Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למרות שנתבקשתי על ידי מספר חברים להגיע לפגישה מחר ,אני מעדיף שלא להגיע .

אולם אני מרגיש חובה לפחות לכתוב את דעתי האישית באתר .

אני כותב זאת בשמי ולא בשם עמותת הראלירייד .

 

שלום .

יובל מלמד - הזכרת את אותם שרשורים מלפני שנתיים בהם התווכחתי עם דני לוי,

אנא קרא את מה שכתבתי שם ,ומה היה הוויכוח ? אם לא תעשה זאת אני אזכיר לך -

נושא ההתאחדויות.

זה "הדליק " את דני לוי שחשב שנשלחתי מטעם ממס"י לחבל בעמותת נהגי המרוצים , כיוון שאז ארגנתי את קורס המרשלים בחסות ממס"י .

בעקבות וויכוחים אלו אתה יובל מלמד מנעת ממני להתקבל כחבר בעמותת נהגי המרוצים !

אז מה מוביל אותי היום להיות "צמד חמד " כדבריך עם דני לוי ?

במשך השנתיים האחרונות ראיתי והבנתי שדני לוי חושב ופועל 10 צעדים לפני כולכם , .

אתה עצמך כותב שדני לוי ביצע מהלכים שאתם כוועד לא הבנתם ולא ידעתם את חשיבותם .

ומה האינטרס של הספורטאים כיום ? לא לשרת את המריבות של אף אחד ,אלא את הספורט !

ראיתי ובחנתי את תקנון ההתאחדות שדני לוי הקים ,הייתי בישיבה שלהם , ויש לי הערות שהייתי משנה .

אולם אני מבין שדני לוי הוא לא אוייב הספורט המוטורי

דני לוי מקים התאחדות שתפעל כפי שאתה לא מסוגל להבין היום ,וכנראה יקח לך שנים עד שאולי תבין איך מקימים ומנהלים התאחדות .

התאחדות שתוכל להתקיים מבחינה ארגונית וכלכלית ולפעול לטובת הספורטאים , שתוכל לקיים פעילויות ולתמוך בעמותות הספורט , התאחדות שתרים את הספורט המוטורי .

נכון שהייתי מעדיף לראות בראש ההתאחדות אישיות ממלכתית ,

אולם אני מציאותי ולטובת הספורט המוטורי אני מעדיף שם כיום את דני לוי .

שיקים את ההתאחדות ויסלול לספורטאים את הדרך

לא התאחדות שתהיה "תפאורה " כפי שאתה וגבי סרוגו מכריזים שאתם רוצים . .

בהצבעה שתהיה בעמותת הראלירייד אני לא אצביע כדי לשרת אותך או את דני לוי במריבות האישיות , תעמוד מול עיני השאלה ? איזה התאחדות תפעל ותקדם את הספורט המוטורי .

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

  • תגובות 158
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ערב טוב לכולם

אלון ניראה לך שירגישו עם אני לא אגיע מחר

בברכה ניצן

פורסם
דני לי אין כל ענין במסמכים שלך - את המסמכים מעוניין לראות מישל גדז

 

 

יובל הצדיק !!

 

פניתי לדני לוי להבאת המסמכים לאחר שיחת הבהרה עם גבי סרוגו, בה הוא סיפר לי שדני לוי מסרב להראות את המסמכים הרלוונטים לטענות שלך ושל גבי גם יחד !!!!!!

 

אני בסך הכל שמח, שהצלחתי לשכנע את דני להביא המסמכים , על מנת שתוכל לעיין בהם ושסוף סוף תוכל, אתה והאחרים המעורבים (בסוגייה הלא מכובדת הזו) להסביר לאסיפה מי דובר אמת ומי לא ,אחת ולתמיד !!!! איך אתה פתאום אומר שאין לך עניין במסמכים ?? כל הזמן טענתם שמסתירים מכם ושהכל סודי !!! מעניין מה תהייה הטענה הבאה שלך ???

 

באמת מתחיל להשבר מכל הרפש הזה !!!

 

 

מישל

פורסם
ערב טוב לכולם

אלון ניראה לך שירגישו עם אני לא אגיע מחר

בברכה ניצן

 

איך אפשר בלי התימני מס' 1 והצרפתייה שלו...

דיר בלק אם אתה לא מגיע...

