה פתאום אומר שאין לך עניין במסמכים ?? כל הזמן טענתם שמסתירים מכם ושהכל סודי !!! מעניין מה תהייה הטענה הבאה שלך ???

גם לדני היו מילים קבועות לא כל כך טובות:

" לא יכול לפרט " " מסמך סודי" " שרלטנים "

היום זה מענין רבים ולמילים האלה אין היום משמעות

כי אז נשאלת השאלה ע"י הציבור....

רוצים לראות את המסמך !

או מי השרלטנים ?

 

באמת מתחיל להשבר מכל הרפש הזה !!!

...........שמן למדורה נאמר ? מישל !............

 

 

מישל

+++++++++++

יובל מלמד

  • תגובות 158
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שקלתי רבות אם להגיב אבל לא התאפקתי כהמלצות החברים.

 

יובל,

כתבת לאלון חלווה, ואולי במהירות ההקלדה,

1. ...."לארגן את נהלי האסיפה בעקבות הבלגן" - ?????!!!!!!!

לא - הבלגן בפורום

בעקבות המלצתו של דובי מילר אני מנסה לסיים 90% לפני האסיפה !

מקווה שלא התכוונת לבלאגן של מכתב הזימון? הרי הזימון שיצא זהה לחלוטין למה שכתבתי במכתב הראשון למעט נושא התקנון הצרפתי, ולגביו גם אתה אמרת כי ההחלטה לא מקובלת עליך. לגבי ההצעות לשינוי, הרי בסוף הבנתם שחייבים לאחד ולהתייחס לאחרים.

גם כשדננו בתיזמון ההפסקות וסדר הדברים הבנת כי הכל מתוכנן במדוייק.

איזה בלאגן ?

 

2. אני "איש של אלון" ?איש קטגורייה 4X2

מבקש לא להדביק לי דימויים של אחרים, טובים או רעים. אני לא איש של אלון ולא איש של מישל או כל אחד אחר. אני איש של עצמי !

איש של ערכים שחונכתי עלייהם ונוהג על-פיהם (...כן, גם יודע להתנצל אם צריך ומישהו נפגע בשוגג),

כתבת לגבי הרפש בארגוני המכוניות וניקיון באופנוענים.

בא נחשוב יחד, להבנתי באופנוענים יש יותר צעירים .....אולי זה הסוד.:?:

איפה שיש אוכלוסיה צעירה :lol: , יש יופי, יש ניסיון לקדם, יש רצון להשפיע ולשפר, ואיפה שיש אוכלוסיה מזדקנת, יש יותר תככים :evil: וניסיון להשפיע תוך קבלה כי כבר אין כוח לתת....

 

לי האמת די נמאס מהפוליטיקה:idea: ,

איפה כאן המרוצים ?:-( ...אני חושב שאחפש את אלו שנהנים במרוצים :lol:וזה הכי נכון!!!!!!

ולא סובלים מפוליטיקה :evil:

 

בכבוד רב,

 

עפר שורץ

+++++++++++

יובל מלמד

פורסם
חברה אחרי כל הגן ילדים הזה...

לי לניצן לאלון ולעוד...כמה כבר לא בא אפילו להגיע לישיבה ובטוח לא להרשם לעוד שנה בעמותה...

כל הכביסה המלוכלכת יצאה כבר, כל "הרומנים" כבר ידועים ,כבר אין מושג מי צודק מי שקרן,מי נוכל,מי מחפש רק את טובתו האישית...אחד מאשים את השני שדפק את השלישי,איך איך אפשר

לבנות משהו עם מלחמות כאלו? נראה לי שהכל רקוב מהשורש!!!

 

דווקא בגלל הבלגן הזה בכל זאת נגיע אני מאמין, אולי סוף סוף מישהו יפזר את העננה הענקית הזאת?!

אני מקווה שיש לכם(הוועד הקודם והנוכחי) חומר כתוב שיבהיר את הנושא?

