Jump to content

InSAnE

  • הודעות

    75
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    AshDoD

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של InSAnE

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. היית מדליק איתות אזהרה , כאילו נתקע לך הרכב :] נשאר שם לעוד סיישן של תמונות , ואז "דוחף" את הרכב מעבר לצומת אני מאמין שזה היה עוזר
  2. InSAnE

    להם מותר לנו אסור

    ממשלה מושחטת , משטרה מושחטת ---> חרא של חוקה , צריך לעוף מפה ! הכל קומבינות היום ! אם זה צבא אם זה משטרה אם זה ממשלה ! הכל. זאת דעתי
  3. :] :S =\ **** מכוון שסימני המורס האלו לא מובנים לכולם תוכן הודעתך נמחק וימשיך להמחק בעתיד אם תבחר להמשיך להשתמש בהם במקום סימני פיסוק קונבנציונאליים - הנהלת הפורום****
  4. אפשר לפרק ראש מבלי לפתוח ראש , אני לא טועה ממה שהבנתי... [או לפחות הפג'ו 205 שלי] וגם ככה עדיף לעשות. אגב בני גם הרכב שלי מעשן לבן , בכל תחילת נסיעה , והוא שורף שמן לא מים =\
  5. היה אחלה !! :] אהבתי ! נהנתי ! והיה show אדיר !
  6. אופיר , גם אני הבנתי שלפי הוראות יצרן זה 175 .... אבל תראה לי 205 שתסגור סקאלה בשנים עד 96 95 וגם שמד המהירות שלה לא מזייף =\ לפי דעתי הרכב מתיישן ואין מה לעשות בנדון , וה לא שהמנוע גמור , פשוט אין לו את הכוח שיצא לו מהמפעל ! אני גם בספק אם ה205 סגרה סקאלה כשהיא יצאה חדשה ! O_o
  7. שלא תדע עוד צער, משתתף בצערך =|
  8. או אופיר לזה חיכיתי ! וזה מה שאני אומר ! 140 זה כבר נחשב יחסית מהירות סגירה של ה 205 ! ומ 140 ל160 יש 20 קמ"ש שבהם הרכב מתאמץ הכי הרבה ! ובגלל זה הוא "לא סוחב"
  9. אתה בטוח שבמנוע 1.4 של פג'ו 205 הילוך שני מגיע ל80 ?
  10. מונטגו איזה רכב ישן ! להורים שלי היה כזה. למישהו יש אחד כזה עדיין בארץ :S ?
  11. גם לי יש 205 , ו140 זה יחסית הרבה ! הרכב סוגר בלחץ 160 . ככה ש20 קמ"A אחרונים שלו לסגירה זה סוף הכוח שלו , אני לא מאמין שיש איזו בעיה או משהו פשוט מנוע קטן ולא חזק [75 סוס] אבל אולי באמת מסנן דלק או משהו אחר עושה את הבעיה.
  12. בשביל להבין צריך להתנסות לא ?
  13. זה גם יותר כיף לבנות לבד ולהפעיל את הקארט ולראות שהוא עובד ונוסע יפה ! :] אשמח לשמוע עצות מאנשים שמבינים בנושא ! אויל יום אחד משעמום נעשה משהו שכזה
  14. קומרפסיה הפוכה זה "מכה פנימית מטלטל" או שבכלל אין דבר כזה קומפרסיה הפוכה...
  15. סליחה על הבורות , אבל יש לי שאלה שאני לא בטוח לגביה, מה הגורמים ליצירת סדק בבלוק ? תודה לעונים , לאור.
×
×
  • תוכן חדש...