אפילו בשביל שנפגש אח"כ לכוס קפה ביחד עם קובי - עם כל העבודה שלנו - וחוסר המירוצים - אנחנו לא רואים אחד את השני בכלל.

מחכה לך,

אלון

פורסם

ג'חנון !!!!!!!!!:roll:

אין מצב שלא תבוא !!!!

אלון, תגיד לו,

קובי, דרבן אותו,

חברה מה קורה ? נשברים ?

 

ניצן, תגיע,

אתה חשוב, וחשוב לשמוע גם את דעתך.

....ותביא את הנווט שלך:lol:

 

עפר שורץ

פורסם

שקלתי רבות אם להגיב אבל לא התאפקתי כהמלצות החברים.

 

יובל,

כתבת לאלון חלווה, ואולי במהירות ההקלדה,

1. ...."לארגן את נהלי האסיפה בעקבות הבלגן" - ?????!!!!!!!

מקווה שלא התכוונת לבלאגן של מכתב הזימון? הרי הזימון שיצא זהה לחלוטין למה שכתבתי במכתב הראשון למעט נושא התקנון הצרפתי, ולגביו גם אתה אמרת כי ההחלטה לא מקובלת עליך. לגבי ההצעות לשינוי, הרי בסוף הבנתם שחייבים לאחד ולהתייחס לאחרים.

גם כשדננו בתיזמון ההפסקות וסדר הדברים הבנת כי הכל מתוכנן במדוייק.

איזה בלאגן ?

 

2. אני "איש של אלון" ?

מבקש לא להדביק לי דימויים של אחרים, טובים או רעים. אני לא איש של אלון ולא איש של מישל או כל אחד אחר. אני איש של עצמי !

איש של ערכים שחונכתי עלייהם ונוהג על-פיהם (...כן, גם יודע להתנצל אם צריך ומישהו נפגע בשוגג),

כתבת לגבי הרפש בארגוני המכוניות וניקיון באופנוענים.

בא נחשוב יחד, להבנתי באופנוענים יש יותר צעירים .....אולי זה הסוד.:?:

איפה שיש אוכלוסיה צעירה :lol: , יש יופי, יש ניסיון לקדם, יש רצון להשפיע ולשפר, ואיפה שיש אוכלוסיה מזדקנת, יש יותר תככים :evil: וניסיון להשפיע תוך קבלה כי כבר אין כוח לתת....

 

לי האמת די נמאס מהפוליטיקה:idea: ,

איפה כאן המרוצים ?:-( ...אני חושב שאחפש את אלו שנהנים במרוצים :lol:

ולא סובלים מפוליטיקה :evil:

 

בכבוד רב,

 

עפר שורץ

פורסם

בסוף יפול האסימון, צריך להיות אופטימי אחרת הספורט יהרס בעודו באיבו

זכרו מה אני טוען ואמשיך לטעון כל עוד אהיה פעיל במערכת, כוח אחדות הספורטאים הוא הקובע

לא הממסד,לא הרשות,לא כאלה ואחרים הגורסים שכל אחד ישחק במגרש שלו

אין מגרש פרטי, יש מגרש אחד וכולם ישחקו בו ,ישכילו לכבד אחד את השני? נהייה אור לגויים

נריב בינינו?כל העבודה תרד לטמיון.האמת שלי בנושא ידועה ותאמר מחר בלי כחל וסרק :loco:

 

וידוי אישי

הראיתי את ההתכתבויות בפורום לזוגתי גילית שאת דעותיה אני מכבד ומעריך,כשגמרה לקרוא את התכתובות, תפסה את הראש ושאלה "על מה אתם מוציאים כל כך הרבה אנרגיה?,חוץ מאמוציות ואגו גברי אין כאן ולו דבר אחד רלונטי לקיום הספורט המוטורי בישראל,"תפסיקו עם מאבקי האגו המטופשים ותתאחדו לכוח מוביל" האמת??? אני מסכים איתה

חומר למחשבה לכולנו

דני לוי

מירוצי מכוניות

פורסם

חברה אחרי כל הגן ילדים הזה...

לי לניצן לאלון ולעוד...כמה כבר לא בא אפילו להגיע לישיבה ובטוח לא להרשם לעוד שנה בעמותה...

כל הכביסה המלוכלכת יצאה כבר, כל "הרומנים" כבר ידועים ,כבר אין מושג מי צודק מי שקרן,מי נוכל,מי מחפש רק את טובתו האישית...אחד מאשים את השני שדפק את השלישי,איך איך אפשר

לבנות משהו עם מלחמות כאלו? נראה לי שהכל רקוב מהשורש!!!

