Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברה,

במזל טוב התקנתי את המערכת באוטו שזה כולל:

PIONEER 7750 - HU

AMP - JBL 75.4

Speakers - Morel DOTECH + MT22.

 

עכשיו אני מתבלט לגבי סאב - חיפשתי משהו מדוייק ונעים ולא מרוח,

השמיעו לי INFINITY REFERENCE והוא היה נשמע לי אחלה לחלוטין, השמיעו לי JBL לא זוכר איזה דגם ולא אהבתי איך שהוא נשמע (די מרוח).

 

עוד לא שמעתי את הC12 שהמליצו לי עליו - אבל הC12 הוא לפי מה שראיתי 150RMS לעומת האינפיניטי ששמעתי שהוא 250RMS.

 

יש למישהו המלצה?

 

דרך אגב - האינפיניטי רוצים עליו בחנות 900 עם תיבה.

פורסם
עוד סאבים שמתאימים למגבר שלך:

P2 של רוקפורד

פאוניקס גולד R12

סרווין וגה HED12

שמעתי שהרוקפורד נוא יותר פאנצ'י ופחות SQ לא?

פורסם

אתה מחפש איכות או יותר באס?

 

הייתי הולך או על הקיקר או על הסיריון וגה אם הייתי במצב שלך... אבל הסיריון וגה יהיה לך קצת יקר....

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם
אתה מחפש איכות או יותר באס?

 

הייתי הולך או על הקיקר או על הסיריון וגה אם הייתי במצב שלך... אבל הסיריון וגה יהיה לך קצת יקר....

אני מחפש בעיקר איכות, כמובן שאני רוצה שגם ירגישו את הסאב.
פורסם
בסביבות ה700

בתקציב הזה הייתי ממליץ לך על הפניקס גולד אוקטן ZR.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
בתקציב הזה הייתי ממליץ לך על הפניקס גולד אוקטן ZR.

 

שלו.

איפה אני יכול לשמוע אותו ובכלל לקנות אותו עם תיבה אטומה

פורסם
איפה אני יכול לשמוע אותו ובכלל לקנות אותו עם תיבה אטומה

יש את הסאב הזה לכמה מחברי הפורום, כולל אותי. בד"כ ניתן לשמוע אותו במפגשים החודשיים בר"ג. כניראה שלימפגש הקרוב שיתקיים בשבת הקרובה אני לא אוכל להגיע. תנסה לברר אם יש מישהו מחברי הפורום שיש לו סאב כזה ומגיע למפגש הקרוב בר"ג.

מומלץ שהסאב הזה יהיה מורכב בתיבה אטומה.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

שלו אתה באמת סבור שהמגבר שלו יחזיק את הZR? ממה שאני רואה הZR 350ארמס והמגבר שלו 284ארמס בגישור 4 אום.

 

אני שואל גם בשבילי כי אני גם שוקל איזה סאב לקנות ואני מחכה עד לאחרי המפגש בתקווה שבאמת יהיה במפגש דברים לשמוע..

 

עריכה: רק עכשיו שמתי לב שהוא 2 סלילים. אבל הJBL יציב בגישור 2 אום?

רותם

פורסם

רותם,

 

את הסאב הנ"ל ניתן לקנות עם 2 סלילים, שההתנגדות של כל סליל היא 2 אוהם. חיבור טורי של 2 הסלילים הנ"ל יתן התנגדות של 4 אוהם, התנגדות שהמגבר מסוגל להפעיל ללא כל בעיה. נכון שמגבר ה - JBL GTO75.4 מוציא רק 284Wrms, במקרה הזה הסאב לא ינוצל במלואו, אבל עדיין ינגן בצורה טובה.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אז אתה בכל זאת סבור שעדיף לקנות סאב שלא ינוצל במלואו ולא סאב יותר פשוט שינוצל לגמרי?

ההבדל בין הZR לR כזה משמעותי? כי הR אם אני לא טועה הוא 250 ארמס או משהו כזה שהמגבר כן מסוגל לדחוף לגמרי..

 

רותם

רותם

פורסם

רותם,

 

ההבדל בנצילות בין 2 הדגמים הוא קטן יחסית, לכן אני ממליץ על האוקטןZR ולא על האוקטן R.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

×
×
  • תוכן חדש...