רמי לימון
-
הודעות
17 -
כאן מאז:
הנקודות של רמי לימון
חדש בפורום (1/14)
10
מוניטין
-
הודעת פרישה של רמי לימון יו"ר העמותה לספורט מוטורי
רמי לימון פרסם הודעה בנושא של מ.מרוצי ישראל בתוך ספורט מוטורי
תודה רבה לכל המגיבים המברכים ואלה שמבקשים שאמשיך בתכום הספורט המוטורי !!! האמת זה נעים לקבל טלפונים ולראות את מה שכתבתם יחד עם זאת אני בטוח שאין וואקום ויהיה מי שירים את הכפפה. אני לא עוזב את הארץ אני רק צריך לעצמי פסק זמן . . . עיפתיי ממלחמות היהודים ! אני רוצה להאבק יחד למען ולא נגד, אני רוצה בסופו של יום להיום עייף אך מוצה ולא מלא רפש ומבואס. זה מספיק בכל אופן לו יהי שבקרוב נוכל לקיים מרוצים חוקיים בארץ הקודש ולהמשיך לחלום על ב"ל מעריך מאוד את אלה שתרמו גם עם (טעו בדרך) או עשו שלא כמו שאחרים חושבים אך ביושר. בכבוד רב עמרם לימון (רמי) -
היי זלמן ! אני מזכיר לך . . . שאתה מגיע לארץ מתוכנן לנו דייט להתראות רמי
-
דני בכבוד רב ! ! ! הומור זה חלק חשוב ושיש הומור יש אמרתי תמיד ברוך איש יקר עם המגבלות נותן ונותן למען מטרה של כולנו. וכולנו בבוא העת נכיר לו תודה. ( גם לך ). בכבוד רב רמי
-
ידידי גיבורי התהילה ! אמנם שמעתי מברוך איך היה במפגש הצנוע בו לקחו חלק קטן של האנשים, אבל אשמח לדעת ממי שהיה שם מה הוא חושב אומר בכדי שנדע לעתיד במה עוד נוכל לתרום בנידון. מה אתם חושבים מה חסר מה ניתן עוד לעשות בכדי לקדם את נושא נהגי המשנה. דובי בל תיפול רוחך המשך לדחוף ולקדם את הענין. לצערי לא התאפשר לי להיות נוכח, אהיה בפעם הבאה ואעשה כל שביכולתי לעינין. בכבוד רב רמי
-
טל ידידי ! וכל השותפים כאן לשרשור של הראלי המדהים הזה. עם כל הכבוד לגורדון . . . הוא לא יהיה בין השלישיה המנצחת. ומה לעשות שקבוצה כמו פולקסוואגן מחליטה לקחת את העינינים בידיים זה מה שהיא עושה. התוצאות כך אני מקווה יהיו בהתאם ושני נהגי טווארג יהיו על הפודיום (לפחות שניים). ואני בכלל לא משוחד. לגבי דלי התקציב אני מקנה ולהם ברכת הצלחה וסיום מוצלח. אבל אין להם סיכוי של ממש מול הגדולים והחזקים באמת. אפילו שלסר הגדול מרגיש היום מה זה שספונסר עיקרי עוזב אותך. נמשיך לעקוב ללקק שפתיים ולצפות להפתעות.