 

נ.ב.

דברנו על מנהל תקין לא?

אז איך הצטרפו שני חברי וועד חדשים בלי בחירות אולי גם אני אלון או ניצן

היו בחירות ונדב ופוביצר נבחרו - עכשיו אתה מתחיל עם מלחמות ב4X2

רציתם צעירים בבקשה

רוצים להבחר לוועד בתקווה שהכל תקין ונחליט להשאר בעמותה?

 

לדעתי חשוב מאוד שטל שביט ואריה פאן ישנו את החלטתם ויגיעו

 

בברכה

קובי כהן

+++++

יובל מלמד

פורסם

היום בבוקר, שוחחתי עם דני לוי והבעתי את התנצלותי( בעקבות תגובה שכתבתי בג'יפולוג).

למרות שדני קיבל את התנצלות ומבחנתו ענין זה סגור החלטתי להתנצל פומבית.

איני חושב ואף פעם לא חשבתי שזו הדרך, אני בכלל חושב שהדרדרנו עמוק

מידי, וכדי שניקח פסק זמן למחשבה אם לזה פיללנו.

 

התנצלות זו אינה באה לומר שאני מסכים עם דני או לא, היא נכתבת כאן על מנת לנסות

לשנות במשהו את רמת השיח הציבורי שאילו הגענו רובנו.

 

אני באופן אישי החלטתי לקחת אויר לחשוב, ולנסות להעביר את שרביט ניהול עמותת

העבירות לאדם אחר. הלו אני מפיק ארועים מוטורים וזה אולי מהווה ניגוד אינטרסים

(חומר למחשבה).

 

נ.ב

דני בקשה אישית על תנסה לנגח את יובל באמצעותי.

יובל איש עצמאי ובעל ידע ודעה משלו, מיקי איש עצמאי מאוד

ועם דעתנות משל עצמו, לכל אחד אוטונומיה לדעותיו.

אולי בגלל זה קל לנו לתפקד יחד כנהג ונווט.

 

טל שביט

טל היקר בענין ועדת ההיגוי .

אנא, אתה מכיר אותי מספיק על מנת לא לפגוע ברמת ההבנה

שלי. כל מה שאתה עושה שם למען הקידונאים, אני עושה למען

אנשי העבירות (רשיון לרכב מרוץ ,בדיקות רפאויות למשתתף ,ועוד)

רק שאני עושה זאת ללא רעש.

 

תודה לכולכם

והתנצלותי על רמת השיח

פורסם

מיקי שלום

אני מודה לך על כנותך, מבחינתי העניין סגור.

אני מצהיר פה פומבית שאינני מתכוון יותר בפורום הזה או בכל פורום אחר להתנגח ברמה האישית

עם אף אחד יותר.

אני גם מסכים שהדרדרנו עמוק למטה בדרך להתרסקות ואני מושך את ידי מהתנגחות אישית

נגד כל מי שלא יהיה.

דעותיי האישיות לגבי איש זה או אחר לא ישתנו אך לא ימצאו ביטוי ציבורי בפורומים.

הערב אבקש שתנתן לי האפשרות להציג את ה"אני מאמין שלי" ,לענות על שאלות,ולהסביר על סודות ה"אטום" שברשותי:-D

ותו לא.

מה שיוחלט אח"כ יוחלט .

