אופיר , גם אני הבנתי שלפי הוראות יצרן זה 175 ....
אבל תראה לי 205 שתסגור סקאלה בשנים עד 96 95 וגם שמד המהירות שלה לא מזייף =\
לפי דעתי הרכב מתיישן ואין מה לעשות בנדון , וה לא שהמנוע גמור , פשוט אין לו את הכוח שיצא לו מהמפעל !
אני גם בספק אם ה205 סגרה סקאלה כשהיא יצאה חדשה ! O_o