Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יום ההולדת של אשתי קרב ובא והייתי רוצה שהיא תעשה משהו שונה הפעם, משהו כגון קורס נהיגה מתקדמת או קורס ראלי, אני מעוניין לתכנן יום שכזה שכולו יהיה שיפור מיומנויות הנהיגה שלה בשילוב עם יום כיף.

למען הסר ספק והורדת הגבה אולי אצל כמה מכם, אני רוצה לציין שהיא אוהבת לנהוג וזה פשוט מתאים לה כרגע.

אין לה שום נסיון קודם בנהיגה מתקדמת אבל המהירות ובעיקר פתיחה מהירה ברמזור מעלים חיוך על פניה.

 

יש המלצות?

בריאות לכולם!

פורסם

חשוב האם זוהי מתנה שהיא תשמח בה (הרגשתי היא שזו מתנה שאתה תשמח בה על בטוח) היא אולי תשמח לראות שאתה מבסוט מעצמך, אך לא בטוח שהיא תהנה מהקורס עצמו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אין לי ספק שהיא תשמח במתנה שכזו, בכל מקרה תודה, אני אעשה חיפוש אבל אם זה נטחן כ"כ דק אולי אני לא אמצא באבק הזה כלום..

בריאות לכולם!

פורסם
חשוב האם זוהי מתנה שהיא תשמח בה (הרגשתי היא שזו מתנה שאתה תשמח בה על בטוח) היא אולי תשמח לראות שאתה מבסוט מעצמך, אך לא בטוח שהיא תהנה מהקורס עצמו.
למה אתה מזלזל בה?

הוא אמר שהיא אוהבת לנהוג.. אז מה אם היא אישה אז אסור לה ללכת לקורס נהיגה מתקדם...

אני כדוגמא לא רוצה ללכת לקורס נהיגה למרות שאני גבר - למה מה אני יעשה עם זה שמורה ילמד אותי לעשות חארקות וצלחות? כולללה נוסע 50 קמ"ש בעיר 100 חוץ לעיר בשביל זה אני לא צריך לדעת איך עושים צלחות!!

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

 

אני כדוגמא לא רוצה ללכת לקורס נהיגה למרות שאני גבר - למה מה אני יעשה עם זה שמורה ילמד אותי לעשות חארקות וצלחות? כולללה נוסע 50 קמ"ש בעיר 100 חוץ לעיר בשביל זה אני לא צריך לדעת איך עושים צלחות!!

ופה חביבי הטעות שלך ושל מר ישראל ישראלי.

 

 

לירון,שחוסך עכשיו כסף לקורס.

פורסם

BJM- זה הדבר הכי רחוק ממה שמלמדים בקורסי נהיגה מתקדמת.

תריץ חיפוש על הצירוף "חוויות מקורס נהיגה מתקדמת"- אשכול שלי. תקרא ותבין מה באמת לומדים שם.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

אני בהחלט לא מחפש חראקות וצלחות, אלא יותר הבנה לעומק של תורת הנהיגה, התחמקות מסכנות וכיוצ"ב.

אני יודע שישנם כל מיני קורסים בתחומים שונים של הנהיגה, השאלה שלי היא בעצם על מה אתם ממליצים שלא יהיה משעמם ושיהיה חוויה לאשתי ביום ההולדת שלה.

בריאות לכולם!

פורסם

אם אתה מחפש חוויה לאישתך, הייתי ממליץ על קורס ראלי עפר. לפני שנתיים עשיתי את הקורס, וזה אכן חוויה....

 

אדי

פורסם
אין לי ספק שהיא תשמח במתנה שכזו, בכל מקרה תודה, אני אעשה חיפוש אבל אם זה נטחן כ"כ דק אולי אני לא אמצא באבק הזה כלום..

אתה בטוח זהיא תשמח ?? אל תשכח שהיא בחורה .. בחורות לא אוהבות דברים כמו שאנחנו אוהבים למשל הם לא מתלהבות מנהיגה וכל מה שקשור לזה ..

פורסם
נטחן עד דק.

ערוך חיפוש על המילה "נטחן".

הוא התכוון לנטחן עד DECK, לפרטים נוספים ניתן לפנות אלי "שלכת - בתי עץ ופרגולות" :p

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
אתה בטוח זהיא תשמח ?? אל תשכח שהיא בחורה .. בחורות לא אוהבות דברים כמו שאנחנו אוהבים למשל הם לא מתלהבות מנהיגה וכל מה שקשור לזה ..

תן לי עוד קצת מהפנינים האלה, ובהזדמנות גם מציע לך להכיר את הבחורות הנכונות (רמז - הן לא משופצות ומשופצרות (הבחורות))

×
×
  • תוכן חדש...