הי,
ברשותי פיג'ו 106 XS שנת 96.
לפני כחודשיים היתה לי בעית חימום-כשיצאתי מהמוסך נורת הטעינה החלה לדלוק-מכיוון שהדבר לא היה לפני כן בעל המוסך אמר שהוא נותן אחריות ומחליף אלטרנטור, יצאתי מהמוסך כשהכל "היה בסדר".
אני מניע את הרכב כפעם/פעמיים בשבוע-בחודש האחרון אני לא מצליח להניע, אך זה לא סדיר-לפעמים לאחר יום יומיים מצליח להניע ולפעמים לא.
לאחר שהנעתי ע"י כבלים-נסעתי לחנות המפעל של המצברים-בדקו לי את הרכב בהנעה (עם וללא מזגן, עם וללא רדיו)-נאמר לי שזו אינה בעית מצבר אלא כנראה אלטרנטור.
בעל המוסך טוען שזה לא אלטרנטור (טוען שאם אלטרנטור לא טוב הרכב בכלל לא יניע לאחר העמדה)
קניתי מצבר חדש, נאמר לי שכדאי לבצע "ניסוי" כאשר הרכב עומד דומם-לחבר את כבל המינוס ולשחק עם כבל הפלוס במצבר-אם יש ניצוץ הרי שיש זליגת מתח ואולי יש קצר.
ניסיתי ויש ניצוץ-האם זה אומר שיש זליגת חשמל באמת? האם זו הסיבה לריקון המצבר כאשר הרכב דומם?
הוצאתי פיוז פיוז והתופעה חזרה על עצמה-האזעקה לא מחוברת וגם לא הרדיו-איפה תיתכנה עוד בעיות?
תודה מראש