Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

306 שידרוג מנוע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עלו כמה לבטים לגבי שידרוג פג'ו 306 xt 1.8(ידנית כמובן) למנוע של xsi...?

 

מהם המכלולים הנוספים שצריכים שידרוג (אם בכלל)?

האם ייתכן ואני יימצא קשיים בהשגת המנוע הנ"ל?

סדר גודל של עלויות מחיר- כולל התקנה?

נתתי רק נקודות ספציפיות שדי חשובות לי אבל תגיבו לגבי כל מה שנראה לכם,

תודה.

Honda hornet 600

 

פורסם

בכל מקרה תהיינה לך בעיות בשידרוג 1.8 ל 2.0 כי זה לא חוקי לעלות בנפח המנוע.

אם אתה כבר בעניין של לשדרג למנוע חזק, שדרג ל GTI6, בהנחה שהמנוע המקורי שלך הוא XU (אני לא זוכר).

 

המלצה - מכור את שלך וקנה S16 או XSI דור שני.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
בכל מקרה תהיינה לך בעיות בשידרוג 1.8 ל 2.0 כי זה לא חוקי לעלות בנפח המנוע.

אם אתה כבר בעניין של לשדרג למנוע חזק, שדרג ל GTI6, בהנחה שהמנוע המקורי שלך הוא XU (אני לא זוכר).

 

המלצה - מכור את שלך וקנה S16 או XSI דור שני.

בוא נצא מנקודת הנחה שהדבר חוקי...

מלבד מנוע איזה שידרוגים נוספים הרכב צריך לעבור?

כיצד הגיר הקיים יסתדר עם מנוע של xsi? כמו כן גם מערכת הבלימה- או שהמקורי זה בסדר?

Honda hornet 600

 

פורסם

האמת שאני לא מכיר כל כך את ה 1.8. עלה את השאלה הזאת ב PSI.

לצורך העיניין, בשביל לקבל אישור על המנוע מהמחלקה הטכנית, תצטרך להחליף כל מה ששונה מ XSI. זה כולל סרן אחורי דיסק, אנטירולים קידמי ואחורי, מוטות פיתול, מערכת בלימה (ל 266 מ"מ אם אין לך, או ל 283 אם אתה משתיל GTI6).

לגבי הגיר אני לא יודע.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...