Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם..

יש לי שאלה קטנה בקשר לייבוא די רצינית ואני אשמח לדעת תשובות

האם ניתן לייבא רכב לארץ (חדש כמובן, אגב כמה שנים מותר לייבא? שנתיים אחורה לא?)

מבלי לשלם את המכס?

האם יש אופציה כזאת שניתן לייבא ולנסוע איתו בארץ עם רשיונות של אותו מקום מהייבוא, הבנתי שזה אפשרי לתקופה של שנתיים..

מישהו יכול לזרוק לי קצת יותר מידע על הנושא?

 

אגב השאלה בעיקבות יבוא רכב מסוג פז'ו 307 שנת 2005 מגרמניה לצורך העניין,

בתודה ענקית!

פורסם

חיפשתי אבל לא מצאתי את מבוקשי..

אני יודע שצריך לשלם מכס , 130 אחוז ממחירון של אותו מדינת יצור של הרכב..

אבל השאלה שלי אחרת כמו שפירטתי

 

יש גם את התושב חוזר אבל זאת לא השאלה ...

 

אולי מישהו בכל זאת?

פורסם

תחפש ייבוא...

תקרא הכל! אם לא תמצא מענה נשמח לעזור.

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

למה להביא 307 מגרמניה אם אפשר לקנות אחת כזאת בארץ? בד"כ בייבוא אישי מייבאים רכבים אקזוטיים יותר...

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אחרי חיפוש של המילה "ייבוא" והמון תוצאות אני עדיין לא מוצא את מבוקשי...

 

איתמר הרכב הוא פז'ו 307 סי סי הסיבות לייבוא היא בערך מתנה מאבא, קצת קשה להסביר.

בגלל זה אני שואל מה האופציות להביא אם בכלל..

אני עדיין לא מוצא בחיפוש שום דבר!

 

HELP!

פורסם

חבל לך על בזמן.

 

המדינה לא פרייארית ותעשה לך את המוות בכל הנוגע לרישוי ומכס.

 

בסופו של דבר יעלה לך יותר כסף להביא את המכונית מאשר לקנות אחת בארץ.

 

המיסוי הוא 128%. מותר לך להביא רכב עד גיל שנתיים.

 

ויש עוד מליון ואחד דברים.

 

כמו שהחברים אמרו בפורום. ייבוא אישי של רכבים הוא בשביל רכבי יוקרה ורכבים אקזוטים.

 

אז רד מזה ותחסוך לעצמך זמן והרבה כאב ראש.

when you shoot shoot dont talk

×
×
  • תוכן חדש...