Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיות עיקריות של התיבה הרציפה של ג'סטי הם:

 

פחמים - למצמד החשמלי.

מצמד חשמלי - דורש החלפת אבקה מגנטית (אבקת חשמל).

מחשב(מודול) בקרת התיבה - ניתן לתיקון בעלות נמוכה יחסית, הדרייבר של הפעלת המצמד נשרף וניתן להחליפו.

 

אין לי מושג לגבי עליות, אבל שווה לדעתי לבצע דיגנוזה ראשונית, לפני שרצים למכור לפירוק או להתקין תיבה ידנית.

פורסם
בעיות עיקריות של התיבה הרציפה של ג'סטי הם:

 

פחמים - למצמד החשמלי.

מצמד חשמלי - דורש החלפת אבקה מגנטית (אבקת חשמל).

מחשב(מודול) בקרת התיבה - ניתן לתיקון בעלות נמוכה יחסית, הדרייבר של הפעלת המצמד נשרף וניתן להחליפו.

 

אין לי מושג לגבי עליות, אבל שווה לדעתי לבצע דיגנוזה ראשונית, לפני שרצים למכור לפירוק או להתקין תיבה ידנית.

ברור שאני הולך לעשות דיאגנוזה ראשונית אני פשוט לוקח את המצב הכי גרוע של החלפת תיבת הילוכים לכן אני שואל אם שווה לשים תיבת הילוכים ידנית או להשאיר אוטומטית



 

פורסם

הכל שאלה של עלויות מחיר, אחרי שתבצע איבחון ותדע מול מה אתה עומד, תוכל להחליט.

יתכן ומדובר רק בחוט חשמל תלוש מהפחמים. נזק של כמה עשרות שקלים.

 

אם תרצה עזרה, חזור עם עידכונים.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

אני יודע שעבר הרבה זמן.

אני עשיתי את ההחלפה לגיר רגיל לבד בבית, כל החלקים עלו לי בסביבות ה- 1500 שקל,

לא צריך שום שינוי ברשיון הרכב.

 

את הגיר האוטומטי פירקתי והיה שבר מיכני של אחד מגלגלי השיניים, בפירוק לא מצאתי , חדש בעלות גבוהה מאוד לכן לא רציתי להיכנס להרפתקאה הזאת, ישנו שם טורק עם פיקוד חשמלי ועוד כל מיני שטויות בגיר לא מוצלח כל כך, עלות יקרה ולא שווה לקחת סיכון באוטו ששוה גרושים.

:twisted:הכל נראה בסדר אבל בעצם שום דבר לא בסדר.:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...