Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דני שלום,

אני מבקש ממך באופן אישי להגיע לכינוס העמותה ביום שלישי. גם אם אתה חושב שלא מתפקידך, אני אומר לך שאני מרגיש שזו חובתך! נמאס באמת לשמוע אלפי דעות בפורום - אני רוצה פעם אחת ותמיד בשם כולם לקבל תמונה מדוייקת. גם פרישת העמותה מההתאחדות לא נעשתה על דעת רוב חברי העמותה לדעתי... גם חברי הועד - לא התייעצו על צעד מהותי זה עם כולם ובטח לא נתנו למתנגדים הזדמנות להשמיע קולם.

אני מצפה ממך לעשות את הדבר החכם והאחראי ולהגיע - גם אם אתה חושב שלא נהגו איתך בצדק.

אשמח אם תוכל להעביר לי את תקנון ההתאחדות וגם העמותה לעיון ואולי אף לפרסום חלקים ממנו על מנת לשים סוף לחרושת השמועות.

בהערכה,

אלון חלווה.

אלון שלום לך מרחוק,במידה וזכרונך טוב? לפני יותר מחודשים כתבתי פה בפורום שאני לא רוצה להיות נביא זעם זוכר? ומה שאני הכי לא אוהב זה להגיד למישהו,אמרתי לך.לי, לך ונראה לי שאחרים כמונו פה התבלבלו היוצרות לגמרי ממה שקורה פה.נוסף לזה כתבתי גם שהחולה חייב לקבל תרופות ודחוף, לדעתי הגיע הרגע לתת לחולה מכת חשמל טובה. תראו חברה מה שקורה, כולם שקרנים!!! כולם מספרים סיפורים הפוכים!!!!! וכולם נגד כולם!!!!!!. לדעתי ישנם חברה שקשורים לעברת החוק המוטרי, ושלא קשורים לנו המתחרים, שנכנסים וקוראים מה שהולך פה, אני ממש מקוה שלא, אבל במידה וכן, הם מגלים קבוצת תרנגולות שמנקרות כל אחת את הכרבולת של השניה. וכן אלון אני מאחריך הפעם לפחות:lol: שבישבה הקרובה כל אלה שיש להם מסמכים וניירת שקשורים לכל הויכוח שפה? שיביא אותם. ועוד דבר הגיע גם הזמן לדעתי שתהיה ישיבה מסודרת ושכן יוחלט בה משהו !!! ולא רק צעקות. ובקשה נוספת לי,שאחרי הישיבה המזכיר יפרסם פה דוח מפורט שכולם יוכלו לקרוא ולהפנים. או שיפרסמו את הדוח באתר.

 

ואני חוזר אני מקווה מאוד שתהיה לכולם שנה טובה ולכולנו בקשר לספורט המוטרי

זלמן דגן והמשיכו לנהוג בזהירות

  • תגובות 158
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תראה מלמד אין לי עניין להתנצח או להתנגח איתך או עם מישהו ממקורביך

יש לי באמת כמה שאלות

.1האם אתה באמת חושב שצורת התנהגותכם וניהול העמותה היום בכל הנוגע להקמה,הצטרפות,

פרישה,שינוי מבנה העמותה,(מחק את המיותר) מתוך וועד של 4 איש זה מינהל תקין?

2. אם להזמין את כבר ראשי העמותות לצוות ההגוי כפי ש"בתמימות ":roll: אתה חושב מדוע רק את ראשי עמותות ה4 גלגלים?

יש עוד 6 עמותות 2 גלגלים וטרקטורונים למה אותם לא זימנת? (לדבריך אינך מבין בכל סוגי הספורט?)

איך מסתדרת לך הזמנה של מפיק אירועים לצוות ההיגוי? מיקי יוחאי? למה לא למשל מישל,צוקר,שקרל,היימן,? הרי לך צוות שיתוק!! שליט?

מי סיפר לך את השטות שהתקנון הצרפתי הוא מאושר FIA היחידי?

גם התקנון האנגלי מאושר ,הבלגי,הגרמני,הקפריסאי...... על מי הסתמכת?

לי אמרת במנהל הספורט שגבי סרוגו אמר. ביררת?

מדוע לא מתפרסמים פרוטוקולים ישיבות הוועד בפורום? (ימי החושך נגמרו?)

אתה יכול לענות בצבע אדום ,אותי לא שכנעת !

אין לי שום כוונה להתפטר מההתאחדות ולנדוד, אינני עסקן, אני את כל כולי הקדשתי בחינם לספורט המוטורי וכל עוד ירצו את שירותי הציבוריים אהיה שם, קשה לך עם זה? תתגבר!!

ללא כל קשר, כל עוד שתמשיך לעזור לצבי ענבר בנושא התקנות ולא יהיה שם סממן או אינטרס אישי, תקבל תמיכה בלי שום קשר למה שאני חושב עליך באופן אישי.