 

דווקא בגלל הבלגן הזה בכל זאת נגיע אני מאמין, אולי סוף סוף מישהו יפזר את העננה הענקית הזאת?!

אני מקווה שיש לכם(הוועד הקודם והנוכחי) חומר כתוב שיבהיר את הנושא?

 

נ.ב.

דברנו על מנהל תקין לא?

אז איך הצטרפו שני חברי וועד חדשים בלי בחירות אולי גם אני אלון או ניצן

רוצים להבחר לוועד בתקווה שהכל תקין ונחליט להשאר בעמותה?

 

לדעתי חשוב מאוד שטל שביט ואריה פאן ישנו את החלטתם ויגיעו

 

בברכה

קובי כהן

פורסם

ערב טוב לכולם,

 

הצטרפתי לפורום הזה רק לאחרונה, בעקר כדי לקרוא, ואני כבר מצטער על החלטתי...:cry:

 

אין לי שום כוונה להיכנס כאן לויכוחים, אבל מצאתי לנכון להגיב ענינית ולהסביר את דעתי האישית:-

 

1. אין טעם לערוך השואות למדינות אחרות - אנו חיים כאן מפי החוק לנהיגה ספורטיבית, אשר הוראותיו ברורות למדי, וקובעות כי יהיו מספר התאחדויות.

 

2. אינני מתיימר להסביר את כוונת כותבי החוק, אבל ברור לגמרי כי מול עיניהם עמד הצורך במתן ייצוג וריכוז הולם של כל ענף ספורט, אשר באופן טבעי שונה מהותית האחד ממשנהו.

 

3. כך למשל, יש הבדל תהומי בין ענף הקארטינג לדראג, בין הדראג לעבירות, בין הראלי רייד לטרקטורונים, וכו' וכו'.

 

4. אין שום הגיון בכך שגוף אחד שיורכב ממספר מצומצם של נציגים, יוכל לדעת, להבין ולטפל, לא כל שכן לייצג ולרכז את האינטרסים והצרכים של כל הענפים הללו ביחד - ריכוזיות כזאת תביא בהכרח לקיפוח, לפגיעה באינטרסים, להרגשות מירמור וכעס מצד חלק מן החברים, ותפגע בספורטאים כאלה ואחרים.

 

5. אינני אומר זאת בשל החשש משחיתות - אני אומר זאת מכיוון שפשוט בלתי אפשרי שוועד אחד יוכל לטפל במגוון העצום של ענינים וצרכים, הנובעים הן ממספר גדול של ספורטאים והן מן השונות הענקית בין הענפים השונים.

 

6. מה לעוסקים בענף העבירות, המתאפיין בכלים מיוחדים ובנסיעה איטית למדי בשטח קשה, לבין

למשל, העוסקים בענף הדראג, המתאפין בכלים אחרים לחלוטין, הנוסעים מהר מאד על אספלט למרחק קצרצר? איך יוכלו 7-8 חברי ועד של התאחדות אחת, לטפל בכל הענפים על שלל הצרכים, הדרישות, הבעיות, המסלולים, האירועים, רישוי הכלים, רישוי הנהגים, בעיות הביטוח המיוחדות לכל ענף, ועוד ועוד עשרות ענינים אחרים???

 

7. ומי ידאג למשל לאנשי הדראג, שהענף שלהם - לאור הוראות החוק המחייבות רישוי נפרד ובלעדי לכל רכב תחרותי - מתחסל הלכה למעשה?!?

 

8. בלי שום קשר לענין אישי כלשהו(וענין זה, על שלל ההשמצות והויכוחים זר לי, ולא אגרר אליו בשום מחיר), סברתי לכל אורך הדרך, כי יש לנצל את רוח החוק והוראותיו, ואכן לתת לכל ענף את ההכרה הנפרדת שלו כהתאחדות, ואז יוכלו אנשי הענף ל"ייצג ולרכז" כלשון החוק את העוסקים בענף, ולתת לחבריהם את הטיפול והייצוג הטובים ביותר, הנובעים מתוך היכרות קרובה של אותו ענף.

