Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7245 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

לאחר עיון מעמיק בפורום נסגרתי על 3 הדמים אללו-פונטו ספיס , דייהטסו סיריון ,סקודה פאביה

וגם מצאתי 3 רכבים פוטנציאלים,העדפה שלי היא אוטומט אך לצערי לא מצאתי סקודה פאביה אוטומטית.

כך שההתלבטות כרגע היא יותר בין פונטו ספיס ודייהטסו סיריון.

אני מחפש רכב סטודנטים,חסכוני,אמין ולא זולל דלק עם הוצאות אחזקה סבירות.

יהיה גם מצב שלרכב יורכב וו גרירה לעגלת גרירה שתועמס ב 350 ק"ג(הובלות של פעם בחודש).

אשמח לשמוע המלצות בעד ונגד כול אחד מהדגמים.

איזה מהדגמים יוכל לסחוב את עגלת הגרירה שתועמס ב 350 ק"ג ללא בעיות?

האם הגיר האוטמטי של הפונטו ספיס סובל מבעיות?

 

התקציב הוא 45-50K

 

תודה למשיבים

פורסם

לדעתי הסריון תשרת אותך מצויין בעלת מנוע 103 כ"ס אבל לדעתי אתה תצתרך להקשות את המיתלים האחוריים אם תיקנה אחת כזו.

dreams dreams dreams do not come true

פורסם
לדעתי אתה תצתרך להקשות את המיתלים האחוריים אם תיקנה אחת כזו.
על מה מבוססת הדיעה הזו ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

שלום,

 

הפאביה והפונטו, שתי מכוניות טובות מאוד. נוחות, אמינות הרבה יותר מהמדמית המודבקת להן, בטוחות יחסית (4 כוכבים במבחני EuroNCAP), ועלות האחזקה שלהן סבירה מאוד (רק דאג לבדוק את המכונית היטב לפני הרכישה). שתי מכוניות אלו מסוגלות להתמודד בקלות עם גרור קטן גם כאשר תעמיס אותו ב 350 ק"ג, רק זכור, כי גרורים כאלו נמכרים בארץ ללא בלמים, ואתה בולם עם המכונית בלבד.

בניגוד לשתיים הנ"ל בסיריון לא תקבל נוחות, לא תקבל בטיחות (קיבלה את הכוכב השלישי בקושי רב), היא איננה אמינה מהשתיים הנ"ל, ויש לי יסוד סביר להניח ששלדת הדיהטסו הרופסת לא תסתדר כל כך עם גרור.

 

בברכה,

אורן

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

רזמל:על זה שאני בעל היילקס לשעבר שהאוטו ממש ירד בצורה זוועתית למטה וזה הקשה בנסיעה, לכן הקשתי את המיתלים האחוריים שלו והרכב שקע מחצית ממה ששקע וזה נתן רבות לנסיעה(פחות לא נוחות)

dreams dreams dreams do not come true

פורסם

מדובר במכונית מיני שאחת לחודש תגרור 350 ק"ג (משקל של ארבעה נוסעים בוגרים שלא נמצא ישירות על הסרן האחורי) ואמורה להיות נוחה ובטוחה בשאר הנסיעות, לא בשופל שעובד כל השנה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

לסאאב עצם זה שאמרת לבדוק את המכוניות טוב לפני הרכישה, זה כבר אומר שהאמינות שלהן פחות יותר..

האמינות של היפאניות היא ללא תחרות וגם הסיריון תהיה חזקה משתיהן אין מה להיכנס לקטנות עם שלדות וכו' הבן אדם לא לוקח תאוטו *** תאוטו = את האוטו *** לנורינברג והבדלי הנוחות ממש קטנים אם בכלל המשתמש הממוצע ישים לב בכלל.

 

ההצעה שלי היא הסיריון בגלל הביצועים האמינות וצריכת הדלק.

.S.L

פורסם
לסאאב עצם זה שאמרת לבדוק את המכוניות טוב לפני הרכישה, זה כבר אומר שהאמינות שלהן פחות יותר..

האמינות של היפאניות היא ללא תחרות וגם הסיריון תהיה חזקה משתיהן אין מה להיכנס לקטנות עם שלדות וכו' הבן אדם לא לוקח תאוטו לנורינברג והבדלי הנוחות ממש קטנים אם בכלל המשתמש הממוצע ישים לב בכלל.

 

ההצעה שלי היא הסיריון בגלל הביצועים האמינות וצריכת הדלק.

סלח לי אבל אין לך מושג על מה אתה מדבר.

 

רכב מוזנח מבחינה מכנית הוא מתכון לצרות גם אם מדובר ברכב האמין ביותר בעולם

לעומת זאת גם רכב מועד לפורענות שטיפלו בו היטב יכול להחזיר בצורה חיובית (אם כי עדיין פחות מאשר רכב שנוטה להיות יותר אמין וטיפלו בו טוב).

 

למה אתה חושב שאנשים בודקים היסטוריית טיפולים?

משעמם למישהו פה בחיים? אין עוד דברים לעשות לפני קניית רכב אלא להתחיל לבדוק היסטוריה מכנית?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לסאאב עצם זה שאמרת לבדוק את המכוניות טוב לפני הרכישה, זה כבר אומר שהאמינות שלהן פחות יותר..

האמינות של היפאניות היא ללא תחרות

את השטויות שלך תרשום בפורומים אחרים, לא פה.

כל רכב משומש מומלץ לבדוק, ואין טעם לקנות חתול בשק, גם אם הוא חתול עם עיניים מלוכסנות.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מניסיון על פביה סיריון וספייס

 

 

הפאביה הכי נוחה מכולן , הכי איכותית , בנויה לתלפיות ממש

 

הפונטו לא הייתה לי נוחה , אבל זה טעם אישי כנראה

 

הסיריון , פחות נוחה מהפאביה , נורא קלה לתמרון , יושבת גבוה , ודי יציבה בפניות

ומה שבאמת באמת חשוב לכולנו האחזקה שלה ממש אבל ממש קלה

מבחינה חשמלית ומכנית היא פשוט יוצאת דופן , רואים שהיא בת חסות של טויטה , כל השוואה בינה לבין הפביה והפונטו מיותר , סקרי שביעות רצון אומרים הכל

הנעה אחורית + משרוקית , נחשו איזה אוטו יש לי :-)

פורסם
הסיריון , פחות נוחה מהפאביה , נורא קלה לתמרון , יושבת גבוה , ודי יציבה בפניות

ומה שבאמת באמת חשוב לכולנו האחזקה שלה ממש אבל ממש קלה

מבחינה חשמלית ומכנית היא פשוט יוצאת דופן , רואים שהיא בת חסות של טויטה , כל השוואה בינה לבין הפביה והפונטו מיותר , סקרי שביעות רצון אומרים הכל

אתה מדבר על הסיריון החדשה או הישנה (אני שואל בשל ה"יושבת גבוה" שמרמז על החדשה)?
פורסם

משהו אמר פה : "הדיהטסו הרופסת"....?!

 

אין לך מושג על מה אתה מדבר.

 

הסיריון , פחות נוחה מהפאביה , נורא קלה לתמרון , יושבת גבוה , ודי יציבה בפניות

ומה שבאמת באמת חשוב לכולנו האחזקה שלה ממש אבל ממש קלה

מבחינה חשמלית ומכנית היא פשוט יוצאת דופן , רואים שהיא בת חסות של טויטה , כל השוואה בינה לבין הפביה והפונטו מיותר , סקרי שביעות רצון אומרים הכל .

 

הכוונה לסיריון החדשות 1.3 = צורה אחרונה.

×
×
  • תוכן חדש...