שלום לכולם
אז השאלה שלי היא: איפה נימצא חיישן זה?
כמה עולה חיישן חדש?
האם אני יכול להחליפו בלי לגשת למוסך?
תודה מראש
דרך אגב אבי התעקש שהבעיה נובעת מלכלוך במזרקים ורכשנו את התוסף k44
והבעיה נהייתה יותר גרועה האוטו לא "סחב" אשמח לשמוע את תשובתיכם והצעותיכם.
שמעו אני ממש בשוק מהאוטו הזה
הוא ממש מדהים יפה ונדיר
הכל ממוחשב בו והייתי רוצה לדעת פירוט עליו אבל אני לא מבין רוסית..
הנה הקישור לתמונות :
http://www.conceptcar.ee/mitsubishi/conceptxlancerevo/