 

9. החוק מאפשר ומעודד זאת, ולכן לא ראיתי ועדין אינני רואה שום מניעה לכך, שיהיו התאחדות העבירות, התאחדות הראלי רייד, התאחדות הדראג, התאחדות הראלי, התאחדות הקארטינג, התאחדות הטרקטורונים, התאחדות/התאחדויות אופנועים לסוגיהם, וכו', וכל ענף יהיה אוטונומי לחלוטין לגבי עניניו הספציפיים.

 

10. באשר לטיעון לגבי "כח מרכזי" אחד, נראה לי שמדובר במהלך לא יעיל, אנטי דמוקרטי, ניגוד לרוח החוק, ומתכון בטוח לסכסוכים, מריבות, אינטריגות, ועד להשמצות שאנו עדים להן לצערי, גם במהלך שרשור זה.

 

11. על מנת להפיס את דעתם של כל החושבים שכוח אחד מרכזי הוא חשוב, הצעתי - ואני חוזר על הצעתי - שכל ההתאחדויות הללו, יתאגדו בארגון גג אחד אשר יטפל במשותף רק בענינים המשותפים לכל העמותות, בענינים כגון ביטוח, אגרות רישוי, בדיקות רפואיות וכיו"ב ענינים משותפים, בלי לפגוע באוטונומיה של כל התאחדות לגבי עניניה וחבריה.

כך נבטיח ייצוג וטיפול הולם לכל ענף, עם עצמאות ואוטונומיה בעניניו, בלי להזניח את האינטרס המשותף במה שמהווה את המכנה המשותף לכל העוסקים בספורט.

 

יתר על כן - אם תהיה התאחדות אחת, ויהיה ענף אחד שירגיש מקופח כי לא מטפלים בעניניו ולא נותנים מענה לצרכיו, מה יוכל לעשות? הרי הוא איננו "התאחדות", דהיינו גוף המוכר לפי החוק, ועל כן פרישתו מההתאחדות האחת הריכוזית לא תועיל לו במאומה.

לעומת זאת, אם אותו ענף יהיה "התאחדות" מוכרת בפני עצמו, יוכל לפרוש מאותו ארגון גג, ולטפל בעניניו בעצמו.

 

12. אינני מצליח להבין מדוע יהיו להצעה זאת מתנגדים, אלא אם יש ענין של אינטרס בריכוזיות הזאת, אינטרס החותר לכוח, כסף, או מנוף אינטרסנטי אחר.

 

13. מי ששמע אותי מדבר בסוגיה, גם מכיר את הדוגמא שאני נותן בהקשר זה, היא דוגמת הפדרציה - מדינות רבות עובדות לפי שיטת ממשל כזאת, הקובעת שכל מדינה(ענף) היא אוטונומית בעניני התחבורה, בריאות, חינוך, רפואה, תקשורת, סעד, עבודה וכיו"ב עשרות ענינים, ורק ענינים בעלי מכנה משותף ובעלי חשיבות לכל המדינות(ענפים), כגון בטחון ויחסי חוץ למשל, יהיו בידי הממשל הפדראלי.

 

14. ריכוזיות יתר גוררת בהכרח הזנחה בעניני האזרח הקטן(פשוט משום שאין אפשרות מעשית לתת טיפול הולם לכולם), שחיתות, אינטרסנטיות ושאר רעות חולות, והיא אנטיתיזה לדמוקרטיה.

 

15. האם למתכון כזה אנחנו רוצים להוביל את הספורט המוטורי שלנו?? אני משוכנע שלא.

 

16. יש אנשים טובים מאד בענף המתהווה, מהם כאלה שהשקיעו שנים מזמנם וממרצם, כשרובנו לא טרחנו אפילו לחשוב על הנושא, והם אלה שדחפו את הספורט והביאו הלכה למעשה לחקיקת החוק, עם כל הביקורת שיש לנו עליו.

 

17. מאידך, יש רבים אחרים, שבלי לעסוק בדחיפה פוליטית של החוק, עשו בפועל, ארגנו אירועים וניהלו אירועי ספורט מוטורי, גם כשהיה צורך לעשות זאת במחתרת, ואחרים כמונו, שהשתתפו באירועים הכי משודרים וססגוניים בתחום, כולם פעלו ופועלים מתוך מסירות לתחום ואהבת הספורט.

 

18. לכולם שמורות הזכויות, ואני לא מצליח להבין למה אי אפשר לנהל דיון נורמאלי ותרבותי כשרק טובת הספורט מול עינינו, אלא אם אכן קיימים למאן דהוא אינטרסים חבויים, ואני מקווה מאד שלא.

