Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום



יש לי כמה שאלות:

1.הנעתי את הרכב הכנסתי לדרייב ולחצתי על הגז והרכב לא זז לאחר מכן הכנסתי לרוורס והרכב לא זז האם זה יכול להיות רק תיבת ההילוכים?

2.אם התשובה היא תיבת ההילוכים האם אני יכול להחליף לידני על פי חוק?

3.אם התשובה לשאלה 2 היא כן איך אני מבצע את זה במשרד הרישוי?

וכמובן מבקש המלצה למוסך טוב להחלפת גיר מאוטומטי לידני באזור פ"ת,רמלה

 

תודה מראש

אורן

פורסם

עד כמה שאני יודע בג'אסטי יש גיר רציף, ואם זה ככה, יכול להיות שניקרעה הרצועה של הגיר...

אם זה לא גיר רציף, אז זו השעה...;)

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

כשקנית את הרכב רצית גיר אוטומטי?

אם כן, למה להחליף לידני. יתכן והתיקון יהיה זול מהחלפה מלאה ותוכל להמשיך להנות מהרכב.

אם תמיד חשקה נפשך לבחוש בתיבה ידנית אז אין בעיה לעשות את זה, גם כאן המחיר לא זול.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

לצורך הסבה להילוכים ידניים צריך גם להשיג ולהתקין מע' דוושות עם דוושת מצמד (קלאץ'), כבל מצמד,

גלגל תנופה למנוע ואולי גם מתנע (סטרטר). בדוק והשווה עלויות.

בברכת חג שמח - רפי לין :idea:

פורסם

האם זה יכול להיות רק תיבת ההילוכים?



2.אם התשובה היא תיבת ההילוכים האם אני יכול להחליף לידני על פי חוק?

לא עדיף שתסדר את התקלה ותחליף את האוטו לידני?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לצורך הסבה להילוכים ידניים צריך גם להשיג ולהתקין מע' דוושות עם דוושת מצמד (קלאץ'), כבל מצמד,

גלגל תנופה למנוע ואולי גם מתנע (סטרטר). בדוק והשווה עלויות.

בברכת חג שמח - רפי לין :idea:

יש לך אולי מושג כמה זה יכול לעלות הערכה גסה



פורסם
איזה שנה האוטו?

 

 

יכול מאוד להיות שלא שווה לך בכלל להשקיע אלא למכור את האוטו לפירוק ולקנות חדש עקב המחיר הנמוך מאוד של הדגם.

האוטו שנת 1990



קיבלתי הצעה לגיר אוטומטי מפירוק +עבודה 2500 ש"ח מה אתם אומרים על זה?



פורסם

המחיר גבוה , ההשקעה לא כדאית. נסה לתקן בעלות של עד 1000 שקל, ו/או חפש קונה לפירוק או להשקעה עצמאית של הקונה, במחיר בהתאם, וחפש לך רכב אחר זהה ידני.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לתשומת לבך!

יש לגיר מודול חשמלי אמנם מהסוג הישן אך עדיין יש ,בדוק את החיבורים ונסה להחליף מודול ,מניסיון שהיה מודול תקין פתר את הבעיה

צור קשר עם ישראל יפן מושב משמר השבעה או מאיר קרבורטורים ברח אחים מסלויטה בתל אביב יש לו משומשים במלאי

אם הגעת למצב של שיפוץ לא לשפץ ,רק מיבוא או החלף לגיר רגיל ,אין צורך בשום שינוי ברשיון

יגאל

פורסם

אני החלפתי בסובארו לאונה מאוטומט לרגיל.

צריך לרכוש קלאץ ורצוי מאוד יפאני.

גלגל תנופה.

דוושות.כבל קלאץ.

הרבה עשו הסבה מאוטומט לידני בגסטי מאחר והגירים האוטמטיים בגסטי לא מציאה ועושים בעיות.

אם אתה נהנה מהאוטו ואין לך בעיה עם ידני,לך על זה.

שמעתי מחבר שעשה הסבה בגסטי לידני שעלה לו 1500 ש"ח.

פורסם
אני החלפתי בסובארו לאונה מאוטומט לרגיל.

צריך לרכוש קלאץ ורצוי מאוד יפאני.

גלגל תנופה.

דוושות.כבל קלאץ.

הרבה עשו הסבה מאוטומט לידני בגסטי מאחר והגירים האוטמטיים בגסטי לא מציאה ועושים בעיות.

אם אתה נהנה מהאוטו ואין לך בעיה עם ידני,לך על זה.

שמעתי מחבר שעשה הסבה בגסטי לידני שעלה לו 1500 ש"ח.

יש לך את הטלפון של המוסכניק שאוכל לדבר איתו



×
×
  • תוכן חדש...