אני גם מצהיר שכל כוונתי גם היום וגם בעתיד היא אך ורק לטובת הספורט המוטורי הכולל

וזאת בחזקת "יהללוך מעשיך ולא פיך"

בברכה

דני לוי

מירוצי מכוניות

פורסם

בראבוווווווווווווווו מתי החתונה? תודיעו ואני מגיע:multi: סוף סוף הגענו למה שכולנו באמת רוצים,ספורט מוטורי מסודר וחוקי לכולנו לא??? אני שמח לקרוא שבסופו שלך יום, או של ימים ארוכים ומעניינים פה נגמרה התחמושת,:snipersmi ואני מקווה שעכשיו אולי נצא לדרך ישרה,כנה, שתהיה מועילה לכולנו.אז שתהיה לכולכם ישיבה מוצלחת, שקטה, ויעילה. כל טוב לכם זלמן דגן

 

והמשיכו לנהוג בזהירות

פורסם

חברים יקרים

למרות הפצרות של מספר חברים ,ולאחר ששקלתי שוב את העניין , אני לא אגיע לאסיפה הערב .

אני חס וחלילה לא "מחרים " אף אחד .

פשוט אין לי מה לתרום בפגישה שהיא אסיפה כללית של עמותת נהגי המרוצים ,שאיני חבר בה .

אני מקווה שתהיה אסיפה רגועה , שיהיה דיון אמיתי שיענה על כל השאלות ויבהיר את התמונה .

על מנת שתקבלו החלטות נכונות .

בהצלחה

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם

יובל שלום,

כנראה ששנינו לא היינו באותה ישיבה! נדב ואהוד נבחרו? מתי? מי הצביע עליהם?

 

להזכירך - בעקבות אי הסכמה השמות נמחקו מהלוח - גם של החדשים וגם של קובי. - הייתה הצבעה רק על 4 שמות שהושארו על הלוח והם + גבי מהווים את הועד היום.

 

לפי דעתי - יש צורך להצביע על כל הועד מחדש - אבל, נניח לזה כדי לא לעורר מהומות. אם יבחרו שניים נוספים - זה יהיה באסיפה היום ואחרי הצבעה דמוקרטית והזדמנות שווה לכולם.

עם כל הכבוד יובל - ואתה יודע שיש לי הרבה כבוד אליך - אתה קצת מגזים.

אם אתה כל כך דמוקרטי וכולם נבחרו בצורה ישרה - בוא נעמיד את כולם לאישרור חברי האסיפה הכללית - נראה מי יאושר ומי לא - מי יבחר ומי ישאר בועד. להזכיר לכולנו - הועד נבחר ללא התמודדות אמיתית - כי לא היו מועמדים נוספים בכלל - היום כשכולם יהיו אני מקווה שגם יותר יגישו מועמדות - נראה מה יהו התוצאות של התמודדות דמוקרטית אמיתית.

אלון

 

נ.ב.

לגבי הביטוי - "איש של אלון" - לי בניגוד אולי לאחרים - אין "אנשים" בעמותה - אני בטח לא אחראי, מוביל או מייצג את כל אנשי ה 2 על 4 - למרות, שנכונה העובדה שרבים מהם חושבים כמוני או השתכנעו מטענותי - יש עם זה בעייה? מישהו מקבל ממני משהו? מישהו תלוי בי? יש לי יכולת השפעה או לחץ על מישהו? - התשובה לכל השאלות האלו ברורה - חד משמעית, לא!

נדב לא מייצג את ה 2 על 4 , כי בניגוד לי הוא דוגל בראלי ולא בספרינטים - כמוך! אז מה? הוא איש שלך?

כל בעלי האימפרזות נהנים משירותיך - אז מה? הם אנשים שלך? אהוד נעזר בך עם הסובארו שלו - אז מה? הוא איש שלך?

יוצא שכל הועד הם אנשים שתלויים בך?

אני לא חושב כך! מעולם לא טענתי שמישהו הוא "איש שלך"...

אז אל תעשה את זה לי, בבקשה.