-
חברים וחברות ! מצורף קישור לאתר מועדון מרוצי ישראל בו תוכלו לצפות כל יום בתמונות חדשות מהשטח ישירות מהמדבר להנאתכם בכבוד רב רמי לימון http://www.motor-sport.co.il/site/detail/departAlbum/albumPic.asp?depart_id=13298&category_id=15685
-
למען ההגינות והיושר - או חברים מתנצלים בפני דני לוי... (כותרת נערכה)
רמי לימון פרסם הודעה בנושא של רמי לימון בתוך ספורט מוטורי
אלון שלום ! זה נראה לא טוב זה לא מה שני התכוונתי שיהיה. זה רציני ואמרתי מה שאמרתי לא כבדיחה. חבל שאתה עושה מזה בדיחה. לא מכובד. לא כולם יודעים מה קורה ועל מה נאמרו דברים מסוימים,ולעשות מזה צחוק דווקא עכשיו שדברים מתבהרים שיש כיוון חיובי, להכניס נימה של צחוק (או זילזול) זה לא לטעמי כלל. אני לא מתביש לבקש סליחה מאדם שאמרתי עליו דברים לא נכונים או פוגעים. כמובן שמה שאמרתי היה על סמך ידיעות מוטעות ואינפורמציה שיקרית בטח ובטח לא בכוונה להרע. בכבוד רב רמי לימון -
לא פעם היו כאן באתר הנתנגחויות של ספורטאים ושל המושכים בחוטים והעושים במלאכה של הספורט המוטורי. אישית זה היה לי לא נעים ואני מודה נסחפתי במספר פעמים. אני רוצה בהזדמנות זאת להתנצל בפני דני לוי על דברים שאמרתי על חשבונו בעבר על סמך אינפורמציה שהיתה בידי. היו חילופי דברים לא נעימים לא לי וגם בטוח שלא לו ולא לאף אחד מהקוראים. אני מכריז כאן על שינוי כיוון : א. לא עווד קינטורים השמצות וכו'. ב. בדיקת הדברים לעומק ובירור עם הנוגעים בדבר. ג. לפורום יכנס רק חומר עיניני בדוק. ובשום אופן לא אישי. ד. והעיקר בואו כולנו נעסוק בקידום הספורט המוטורי ולא במלחמות היהודים. בכבוד רב רמי לימון **** עריכה - הכותרת נערכה על ידי (בשביל החיוך) - אלון****
-
דני ידידי ! אל תוליך שולל לא אותי ולא אף אחד אחר בבקשה. (גם לא את עצמך). לגבי הצטרפות אליך, ספר לכולם את האמת ואל תפיץ שטויות ובדיות. טל שביט פנה אלי לשיחה בכדי להוריד מתח (כאילו ברוך שליט אחראי ליצירת מתח) ואתה צח כשלג.ישבנו בביתו של עמוס באר היתה שיחה טובה ולא עלה אפילו לרגע שנשב יחד "בהתאחדות" שאתה בראשה. (למרות שאני לא פוסל שום דבר על הסף). אתה צריך להפנים לדעתי שעבודת צוות זה מה שצריך ולא שום צורה שונה ובנוסף יש רק אינטרס אחד והוא הספורט המוטורי. כידוע לך אין לי שום דבר אישי נגדך. בכבוד רב רמי לימון
-
חברים יקרים ! לא ברור לי איך אבל . . .יש תמיד כאלה שמצליחים להדהים אותי. לצערי החוק לספורט מוטורי עדיין לא אושר, ועדיין לפני שיש מינוי להקמת התאחדות כבר יש מלחמות יהודים. יש נוהל לעינין זה וכדאי לזכור זאת. גם דני לוי הקים לעצמו גוף לא חוקי (עד כמה שאני יודע)הנקרא התאחדות ע"י. גם אתם רצים להקים התאחדות ? אתם כל כך רוצים לשבת בהתאחדות ? לדעתי עדיין לא יבש הדיו על תקנון כל העמותות המדוברות וכבר יש מלחמות פנמיות וזה עדיין לפני הקמת ההתאחדות. אני מציע לכולנו לא לרתום את הסוסים לפני העגלה. ובטח לא לתפור חליפות .ואולי לעשות קודם כל סדר בכל עמותה ועמותה,לדעוג לשלמות הבית ולא להתפצל ולהקים עמותות משנה וארגוני גג. גם כלפי חוץ זה נראה לא טוב, אנחנו צריכים להיות מאוחדים ורק בזה יהיה כוחנו. נקודות לחשיבה. בכבוד רב רמי לימון