פורסם

ברוך שלום

מכתבך המנומק נקרא על ידי מספר פעמים ולהלן תשובתי

ראשית אמת הדבר כי בישראל יש חוק ספורט מוטורי שונה במהותו המשפטית ממדינות אחרות

אך זהה לחלוטין מבחינת צרכיו הספורטיבים (חוק זהה קיים גם באוסטרלייה)

גם לי כמי שיזם ודחף את החוק עלה גועל מהרגולצייה שהמדינה רוצה להשית בתחום, אך אם החוק לא היה עובר במתכונתו הנוכחית לא היה בארץ ספורט מוטורי חוקי.

על כל נימוקיך המנוסחים אני חולק

אין צורך להפריד בין המילה התאחדויות לעמותות .(עמותות=התאחדויות) מהבחינה המשפטית

אתה כעו"ד יודע זאת. התאחדות מייצגת מספר עמותות או גופים זה ההבדל היחידי

בכל העולם עמותות קרי מועדונים בענפי הספורט המוטורי מוכרים כישויות עצמאיות בתחום,

אוטונומיות בתחומן ,אבל הן כולן מאוגדות תחת התאחדות גג אחת ,אין בכל העולם מדינה שהמצב שונה.

לעניות דעתי ועל פי ייעוץ שקיבלתי מגורמים רלוונטיים בעולם , דווקא בנגוד לדעתך, במקומות

שבהם ניסו ללכת כמה גופים בנפרד, קרס הספורט המוטורי.הודו,דרא"פ,פולין,קפריסין,(עד שהם התעוררו מחדש וחזרו למתכונת שלי המוצגת פה)

אם הזכרת אוטונומיות מבחינה פוליטית, הריני להזכירך כי בכל מדינה שיש בה גוף אוטונומי, הוא כפוף לשלטון מרכזי אחד, זו לא דיקטטורה. ארה"ב למשל? קנדה?

אינני יודע מהיכן שאבת את האינפורמצייה על "ענף שלכאורה מחוסל ",כנראה לא קיבלת אינפורמצייה מלאה.

אפילו אם הדבר נכון, זה בדיוק מה שצריכה אותה התאחדות גג לעשות, היא תפעל ותתבע את זכויותיה של אותה עמותת דראג, שאתה מזכיר פה את שמה, ככוח אחד של כל הספורטאים.

כל עמותת ספורט במדינה היא גוף סובריני המוכר ע"י הממסד והגופים הללו מאוגדים באיגוד מקצועי ספורטיבי המייצג נאמנה את זכויות הספורטאים.ולא רק זה ,הם ממומנים בנפרד ע"י מועצת ההימורים בספורט.

ברגע שהחוק הכיר בענף הנהיגה הספורטיבית כספורט מוכר ,כל עמותה שהתקנון שלה מצהיר על כוונתה להוביל ליגת תחרויות ותעמוד בקריטריונים של החוק ,תקבל מימון עצמאי (ללא קשר להתאחדות) כך שמילה שהזכרת, ריכוזיות, ככוח משחית ,לא נכונה לצערי.

התפצלות לפי דרכך שלא קיימת בעולם (מצטער שאני חוזר על כך שוב ושוב) תוביל להחלשת

ענפי הספורט הקטנים עד להעלמותם מי ידאג להם?

עובדה שגם אתם עמותת הראלי רייד מוצאים לנכון להתאחד עם עמותת נהגי המירוצים על מנת

ליצור ריכוזיות הלא כך?

מדוע לא אימצתם לחיקכם עמותה צעירה כמו הדראג? זו דוגמא קלסית, מי ידאג לאותו ענף

שבכל העולם הוא ענף שמפותח יותר מהרבה ענפים אחרים? אך בארץ אין להם רועה דומיננטי?

אני חוזר וטוען כי חלוקת הכח ופיצולו לא יקדם את הענף הצעיר הזה, אלא יחליש אותו

התאחדויות לפי שיטתך מגדירות בדיוק את המטרה של הרגולטורים בממסד "הפרד ומשול"

לזה בדיוק אני מתנגד, מה עוד שלאחר 6 שנות עבודה איתם אני מכיר את הלך המחשבות .

דוגמא נוספת?

החוק הרוסי בענף הכדורסל מי יזם את הדחיפה להכנסת 2 ספורטאים ישראלים בכל הרכב על מגרש הכדורסל? התאחדות= איגוד השחקנים, בניגוד לעמותות.