ובנוגע לנדב (מי שלא זוכר, נדב התחיל כנווט שלי, קיבל ממני הרבה עזרה בתחום ואני רואה בו אחד מידידיי האמת היחידים שיש לי בעמותה) - נדב הוא עדין צעיר - וחסר לו הניסיון "הפוליטי" וגם המעשי בשטח - לפחות בעיניי - למרות זאת - ואמרתי זאת במספר הזדמנויות בעבר - אם יציג מועמדות אני אתמוך בו! למרות שבנושא הראלי אנחנו חלוקים (ומותר לנו) - אני בטוח שהוא ישנה את דעתו אחרי שיעשה ראלי ראשון של 100 או 150 ק"מ או אחרי העונה הראשונה שתעלה לו פי שלוש ממחיר הרכב שלו אם היא תהיה כולה עונת ראלי ללא ספרינטים. הזמן יוכיח אם צדקתי...

אלון

פורסם

ועוד דבר יובל,

 

לגביי האמירה שלך - "אין ביקוש לספרינטים"!!!

הליגה הסדירה היחידה שהייתה היתה של ספרינטים. לכל אירוע של ספרינטים - גם בשנה האחרונה - הגיעו מינימום 15 רכבים - לחלקם שני נהגים.

זה אין ביקוש?

היה סיכום שתהיה ליגה הכוללת גם ספרינטים - מה ניסו לארגן ולא היו מספיק נרשמים?

לא קרה כזה דבר! פשוט לחלק - יותר נוח שיהיה ראלי ולא ספרינט.

איך נדב דותן אמר פעם - "אני בשביל 3 ק"מ לא מניע אפילו את הרכב - המנוע לא מספיק אפילו להתחמם" - אני מכבד אותו על אמירה עקבית זו - מאוד! להזכירך - גם הוא התייצב לספרינטים באותה כמות ועקביות או אי עקביות שהתייצב לראלי.

יפה לדרוש מאיתנו להוציא סכומים גדולים ולהגיע לראלי - כי "חשוב שיהיו הרבה משתתפים" - אבל אתה שמעיד על עצמך שאתה "רק רוצה לתת בגז" - פתאום מצהיר שאתה לא תגיע לספרינט. למה? אני צריך להתאמץ עבור אינטרס שלך ואתה לא צריך עבור אינטרס שלי?

איפה ה"ביחד"?

איפה הערבות ההדדית?

היכן ההליכה המשותפת?

 

תחשוב על זה בבקשה לפני שאתה עונה לי באדום...

אני בטוח שאני אשכנע אותך היום שיש משהו בדבריי.

אלון חלווה.

(שגם רוצה "לתת בגז" - אבל קצת יותר בזול!).

פורסם

אין כל סיבה מדוע לא לפתוח מספר התאחדויות כיום המצב הוא כזה:

 

אפשר להקים "התאחדות מרוצי הראלי" עם כל העמותות שקמו בנושא זה כאשר כל אחת פועלת בתחומה.

אפשר להקים את "התאחדות מרוצי השטח לאפונועים וטרקטרונים"

מחר תקום התאחדות למרוצי כביש למכוניות ואופנועים.

 

כל התאחדות כזו ניתן ניתן לפרק לאחר מכן להתאחדויות נוספות לפי נושאים ספציפיים כגון אופנועי שטח מוטוקרוס וכד' אם יהיו מספיק מועדונים בתחום ולא רק מועדון אחד.

 

מדוע שלא יהיו תחרויות בנושא מסויים בין מועדונים? מדוע רק בין מתחרים?

 

מדוע עוצרים כיום מהקמת מספר מועדונים בתחום מסויים כמו מרוצי הראלי לדוגמא?

 

כל 10-15 איש יכלים לפתוח כיום מועדון על ידי הגשת בקשה לרשם העמותות בחתימת 2 אנשים.

 

תתחילו להתעורר האקשן לא בפורום האקשן בשטח תתחילו להקים עמותות מתחרות כולכם רוצים לשמור את הביצים בסל אחד לצבור כוח "פוליטי" כל מי שכתב כאן יש לו נגיע ישירה במרומי הרשות לספורט מוטורי נימאס מהפוליטיקה רוצים ספורט.

