Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב עד 200K


MX-5
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

חבר מחפש רכב ,

 

הקריטריונים לחיפוש:

 

אוטומט

חדש מהחברה

לא ג'יפ

שיהיה מקום ל4 אנשים

 

זהו פחות או יותר, תודה מראש...

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

שיחסוך 120K ש"ח ויקנה לוגאן כשהן תגענה לארץ.

או שתתן דרישות שמצמצמות את 80% מהמכוניות בארץ שנכנסות לקטגוריה הנוכחית.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

פאסאט? :roll:

 

אם היה מדובר על 400K הייתי אומר שיקנה 2 מיאטות.. אבל לא משנה :D

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

סקודה סופרב, הכי הרבה תמורה למחיר.

 

יותר מוניטין : טויוטה אוונסיס,מאזדה 6, סובארו B4.

 

הפסאט יקרה בטירוף ולא מצדיקה את המחיר.

פורסם

סופרב הכי הרבה תמורה לכסף? כרגע בדקתי את מחירון הסופרב כחדשה סופרב 1.8T עולה 212 אלף שקלים! 212000 שקלים!! תסביר לי איפה התמורה הכי טובה פה לפאסאט דור קודם עם קצת יותר פאר וסמל של סקודה?

 

ב200K הפאסאט החדשה היא הבחירה הטובה לדעתי.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

גולף 2.0FSI עם DSG יכולה להיות לא רעה.

אוקטביה חדשה כנ"ל.

פאסאט גם (אבל פחות).

B4?

C5 אם הוא בקטע (אני ממש לא).

 

המונדיאו מזדקנת, ה6 סתמית - נמאס כבר, ה407 מעולם לא הייתה אופציה, הB4 - קצת אפורה, לא?

הלה-קרוס זוועתית (באמת, פונטיאק גרנד פרי בתחפושת, פרמיטיבית AS IT GETS) וגם חורגת קצת מהמחיר. האקורד יקרה מדי ולא מאובזרת כלל.

במקומות אחרים, במדינות אחרות, מי שכבר מוציא סכומים מעל המקובל על מכונית, הולך לגרמניות. כאן, הן לחלוטין מחוץ להישג יד.

אז נשארים עם כלמיני יפניות משעממות ותמחור של יבואנים שמשחקים בנדמה-לי.

 

בהצלחה ברכישה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מכיוון שלא אמרת איזה סוג רכב (ספורטיבי,מנהלים וכו'..) אני אלך על ה"ספורטיביות"

 

A3- רכב יפיפה, 2.0FSI ידנית נכנסת בתקציב.

BMW120- שנה שעברה מכרו אותה בגרסה המהודרת (צמיגי אל תקר ועוד שטויות) בסביבות ה200

כיום המחיר הרישמי גבוהה, אבל יכול להיות שהם צריכים להיפטר ממלאי.

לאון טורבו- איכותית,מאובזרת וחזקה (GTI בתחפושת)

מיני קופרS- מתאים ל4 אנשים (מניסיון ידידה קיבלה מיני לפני יומיים)

147- (למרות שאני לא אוהב את המתיחת פנים שהיא עברה) 2.0 ידני-לחובבי ההגה.

סיוויק 5 דל'- מנוע מצויין, עיצוב מעניין..מחיר יקר, אבל בתקציב.

יונדאי קופה- הגרסה הבכירה 2.7..פוזה בעיקר

מגאן סופרט עתידה לעלות משהו בסביבות ה200K, אם הוא מעוניין שיברר בקרסו

1.8T 8)

פורסם

נראה לך באמת שהוא יקנה אחת מהרשימה שנתת?

 

 

הוא ביקש אוטומטי משפחתי בכלל ואתה מציע לו מכוניות ספורט.

פורסם
סופרב הכי הרבה תמורה לכסף? כרגע בדקתי את מחירון הסופרב כחדשה סופרב 1.8T עולה 212 אלף שקלים! 212000 שקלים!! תסביר לי איפה התמורה הכי טובה פה לפאסאט דור קודם עם קצת יותר פאר וסמל של סקודה?

 

ב200K הפאסאט החדשה היא הבחירה הטובה לדעתי.

תתפלא.

 

קבל תיקון טעות - הסקודה סופרב 1.8T עולה 212 אלף ש"ח בגרסת ה ELEGENCE שהיא הגרסא המאובזרת יותר וכוללת תוספות כמו צמיגי חתך נמוך, ג'אנט שונה, ריפודי עור, פנסי קסנון, כסאות חשמליים ועוד...

 

חבל שאנשים עדיין חושבים על סקודה כסקודה של פעם, כשתראה את הפנים של הסופרב תראה שהיא לא נופלת מהפאסאט במאומה - איכות חומרים טובה, עיצוב מודרני וכו'.

 

שלא לדבר על המרחב הע-נ-ק שיש בסופרב - דבר ששום פאסאט לא תתן לך.

 

המנוע 1.8T מספק 150 סוסים, שזה מספיק בהחלט.

 

אני בהחלט חושב שהסופרב נותנת את המקסימום תמורה ביחס לכסף ואפילו יותר.

פורסם
נראה לך באמת שהוא יקנה אחת מהרשימה שנתת?

 

 

הוא ביקש אוטומטי משפחתי בכלל ואתה מציע לו מכוניות ספורט.

לחלק של האוטומט לא שמתי לב, ככה שהלאון והמגאן יורדות מהפרק..חוץ מזה הדרישות היחדות היו:

רכב חדש מהחברה שמתאים ל4 אנשים.

כל השאר נוטות יותר לצד המשפחתי-יוקרתי-ספורטיבי..ככה שמאוד יכול להיות שאחד הרכבים שהצעתי

יתאים לו.

1.8T 8)

פורסם

טוב אף אחד פה לא נתן משהו שעניין אותו

 

הוא חושב בכיוון של:

 

A3 אם תכנס בתקציב

מיני קופר (למרות שזה מה שאמל'ה רוצה לקנות שנה הבאה אז היא לא רוצה שהוא יקנה כרגע)

מרצדס A קלאס (אני מאוד לא בעד שהוא יקנה אותה)

גולף 2.0 ל חדשה

 

פרט שלא אמרתי , הוא בן 20 אז הוא לא צריך סופרב או פאסאט,

מה שהוא נוסע עכשיו זה על גולף V5,

 

יש עוד משהו מעניין בכיוון הזה ?

מה היתה הבחירה שלכם מהרכבים למעלה ,ולמה ?

Golf 1.6 DSG 2009

×
×
  • תוכן חדש...