Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז רגע ...

 

אור ... אתה סובל מקיפוזה או מלורדוזה ? חבל ...

 

אני דווקא נורא נהנתי מהקיפוזה , הלורדוזה לא משהו , אבל אפשר להתרגל עם הזמן ואז מכירים עולם ומלואו .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
אז רגע ...

 

אור ... אתה סובל מקיפוזה או מלורדוזה ? חבל ...

 

אני דווקא נורא נהנתי מהקיפוזה , הלורדוזה לא משהו , אבל אפשר להתרגל עם הזמן ואז מכירים עולם ומלואו .

לכל בנאדם יש גם קיפוזה וגם לורדוזה (אפילו שתי לורדוזות - באותו מחיר!)

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
אני כן הולך לרופא מומחה ואני במעקב על זה כבר הרבה זמן , הבעיה היא שאני בצבא כרגע ולא יוצא בדיוק כל הזמן הביתה (במקרה אני עכשיו בהשתלמות בצריפין אז אני עושה יומיות למשך שבוע)

הייתי כבר אצל בערך 10 אורטופדים ...

שום דבר לא יצא מזה חוץ מפטורים שאני לא ממש צריך כי אני כבר לא רץ ומתרוצץ בשטח (מה אני צ'ונג :-))

בוא ואני אספר לך משהו...

לצבא אין שום פתרון לאנשים בעלי בעיות גב.

בתור אחד שעבר פריצת דיסק חמורה בגב בחוליות L4-L5, שלא תעיז להזניח את זה. תמיד תהיה עם האצבע על הדופק, תעשה לעצמך ביקורת עצמית אם אתה מרגיש שמשהו לא בסדר. אני אישית בהתחלה סתם הלכתי עקום ואחרי זה התחלתי לקבל שיתוק ברגל(וזה ממש, ממש לא נעים), ומשם זה הלך והדרדר עד שהגעתי למיון.

הצבא לא מסוגל לעמוד בקצב ההפניות והבדיקות של אנשים בעלי בעיות גב. אז אם אתה מרגיש לא טוב עם הגב, עשה לעצמך טובה ולך למיון, רק תוודא שאתה משיג 119 לפני זה(שיביאו לך רטרו).

לבחור שאמר איזה קשקוש לגבי סחוס תחליפי - אין כזה דבר, אתה מוזמן לבדוק את עצמך, יש מספר הליכים לטיפול בבעיות גב:

1) זריקת תמציות פאפאיה(באמת) לתוך הדיסק/חלל אפידורלי, אומרים שזה עוזר(אבל זה לא ממש נעים).

2) זריקות אפידורל לעזור לכאבים(לתוך החלל האפידורלי).

3) ארתרוסקופיה שבה שואבים/חותכים חתיכות בעייתיות בדיסק.

4) ניתוח דיסקטומי(בעברית - כריתת בלט דיסק) - שבו בעצם עושים חתך נאה בגב(מה שעשו לי דרך אגב...), וכורתים את בלט הדיסק הבעייתי(למיטב הבנתי מבצעים הליך זה כאשר אין גישה באתרוסקופיה).

5) ניתוח FUSION - הסרת הדיסק מבין החוליות(לא זוכר כבר את השיקול להסרת הדיסק), והרכבת פלטינה שמקובעת בעזרת ניטים לחוליות שביניהם הפריצה התרחשה.

 

ועוד הליך מיפוי לא ממש נעים - דיסקוגרפיה. אין צורך לפרט עליו, ניתן לקרוא עליו כאן: http://www.infomed.co.il/questions/q_120805_2.htm

כמובן שכל מי שבטוח בתשובותיו מוזמן לתקן אותי, במיוחד נמרוד. ;)

 

בעיות גב לא מזניחים. אם תזניח, אתה תצטער על זה עוד כמה שנים כשתצרח באיזה חדר נידח כשיבצעו עליך כל מיני בדיקות פולשניות לאבחון המצב שלך(ותאמין לי שהייתי שם, והיום אני לא מוכן לדבר על הדברים שעשו לי בבית חולים...).

 

ובנימה קצת פחות מפחידה:

כשהייתי בתאילנד לפני חצי שנה, פגשתי איזה טיפוס מהארץ(אחד מני רבים), במהלך השיחות סיפרתי לו על הפריצת דיסק שעברתי... והוא בתגובה אמר:

"אם ידעת שפורצים, למה לא נעלת?"

 

עריכה: יש עוד כמה הליכים שאני לא אפרט עליהם כי הידע שלי בהם מועט: למינקטומי ועוד אחד אם אינני טועה.

גילוי נאות: הכותב הינו בן 19 ונלחם במערכת הבירוקרטית שנקראת "צבא" על מנת שתיתן לו את הטיפול הראוי לאדם במצבו, כרגע המצב נראה עגום משהו...

פורסם

תודה אחי ...

הסיפור שלי קצת דפוק האמת

לפני הצבא עשיתי שלוש שנים כושר קרבי ואובר מוטיבציה בכמויות , התגייסתי לצבא התחילו לי כאבים ברגל ימין ובגב ... בהתחלה סברו שהבעיות הן מהרגל ובדקו לי רק אותה , אחרי זה מצאו שיש גם בעיות בגב וכל הנושא התעקב בגלל הכאבים ברגל ...

הייתי אמור להגיע לסיירות וכאלה אבל הכל התפוגג מבחינתי , אחרי בערך 10 חודשים של אימונים קרביים , מתוכם 4 חודש טירונות חה"ן + חודשיים וחצי אימון מתקדם חה"ן + 4 חודש קורס חובשים קרביים , שמו אותי במרפאה כדי שהכאבים ירגעו ואז אני יוכל לחזור לשרת כקרבי חזרה בגדוד או איפשהו וכנראה שאני כבר לא יהיה קרבי עם הבעסה הזאת בגב .

אני משרת כרגע כחובש מרפאה בבהל"צ ודופק הפניות ופיזיוטרפיהבלי הפסקה אבל לא בשביל לנצנץ אלא באמת למצוא מה קורה איתי ... מסתבר שלא הכי טוב .

יום ראשון שוב אורטופד בצריפין .

יש סיכוי להורדת פרופיל על דבר כזה ?

ים long time no

פורסם

לי יש פרופיל 45.

אל תצפה להרבה מעבר לזה, לעניות דעתי אין שום סיכוי שיקחו אותך בחזרה לקרבי, תתחיל להשלים עם זה, מצטער... :|

הצבא מפחד מאנשים כמונו כי אנחנו תיבות פנדורה מהלכות, ופתח לתביעות דיי רציניות, קח בחשבון.

תשלים עם זה שלא יקחו אותך לקרבי, ותשלים עם המצב הבריאותי שלך, אתה תצטרך הרבה הסתגלות בחיי היומיום.

 

אלעד

פורסם

התגייסתי לצבא התחילו לי כאבים ברגל ימין ובגב ... בהתחלה סברו שהבעיות הן מהרגל ובדקו לי רק אותה , אחרי זה מצאו שיש גם בעיות בגב וכל הנושא התעקב בגלל הכאבים ברגל ...

 

 

יש סיכוי להורדת פרופיל על דבר כזה ?

כרבים ברגל - יכול מאוד להיות כאב מוקרן שמקורו בלחץ עצבי של הגב.

 

כן. אבל זה לא מה שצריך להדאיג אותך.

אתה צריך לדאוג :

א' - שלא יחמיר המצב.

ב' - לוודא מה בדיוק יש לך.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

×
×
  • תוכן חדש...