Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב אני צריך עזרה דחופה ..

 

האם יש סוכנות של אלפא רומאו בבאר שבע ? אם לא איפה יש הכי קרוב ?

אשמח לקבל דעתכם על אלפא רומאו 147 מנוע 1.6 ידני 16 שסטומים 3 דלתות.

שאלה נוספת .. איפה מיצרים את הרכב הנ"ל ?

 

בהשוואה לרכב הנ"ל מה עדיף ? הגולף מנוע 2.0 או פיג'ו 307 3 דלתות מנוע 2.0 ?

 

אשמח לקבל תשובות בעיניין ..

 

בתודה מראש, אבי והאבא.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

מה התקציב?

מה הדרישות?

 

לגבי האלפא :

ב.ט שירות רכב. 086236881 סוכנות מורשת.

 

מכיוון שהזכרת את הגולף ואת ה 307 אני אנסה לתת מתחרות באותו תקציב בערך

 

קודם כל תוריד את הגולף. היא מיושנת יחיסת ומאוד יקרה.

 

הייתי מוסיף לרשימה - קליאו ספורט, אולי MX5 אם אין בעיה עם 2 מושבים

בלבד, 206GTI, מיני קופר ורבים אחרים.

 

בקיצור תגיד מה התקציב, מה אתה מחפש ונשמח לייעץ. האלפא רכב חביב

אך די חלש בגרסת ה 1.6 ויקר למדי. הוא מיוצר באיטליה.

 

גיא

פורסם

פעם ה-147 1.6 105 כ"ס עלתה 100 אלף שקל... זה היה כשהקליאו ספורט עלתה 115... ועכשיו - המחיר שלהן זהה...

 

בקיצור - קליאו תהיה טובה ב-ה-ר-ב-ה בכל מובן. אבל לשים לב - זוהי מכונית ספורטיבית לכל דבר! מיועדת למי שיודע לנהוג!!

 

האלפא תהיה מפנקת יותר, אולי, אבל הרבה פחות מהנה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
פעם ה-147 1.6 105 כ"ס עלתה 100 אלף שקל... זה היה כשהקליאו ספורט עלתה 115... ועכשיו - המחיר שלהן זהה...

 

בקיצור - קליאו תהיה טובה ב-ה-ר-ב-ה בכל מובן. אבל לשים לב - זוהי מכונית ספורטיבית לכל דבר! מיועדת למי שיודע לנהוג!!

 

האלפא תהיה מפנקת יותר, אולי, אבל הרבה פחות מהנה.

 

רוני

 

ומה עם הסטייל?

 

אין, לדעתי לפחות, מכונית יפה יותר מהאלפא. ה147 , מבחינתי היא לא פחות מיצירת אומנות מוטורית,במיוחד בצבע ירוק בהיר.....

 

 

alfa147_16_2.jpg

 

וכדרך אגב, עם ירידת היורו, מחירה ירד, אז כדאי לבדוק את המחיר עכשיו.

יניב

פורסם
פעם ה-147 1.6 105 כ"ס עלתה 100 אלף שקל... זה היה כשהקליאו ספורט עלתה 115... ועכשיו - המחיר שלהן זהה...

 

בקיצור - קליאו תהיה טובה ב-ה-ר-ב-ה בכל מובן. אבל לשים לב - זוהי מכונית ספורטיבית לכל דבר! מיועדת למי שיודע לנהוג!!

 

האלפא תהיה מפנקת יותר, אולי, אבל הרבה פחות מהנה.

 

רוני

 

לאלפא הנוכחית יש 125 כ"ס לא ? בכל מקרה... היא באמת יקרה יותר ולא פחות חשוב מאוד מאוד לא בטוחה, אחד הרכבים החדשים הגרועים ביותר מבחינת בטיחות, ממש מלכודת מוות במקרה של תאונה, כוכב או כוכב וחצי זה הציון שלה, מאוד חריג כלפי מטה.

 

ינון.

פורסם

מפני שהגולף מיושנת .. הפיג'ו לא מספיק מרשימה והאלפא מאוד לא בטיחותית .. משאירה לי ביד אופציה מצויינת והיא היונדאי קופה החדשה מנוע 2.0 ל' 138 כ"ס ידנית.

