Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תומר אכן נעלם, ולא בכדי

 

 

אני לא מבין, פשוט לא מבין איך נהג מסוכן בעליל כמוהו מסוגל אפילו לחשוב על להרשות לעצמו להעביר ביקורת על אחרים??!!

מה היו לנו כאן? השתולל על פיאט פנדה, השתולל עם דובאלו מעיד על עצמו שגם הוא "לא נוהג יפה"

אין לי מושג מה עשה לו האוטוליסינג הזה שהוא מקטר עליו, אבל הוד תומריותו עוד העיז להתקשר ולהתלונן אחרי שעקף אותו בסיבוב מבפנים ועשה לו את הקטע "המצחיק" של משיכת בלם היד..... וכל זה כי ל"חוצפן" היה אומץ לנסות ולעקוף את אדון הכביש. אני באמת מתגלגל מצחוק.

 

תומר, עם כמה שאני שונא נהגים כאלה שעושים מהמאזדה 3 שלהם טוראג. הבעיה האמיתית של הכבישים בארץ היא אנשים כמוך, שמתיישבים מאחורי ההגה רק כדי לחפש איפה אפשר לשחק משחקי כבוד ומצהירים דברים כמו "אותי שום מזדה ליסינג לא תעקוף ויהי מה!". הגיע הזמן שתתבגר, הכביש אינו ארגז חול.

**אני מתנצל מראש על נימת ההודעה הבוטה או אם פגעתי במישהו**

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

  • תגובות 224
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אנשים אתם לא מבינים את הנקודה,אני למדתי לא להגיב ברצינות לשירשורי הצחוק האלו,צר לי להסתכל מהצד ולראות אנשים שכותבים תגובות רציניות על שירשור שמיסודו הוא צחוק אחד גדול, יתרה מכך ,השרשור הזה ודומיו עושה צחוק מכמה ממשתמשי הפורום בכך שגורם להם להתאמץ ולכתוב תגובות רציניות.

 

תנו לכל "החבר'ה הותיקים" לפתוח שירשורי צחוק ולהגיב בהם כדי ל"שחזר" זמנים עברו שלא נוגעים למשתמשים יחסית חדשים.

 

אני ממליץ למנהלים למחוק את כל התגובות הרציניות בשירשור הזה.

פורסם

איציק כל מילה שלך במקום!.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

אני ממליץ למנהלים למחוק את כל התגובות הרציניות בשירשור הזה.

ואני ממליץ למנהלים למחוק את כל התגובות הלא-רציניות בשרשור הזה... :?

 

לעניות דעתי, נהיגה מופרעת ועידוד של נהיגה מופרעת זה עניין רציני, ואני עדיין לא מאמין, לא תופש, לא מעכל ולא מבין את כמות התמיכה שתומר זוכה לה בפורום הזה.

 

תחשבו על הילד בן ה-18 שקורא את זה ומחליט לנסות בעצמו את התרגיל עם בלם היד, ולנהל מרדף עם חברים שלו בתוך תנועה בכביש מהיר. ואל תגידו לי שיש לו את שיקול הדעת לא לעשות את זה, כי אין לו. במיוחד לא אחרי שעשרות אנשים אמרו לו מעל דפים אלה שזה ב-100% בסדר.

 

אורי

פורסם

הדבר הכי מעצבן הוא, שמדביקים על רכב שאתה משלם עליו 3000 שקל (ברוטו) בחודש ,

מדבקות גם בצדדים וגם מדבקה ענקית מכוערת על הטמבון האחורי שמאפשרת לכל חאפר לסגור איתך חשבון,

ברוב המקרים לא בצדק.

 

לעניות דעתי צריך לחייב הדבקת מדבקה כזאת גם על מוניות וכל רכב אחר עם פוטנציאל עבריינות מוגבר.

 

בכל מקרה , לא מזמן מכרתי את הרכב והתחבטתי בשאלה האם להצטרף לעדר הליסינג,

אבל שללתי זאת דיי במהירות בגלל :

 

1. נושא השרשור הזה. אינני מוכן להיות חשוף לטלפונים קנטרניים שיסכנו את עתידי המקצועי בגלל טעות

חד פעמית בנהיגה שנבעה מסיבות שהאיש הקטן שמתקשר לקצין הרכב שלי , לא יודע ולא ידע גם לעולם.

 

2. העובדה שבוחרים לי את הרכב וסוג הגיר (אם היה אפשר לקחת TS הייתי מדבר אחרת. ניסיתי.)

 

3. חדירה לפרטיות: אתה עלול להיות מנוטר בכל רגע ורגע. ידידה שלי פוטרה מעבודתה בגלל שמקום העבודה שלה ידע שהרכב נמצא בבית למרות שהיא דיווחה שהיא בנסיעה בנושאי עבודה (אני לא מצדיק אותה, אבל זו סתם דוגמא). מסתבר שכיום חברות הליסינג מנטרות חלק מהרכבים בלי שאתה יודע בכלל...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לפותח השרשור.

