Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פשיטה משטרתית 28/6/03


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האם סגן ניצב דורון ישראלי (מפקד המבצע) הוא יותר אידיוט או יותר חסר אחריות או יותר שקרן או יותר סדיסט ?

 

שימו לב לציטוט הבא :

"סגן ניצב ישראלי מורה לאנשיו שלא יפרצו פנימה. "תנו להם להמשיך במירוץ. חכו

שיגיעו מכוניות נוספות"."

 

ואני שואל,

אם המרוצים הללו כ"כ מסוכנים שהם מצדיקים מבצע כזה רחב היקף עם עלויות גבוהות במיוחד (ניידות, אופנועים, ג'יפים, מסוק, המון שוטרים...), אז איך הוא מורה לשוטרים שלא לפרוץ ולחכות שיגיעו עוד מכוניות ? מה - הוא מחכה שמישהו יהרג ? הוא רוצה לצלם תאונה בווידאו ? הוא רוצה דם ?

 

או שאולי הוא יודע בעצמו ששום דבר לא הולך לקרות שם, ולכן הוא יכול בלב שקט לאפשר למרוצים להמשיך ....

 

אני אומר שהוא הכל - גם אידיוט, גם גם חסר אחריות, גם שקרן וגם סדיסט !!

 

דני G.

פורסם

אנחנו כזה מיעוט שרק נותר לנו לחכות לנס.

 

אנחנו סה"כ ממוצע דק בין זקנים וזקנות ושאר חארות

שמעדיפים בכלל לנסוע במונית, אבל קיבלו אוטו מהעבודה,

לבין צעירים אידיוטים שמשתוללים כמו משוגעים.

 

לך תסביר ל'חולי הגה' למה לא מרגש אותך לנסוע על 200 בקו ישר,

או למה מרגש אותך לנהוג בכלל, זה נורא מסוכן :roll:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
לא משנה מה יגידו גם ככה לא נגיע לשום מקום

כל הכיף זה שהספורט הזה לא חוקי.

זה מעלה את הריגוש

 

תקרא שוב את מה שכתבת. זה נראה לך הגיוני? לך תאנוס קטינות, זה לא חוקי - זה מעלה את הריגוש!!

לך תרצח הומלס ברחוב - זה לא חוקי - זה מעלה את הריגוש!!

לך תשדוד זקנה חסרת ישע בביתה - זה לא חוקי - אתה יכול לנחש את ההמשך...

 

הייתי משתמש במילים יותר חריפות, אבל פשוט לא נראה לי שזה יעזור.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ועוד לא דיברנו על הכותרת בידיעות - "פצצה מתקתקת" נתפסה נוסעת על 200 קמ"ש בצפון.

 

ראבאק - :evil: עכשיו כבר חובבי המהירות הועלו לדרגת מחבלים :evil::mad:

עד עכשיו זה היה סתם רוצחים , עכשיו קיבלנו קידום.

חבורה של אדיוטים יושבים ושוטפים לעם ישראל את המוח , בשעה שאף אחת מהתאונות בהן נהרגו 14 איש לא נגרמה כתוצאה ממהירות מופרזת , בטח לא מכזאת הקבועה בחוק.

והתקשורת רק משתפת פעולה ועוזרת להפיץ את השקרים הללו.

 

את משטרת ישראל מעניין אך ורק הרייטינג והכסף שנכנס מהקנסות שהיא מחלקת. צודק דני , את אותו "מפקד" מבצע צריך להעיף על טיל.

 

כמו בפיגועים - הרוג שניים זה בסדר גמור , אפשר לחיות עם זה . רק מעל 10 הרוגים מזיז משהו...

 

נמאס כבר :!::!::!::mad: הגיע הזמן להטיל מצור מאורגן על כבישי ישראל :!: לנסוע במהירות החוקית וקצת למטה ממנה באופן שיאלץ את כל התנועה לנסוע בקצב הזה ולהסביר לכל הגופים האטומים האלה שלא המהירות היא הגורם לתאונות.