-
בצער רב ! אני מודיע על פטירתו של דני אורן לאחר מחלה קשה. הלוויה מחר יום חמישי 21/12/06 בסלעית בשעה 13:30 רמי לימון יו"ר מועדון מרוצי ישראל
-
שאלה בקשר לקורס מרשלים של "מועדון מרוצי ישראל"
רמי לימון פרסם הודעה בנושא של Tamir h בתוך ספורט מוטורי
אנשים נכבדים ! ברוך שליט ואריה פאן . . . אני מציע להפסיק את החלפת המהלומות הזאת כאן בפומבי. זה לא מוסיף לכם כאנשי מקצוע וכאנשים מבוגרים, וזה לא מוסיף כלום לספורט המוטורי. אין שום סיבה להמשיך עם הרפש הזה כך. כמו שאמרתי לאריה אני חוזר ואומר שוב לשניכם יש לכם את הטלפון אחד של השני וגם את שלי ועדיף אלף מונים אם יש נכונות לכך לשבת ולדבר גם אם לא תגיעו לעמק השווה. ואם יש צורך אני מוכן להיות נוכח בדיון זה (בכדי להרגיע) לעשות כל שביכולתי להגיע להסכמות. וגם אם לא יהיו גם לא אסון. זה עדיף בהרבה על הסחף שקורה כאן. בכבוד רב רמי לימון -
שאלה בקשר לקורס מרשלים של "מועדון מרוצי ישראל"
רמי לימון פרסם הודעה בנושא של Tamir h בתוך ספורט מוטורי
אריה שלום ! אין לי שום כוונה לנהל איתך כאן ויכוח. יש לי רק דבר אחד חשוב לומר לך כאן . . .אל תחבל לא בעשיה של מועדון מרוצי ישראל ולא בעשיה של אף אחד שתורם מזמנו כספו וידיעתו.אתה רוצה לתת יד לעשיה עזרה קידום הספורט אהלן אם אין לך את היכולת או החשק לכך, לפחות אל תפריע. לסיכום אני מזכיר לך שיש לך את הנייד שלי אתה מוזמן להתקשר לבירור כל נושא ועינין. בכבוד רב רמי לימון -
שאלה בקשר לקורס מרשלים של "מועדון מרוצי ישראל"
רמי לימון פרסם הודעה בנושא של Tamir h בתוך ספורט מוטורי
אריה שלום רב ! חשוב מאוד לא להטעות לומר אמת ויותר חשוב לעשות למען. מועדון מרוצי ישראל הוא גוף שעושה למען הספורט המוטורי הרבה שנים,נכון היו גם תקלות והיו מקרים שזקוקים לשיפור ותיקון. אבל המועדון עשה עושה ויעשה למען הספורט המוטורי. זכור . . .מי שלא עושה גם לא טועה. מועדון המרשלים הוקם בכדי לשרת את כל העוסקים בדבר ולא בכדי לתת שרותים למועדון מרוצי ישראל. (דרך אגב שאתה יוצא לעבודה אתה מצפה לשכר?)אני אישית מצפה לכסות את הוצאותי שאני מראגן קורס או אימון. כתבת כאן דברים שלא מתאימים לאדם בוגר בטח לא לחבר או קולגה. אריה אם יש לך טענות כל שהם אתה יודע היטב את מס הטלפון שלי ואתה יכול להתקשר ולדבר איתי לפני כתיבת שורות אלה. יהיו מניעך אשר יהיו זה לא מכובד, ובפורום זה אני מציע מה שהצעתי כבר מזמן : די עם הסיגנון הזה,בואתן כתף לשיפור/ קידום הספורט המוטורי ולשיני סיגנון הכתיבה כאן. בכבוד רב רמי לימון יו"ר מועדון מרוצי ישראל -
שלום חברים ! אני מודה לכל מי שהתקשר להביע את תודתו בטלפון ולכל אלה שתרחו והגיבו בכתב. המון תודה לכולכם זה מחזק אותנו כמועדון עמותה ומארגנים ואותי באופן אישי. לגבי הביקורות גם כן תודה, הביקורות נופלות על אזניים כשובות ואנו נעשה כל שביכולתנו לשפר בכל המובנים. כמובן גם לגבי הקפדה יתרה על כללי הבטיחות ועל הנהגים שבלהט המרוץ לא תמיד מקפידים על לבוש מתאים וכו'.ואו מקצרים מסלול אם בכוונה ואם כטעות. להתראות באימון הבא... בכבוד רב רמי לימון יו"ר מועדון מרוצי ישראל
