Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש בחולון את אוטו מודיעיו באזה"ת,אם רמלה נכלל בקטגוריה יש את אלקרם ברח' הרצל ומולו את קורמן את מיזרחי,ובכניסה לשכונת הרכבת חלקי חילוף האחים שם לפי דעתי הכי זול באיזור המרכז.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
יש בחולון את אוטו מודיעיו באזה"ת,אם רמלה נכלל בקטגוריה יש את אלקרם ברח' הרצל ומולו את קורמן את מיזרחי,ובכניסה לשכונת הרכבת חלקי חילוף האחים שם לפי דעתי הכי זול באיזור המרכז.
תודה תודה..

ובתל אביב אין חנות חלפים זולה?

 

והיכן ניתן לשפץ ראש מנוע באזור..? מחירים טובים יחסית..

 

תודה

פורסם

ועל הדרך גם שאלה קטנה..

 

כיצד ניתן לפרק את ידית ההילוכים? או שצריך לפרק אותה מהחיבור לגיר ולהחליף מוט שלם?

פורסם
אם אני לא טועה, ידית הילוכים באונו דור ראשון 1300, לא ניתן להחליפה אלא להוציאה מהחיבור לגיר.

פירוק של ידית מהגיר והרכבה של ידית מסוג רכב אחר.. יש כאלו מתאימים לאונו ידיות של רכבים אחרים רק שיותר יפים קצת מהידיות המיושנות של האונואיים מהשנים האלה..?

פורסם

חלפים בת"א: צנטרל בשונצינו פינת יצחק שדה

משפצי ראשים בת"א: מ.ת.מ ברח' טברסקי (קרוב לצנטרל)

מ.ש.י בחניון בתי המשפט בדרום ת"א, הגישה מרח' קיבוץ גלויות

פורסם
תקנה עוד אונו (לחלקים) בכמה גרושים - ופתרת את הבעיה.

 

איציק

יש לך כזאת? למכירה...? מותר להעמיד רכב בחניה בלי שיזוז?

זה דודי כותב השרשור..

 

תודה..

פורסם

לדודי - בתל אביב יש גם את מ.י.ר ואת הפרסי, את המספרים/כתובות תוכל למצוא בחיפוש כאן בפורום.

לגבי חלקים אם באמת יש לך צורך בהרבה חלקים (גם פלסטיקה וכו') אז כדאי הפתרון שאיציק הציע. תלוי איפה אתה גר אם תוכל להעמיד במקום שלא יפריע לאף אחד ולא ימשוך תשומת לב מהעיריה תוכל להעמיד רכב לכמה חודשים...

להחלפת ידית גיר אם זה אותו דבר כמו באונואים החדשים אתה צריך לפרק לה את הצורה בהרבה אלימות ולהוריד את כל שאריות הפלסטיק מהמוט עם סכין בזהירות. יש כאלה שפשוט חותכים את המוט לקצר יותר מתחת לידית הקימת - לפי דעתי לא רעיון חכם.

לאחר שהורדת כל שארית פלסטיק מכוערת מהידית מתכת אתה יכול להרכיב כל תפוח (החלק העליון של הידית) על המוט הזה.

 

צביקה

 

נ.ב. מה קורה עם הראש מנוע?

...Carpe Diem

פורסם
לדודי - בתל אביב יש גם את מ.י.ר ואת הפרסי, את המספרים/כתובות תוכל למצוא בחיפוש כאן בפורום.

לגבי חלקים אם באמת יש לך צורך בהרבה חלקים (גם פלסטיקה וכו') אז כדאי הפתרון שאיציק הציע. תלוי איפה אתה גר אם תוכל להעמיד במקום שלא יפריע לאף אחד ולא ימשוך תשומת לב מהעיריה תוכל להעמיד רכב לכמה חודשים...

להחלפת ידית גיר אם זה אותו דבר כמו באונואים החדשים אתה צריך לפרק לה את הצורה בהרבה אלימות ולהוריד את כל שאריות הפלסטיק מהמוט עם סכין בזהירות. יש כאלה שפשוט חותכים את המוט לקצר יותר מתחת לידית הקימת - לפי דעתי לא רעיון חכם.

לאחר שהורדת כל שארית פלסטיק מכוערת מהידית מתכת אתה יכול להרכיב כל תפוח (החלק העליון של הידית) על המוט הזה.

בגלל שהידית (המוט) מכוער החלטתי להחליף את כולה לדגם של רכב אחר השאלה אם יש רכבים שהמוט שלהם מהגיר והמוט של האוונו זהיים..? כך שאני יוכל להחליף את כל המוט..

 

נ.ב. מה קורה עם הראש מנוע?

אז ככה הכל מפורק למעט רצועת אלטרנטור.. מכיוון שאני חייל כרגע אין לי את מלוא הכסף לשפץ את הראש (יש מישהו שמשפץ את כל הראש ב-600) וחסר לי כמה גרושים שאני ישלים אותם יום ראשון או במשך השבוע ואז אני ישלח את הראש לשיפוץ והכל יהיה מוכן להרכבה...

תאמת זה לדעתי עבודה (פירוק ראש והרכבה) שכל אחד שחובב מוטוריקה ושיפורים עם קצת העמקה בנושא יכול לעשות.. אני עבדתי בשיטה כזאת כל חלק שפירקתי שמתי בשקית משלו עם הברגים שלו ככה לא ניתן יהיה להתבלבל..

 

בסוף שהכל יהיה מורכב כולל החגורת טיימינג אני לא מניע את האוטו אלא אני ישלב הילוך וידחוף אותו מרחק יחסית לא קטן לראות שאין פגישה בין השסתום לבוכנה וככה יהיה בטוח להניע אותו..

 

תודה לך על העיניין ..

שיהיה שבת שלום ומבורכת לכל חברי הפורום.. דודי

פורסם

לגבי המוט - חבל על המאמץ, פשוט תקשט אותו, תצבע אותו, תקנה לו תפוח אחר, תתפור לו כיסוי מעור, אין גבול לאפשרויות... בקשר לראש מנוע חזק ואמץ ובהצלחה בהמשך. תעדכן אותנו איך הלך השיפוץ...

 

צביקה

...Carpe Diem

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם, מצטער על ההקפצה אבל יש לי חבר, בעל פיאט אונו 92' דגם 70. הוא מחפש את מסגרת הפלסטיק שמחזיק את שק ההילוכים במקום. את בירגר כבר ניסיתי - אודה לכם אם תמליצו לי על עוד פירוקיות מהסביבה (ראשל"צ, גדרה, נס-ציונה).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...