 

טל שביט תחזור לשולחן המערכת

דני לוי אתה "זקן שטוף קרבות" התמיכה בך הסתיימה "הכושי עשה את שלו הכושי יכול ללכת" כמו הרבה מחבריך מדור אשקלון ובראשם מישל גדז זה שכל חייו רצה רוצה להיות בקודקוד.

גם בקרב הרוכבים יש דור עבר שמחפש את הכיסא כמו דני אוחנה שעבר מעמותת המוטוקרוס לעמותת הטרקטרונים להיות קודקוד. רוצים עוד יש זקן הצעקנים שליט טוב שהתעוררו ודחקו את רגליו של האיש המעצבן הזה שרק צועק המרוץ האחרון היה דוגמא מצויינת איך צריך להתנהג בעמותה לשנות להחליף אם לא מתאים שיעמוד להיות מרשל.

 

הבטן שלי מלא עדיף שאני יוציא את כל השאר בצורה שבורא עולם רצה!!!!!!!!!!!!!!!!

 

אסף ה.

 

עריכה **** אבקש להדגיש ע"מ למנוע מזלמן מיודעינו עוגמת נפש, כי:

1. buggyman1 (אסף ה.) איננו bugiman (זלמן) ואין כל קשר בינהם.

2. דעותיו של האחד - אינן מלמדות על דעותיו של האחר - נהפוך הוא!

לכולם,

א - דיאה סוכארייה... קוריצה...

 

אלון

 

סוף עריכה****

 

אלון

פורסם

ושוב עוד דבר ליובל,

מה אלו האמירות ה"דיקטטוריות" האלו: "אתם לא מבינים", "אתם לא יודעים" - "הועד יחליט בשבילכם". אז בא נבטל את האסיפה הכללית וניתן את כל הסמכויות לועד.

מה, אילן אהרון מבין יותר ממני? מכולנו? וצבי לייט? ואתה? אם כן - אז חובתכם להסביר עכשיו לכולנו על מנת לקבל את אמוננו.

גם ראש ממשלה - בהחלטות גורליות הולך למשאל עם, להצבעה בכנסת (האסיפה הכללית), לבחירות חדשות. גם הוא ובעיקר הוא - עומד לביקורת נוקבת כל הזמן וכמעט אף פעם לא משלים כהונה. הדוגמא שלך - לא טובה. מה לעשות, היא משרתת את העמדה שלי יותר מאת שלך!

תחשוב על זה. ובבקשה אל תתיחס אליי כטמבל שלא מבין:

1. כי אני לא...

2. כי זה לא חברי וחשבתי שאנחנו קצת, לפחות קצת - חברים (לפחות לתחביב).

אלון.

פורסם
אין כל סיבה מדוע לא לפתוח מספר התאחדויות כיום המצב הוא כזה:

 

אפשר להקים "התאחדות מרוצי הראלי" עם כל העמותות שקמו בנושא זה כאשר כל אחת פועלת בתחומה.

אפשר להקים את "התאחדות מרוצי השטח לאפונועים וטרקטרונים"

מחר תקום התאחדות למרוצי כביש למכוניות ואופנועים.

 

כל התאחדות כזו ניתן ניתן לפרק לאחר מכן להתאחדויות נוספות לפי נושאים ספציפיים כגון אופנועי שטח מוטוקרוס וכד' אם יהיו מספיק מועדונים בתחום ולא רק מועדון אחד.

 

מדוע שלא יהיו תחרויות בנושא מסויים בין מועדונים? מדוע רק בין מתחרים?

 

מדוע עוצרים כיום מהקמת מספר מועדונים בתחום מסויים כמו מרוצי הראלי לדוגמא?

 

כל 10-15 איש יכלים לפתוח כיום מועדון על ידי הגשת בקשה לרשם העמותות בחתימת 2 אנשים.

