Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני והחבר'ה רוצים לעשות על האש ליד חוף הים.

מישהו מכיר חוף ים(רצוי חינם אבל לא נורא אם לא) שיש שם תאורה בלילה ושולחנות או משהו כזה בסיגנון?

 

חוף באיזור ראשל"צ יהיה טוב

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

אשדוד-חוף מיאמי ,תאילנדי.

 

מדשאות תאורה ספסלים שולחנות ...המקום המושלם לעשות בו על האש לדעתי לפחות.

172 סוסים כבר לא מספיקים אז קנינו הונדה מצוננת

פורסם
שלום, אני והחבר'ה רוצים לעשות על האש ליד חוף הים.

מישהו מכיר חוף ים(רצוי חינם אבל לא נורא אם לא) שיש שם תאורה בלילה ושולחנות או משהו כזה בסיגנון?

 

חוף באיזור ראשל"צ יהיה טוב

יש לך בראשון את ה4X4 שבסופו של החוף אחרי החניות יש לך תאורה + ספסלים למול הים ממש נחמד..

 

ויש את בת ים מול ויקטורי יש לך שם תאורות והכלל עיצבו שם תאורה יפה.. שמו פרוזקטורים מלמעלה לכיוון החוף..

 

דודי.

פורסם

אתה יכול ללכת גם לחוף השקט שזה בדיוק בצד השני מה4X4.

סע עד הסוף ומשמאלך יהיו ספסלים עם תאורה , אחלה מקום גבוהה רואים תים יש אויר טוב ומקום לשבת והאוטו יחסית קרוב.

פורסם
אתה יכול ללכת גם לחוף השקט שזה בדיוק בצד השני מה4X4.

סע עד הסוף ומשמאלך יהיו ספסלים עם תאורה , אחלה מקום גבוהה רואים תים יש אויר טוב ומקום לשבת והאוטו יחסית קרוב.

אתה יכול להסביר לי איפה זה בדיוק החוף הזה 4x4

*חוף ראשון ליד בת ים לוקחים 30 שקל-ממש חוצפה.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

4X4 והחוף השקט הם שמות של מסעדה/קיוסק/פאב שנמצאים בחוף ראשון. רוב איזור הטיילת מואר.

 

הכניסה לחנייה עולה לתושב העיר 5 שקלים (מספיק להציג תעודת זהות).

 

אם אתה לא רוצה לשלם על חנייה ניתן לחנות בפואבלו וללכת 10 דקות ברגל.

 

 

אסף

פורסם
אם אתה לא רוצה לשלם על חנייה ניתן לחנות בפואבלו וללכת 10 דקות ברגל

ואז לחזור לאוטו כדי לראות שפרצו לך וגנבו תמערכת:shock:

 

המון גניבות באיזור חופי ראשון,אני נכוויתי לפני כחודש.

Rikshanoam-R

פורסם

4X4 חוף הפריצות הנודע-כל רכב שני נפרץ,שלא לדבר על שכונת פואבלו אספניול ששם תמצאו את הרכב על בלוקים....

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

חוף 4X4 הוא מקום יפה בלילה, אוויר טוב וקצת ניתוק מהעיר (לא כמו בתל אביב ש20 מטר מאחריך יש תנועה עזה של רכבים בכביש ראשי בטיילת).

 

יצא לי להיות שם, ועוד בנקודת תצפית מעולה, על המגדל בבסיס הצבאי שצמוד ל4X4 (באבט"ש), רואים כל פאקינג דבר מהגובה הזה :-D . יצא לי גם לשמור בחוף עצמו, אחלה מקום לסגור בו שבת, לשבת על חוף הים רגל על רגל לראות בנות בחוטיני :wink: הכי מצחיק היה לראות אנשים מנסים שעות, אשכרה שעות לדוג את הסרטנים שנמצאים רק בחלק הצבאי השקט של החוף, ללא הצלחה. כשאני יכול פשוט לקום מהכיסא ולהסתובב ממש ביניהם.

 

ד"א, לא הבנתי את הקטע של לעשות על האש על חוף הים, זה לא נקי, החול ממש מעצבן, אין כמו על דשא בדרך המסורתית.

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

×
×
  • תוכן חדש...