ועוד לא הזכרתי את הנושא העסקי

ברוך, מעולם לא נפגשנו ולא חלקנו דיעות אני רק קורא בפורום שלכם על התנהלות לא פחות אמוציונליות מאצלינו וזו בלשון המעטה (גיפולוג), הייתי שמח לשבת מולך בניחותא ולסבר את אוזנך בכמה דברים שעדיין לא העלית על הכתב כפי הנראה מחוסר אינפורמצייה או מדיסאינפורמצייה

בברכה

דני לוי

מירוצי מכוניות

פורסם

ברוך, אתה מדבר על האזרח הקטן שאינטרסיו נרמסים בגלל איזה מנגנון-על מרוחק הניצב אי שם גבוה למעלה...

על מה אתה מדבר?

"התאחדות עבירות"? את מי היא תאגד בתוכה? עמותה אחת?

"התאחדות מוטוקרוס" - את מי היא תייצג? את עמותת המוטוקרוס. מה ההבדל בינה לעמותה?

אתה מדבר על איזה גוף-על שמאגד את כל ההתאחדויות ודואג לאינטרסים המשותפים. שזה בדיוק... התאחדות.

למעשה, מה שאתה עושה כאן זה להוסיף דרג-ביניים, מיותר לחלוטין, שאין הבדל בין תפקידיו לאלו של העמותה שמתחתיו. המצב שתיארת למעשה כבר קיים היום בחלקו. בהתאחדות הנוכחית, שלצורך הנוחות נקרא לה התאחדות אופנועים, לא מתעסקים בגובה הרמפות של מירוצי המוטוקרוס. גם לא בעומק הקוביות בצמיגי אופנועי האנדורו. לכל עמותה יש אוטונומיה מקצועית מלאה. הנושאים בהם מטפלת ההתאחדות הם בדיוק אלה הרלבנטיים לכולם, חשובים לכולם ומעניינים את כולם. בדיוק כפי שתיארת את אותו גוף-על. בהתאחדות יושב נציג אחד מכל תחום - בדרך כלל יו"ר העמותה הרלבנטית. נוח לך יותר לקרוא לו יו"ר התאחדות המוטוקרוס? לשם מה?

במצב הספורט המוטורי הישראלי בעתיד הנראה לעין, כאשר בכל תחום עוסקים כמה עשרות או במקרה הטוב כמה מאות, ואין עשרים עמותות הפעילות בכל תחום אלא אחת בלבד, אני לא רואה כל הצדקה להתאחדות נפרדת לכל ענף. הפרדה בין מכוניות, אופנועים וקארטינג? זה הגיוני מאד. יותר מזה - סתם ביורוקרטיה מיותרת.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם
5. הוזמנתי לבוא לישיבה מחר וחשבתי לעשות כך, אבל החלטתי לוותר. את הראש שלי אני לא מכניס למיטה המאד חולה הזו. מקווה שתשכילו ללכד את השורות (עכשיו אני נשמע כמו פוליטיקאי של מפא"י) ולשים בצד את המחלוקות האישיות, בלי קשר להחלטות שיתקבלו.

 

טל

 

טל ידידי

 

אני מקווה שאתה מספיק נבון להבין שנוכחותך הערב חשובה לסיום הוויכוח הקשור להתאחדות שאתה נמנה עליה !

 

ראה את דבריהם של המזכיר עופר ועוד כמה אחרים ששמו לעצמם מטרה קדושה לדיון הצפוי,

והיא- להעביר את הדיון בצורה מכובדת ותרבותית ואני מבטיחך שתרגיש נוח בישיבתך איתנו !

אל תתן לויכוח כאן להטעות אותך ואת האחרים, הישבה הערב באה לפתוח דף חדש וכולם חייבים להתעלות ולכבד את האסיפה, אחרת אין לעמותה זכות קיום !!!!

 

מישל

פורסם
למרות שנתבקשתי על ידי מספר חברים להגיע לפגישה מחר ,אני מעדיף שלא להגיע .

אולם אני מרגיש חובה לפחות לכתוב את דעתי האישית באתר .

אני כותב זאת בשמי ולא בשם עמותת הראלירייד .

 

 

שלום .

