Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בוא תראה כמה מדהים היא ניראית בצהוב.

 

באמת יפה... אבל מזווית הזאת היא הזכירה לי משהו אחר... חשבתי וחשבתי... ולמרות שהיא קטנה יותר כנראה, יש לי צדדית שממש מזכירה (ואני ממש לא מנסה לבאס או להעליב) את ה-323F... לא חושבים ??????

 

גם ה-F יפה... והקופה יותר, וגיא, נתון רשמי של 9.2 שניות זה ממש לא רע... אלא אם אתה יכול לומר מנסיון שזה נתון אופטימי מידי או אפילו לא נכון ?

 

ינון.

פורסם

אבל ההרגשה היא עגלתית. מה גם שרכב עם 138HP אמור לעשות

פחות מ 9.2 , כנראה שהיא לא קלה במיוחד.... לגבי הצורה אני לא רואה

שום דבר מקביל לF אבל זה אני....

פורסם

שלום

אז לפי מה שאני קורה הזמנתה את הרכב

אז מגיע לך להתחדש

בחירה נחמדה לנער שרוצה רכב בשביל פוזה

9.2 שניות מ0-100 יספיקו לו לקחת את כל מי שיהיה ברמזור, הוא ירגיש את החסרון כאשר יפגוש איזה מרצדס או איזה אחת הספורטיביות כאשר יעמדו לידו וילחצו ואז הוא ירגיש את ההבדל בכוח(מניסיון הרכב שלי פותח ב9.9) , אבל עם זה הרכב הראשון שהוא נוהג אליו הוא יחשוב שזה מטוס וירגיש שזה רכב חזק אבל בשלב מסוים הוא יתרגל ויבין שהרכב יחסית חלש, וברגע שהוא יעלה על רכב יותר חזק משלו הוא יבין וירצה לעלות ברמה .

אני אולי הייתי הולך על רכב אחר אבל הוא התאהב ברכב הזה אז שיהיה בהצלחה.

 

ועוד משהו איך הצלחתה לשכנע את ההורים לתת 110 אלף ????????

אני הגעתי לאותו מצב כמו שלך גם אני חולה הגה מגיל אפס וגם אני מדבר כל היום על מכוניות ויודע מה קורה כל הזמן וההורים שלי לא רואים בעין יפה שאני קונה רכב (לטענתם זה בזבוז עכשיו לקנות רכב), אז תשתף אותי בסוד איך מצליחים להוציא מההורים סכום כזה?

עמית

נולדתי עם הגה!

פורסם

היי אנשים ..

 

קודם כל אליך ינון, מאזדה 323F דומה ליונדאי קופה ? למה אתה מקלל ? :roll: (אני צוחק .. זה סובייקטיבי לגבי כל אחד, אולי ..)

 

בכל אופן תודה רבה לכל המברכים, העיסקה לא סגורה לחלוטין ומבחינתי עד שהאוטו לא בחנייה .. לא קניתי.

 

לגבי התמונה של הרכב .. אני לא אקנה רכב בלי לראות אותו, ראיתי את הרכב בצבע צהוב, ישבתי בו, מיששתי .. עדיין לא יצא לי להיות ברכב בנסיעת מבחן.

 

ואליך עמית .. מדובר לקרוב ל 160 אלף שקל רק על קניית הרכב והמערכת וכל המסביב .. ככה שזה לא 110, אולי אמרת 110 כי חשבת שה-40 על הפיג'ו היו שלי ? אז לא, הם היו גם של ההורים.

 

כמו שרשמתי לפני כמה הודעות, אני לא קוסם, אני אולי בעל קסם :idea: .

אבא שלי בעצמו מאוד אוהב לרכבים ועוסק בנושא.

מה גם שהוא קיבל את הרכב הראשון שלו מסבא שלי גם כן בגיל 17 וגם הרכב שהוא קיבל היה מאוד יקר ואיכותי (מוסטנג).