כל מילה בסלע

קבל ח"ח!!!!!! נהניתי לקרוא!

ונתקל בתופעה מדי יום לצערי (לאנטיסים ויונדאי גטס שמנסים להתחרות ב-STI)

Down shift to drift

פורסם

תנו לכל "החבר'ה הותיקים" לפתוח שירשורי צחוק ולהגיב בהם כדי ל"שחזר" זמנים עברו שלא נוגעים למשתמשים יחסית חדשים.

 

אני ממליץ למנהלים למחוק את כל התגובות הרציניות בשירשור הזה.

 

יש לי רעיון מצוין :

המנהלים יפתחו מקום יעודי בפורום בו יוכלו לכתוב ולהגיב אך ורק הוותיקים שמעל הסמלון שלהם יש לפחות 5 קסדות, (בעצם עדיף 4- כדי שיהיה מקום גם ל-itziK901 ),ואז לא תצטרכו לסבול את דבריהם המנומקים והטפשיים של אורי 79 לדוגמא או אפילו שלי .

ככה גם אפשר יהיה לעשות "סחבי סחבו" מבלי שיתערבו לכם ,ולטפוח על השכם ו"לשחזר"

קטעים ודאחקות של נהיגה מקצוענית ותרבות מוטורית ממש כמו פותח השרשור.

אה ועוד משהו.......

כדאי ש"תסמנו" חברים מסוימים שתשובתם בשרשור הזה לא נראתה לכם,ואז בבוא היום

לא יוכלו לכתוב ו/או להגיב גם כשיהיה להם את הוותק - הם יצטרכו לעבור וועדה מיוחדת כדי

לראות אם "תיקנו" את דרכם.

אל תהיו תמימים,היה כאן כבר מגיב שבתגובתו ציין שאם מישהו אחר היה פותח את השרשור הזה

מזמן זה היה ננעל.

כנראה בכל זאת חשוב מי פותח "שרשור צחוק".....

ודבר אחרון:

אם מישהו נפגע מתגובתי זו -לא זו הייתה הכוונה.מתנצל מראש.

 

בברכה

מוטי

פורסם

מוטי ואורי אתם לא מבינים את הנקודה שלי,תבינו שההודעה שתומר כתב אומנם על נושא רציני,אבל נראה לי שכוונת המשורר היא לא לפתוח דיון רציני לגבי הנושא,אלא יותר לצחוק עם חבריו הותיקים שהם פשוט מאוד באותו ראש איתו,זו זכותם המלאה, פשוט אני בא להסב את תשומת ליבם של החבר'ה שלא מודעים לכך.

 

מוטי ואורי התגובות שלכם רציניות וכן של רוב החבר'ה שהגיבו בשירשור וזה יפה מאוד קבלו ח"ח,אבל הדיון כאן שנפתח מלכתחילה הוא אינו רציני ולא ראוי לתגובות רציניות.

 

נ.ב. מספר הקסדות אינו פקטור לותיקות בפורום,יש כאלו שכמה חודשים בפורום והציפו באופן יומיומי את הפורום בהודעות.

פורסם
3. חדירה לפרטיות: אתה עלול להיות מנוטר בכל רגע ורגע. מסתבר שכיום חברות הליסינג מנטרות חלק מהרכבים בלי שאתה יודע בכלל...

נשמע לי בדיוני לגמרי..

את חברת הליסינג ממש לא מעניין אם היית בעבודה היום או לא , אם יהיה או היה מכשיר כזה הוא יוזמן/הוזמן ע"י החברה שמעסיקה את העובד , ובאופן עצמאי לחלוטין.

GOT סחוג?

פורסם

MOTIOZ, תגיד, אם השרשור כל כך פגע בך, ולדעתך הוא כל כך דפוק, למה קראת את כל שמונת הדפים? לא חבל?

 

 

כל אלה שבוכים, פשוט אל תקראו. אל תכנסו.

מה שאתם עושים זה מזוכיזם טהור, אתם קוראים בכוח את השרשור רק כדי להיפגע ולבוא לבכות. תפסיקו.

 

אני בטוח שהשרשור הזה ניפתח כשרשור בידורי. מי שההומור הנ"ל פוגע בו, שלא יבוא להופעות.

 

ואלה שאיכשהו עברו לנושא של המנהלים/ותיקים/וחדשים, אני שואל מה הקשר?

 

תפסיקו לבכות, ותזכרו שזהו פורום פרטי, ואף אחד לא חייב לכם הסברים, כמו שאמר מוטי, לא מכריחים אף אחד להיות כאן.

 

איגור OUT

פורסם

מוטי ואורי התגובות שלכם רציניות וכן של רוב החבר'ה שהגיבו בשירשור וזה יפה מאוד קבלו ח"ח,אבל הדיון כאן שנפתח מלכתחילה הוא אינו רציני ולא ראוי לתגובות רציניות.

לא מעניין אותי אם הדיון רציני או לא.

