Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בנושא-מצבר/אלטרנטור/קצר


מבין עניין
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

הי,

ברשותי פיג'ו 106 XS שנת 96.

לפני כחודשיים היתה לי בעית חימום-כשיצאתי מהמוסך נורת הטעינה החלה לדלוק-מכיוון שהדבר לא היה לפני כן בעל המוסך אמר שהוא נותן אחריות ומחליף אלטרנטור, יצאתי מהמוסך כשהכל "היה בסדר".

 

אני מניע את הרכב כפעם/פעמיים בשבוע-בחודש האחרון אני לא מצליח להניע, אך זה לא סדיר-לפעמים לאחר יום יומיים מצליח להניע ולפעמים לא.

 

לאחר שהנעתי ע"י כבלים-נסעתי לחנות המפעל של המצברים-בדקו לי את הרכב בהנעה (עם וללא מזגן, עם וללא רדיו)-נאמר לי שזו אינה בעית מצבר אלא כנראה אלטרנטור.

בעל המוסך טוען שזה לא אלטרנטור (טוען שאם אלטרנטור לא טוב הרכב בכלל לא יניע לאחר העמדה)

 

קניתי מצבר חדש, נאמר לי שכדאי לבצע "ניסוי" כאשר הרכב עומד דומם-לחבר את כבל המינוס ולשחק עם כבל הפלוס במצבר-אם יש ניצוץ הרי שיש זליגת מתח ואולי יש קצר.

ניסיתי ויש ניצוץ-האם זה אומר שיש זליגת חשמל באמת? האם זו הסיבה לריקון המצבר כאשר הרכב דומם?

 

הוצאתי פיוז פיוז והתופעה חזרה על עצמה-האזעקה לא מחוברת וגם לא הרדיו-איפה תיתכנה עוד בעיות?

 

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין את הניסוי המוזר שאמרו לך לעשות, שלדעתי רק עלול לגרום להרס של מחשב ההזרקה העדין שלך.

 

יתכן והאלטרנטור שהורכב לך אינו תקין, וייתכן גם שיש זליגת זרם בזמן שהרכב כבוי.

בכל מקרה - הדרך לפיתרון התקלה עוברת דרך חשמלאי רכב אמיתי ומקצועי שיאבחן את התקלה כמו שצריך ולא דרך ניסויים מוזרים.

 

אם תרצה הכוונות לכמה בדיקות פשוטות שאפשר לעשות בבית - תן רמז ואני בטוח שנוכל לתת לך התחלה לא רעה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי המטומטם שאמר לך את השטות הזאת?

תמשיך לשחק ככה עם המצבר ותשרוף את מחשב ההזרקה.

גם אם תנתק את כל העולם ואשתו-עדיין המחשב מחובר .

 

בדקת טעינה?

כמה מוציא האלטרנטור?

האם נורת הטעינה דלקה שוב?

 

- בדוק כמה מתח מוציא האלטרנטור-אם זה מתחת ל 14.3 אם אני לא טועה-הוא לא תקין ולא יעזור למוסכניק שלך כלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד מתי יוכל כל חכמולוג להמליץ על בדיקות חאפריות שונות ומשונות. שאלוהים יעזור להם.

 

בכל אופן יש מקום לבצע בדיקת עומס, טעינה וזליגה כדי לאתר את מהות התקלה.

מאחר והבעיה התחילה לאחר הטיפול במוסך אני חושב שאתה צריך לדרוש מהם לפתור את הבעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...