יובל מלמד - הזכרת את אותם שרשורים מלפני שנתיים בהם התווכחתי עם דני לוי,

אנא קרא את מה שכתבתי שם ,ומה היה הוויכוח ? אם לא תעשה זאת אני אזכיר לך -

נושא ההתאחדויות.

זה "הדליק " את דני לוי שחשב שנשלחתי מטעם ממס"י לחבל בעמותת נהגי המרוצים , כיוון שאז ארגנתי את קורס המרשלים בחסות ממס"י .

בעקבות וויכוחים אלו אתה יובל מלמד מנעת ממני להתקבל כחבר בעמותת נהגי המרוצים !

 

אז מה מוביל אותי היום להיות "צמד חמד " כדבריך עם דני לוי ?

במשך השנתיים האחרונות ראיתי והבנתי שדני לוי חושב ופועל 10 צעדים לפני כולכם ,

לזה יש גם יתרון אבל גם חיסרון כי בעצם כל הויכוח היום הוא בנושא התאחדות שהוקמה

בשנת 2005 !

איפה היו כל החברים המכובדים פה באינטרנט בשנת 2005 ?

ואם אתה מסתכל בראיה קצת יותר רחבה זאת הסיבה שהיום דני לוי מקבל ביקורת

למרות שיכול להיות שהוא צדיק.

הוא לא הצליח לזכות באמון כזה ( בגלל צורת הניהול שלו ) שהיום הספורטאים יתיצבו

מאחוריו בעינים סגורות. ( ואת זה אמרתי לו 100 פעמים כחבר !! )

אתה עצמך כותב שדני לוי ביצע מהלכים שאתם כוועד לא הבנתם ולא ידעתם את חשיבותם .

נכון

 

ומה האינטרס של הספורטאים כיום ? לא לשרת את המריבות של אף אחד ,אלא את הספורט !

ראיתי ובחנתי את תקנון ההתאחדות שדני לוי הקים ,הייתי בישיבה שלהם , ויש לי הערות שהייתי משנה .

אולם אני מבין שדני לוי הוא לא אוייב הספורט המוטורי

דני לוי מקים התאחדות שתפעל כפי שאתה לא מסוגל להבין היום ,וכנראה יקח לך שנים עד שאולי תבין איך מקימים ומנהלים התאחדות .עברת את הגבול !!

התאחדות שתוכל להתקיים מבחינה ארגונית וכלכלית ולפעול לטובת הספורטאים , שתוכל לקיים פעילויות ולתמוך בעמותות הספורט , התאחדות שתרים את הספורט המוטורי .

נכון שהייתי מעדיף לראות בראש ההתאחדות אישיות ממלכתית ,

אולם אני מציאותי ולטובת הספורט המוטורי אני מעדיף שם כיום את דני לוי .

צר לי פה אתה טועה

1. אני לא נגד ההתאחדות של דני לוי אני נגד חיבור עם אופנועים בהאחדות אחת למה ?

כי אני רואה לצערי רק צעד אחד או שניים קדימה- איך ההתאחדות הזאת מתפרקת כבר

בשנה הראשונה ! למה כי הייתי אופנוען תחרותי 12 שנה ויש לי מושג קטן איך הם מתנהלים

ואת זה לא יודע מר פאהן ולא מר לוי

2. מיכוון שההתאחדות שהוקמה בשנת 2005 מורכבת מאופנועים אני נגד הצטרפות להתאחדות הנ"ל

3. איזה אינטרס יש לי בפיצול התאחדיות חוץ מטובת הספורטאים ?

אני רוצה להיות יו"ר לא !

אבל לדני יש אינטרס בהתאחדות אחת שהוא יו"ר שלה ( אדון דני לוי היקר

המילה אינטרס לא חייבת לבוא כדבר שלילי אז אל תקפוץ )

שיקים את ההתאחדות ויסלול לספורטאים את הדרך

לא התאחדות שתהיה "תפאורה " כפי שאתה וגבי סרוגו מכריזים שאתם רוצים . .

זה בסדר לכתוב דברי שטות כדי לשמח את דני

בהצבעה שתהיה בעמותת הראלירייד אני לא אצביע כדי לשרת אותך או את דני לוי במריבות האישיות , תעמוד מול עיני השאלה ? איזה התאחדות תפעל ותקדם את הספורט המוטורי .

קשה לי להאמין שתעמוד שם ותדבר אמת אבל יש לך קרדיט ממני עד אז

יובל

 

 

++++++++

יובל מלמד


×
×
  • תוכן חדש...