בברכה

דני לוי

מירוצי מכוניות

פורסם

דובי שים לב למה שכתוב

יש מועדון סיירות ותיירות סטייל ממס"י (בלגיה) טורינג,רוייאל

יש רק התאחדות אחת מוכרת לספורט (מוטורי נשיונל ספורטינג אוטוריטי)

כנ"ל צרפת,אנגליה,ספרד(RFEAׂ ׂ)

תעשה הפרדה

ברוב המוחץ של אירופה יש רק התאחדות אחת לספורט מוטורי מופרדת לחלוטין מתיירות רכב.

איטליה כנ"ל רק אחת (ACI )

בברכה

דני לוי

מירוצי מכוניות

פורסם

ואם כבר מדברים תבדוק ותראה מה פשר המילה AFFILIATED תרגום חופשי (באתר שהצגת)

משקיף לא בעל זכות הצבעה בכל הקשור לספורט מוטורי

עכשיו תעבור לישראל (ממס"י) מה כתוב?

חומר למחשבה

רוצה עוד? שלח מייל להבהרה לFIA

מירוצי מכוניות

פורסם

דובי הייייי:ladysman: מה שדני כתב אמת ויציב, גם פה בסקנדנביות ישנה התאחדות אחת לספורט המוטורי, ישנה המון מעודוני ספורט ועמותות, אבל התאחדות אחתתתתתתתת, ואני מקווה מאוד שתהיה התאחדות אחת בישראל גם.גם בגלל בטוח, וגם בגלל שכך תהיה מלחמה אחת פחות.

 

 

זלמן

פורסם

אדון דני לוי הנכבד!

מיקי יוחאי הוא יו"ר עמותת העבירות בין אם אתה רוצה או לא. ולכן הוא

צריך לשבת ביחד עם ראשי העמותות האחרים בועדת ההיגוי.

זה שמיקי יוחאי הינו מפיק ארועים בתחום אינה פוסלת אותו נהפוך הוא.

ספר לי מהם ידעותיך בתחום העבירות? מה ידוע לך על תקנות/תקנוני עבירות?

מהו רכב אקסטרים/ אדוונצר? מאיפה אתה מתרגם ובונה תקנות מתאימות לענף העבירות?

זה רק פרק קצר בהמון נושאים שאין לך צל של מושג בהם .

איפה הביטוי למארגנים שהקיזו דם כדי שאחרים יתחרו, ובעצם הם אלו שהחזיקו את

הספורט חי וקיים.

האם חשבתה כשעזרתה לכתוב את חוק לספורט מוטורי על עוד ענפים מלבד ראלי?

איך חשבתה שמפיקי ארועים יתמודדו עם הפרמטרים בישום החוק?( רק הציין שבלי

מארגני מרוצים אין לחוק כל חשיבות).

כמו כן אדון דני ,מיקי יוחאי הוא קודם כל מתחרה, אשר תחביבו אירגון מרוצים .מי כמוך

יודע כמה מיליונים מרוויח מארגן מרוצים בישראל.

דני אני הסכם, תרומתי לספורט המוטורי חקוקה (תכתוב בגוגל את השם ותקבל רזומה)

אני פיתחתי בארץ את אחד הענפים המשגשגים ביותר, עם תקשורת טלוזיה, משטרה,

חוקיים ועם נותני חסויות משמעותים. אז אם אני פסול מלהוביל את ענף העבירות

או לעזור בכל ועדה שהיא ספר לי מי ראוי בענייך?

פורסם

דני לוי , מיקי יוחאי , יובל מלמד , אריה פאהן וכל החברים החושבים, שהפורומים

למיניהם מעל דפי האינטרנט משרתים אותנו כחובבי הספורט המוטורי ואתם רק מצילים אותו.

 

מה יוצא לכם ממסע ההשמצות ההדדי שאתם זורקים אחד על השני ?

אתם כולכם יחד מהווים נזק לתקווה שעדיין יש לחלק מאיתנו בלב.

אז מה יצא מזה ? רק רע !!! מלחמות, עסקנות, השמצות.

שבו בשקט, קבלו החלטות דמוקרטיות וכבדו אותן, גם אם אתם לא מסכימים איתן.

דעו לדעת שלעיתים לא מסכימים ולעיתים גם נפרדים, אם צריך ???!!!

רק כך נוכל להתקדם ולהוביל מהלכים שיהיו טובים לרובנו !!! ואני מדגיש,לרובנו, לא לכולנו.

כי זו דרכה של דמוקרטיה ויש לכבדה.

 

מקווה שכולם יגידו ביום שלישי את אשר על ליבם ועל שיכלם הישר והישיבה תתנהל בצורה

בוגרת ומכובדת, גם אם לא יהיו הדברים מקובלים על כולם.

 

האמת, שאותי אתם מגעילים !!! עוד לא התחלנו וכבר נמאסתם .

גל שחם.

פורסם
אדון דני לוי הנכבד!

ספר לי מהם ידעותיך בתחום העבירות? מה ידוע לך על תקנות/תקנוני עבירות?

