Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחברי הפורום היקרים השלום והברכה.

 

אני ניצב כיום בדלימה די קשה, אני מחפש מכונית חסכונית כמה שניתן, כזאת שב-100 שקלים אני יכול לעשות מספר קילומטרים רב.

 

השאלה שלי היא, ניקח לדוגמא פיאט אונו, ישנם דגמים בעלי 1000 סמ"ק וישנם בעלי 1400 סמ"ק, ישנם האומרים לי שהאלף סמ"ק הוא החסכוני ביותר כי הוא מנוע קטן שלא דורש הרבה דלק, לעומת זאת יש האומרים ש1400 יותר חסכוני מכיוון שזה מנוע יותר גדול שיושב על אותו רכב בדיוק ולכן המנוע אינו מתאמץ ואז דורש פחות דלק.

 

כאדם שמחפש את הרכב האולטמטיבי לחייל פשוט שאין לו מילארדים ומחפש לחסוך כמה שיותר בצריכת הדלק, מה עלי לקנות? 1000 או 1400?

ואם אפשר מה לדעתכם הרכב הכי חסכוני שיש בסיבובת 10000 שקל?

 

תודה רבה מראש לכל העונים והמגיבים!

כשהגעת לסוף הדרך

עם טויוטה לנד קרוזר היא רק מתחילה...

פורסם

המשפיעים על צריכת הדלק:

 

 

1. מצב הרכב. ברכב מהתקציב ומהשנתון הנ"ל למצבו של הרכב, מצב המנוע, מערכת ההצתה, ההזרקה וכו' השפעה מכרעת על נתוני צריכת הדלק.

הנתונים אינם זהים לנתונים שפרסם היצרן לפני 15 שנים.

 

2. מה סוג הנסיעות שלך ?

בנסיעות עירוניות מנוע קטן עם גיר ידני יהיה חסכוני בהרבה ממנוע גדול עם גיר אוטומטי.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אני מדבר לגבי גיר ידני בלבד, ואני נוסע בשתי הסוגים גם בין עירוני שאני נוסע לבסיס, וגם עירוני בשעות הערב..

כשהגעת לסוף הדרך

עם טויוטה לנד קרוזר היא רק מתחילה...

פורסם

אם מדובר בשני רכבים זהים בעלי נפח מנוע שונה, אשר נוסעים באותו כביש ובאותה מהירות, לא יהיה הבדל ממשי בצריכת הדלק.

 

אולי אני אנסח מחדש, ההבדל בצריכת הדלק יהיה זניח.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תראה, בבחירה בין אונו 1000 ל אונו 1400 לא שיקול הדלק צריך לשחק תפקיד.

מה הנסועה היומית/שבועית שהאוטו הולך לעשות?

אם היא יחסית גבוה, קח בחשבון שמנוע ה 1000 יתקשה לעמוד בזה ובלאי של חלקים יעלה לך הרבה יותר מאשר החיסכון השולי בדלק.

איפה בדיוק אתה נוסע? אם אתה גר בחיפה בכרמל (סתם לדוגמא) וצריך לעלות את דרך פרויד כל יום, גם כן פסול את ה 1000.

מצד שני, אם אתה גר בתל אביב ומשרת בקיריה, מנוע 1000 זה קלאסי עבורך.

יש עוד הרבה דוגמאות כאלה אז אולי תפרט איפה אתה נוסע וכמה עם האוטו.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מה הייתם בוחרים לקנות מבין המכוניות הבאות:

 

דייטסו שרייד, סוזוקי סוויפט, סובארו ג'אסטי, פיאט אונו, פיזו 205

 

בנוגע לאמינות, נוחות, צריכת דלק, חלקים, ביטוח, ואחזקה בכללי..

התקציב שלי עומד בערך 10K.

תודה למגיבים זה יעזור לי בהתלבטות

כשהגעת לסוף הדרך

עם טויוטה לנד קרוזר היא רק מתחילה...

פורסם

גאסטי,שרייד,סוויפט.

בסדר הנ"ל.

 

שלושן אמינות, הכי אמינה = גאסטי, רק גיר רגיל.

תלוי מה תמצא.

 

בכל אופן בהצלחה.

פורסם

205

 

הכי נוחה, הכי מתנהגת, ארסנל חלפים גדול, פשוטה לתחזוקה.

מצא אחת שטופלה כיאות וקיבלת את הכי אוטו מבין כולן.

 

דניאל

MCS 2008

×
×
  • תוכן חדש...