 

מחר אני ואבא שלי בסוכנות ..

אשמח לשמוע דעות אחרונות למי שיש לפני שאני שם ..

 

בתודה על כל העזרה !!

 

אבי.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

אבל רצינית מאוד. על תקנה את הרכב בלי נסיעת מבחן :!:

הוא נראה מעולה אבל מ-א-ו-ד חלש לפחות בתחושה. אם הפוזה חשובה, וגם ככה

הולכים על ידני למה לא מיאטה? יפה יותר, מהירה יותר, ובעיקר - מהנה יותר.

לקופה 2 מושבים אחוריים שמיועדים בעיקר לילדים בני 6 עד 8, אז למה לא לוותר על מושב

אחורי ולקנות רודסטר אמיתית?

 

אני לא מבין מה הלחץ... אתה קונה אוטו חדש מהחברה שיהיה אצלך זמן מה, לא קוטג'.

קח נסיעת מבחן, תבדוק כמה רכבים שאנחנו מציעים - לאט לאט! אחרי הכל הרכב יהיה

אצלך זמן מה לא?

 

אני הייתי קונה מיאטה. או קליאו, או 206GTI.

 

גיא

פורסם

אני ממש לא ממהר ..

אני בדקתי המון ואפילו יותר מידי ..

התקציב בהתחלה היה עומד על כ - 40 אלף ש"ח, הכיוון היה בכלל פיג'ו 205 1.4.

התקציב הולך לגודל וקיום הוא עומד על כ - 150 אלף ש"ח.

 

בתקציב הנ"ל אני מחפש רכב פוזה בעיקר, הנאה ואמינות.

 

הרנו קליאו ממש אבל ממש לא פוזה, היא בגדר חמודה בלבד, מבחינת ביצועים היא יותר מידי טובה אם אפשר להגיד דבר כזה, אני נהג חדש וזה לא נראה לי נכון לעלות על רכב ספורט חזק מאוד.

 

האפשרויות הנוספות הן הגולף מנוע 2.0 ליטר שהיא כמו שאתם אומרים מיושנת .. ולדעתי לא מספיק חזקה בשביל המחיר שלה.

 

המיאטה .. עם המיאטה יש בעייה, אבא שלי מאוד נגד האוטו הזה בגלל הגודל שלו, הוא רואה ברכב כזה סכנה של ממש, מה גם שהוא רק 2 מקומות, ביונדאי אמנם מאחורה המקום הוא מאוד קטן, אבל יש מקום וזה כבר משהו .. אפשר להסתדר.

מה גם שהמיאטה יקרה בעוד 10 אלף שקל (אפילו יותר מפני שאת היונדאי יש לנו אפשרות לקחת במחיר פצצה של כ - 143.000 + מתנות כמו אזאקה +מניעת הנעה ע"י קוד + מרים חלונות + רדיו דיסק של קנווד + 4 רמקולים + 2 טוויטרים.

 

מדובר בהרבה כסף וזה מתחיל להיות מוגזם ולא נעים.

 

הגענו ליונדאי .. היונדאי מהממת .. חזקה עד כמה שהבנתי, אמנם לא כמו הקליאו אבל בהחלט עם ביצועים מרשימים (אני נהג חדש ! דווקא ממכם הייתי מצפה שתגידו לי "מנוע 2000 עם 138 כ"ס בהחלט מספיקים לך)

היונדאי מגיע במחיר מעולה עם מתנות אחלה .. השירות אדיב (חברים טובים של אבא ..)

אני רואה באופצייה הזאת כאופציה מעולה.

 

אולי אחרי ההודעה הזאת תמליצו לי לרדת בשנתון ולא ללכת על חדש וזה כרגע לא בא בחשבון מבחינת אבא שלי, הוא רוצה לפנק אותי ברכב חדש.

 

אשמח לשמוע עוד דעות כי זה באמת חשוב לי .. אחרי שראיתם מה המצב ומה בדיוק אני מחפש .. אולי תוכלו להגיד לי דברים אחרים על הבחירה שלי ?

 

בתודה מראש .. באמת .. תודה, אבי.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם
אני ממש לא ממהר ..