מעניין אותי שמה שתומר עשה ראוי לתגובה רצינית, ולא קיבל (כמעט) תגובה רצינית.

 

אני מציע להוסיף שרשור "דביק" חדש, שבו יוסבר למצטרפים החדשים שע"פ חוקי הפורום מותר לכתבי רכב (ואלה שלדעת עצמם ראויים להיות כתבי רכב) לנהוג ללא התחשבות בחוקי התנועה או בשאר משתמשי הדרך, ולסכן ביודעין את עצמם ואחרים על הכביש.

את המכוניות של הנ"ל, יש לציין, מקיפה הילה מיוחדת ששומרת עליהם מפני התנגשות, תאונה ופגיעה בנפש וברכוש.

לפי רוח הפורום, על התגובה לאירועים מסוג זה להיות הומוריסטית בלבד, וודאי שלא ביקורתית.

כמו כן לאלה שהביעו תמיכה במעשים אלה, שמורה כמובן הזכות לעסוק בשרשורים אחרים בנושאים כגון: נהיגה בטוחה, נהגים עבריינים, שמירה על חוקי התנועה, הקטל בדרכים, ומעלליהם של עורכי דין מסוימים, וכל זאת מבלי שיכונו צבועים.

 

אורי

פורסם
MOTIOZ, תגיד, אם השרשור כל כך פגע בך, ולדעתך הוא כל כך דפוק, למה קראת את כל שמונת הדפים? לא חבל?

 

 

כל אלה שבוכים, פשוט אל תקראו. אל תכנסו.

מה שאתם עושים זה מזוכיזם טהור, אתם קוראים בכוח את השרשור רק כדי להיפגע ולבוא לבכות. תפסיקו.

 

אני בטוח שהשרשור הזה ניפתח כשרשור בידורי. מי שההומור הנ"ל פוגע בו, שלא יבוא להופעות.

 

ואלה שאיכשהו עברו לנושא של המנהלים/ותיקים/וחדשים, אני שואל מה הקשר?

 

תפסיקו לבכות, ותזכרו שזהו פורום פרטי, ואף אחד לא חייב לכם הסברים, כמו שאמר מוטי, לא מכריחים אף אחד להיות כאן.

 

איגור OUT

איגור,אני לא "מתבכיין" על עצם פתיחת השירשור,בכיף זה לא מעניין אותי ,הומור זה דבר בריא.

 

סה"כ אני רוצה לחסוך הרבה עוגמת נפש לחבר'ה שמגיבים ברצינות לשירשור שכולו הומור.

 

עשיתי בזה משהו רע?

פורסם

עכשיו אני מבין טוב יותר חברים רבים שלי שמקלפים את המדבקות מהתחת של המכוניות.

 

נראה לי אני הולך לשים קומקום מים חמים ולרדת למטה לכמה דקות עבודה לילית...

 

ושמר - א-בראבו, הוצאת לי המילים מהפה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
MOTIOZ, תגיד, אם השרשור כל כך פגע בך, ולדעתך הוא כל כך דפוק, למה קראת את כל שמונת הדפים? לא חבל?

 

 

כל אלה שבוכים, פשוט אל תקראו. אל תכנסו.

מה שאתם עושים זה מזוכיזם טהור, אתם קוראים בכוח את השרשור רק כדי להיפגע ולבוא לבכות. תפסיקו.

 

אני בטוח שהשרשור הזה ניפתח כשרשור בידורי. מי שההומור הנ"ל פוגע בו, שלא יבוא להופעות.

 

ואלה שאיכשהו עברו לנושא של המנהלים/ותיקים/וחדשים, אני שואל מה הקשר?

 

תפסיקו לבכות, ותזכרו שזהו פורום פרטי, ואף אחד לא חייב לכם הסברים, כמו שאמר מוטי, לא מכריחים אף אחד להיות כאן.

 

איגור OUT

 

 

1.אילו היית קורא את התגובות שלי-היית רואה שהגבתי בצורה עניינית .

2.אם היית רציני -הייתה לך הזכות המלאה לטעון דברים שכנגד.

3.אתה בחרת להגיב כך מולי -זכותך.

4.לא כל אחד שדעתו שונה משלך הוא מזוכיסט.

5.אפשר לא לקבל דיעה זו או אחרת ,וזה לגיטימי .

6.אם יש לך ציטוט כלשהו שמראה שנפגעתי או שטענתי שהשרשור דפוק -אתה מוזמן לצטט אותי.

7.ודרך אגב -בתגובתי האחרונה רשמתי (ברור שלא קראת):

"ודבר אחרון:

אם מישהו נפגע מתגובתי זו -לא זו הייתה הכוונה.מתנצל מראש."

8.סעיף 7 לצורך העניין מתייחס גם אליך אף על פי שקיבלתי תגובה לא הולמת מצדך.

 

נימוסים לא מראים על חולשה (לפחות לא אצלי).


×
×
  • תוכן חדש...