Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם למי מחברי הפורום נסיון עם הגטס החדשה?


יובל501
שימו לב! השרשור הזה בן 6387 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שבוע טוב לכולם,

השאלה בגוף הכותרת, מעיתונות הרכב הלא תמיד אוביקטיבית הבנתי שהשינויים מינוריים, וכי תצרוכת הדלק (לפי מגזין אוטו) אפילו פחות טובה מגטס 12 שסתומים שעברו שינוי תכנת ניהול החל מ2003.

 

ובכל זאת אם מישהו נהג או בבעלותו אחת כזו -1400 16 שס- אשמח לשמוע חוות דעת.

 

אולי החבר המכובד חן נהג על אחת כזו? (אני יודע שיש לך את הקודמת).

בברכה,

יובל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אומנם לא נהגתי על הגטס, אבל נסעתי בה כנוסע, גם בחדשה וגם בישנה.

 

צריכת הדלק של החדשה אכן פחות טובה מזו היוצאת, אך לא מדובר בצריכת דלק גבוהה כמו שכולם חושבים, אלא בצריכה מקובלת לחלוטין.

הגטס מגלה אמינות מצויינת. (גטס צבאית מליסינג מודל 2006 שעברה מעל ל- 35,000 ק"מ מתפקדת מצויין) לפי דעתי הגטס החדשה סופגת מהמורות בכביש הרבה יותר טוב מהקודמת.

 

השינויים הקוסמטיים בין החדשה לישנה הם פנסים שונים מקדימה ומאחורה, טמבונים מעוצבים אחרת, פנס ערפל הממוקם באמצע הטמבון בניגוד לגטס היוצאת- שם הפנס היה ממוקם בצד שמאל, והדבר החשוב ביותר: מד חום המנוע הוסר ובמקומו הותקנו 2 נוריות: אחד למנוע חם ואחת למנוע קר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לנהוג בגטס החדשה בשני גירסותיה,הידנית והאוטומטית.

באוטומטית כמה עשרות ק"מ ובידנית כמה מאות ק"מ במיסגרת שרות מילואים.

באוטומטית השיפור מורגש בהחלט,והביצועים ותגובת המנוע הישתפרו,וכעת הם ישרו קו עם המקובל בקבוצתה.צריכת הדלק,הן בדגם החדש והן בדגם הישן הרבה פחות נוראית ממה שנוטים לחשוב,ובטח לא עומדת על 5 ק"מ לליטר(!)כמיטב ההגזמות של רס"ן שמועתי.

דווקא הדגם הידני הפתיע אותי לטובה עם ביצועים מצויינים ותאוצה זריזה מאד שמזכירה סופר מיני חמימה,גיר ידני מצויין ונוח לתיפעול וצריכת דלק סבירה.

הגטס הפכה לחביבתן של ציי הרכב בזכות אמינותה המצויינת,איכות הגימור המעולה שלה שגורמת לה להראות כחדשה גם לאחר 3 שנים והוצאות התחזוקה הנמוכות.

כחדשה,במחירה המופקע הנוכחי,אין לה הרבה מה להציע חוץ מתא נוסעים מרווח ואיבזור טוב,והיא נופלת ממרבית מיתחרותיה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות,

 

אני בטוח שיש הבדל משמעותי בין הידנית לאוטומטית, כמו גם הבדל באבזור לציי רכב לעומת הgls

מעולם לא חשבתי שתצרוכת הדלק שלה 1:5 זה מגוחך.

 

מה שחשוב לי לדעת אם המנוע החדש נושם יותר טוב ולטענתך כן-חן:)

נראה מה תהיה רמת המחירים אחרי ינואר

בברכה,

יובל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חבל על הדלק?

 

לא עדיף רכב חסכוני ?

פונטו

יאריס

סוייפט

 

יתנו לך אותה נסיעה כמו של הגטס ובחיסכון גדול בהרבה.

אל תשכח שיש המון גטס היום על הכביש ובעתיד יהיה קשה למכור אותן!

 

בברכה

שחרון

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי על גטס 1400 החדשה אוטומטית כ400 ק"מ. לרכב היה 1600 ק"מ על השעון כשקבלתי אותו.

 

הרכב מאוד זריז, המנוע מגיב מצויין וגם השילוב עם הגיר יושב טוב. באיזשהו שלב פתחתי את רשיון הרכב לראות כמה כוחות סוס יש לה (למרות שזה לא נותן אינדיקציה חד משמעית לכח) ולא הופתעתי לגלות שזה 97 סוסים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין משהו אחד, איך צריכת הרכב גרעה בדגם החדש?

ההפך, הם אמרו שיש שיפור משמעותי בצריכת הדלק מהדגם היוצא.

מישהו יכול להסביר בבקשה?

מבולבלים? גם אנחנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין הסבר , ואני גם לא בטוח שהנתון של ירחון "אוטו" מדויק , משום שהם בדקו שני רכבים בלבד.

 

צריך לבדק אולי עשרה רכבים (גטס מנוע ישן-גטס מנוע חדש) , ורצוי 100:) על מנת לקבל אמדן אמיתי יותר. יכול להיות שביום המבחן אחד הרכבים לא היה מכוון וכו;.

 

ולעניין הרכב: אני לא מתכוון לחטוף את ה"מכה" הראשונה מבחינת המחירון, ניתן למישהו אחר לעשות זאת:)

יובל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יבואני יונדאי משקרים באופן קבוע בנתוני צריכת הדלק. מבחינתי זו לבדה סיבה לא לגעת ברכבים האלו. ואפילו אם יש נהג שמצליח מגטס מסוימת להוציא צריכה סבירה, זה לא אומר שלא תתקע עם כזו שצורכת כמו סמי-טריילר. כשדוד שלי גילה שהאלנטרה החדשה שלו עושה 1:7, הוא החל לפקוד את המוסך כל שבוע. עד שהוא התייאש. עכשיו הוא מתקמצן על נסיעות.



ולגבי הישנה - גם עליה אמר היבואן שהיא חסכונית, עד שהגיעה החדשה ואז הודו שיש בעיה. אז עם הישנה הקטנה והאוטומטית עשיתי 1:8 בנסיעה בכביש החוף. מחפיר ומצדיק תביעה. אי אפשר להשתולל בכביש העמוס הזה, אז זו רק אשמת הרכב, ועם סי5 ששוקלת הרבה יותר אני עושה כמעט 1:12 בנסיעות זהות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אתם לא מעודכנים, צה"ל ביטל את חוזה התקשורת עם הייבואן בקשר לגטס הזללנית דלק בגלל מידע מטעה !!

גם ברכבים יפנים אחרים ניתקלתי בתופעה של נתונים כוזבים.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצה"ל אין התקשרות עם היבואן, ולא קונה ממנו רכבים, גם לא את הגטס החדשה.

כל הגטסים שברשות צה"ל נמסרים ישירות מחברת הליסינג, ברוב המקרים מדובר על ניו קופל או אלבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6387 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...