אני בדקתי המון ואפילו יותר מידי ..

התקציב בהתחלה היה עומד על כ - 40 אלף ש"ח, הכיוון היה בכלל פיג'ו 205 1.4.

התקציב הולך לגודל וקיום הוא עומד על כ - 150 אלף ש"ח.

 

בתקציב הנ"ל אני מחפש רכב פוזה בעיקר, הנאה ואמינות.

 

הרנו קליאו ממש אבל ממש לא פוזה, היא בגדר חמודה בלבד, מבחינת ביצועים היא יותר מידי טובה אם אפשר להגיד דבר כזה, אני נהג חדש וזה לא נראה לי נכון לעלות על רכב ספורט חזק מאוד.

 

האפשרויות הנוספות הן הגולף מנוע 2.0 ליטר שהיא כמו שאתם אומרים מיושנת .. ולדעתי לא מספיק חזקה בשביל המחיר שלה.

 

המיאטה .. עם המיאטה יש בעייה, אבא שלי מאוד נגד האוטו הזה בגלל הגודל שלו, הוא רואה ברכב כזה סכנה של ממש, מה גם שהוא רק 2 מקומות, ביונדאי אמנם מאחורה המקום הוא מאוד קטן, אבל יש מקום וזה כבר משהו .. אפשר להסתדר.

מה גם שהמיאטה יקרה בעוד 10 אלף שקל (אפילו יותר מפני שאת היונדאי יש לנו אפשרות לקחת במחיר פצצה של כ - 143.000 + מתנות כמו אזהקה+מניעת הנאה ע"י + מרים חלונות + רדיו דיסק של קנווד + 4 רמקולים + 2 טוויטרים.

 

מדובר בהרבה כסף וזה מתחיל להיות מוגזם ולא נעים, ואני מתחיל להרגיש את זה.

 

הגענו ליונדאי .. היונדאי מהממת .. חזקה עד כמה שהבנתי, אמנם לא כמו הקליאו אבל בהחלט עם ביצועים מרשימים (אני נהג חדש ! דווקא ממכם הייתי מצפה שתגידו לי "מנוע 2000 עם 138 כ"ס בהחלט מספיקים לך)

היונדאי מגיע במחיר מעולה עם מתנות אחלה .. השירות אדיב (חברים טובים של אבא ..)

אני רואה באופצייה הזאת כאופציה מעולה.

 

אולי אחרי ההודעה הזאת תמליצו לי לרדת בשנתון ולא ללכת על חדש וזה כרגע לא בא בחשבון מבחינת אבא שלי, הוא רוצה לפנק אותי ברכב חדש.

 

אשמח לשמוע עוד דעות כי זה באמת חשוב לי .. אחרי שראיתם מה המצב ומה בדיוק אני מחפש .. אולי תוכלו להגיד לי דברים אחרים על הבחירה שלי ?

 

בתודה מראש .. באמת .. תודה, אבי.

 

ספר לי מה הסוד שלך ואיך הגעת למצב בו התקציב גדל מ 40 ל 150 ....

 

בכל מקרה, הקופה דווקא אחלה אוטו בשבילך , רק אל תצפה ממנו למשהו שהוא לא, הוא לא רכב ספורט.

 

אפשר גם לחשוב על ה 206 CC 2.0 אחלה דבר.

פורסם

יש לה 138 סוסים אבל כנראה שהם רבו ביניהם כי הם לא מושכים ביחד. מניסיון.

אם מה שחשוב לך זה בעיקר פוזה הקופה תעשה את העבודה יופי. אם אתה רוצה

גם להנות מהנהיגה... אולי 206CC עם 2 מושבים סמליים מאחורה תהיה נחמדה

יותר. (גם לה יש הרבה פוזה!).

מבחינת כוח הקליאו מהירה יותר מהקופה בהפרש ענק. בערך כמו ההבדל בין

הקופה לאוטובוס של אגד. אם הכוח לא קריטי לך הקופה יכולה להיות חביבה.

 

אופציות טובות לנהג החדש - 206 XS תעשה את העבודה, היא גם מאובזרת

למדי. אם כי נופלת בסעיף הפוזה מול הקופה.

