Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב !

הרכב של ההורים שלי הוא מיצובישי לאנסר שנת 91

כרגע צריך להחליף מיסבים אחוריים ב2 גלגלים אחוריים ..

 

הצעת המחיר שהביאו לי כולל עבודה היא 690 ש"ח ..

המוסכניק אמר.. שכל מיסב עולה 80 שקל .. כלומר 320 שקל רק מיסבים ..

ו370 שקל עבודה כולל מע"מ

המחיר נשמע לכם הגיוני?

 

שאלה נוספת לגבי המיסבים!

החלפנו מס' פעמים רבות מיסבים לרכב.. והם נהרסים מחדש כל מס' חודשים..

 

פעם זה 3 חודשים ופעם זה וחצי שנה ומעלה.. .

זה סביר שצריך להחליף כל הך הרבה פעמים מיסבים ?

או שיש איזה בעיה עם אחת התושבות או בולמים של הרכב שהורסות את המיסבים ?

 

 

תודה רבה לעונים !

פורסם

די לגזענות.

יכול להיות שיש לך גאנט עקום שדופק את המיסב כל פעם מחדש

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

אני לא גזען מותק, אני הכי אובייקטיבי שיש

זה לא שיש לי משהו נגד הסינים, הם משתפרים ועולים בקצב אדיר.

אצלי באוטו אני שם למשל רק ברקסים סיניים ככה שגזען אני לא.

פורסם

שמע עזוב השתמשתי במינוח לא נכון...

אם כבר מדייקים , אז לא משנה שאתה משתמש בייצור סיני , זה לא הופך אותך ללא גזען.(אתה לא כזה !)

ראה את הנאציים ואת כל התוצרים של היהודים בהם הם השתמשו, הם היו גזענים...

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

פשוט מאוד לא ממלאים אותם בגריז כמו שצריך, וגם סוגרים חזק מדי.

 

אני לא יודע מה הולך במיצובישי, לסובארו שלי ארבע מיסבים תוצרת יפן עלו בסביבות 160 ש"ח, את ההחלפה עשיתי לבד.

פורסם

לפני כמה שנים החלפתי אצלי

ברכב מסבים בגלגלים אחוריים

(אז הייתה לי פורד אסקורט )

מסיב פנימי עלה 30 ¤ וחיצוני נירא לי 50 בכל גלגל של

חברה יפנית .

הרכבתי אותם לבד, ובאחד הצדדים המסב נתפס עם חלק המסתובב.

×
×
  • תוכן חדש...