 

תומר - למרות העויינות , חבל שויתרת על הופעה.לא כל יום בכלל נותנים הזדמנות להשמיע את קולנו - גם אם באווירה עויינת.

פורסם
באמת, "חבורת צעירים פורקת עול", מזל שהמשטרה עשתה מבצע אכיפה ושפיטה במהלך סוף השבוע.

מעניין איזה דו"ח נותנים לנהג שנרדם, או לנהג שסתם לא מרוכז, או לילד שמתפרץ לכביש?

:mm_yeah:

פשוט נכון.

הם פשוט מחפשים את המטבע מתחת לפנס ועוצרים את אלו ש"מר ישראלי"

חושב שמסכנים אותו.

זה נראה כל כך טוב ופוטוגני בעיתון כאשר המשטרע עוצרת ומורידה מהכביש את

"אויבי הציבור", אלו שבשם "הפאן" שלהם מוכנים להרוג אותך, הנהג התמים.

:x

 

המאמץ צריך להתבצע לטווח הרחוק (חינוך, תשתית, חקיקה) ופתרונות שווא שכאלו

(מהיום להיום) לא ישנו את המצב. :roll:

MCS 2008

פורסם

מה נסגר עם ערוץ 2? סתם עשו לי השקמה ולא היה בסוף כלום?

תומר, נראה לי הכל היה חארטה. המציאו כתבה בשביל להביא אותך לאולפן. בטח בכל מקום הם שמעו "וואוווו תומר 106 ראלי, יואווווו תראו הוא הביא זוג ווברים בהזמנה אישית..." ורצו לראות מי המשוגע :wink:

או שהתחקירנית פשוט נדלקה עליך, זה מסביר את הטלפון שקיבלת ממנה :mm_tongu:

פורסם
לנסוע במהירות החוקית וקצת למטה ממנה באופן שיאלץ את כל התנועה לנסוע בקצב הזה ולהסביר לכל הגופים האטומים האלה שלא המהירות היא הגורם לתאונות.

 

 

 

מה המצב שמר

בוקר טוב

 

אתה יודע מוזר אתמול אמרתי משהו דומה לישי

 

 

אבל לפי דעתי צריך להפנים את מה שהמשטרה מנסה להעביר לנו

 

מ-ה-י-ר-ו-ת ה-ו-ר-ג-ת

 

לכן כאות תודה למשטרה שהראתה לנו את האור

צריך לארגן מסע כבוד

 

נארגן כמות מכוניות לא מובטלת (300 + יהיה נחמד)

ונסע כ10 קמש לאורך צירים מרכזיים בארצנו

למה 10 קמש?????

 

כי מהירות הורגת! דה!!!!!!

פורסם

בוקר טוב....

 

רק עכשיו אני את התרד הזה....

 

ואני מוכן להיצטרף לשיירה , נסיעה איטית על 50 קמ"ש בכביש החוף....

 

 

יאשה , שאתמול שמע צמיגים חורקים בעיקול ב 230.... :shock: ( רועי , אני על 0.9 !!! )

 

לכל השוטרים שצופים כאן , אל תיקחו אותי ברצינות , אריקה לא מגיעה למהירויות האלה....

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

צמיגים חורקים? כל האוטו שלך חורק.

מה עם המזרק, הוא שם? או שאתה נוסע על אויר?

 

חוץ מזה, אצלך ליסוע 50 בכביש זה לא שינוי גדול, גם ככה אתה לא עובר 90 (אין לך ביצים לזה, ואין לך אוטו לזה).

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

לצערי יצרו איתי קשר אתמול בלילה והודיעו לי שעיניין התכנית מבוטל.על פי אנשי "רשת" הכתבה של אתמול בלילה גנבה להם את ה"אייטם"...

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
לצערי יצרו איתי קשר אתמול בלילה והודיעו לי שעיניין התכנית מבוטל.על פי אנשי "רשת" הכתבה של אתמול בלילה גנבה להם את ה"אייטם"...

 

אפשר לחשבו שאתמול הם לא ידעו שזה מה שיהיה בחדשות, הם פשוט לא רוצים לתת לנו להתבטא . :mad:


×
×
  • תוכן חדש...