 

אגב בתור נהג חדש בלי שום קשר לפוזה לא הייתי ממליץ לך על קליאו ספורט. הסיכוי

להלביש אותה על איזה עמוד הוא די גדול.

 

בקיצור אם הפוזה היא מספר 1 בסדר עדיפויות לך על הקופה עדיף בצהוב, אדום או שחור.

או על 206CC.

 

או שתמתין עוד קצת ותקנה SL AMG :wink:

פורסם

את האמת ? אני חושב שזה בגלל הכנות שלי עם ההורים שלי.

חוץ מהעיניין של לא לשקר ותת כבוד ... זה יותר להתחשב, והם מעריכים את זה .. עד כדי כך, שזה בא לידי ביטוי ב 150 אלף שקל שהם עובדים מאוד קשה בשביל להוציא אותם על הדבר שאני הכי רוצה בעולם .. זה אמנם חלום של כל מתבגר שהראש שלו כל היום באגזוז חושב על כוסית, אבל אצלי זה אחרת, אני ממש .. ממש אוהב את זה.

החברים קוראים לי חולה .. חולה הגה.

 

כנראה שכשבאמת רוצים משהו הוא מתגשם.

ואני לא לחצתי עליהם אפילו לא לשנייה, זאת תמיד יוזמה שלהם להעלות בתקציב ולקחת אותי לסוכנויות ולשבת ולהבין מה אני רוצה וכו' ..

 

ואני מאוד שמח שיש לי עם מיל דבר על כך, לחברים כבר נמעס לשמוע כל היום על מכוניות :)

 

בכל אופן .. אני שמח שיש לך דעה חיובית על הרכב הנ"ל, זה עסק יקר ולא ארצה להתאכזב.

 

אשמח לשמוע עוד .. חסרונות יתרונות וכו' ..

בתודה, אבי.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

יתרונות:

מראה מהמם. כיף לראות אותה מבחוץ, כיף לשבת בפנים. תיבת הילוכים נחמדה

החסרון העיקרי שלה זה שהיא לא חזקה (יחסית לדף הנתונים לפחות) ושהיא לא ספורטיבית. בתור רכב לנהג חדש היא אופציה חביבה ! רוב הסיכויים שהיא לא תנשוך אותך כמו

שקליאו ספורט היתה עושה. וסה"כ די נחמד לנסוע בה.

 

למה שלא תיקח נסיעת מבחן על הקופה ותראה אם אתה אוהב אותה או לא?

פורסם

כמו שחשבתי נגיע לאותו נתיב בסופו של דבר.

המלצת בהתחלה על הקליאו ואנחנו רואים עכשיו שזאת לא אופציה ממש טובה ..

המיאטה יקרה ולא עונה ממש לדרישות.

והיונדאי אמנם לא מושלמת .. כמו שאתה אומר בגלל חוסר כוח (לדעתי רק כשמעמידים אותה מול קליאו ספורט ..... ומכוניות ברמת כוח כזו ..)

ובגלל מקומות ישיבה לא נוחים במיוחד מאחורה.

 

בעיניין הפיג'ו שוב הבעייה שלה היא שהיא קטנה, גם לעין וגם בפנים, ולכן עדיפות ליונדאי קופה.

 

הצבע של הקופא: אמנם זה עיניין סלקטיבי אבל אשמח לקבל חוות דעתכם .. ההזמנה כרגע עומדת על צהובה .. אחרונה במלאי ובזכות קומבינה השגנו אותה, האפשרות האחרת היא אדומה .. כסופות כבר אין.

 

מה אתם אומרים ? אני אבא ואמא שלי .. בדעה שצהובה היא הפצצה.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

ר-ק צהובה. האוטו נראה מדהים בצהוב. ומאבד את כל היופי שלו בכסף. תישאר

עם הצהוב. תתחדש ותתחיל להתרגל לזה שחצי רחוב יסתובב שתעבור.

פורסם

מבטיח שלא יהיו לי תלונות כשזה יקרה ! :D

 

תודה רבה לך גיא !

בעזרת ה' כשהיא תגיע .. אעלה תמונות שלה, כשצמוד לה אהיה אני :)))

 

תודה!!

מחשבה בוראת מציאות.

×
×
  • תוכן חדש...