 

תתחילו להתעורר האקשן לא בפורום האקשן בשטח תתחילו להקים עמותות מתחרות כולכם רוצים לשמור את הביצים בסל אחד לצבור כוח "פוליטי" כל מי שכתב כאן יש לו נגיע ישירה במרומי הרשות לספורט מוטורי נימאס מהפוליטיקה רוצים ספורט.

 

טל שביט תחזור לשולחן המערכת

דני לוי אתה "זקן שטוף קרבות" התמיכה בך הסתיימה "הכושי עשה את שלו הכושי יכול ללכת" כמו הרבה מחבריך מדור אשקלון ובראשם מישל גדז זה שכל חייו רצה רוצה להיות בקודקוד.

גם בקרב הרוכבים יש דור עבר שמחפש את הכיסא כמו דני אוחנה שעבר מעמותת המוטוקרוס לעמותת הטרקטרונים להיות קודקוד. רוצים עוד יש זקן הצעקנים שליט טוב שהתעוררו ודחקו את רגליו של האיש המעצבן הזה שרק צועק המרוץ האחרון היה דוגמא מצויינת איך צריך להתנהג בעמותה לשנות להחליף אם לא מתאים שיעמוד להיות מרשל.

 

הבטן שלי מלא עדיף שאני יוציא את כל השאר בצורה שבורא עולם רצה!!!!!!!!!!!!!!!!

 

אסף ה.

 

אסף, חמוד....

אל תרתח... זה לא בריא.

:wink:

אלון

פורסם

buggyman1 שלום לך א לא ידעתי שי לי אח חורג?????????????

 

ב לא נראה לך שהגזמת ?????????????????????????????? מי אתה ומה אתה עשית ?????????????????????????????????????????

תציג את עצמך ??????????????????????????????????? באמת לא נמאסו כל השטיות ??????????????????????????

 

נתבקשתי לנסות לא להגיב והסיבות שמורות איתי, אבל אחרי כל מה שעברנו פה בימים האחרונים אתה כותב מה שכתבת???????????????????????????????

 

 

חברה המשיכו לנהוג בזהירות זלמן

פורסם
buggyman1 שלום לך א לא ידעתי שי לי אח חורג?????????????

 

ב לא נראה לך שהגזמת ?????????????????????????????? מי אתה ומה אתה עשית ?????????????????????????????????????????

תציג את עצמך ??????????????????????????????????? באמת לא נמאסו כל השטיות ??????????????????????????

 

נתבקשתי לנסות לא להגיב והסיבות שמורות איתי, אבל אחרי כל מה שעברנו פה בימים האחרונים אתה כותב מה שכתבת???????????????????????????????

 

 

חברה המשיכו לנהוג בזהירות זלמן

 

זלמן,

אותך הוציאו משלוותך?

קח את זה בקלות :wink: - נראה לי שאתה האחרון בפורום הזה - שלמישהו יש משהו נגדו...

אותך בטח לא רצו להרגיז...

אלון.

 

האמת, גם אני הייתי קצת מתרגז - אם מישהו היה מזדהה בשם דומה לי...

 

לפיכך - אערוך את ההודעה של הבחור כדי שידעו שהוא איננו אתה

אלון.

פורסם
buggyman1 שלום לך א לא ידעתי שי לי אח חורג?????????????

 

ב לא נראה לך שהגזמת ?????????????????????????????? מי אתה ומה אתה עשית ?????????????????????????????????????????

תציג את עצמך ??????????????????????????????????? באמת לא נמאסו כל השטיות ??????????????????????????

 

נתבקשתי לנסות לא להגיב והסיבות שמורות איתי, אבל אחרי כל מה שעברנו פה בימים האחרונים אתה כותב מה שכתבת???????????????????????????????

 

 

חברה המשיכו לנהוג בזהירות זלמן

 

**** צר לי אבל אין מקום להתבטאויות כאלו !!! ****

 

 

אסף ה.

 

 

 

 

דובי


×
×
  • תוכן חדש...