Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לשים מערכת בברלינגו אבל אני לא יכול לשים שום דבר מאחורה בגלל שהוא לעבודה.

אחרי שקראתי הרבה חשבתי לשים קומפוננט מקדימה ולשים גם 6*9 ומגבר אבל אין לי מושג איפה לשים את הרמקולים והמגבר.

אין לנו מגש מאחורה וגם לא יהיה. חשבתי אולי לשים את ה6*9 בדלתות מאחור (יותר נכון בדלת האחורית ובצד השני), האם זה אפשרי? אם לא אז איפה אני אוכל לשים את הרמקולים והמגבר??

 

ואם כבר אנחנו בנושא, אם אפשר המלצה לקומפוננט שייתן את התמורה הכי טובה למחיר, אני מתכוון להשקיע בקומפוננט מקסימום 400 שקל. בקשר לרמקולים האחוריים ראיתי רמקולים של מורל ב450.

פורסם

לדעתי אם כבר אתה הולך לבנות פוד לרמקולים בדלתות האחוריות והולך לשים גם מגבר תקנה קומפוננטים...

תקנה לקדימה קומפוננט 6.5 או איזה מידה שיש בברלינגו, בדלתות האחוריות תיגש למתקין מקצועי שיבנה לך פודים ושם תשים גם קומפוננט 6.5 או 5.25 ותחבר את שניהם למגבר שלו כבר לא בעייה למצוא מקום מכיוון שזה אוטו גדול, לדעתי תוכל להתקין אותו מתחת לאחד הכיסאות אפילו - בצורה שלא תיראה לעין...

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
לדעתי אם כבר אתה הולך לבנות פוד לרמקולים בדלתות האחוריות והולך לשים גם מגבר תקנה קומפוננטים...

תקנה לקדימה קומפוננט 6.5 או איזה מידה שיש בברלינגו, בדלתות האחוריות תיגש למתקין מקצועי שיבנה לך פודים ושם תשים גם קומפוננט 6.5 או 5.25 ותחבר את שניהם למגבר שלו כבר לא בעייה למצוא מקום מכיוון שזה אוטו גדול, לדעתי תוכל להתקין אותו מתחת לאחד הכיסאות אפילו - בצורה שלא תיראה לעין...

שים את המגבר מאחורה ושים רמקולים 9*6 בתוך בוקסות לא צריך מדף מצורף לינק

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=69&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=171

פורסם

live4cars,

 

הבנתי שהרכב לעבודה. מכיוון שסאב מורכב בתיבה עצמאית, האם יהיה לך מקום למקם תיבה לסאב בחלק האחורי של הרכב? את התיבה של הסאב ניתן יהיה להוציא בקלות בעת הצורך. תיבה לסאב יכולה להיות קטנה יחסית.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

מאחורה אני לא יכול לשים כלום.. לא את הבוקסות בתיבות (שכבר חשבתי על זה ואפילו קניתי אבל החזרתי כבר), לא סאב אפילו לא פרי פלו וגם לא מגבר:|

פורסם

יש מצב לדחוף בזוקה של 6 אינטש מתחת לכיסאות?

ביחד עם מגבר וקומפוננט קדמי אתה סוגר יופי של סאונד (יחסית).

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם

התקנתי כזה אוטו שעובד ומעמיס כל היום כדלקמן:

 

הכנת "ריצפה כפולה" לאוטו, המגברים ויחידות מעבדי הצלילים שהיו , הותקנו שם.

מאחור בתקרת הרכב, בנייה (עץ ונגר מקצוען) לפי מידות הרכב ולפי קוי הפח הכפול בגג, לתיבות צרות ומתאימות אקוסטית.

סט קומפוננט קדימה, וכמובן HU שמיותר לציין. סאב קטנציק בגודל קופסת נעליים שמסוגל לזוז בהתאם להעמסת הרכב.

גם לא ראו כלום וגם יצא סוף הדרך.

אז אפשר.

רק תחליט כמה אתה מקציב, וגש למתקין מקצועי, אל תתפשר.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אני וחבר התקנו לא מזמן מערכת בברלינגו.

התקנו מגבר במגירה שמתחת לכיסא שליד הנהג, קופוננט בדלתות, ושתיי 6X9 בתוך תיבות שמחוברות לגג הרכב בברגים מעל המושבים מאחורה.

הבאס יהיה בהתאם לרכיבים שלך.

פורסם

קנה דלתות מפירוק - 300 ש"ח

 

תבנה עליהם פוד לשני קומפ' 6.5 - יום עבודה/1000 ש"ח

שני קומפוננטים, מגבר 4 ערוצים וHU ואתה מסודר.

גם בגלל שהנפח של דלת של ברלינגו, גדולה יחסית, נכון להתקין קומפ' כפול.

הבאס יהיה חזק וישמע מקדימה (חלומו של כל חובב סטראו ברכב).

תהנה.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

×
×
  • תוכן חדש...