יכול להיות שזה יכול להסביר את הקנייה הכל כך יקרה לרכב ראשון.

 

יש לי שאלה .. עם ההזמנה של הרכב הציעו לי כמתנה מערכת של סימנס VDO (רק HD)

יש כבר 4 רמקולים מקוריים שבאים עם הרכב+2טוויטרים - זה הולך להיות שווה משהו למשך תקופה יחסית קצרה עד שנחליף למשהו רציני ?

או שלהעיף מעכשיו ?

 

אני חשבתי על זה ואמרתי .. לא יפה לבקש זיכוי בכסף .. על מתנה שנותנים לי.

אז אמרתי .. ניקח ונחליף עם הזמן. (נותנים לך תיקח בועטים בך תברח)

דעתכם :?:

 

בתודה, אבי. :wink:

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

שמע נותנים לי תקציב ואני חופשי לקחת כל מה שארצה, אז למה להיות פזיז וללכת על משהו שבמחיר שלא אפשר לקחת טוב ממנו ?

מדובר בהרבה כסף ויש להתיעץ לפני קנייה של רכב כזה.

 

ד"א, למישהו יש גליון אוטו מס' 209 ?

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם
אבל ההרגשה היא עגלתית. מה גם שרכב עם 138HP אמור לעשות

פחות מ 9.2 , כנראה שהיא לא קלה במיוחד.... לגבי הצורה אני לא רואה

שום דבר מקביל לF אבל זה אני....

 

 

הבנתי... ודווקא 9.2 ל-138 כ"ס נשמע לי לא רע בכלל... הרכב לא קל כמו 106 או משהו בסגנון.

 

ולגבי ה-F ולפני שתהרגו אותי... אז אולי טעיתי... בכל מקרה ציינתי את זה לטובה, מהצד היא הזכירה לי את ה-F... ראיתי כבר כמה קופה חדשות (אבל לא בצהוב) והרכב ממש יפה גם לדעתי.

 

ינון.

פורסם

לפותח התרד

נראה לי שאתה הולך על הבחירה הנכונה בשבילך

במכוניות מהסוג הזה (כלומר רוב המכוניות המדוברות בפורום)

קשה לקבוע מה יותר טוב ממה כי זה אינדיבידואלי ותלוי במה אתה מעדיף יותר על פני דברים

אחרים לכן מעבר לכל ההמלצות חשוב "הניצוץ "וההידלקות שיש לך על האוטו וקשה שלא להידלק

על הקופה בייחוד על היופי שלה

 

אם אתה עדיין מחפש יש לי את הגיליון של אוטו אבל אין לי סורק ככה שזאת בעיה

 

נ.ב אני לא הייתי קונה רכב (וכל דבר) צהוב בגלל שנאה לצבע שנובעת מהשיגעון השני שלי

שזה כדורגל אבל את האמת הקופה מדהימה בצהוב

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

זהו, אחרי שקניתי את הגליון, קראתי את הכתבה .. חשבתי עוד קצת .. ויחד עם אבא שלי החלטנו סופית: את האוטו הזה אנחנו קונים.

 

אני מאוד מודה לכם על העזרה והתמיכה והרבה, ואני מאמין שכשהאוטו יגיע יהיו לי עוד ועוד שאלות ואליכם אני אפנה.

 

בתודה והמון הערכה, אבי והאבא.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם
זהו, אחרי שקניתי את הגליון, קראתי את הכתבה .. חשבתי עוד קצת .. ויחד עם אבא שלי החלטנו סופית: את האוטו הזה אנחנו קונים.

 

אני מאוד מודה לכם על העזרה והתמיכה והרבה, ואני מאמין שכשהאוטו יגיע יהיו לי עוד ועוד שאלות ואליכם אני אפנה.

 

בתודה והמון הערכה, אבי והאבא.

 

קחו עליה נסיעת מבחן קודם!! תראו שהיא באמת מתאימה לכם...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...