Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7216 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מחפש בנרות 2 זוגות של קרבורטורים כפולים מסוג "דלורטו" לשתי הפולביות שלי.

 

תודה ושנה מבורכת,

אסף.

פורסם

אצל חבר מועדון החמש שלנו ניסית כבר?

 

הלא הוא צביקה קרבורטורים מנתניה.

 

בעל מכון (לקרבורטורים) בנתניה-נייד 054-4861318 .

 

שנה טובה

 

ירון מאיר

פורסם

רפי ומאיר תודה.

 

את כל הכתובות הללו ניסיתי בעבר ,אין להם שום דבר שיכול לעזור לי.

בפולביה יש בכלל קרב' מסוג "סולקס" אך "הדלורטו" יותר מוצלחים.

הסולקס אצלי עברו מספר רב של של שפיצוים וניקויים, אני ממש לא אוהב אותם.

יש בעיה - בטורים נמוכים כלוחצים את דוושת הגז קצת יותר מידיי המנוע משמיע יבובים של הצפה כבדה ואני לא מציף אותו !, הקרב' עבר אלף פעם כיוונים מהרבה מאוד אנשי מקצוע ושום דבר לא השתנה , המנוע עבר בדיקה כללית מספר פעמים והכל תקין , מספר של אנשי מקצוע אמרו לי להחליף זוג קרב' באומרם שהוא לא טוב וכששאלתי למה הוא לא טוב, הם אמרו : "עזוב אותך , זה סולקס" , גם באתרי האינטרנט יש כאלו שהחליפו לדלורטו, את האמת , אני לא מבין מה לא בסדר עם הסולקס הללו.

הבעיה קימת בשתי הפולביות.

 

שנה טובה ,

אסף. (שכבר מתוסכל ומחפש זוג קרב' אחרים ואפילו לא מבין למה):cry:

פורסם

הסיבה שבטורים נמוכים יש אפקט הצפה היא שילוב של מנוע קטן+2 קרבורטורים כפולים וגדולים (2 של 40 מ"מ, 4 לועות). אין הרבה מה לעשות נגד זה.

לדעתי תייבא מחו"ל אם אתה מתעקש.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

בחו"ל הקרבורטורים מאוד מאוד יקרים, אני בסוף אזמין מחו"ל.

ארנון , ביררתי על העיניין באינטרנט, התופעה מוכרת אך לא כל כך נפוצה, במקור עם הקרב' המקוריים אין שום בעיה.

הרבה מחליפים לדלורטו, אני אנסה את זה.

 

המשך שנה נפלאה,

פישמן.

פורסם

איזה דגם של דאלורטו אתה מחפש?

 

גם השוכבים של של מנועי ה 4 טורי וגם העומדים של הבוקסר של אלפא לא מתאימים לך?

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
איזה דגם של דאלורטו אתה מחפש?

 

גם השוכבים של של מנועי ה 4 טורי וגם העומדים של הבוקסר של אלפא לא מתאימים לך?

יניב

יניב , שניהם ממש לא מתאימים לי, כאמור שני קרב' כפולים וקרובים , מנוע -"V" ,

7 מעלות בין בוכנה לבוכנה.

 

מצ"ב תמונה , זה לא בדיוק אותו קרב' שאני מחפש אך דומה.

 

 

dhlb35.gif

פורסם

אתה תמיד יכול למכור את הגרוטאות אם לא תמצא קרב' מתאימים...:-D

 

אני ממתין!8)

חפש באיביי איטליה...

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

מצטער, לא מצליח לחשוב על רכב שבא עם קרבורטורים כאלה בארץ.

 

היתה פעם איזה אלפא 75 V6 שהכרתי בארץ אבל לך תמצא אותה.

לא מצליח לחשוב על עוד V איטלקי עם קרבורטורים שהיה בארץ.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זה לא קשור ל-V, הבוכנות אמנם בתצורת V אבל בגלל שהזוית כל כך צרה הראש הוא אחד והקרבורטורים נמצאים באותו צד של המנוע ולא במרכז ה-V כמו במנועים בעלי זוית רחבה.

על פניו נראה שוובר DCOE גם יתאימו, ואלו כבר קרב' יותר נפוצים.

×
×
  • תוכן חדש...