מהו רכב אקסטרים/ אדוונצר? מאיפה אתה מתרגם ובונה תקנות מתאימות לענף העבירות?

זה רק פרק קצר בהמון נושאים שאין לך צל של מושג בהם .

 

מיקי

1.אם כך מנוע אתה מינית את דני לוי כשופט ראשי בתחרויות האקסטרים שארגנת שנה שעברה ?

 

2.ברוך טולדאנו הינו מתחרה וותיק בליגת העבירות , אני אישית בקשתי ממנו שיהיה יו"ר זמני

לצורך הקמת עמותת הראלירייד , עקב היותו עו"ד

אולם הוא היה פעם אחת ויחידה בחייו בתחרות ראלירייד , יחד איתי בצוות בראלי חרמון אילת

האחרון , האם הוא מבין בתקנוני הראלרייד ?

 

או שמא כל העניין שיובל מלמד "מרפד" סביבו אנשים כדי שיהיה לו כר נוח לפעולה ?

מוזר שאני כמזכיר וכחבר וועד עמותת הראלירייד ,וכמי שתרגם וערך את רוב התקנונים בתחום

כלל לא ידעתי על בקשת המינוי !!!

 

כל אלה שמאשימים את דני לוי במנהל לא תקין , טלו קורה מבין עינכם .

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם

אוףףףףף..... כמה אמוציות...

אבל אני אופטימי, תאמינו או לא - אני מאמין שזה מוביל למקום טוב יותר.

שקיפות - היא לא מילה גסה.... (בדרך כלל...)

אז כל "המקלדנים" פה, כדברי יובל מלמד - לפחות בעיניי עושים דבר חשוב (גם אם חברי למקלדת משתי הודעות מעלה, גל שחם - חושב אחרת).

ואם לא הייתי חושב כך - לא הייתי כותב פה בעצמי - בטח לא בשמי המלא.

בברכה,

אלון חלווה.

 

נ.ב.

באגי-מן - ראה מה זה חזון אחרית הימים:

אני ואתה מסכימים על דבר וחצי...

ויותר מזה:

היינו כחולמים? מישל ודני לוי מסכימים על דבר וחצי...

 

אתמול הייתה לי שיחה ארוכה מאוד עם גבי סרוגו - האמת, גם חלק מהדברים שהוא השמיע באוזני נראים מאוד הגיוניים. לכן אני אומר שוב - יגיעו נא כולם לאסיפה הכללית - כולל "המקלדנים", "המארגנים", "הנהגים", "הנווטים", "הנותנים בגז" ואחרים, כולם! - יראו, ישמעו ויחליטו!!!

 

ככתוב:

"ובא לציון גואל."

אלון

פורסם

גל

אכן זה מגעיל לקרוא את הדברים מעל דפי הפורומים .

אבל מה האופציה השניה ? כאשר אנו כחברי וועד לומדים על בקשות מינויים

ושאר פגישות מיסתוריות רק מעל דפי הפורום

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם

ועוד מילה אומר בעניין -

לועד הנבחר זכות לפעול בשם חברי העמותה ולכן - אם התקבלה החלטת ועד לפי התקנון היא מחייבת - גם אותי וגם אם אני לא אוהב אותה.

מצד שני - על הועד לייצג את אינטרס החברים ואני מקווה שנבין, כי אכן כך פועל הועד - שאם לא כן, יכולים החברים, באופן דמוקרטי גם להפעיל את סמכות האסיפה הכללית על הועד.

לכן, אין מה לכעוס על אף אחד ואין מה להתלהם. נפגש כולנו, נדבר...

 

נקשיב (זה חלק חשוב)...

 

ונקבל יחד החלטה דמוקרטית שמחייבת את כולם - גם את אלו שלא יסכימו איתה. אני כבר מתחייב שאם מתקבלת החלטה דמוקרטית בצורה של שקיפות מלאה - אני נשאר חבר בעמותה ומסייע למימוש ההחלטה גם אם היא בניגוד גמור לדעתי האישית.

 

ולדעתי האישית - כך צריכים לנהוג כולם.

אלון.

פורסם
מקווה שכולם יגידו ביום שלישי את אשר על ליבם ועל שיכלם הישר והישיבה תתנהל בצורה

בוגרת ומכובדת, גם אם לא יהיו הדברים מקובלים על כולם.

האמת, שאותי אתם מגעילים !!! עוד לא התחלנו וכבר נמאסתם .

גל שחם.

 

האסיפה ביום שלישי היא אסיפה כללית של עמותת IRDA, לחברי העמותה ולנרשמים החדשים! זה לא המקום בו ילובנו בעיות העולם ותמצא תרופה לנגיף האיידס!

עכשיו חזרנו מן הישיבה והפרוטוקול/הודעה מקדימה לקראת יום שלישי מפורסמת פה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139707

 

בברכה נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)


×
×
  • תוכן חדש...