Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פשיטה משטרתית 28/6/03


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוטר א :

 

"מה אתה במרוץ?"

 

בחור א

"לא"

שוטר:

 

"אז למה יש לך שעון מגדש טורבו"

 

( השוטר מתכוון לשיפט לייט ....)

 

וגם אם יש לו שעון , אז מה זה אומר שהוא פושע ...

זה מראה את הרמה ..

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דני רופ " 330 קמ"ש " :evil:

 

אחלה כתבה בסה"כ זה היה ברור מה יאמר שם...

 

והיה כיף לראות כמה מכוניות יפות (של מי המיאטה :p ) ו8היתה גם Z3 אחת... והיה גם טמבל שאמר "ראיתי מכוניות שנוסעות יותר מ330 קמ"ש"...

 

וזהו... סה"כ אחלה כתבה

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

פורסם
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

 

השוטר

 

אתה יודע שיש לך אגזוז לחץ, שעון מגדש טורבו ???

 

 

כי אולי המרצדס הזאת היא טורבו דיזל?? :roll:

 

כן זה היה קטע גדול...

 

השוטרים צריכים להיכנס יותר לפורום הם עוד לא יודעים שזה לא אגזוז לחץ אלא Free Flow? :)

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

פורסם

השוטר דווקא לא שאל את אותו נהג... טון הדיבור שלו היה של אחד שבא בטענות:

 

"אתה נוסע עם אגזוז לחץ!"

 

"יש לך שעון מגדש טורבו!"

 

וואלה, יש לי גם עץ ריח קוקוס, זה גם מפריע לך? :?

 

"אגזוז לחץ"... "שעון מגדש טורבו"... יא אללה, לא להאמין, הטימטום פשוט שובר גבולות חדשים. :x

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

אני מבין עוד כשהשוטרים אומרים דברים מטומטמים,אבל על מה חשבו אלו שהשתתפו (שצפו)

כשהם דיברו :?: נותנים להם לדבר אז מה הדבר הראשון שהם אומרים

"נוסעים מעל 200" "אני ראיתי 330 קמ"ש".

מה כל כך קשה להראות קצת הגיוניים,להגיד שאין להם שום אפשרות אחרת כי אין מסלול

או שזה התחביב שלהם אבל המדינה מונעת מהם להנות ממנו בעוד שבשאר העולם זה חוקי.

בן אדם שראה את הכתבה יגיד לעצמו שהאנשים האלו לא נורמליים כאשר מצד שני הוא

יכל לחשוב שיש היגיון מסויים במה שהם אומרים.

 

ככה לא נגיע לשום מקום :mad:

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
אני מבין עוד כשהשוטרים אומרים דברים מטומטמים,אבל על מה חשבו אלו שהשתתפו (שצפו)

כשהם דיברו :?: נותנים להם לדבר אז מה הדבר הראשון שהם אומרים

"נוסעים מעל 200" "אני ראיתי 330 קמ"ש".

מה כל כך קשה להראות קצת הגיוניים,להגיד שאין להם שום אפשרות אחרת כי אין מסלול

או שזה התחביב שלהם אבל המדינה מונעת מהם להנות ממנו בעוד שבשאר העולם זה חוקי.

בן אדם שראה את הכתבה יגיד לעצמו שהאנשים האלו לא נורמליים כאשר מצד שני הוא

יכל לחשוב שיש היגיון מסויים במה שהם אומרים.

 

ככה לא נגיע לשום מקום :mad:

תראה,

 

אני מניח שהיו אי אילו אנשים שאמרו את מה שהיה צריך להיאמר (גם אם הם היו מיעוט...).

 

אבל זה ממש לא פלא שחדשות ערוץ 2, בשם קדושת הרייטינג והצפייה יעשו הכל כדי להפוך את הכתבה לסנסציונית ככל שאפשר.

 

אי לכך ובהתאם לזאת נתנו במה דווקא לאלה שלא יודעים להתבטא, אלה שהעבירו לצופה הממוצע שלא מכיר את העולם הזה, הרגשה של אירוע חסר גבולות והגיון.

 

"מערב פרוע" הייתה ההגדרה החכמה שבחר בה סוקניק.

 

אם אתה אומר... :roll:

 

רק בכתבה שהייתה פעם על רכיבה שלו ושל חבריו אופנועי שטח שבהחלט הייתה יכולה להיכנס להגדרה של "פרועה" לא זכור לי שתוארה החוייה כ"מערב פרוע".

 

מעניין למה...? :mad:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
לא משנה מה יגידו גם ככה לא נגיע לשום מקום

כל הכיף זה שהספורט הזה לא חוקי.

זה מעלה את הריגוש

אם אתה אומר דבר כזה אז אתה כנראה לא מבין כלום :!:

פורסם
מה יתן לכם ספורמוטורי חוקי?

תחרויות ראלי חוקיות ועוד מירוצים למניהם. אישור לגבי שינוי מבנה האוטו אגזוזים למניהם

בניית מסלול חוקי :!: להתחרות בו אם מכוניות פרטיות ויש עוד הרבה פלוסים מזה שספורט

מוטורי יהיה חוקי. מקווה שהבנת את הכוונה שלי.

פורסם
הבנתי טוב מאוד

ומה גורם לך לחשוב שזה יהיה חוקי מתישהוא?

 

 

בוא נפתח את זה קצת: :)

 

מה צריך לעשות כדי שזה יהיה חוקי מתישהו??

Life is a ciggerate, smoke to the end

פורסם
הבנתי טוב מאוד

ומה גורם לך לחשוב שזה יהיה חוקי מתישהוא?

 

 

בוא נפתח את זה קצת: :)

 

מה צריך לעשות כדי שזה יהיה חוקי מתישהו??

מה שצריך לעשות זה ששר התחבורה יאשר ספורט מוטורי חוקי

איך עושים :?: הרבה עורכי דין ולנסות בכל דרך אפשרית שיחשבו על זה, כי למה בקפריסין

למשל מותר ולנו לא. ולגבי העניין הזה צריך להיות אופטמי אין מה לעשות.


×
×
  • תוכן חדש...