Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קודן לרכב, כדאי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שוקל להרכיב קודן ברכב שלי, הקודן מספיק הגנה הולמת נגד גנבים?

 

יש הבדל בין הקודנים שיש בשוק? על איזה אתם ממליצים?

 

במקרה והביטוח דורש קודן ברכב, להתקין או לנסות להתווכח? עד כמה הוא באמת עוזר?

 

 

תודה,

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אם הביטוח לא היה מחייב אותי לא הייתי מתקין. מניסיון, הקודן יוצר לגנב עיכוב קטן של משהו 2-3 דקות גג. זה אפילו לא שיקול בשביל הגנב אם לגנוב או לא.

ההבדלים הם בעיקר מבחינת כמות ואופן הניתוקים שהם מבצעים. יש קודנים של ניתוק אחד חוטי, ויש גם של שלושה ניתוקים בניהם אחד אלחוטי (היותר יקרים).

אם לקנות או לא ? כמובן שלא. בזבוז כסף, ומעיק מאד בכל הנעה.

במקרה והביטוח דורש, זה בעיקר תלוי בסוג הרכב. יש רכבים שהביטוח לא יתפשר, ויש רכבים שזה סתם עוד דרך של הביטוח לעשות להם שקט נפשי. שווב לנסות להתחמק מזה.

פורסם

ומה לגבי אימובלייזיר ?

האם זה עושה את אותם ניתוקים שעושה הקודן ?

ואיך הגנבים עוקפים את הקוד של הקודן ?

 

ודבר אחרון האם רב בריח ל-גיר זה הפתרון הכי טוב או שיש גנבים משוגעים שיבואו עם דיסקה ויעשו רעש וישברו את המנעול גיר ?

פורסם

בשביל לפרק מנעול -גיר לא צריך דיסק,יחד עם זאת ישנם קודניות טובות אלחוטיות,אבל הכי טוב זה איזה סוויץ' סודי שאתה עשית לבד.אצלי זה עבד כשניסו לגנוב את הרכב,ומהרעש של הסטרטר אחד השכנים יצא והבריח אותם.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

אין כאן עניין של מה טוב או מה פחות טוב.

 

 

אם האוטו בביטוח מקיף אז צריך לעשות מה שהם דורשים.

 

ואם זה מטרה לשמור על האוטו אז כל דבר לגופו של עניין.

 

דני

 

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אימובילייזר זה בדיוק כמו קודן. מבצע ניתוק או שניים באותן המערכות שהקודן מנתק. ההבדל הוא שאימובילייזר מקורי לפעמים משבית את המחשב ואז ההגנה היא טוב יותר (או שלא).

גנבים בימינו יודעים בדיוק איזה רכב הם מתכוונים לגנוב והם באים מצויידים. בדרך כלל הגנב יגיע מוכן עם מחשב רכב ולוח שעונים (משלו). כל מה שנשאר לו לעשות זה קצר בנקודת הניתוק של הקודן ומשם לא יעזרו כל ההגנות שבעולם...

פורסם
אני שוקל להרכיב קודן ברכב שלי, הקודן מספיק הגנה הולמת נגד גנבים?

 

יש הבדל בין הקודנים שיש בשוק? על איזה אתם ממליצים?

 

במקרה והביטוח דורש קודן ברכב, להתקין או לנסות להתווכח? עד כמה הוא באמת עוזר?

 

 

תודה,

יוסי.

לא ניתן להתווכח עם הביטוח, ועם הדרישות שלהם.

כאשר ביטחתי את הרכב בדקתי במספר חברות, ובחברה בה אני מבוטחת כרגע המיגון שיש ברכב מספק לחלוטין, ובחברה המתחרה דרשו גם קודן.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
לא ניתן להתווכח עם הביטוח, ועם הדרישות שלהם.

ל'

בלי לפגוע כמובן, אם בחרת שלא להתווכח, או שלא הצלחת, זה לא אומר שלא ניתן.

 

ניתן להוריד את דרישות חברת הביטוח. במיוחד לאור העובדה שהיום ענף הביטוח מאד רחב ויש אלטרנטיבות. לעתים הורדת רמת המיגון תעלה לך בתוספת פרמיה אבל גם עם זה אפשר להתווכח.

כבר נתקלתי בחברות שהיו מוכנות להוריד את רמת המיגון יותר מפעם אחת רק בשביל לשמור על הלקוח.

פורסם

הדבר שהצלחתי לעשות ברגע שביטחתי את הרכב הוא להוריד מעט את העלות הכספית בחברה בה אני מבוטחת.

אשמח לשמוע מי מחברי הפורום הצליח לבטח את הרכב שלו ללא:

אזעקה.

קודן.

נעילה מרכזית.

או כל מיגון אחר שנידרש.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

שים לב !

דרישות המיגון שונות מחברת ביטוח אחת לאחרת.

 

חברת הביטוח שלי למשל, דרשה 2 מתוך 3 הבאים :

א) קודן

ב) אימובילייזר

ג) אזעקה

 

לי יש את שלושתם, אבל ברכב הקודם למשל, כשאיימתי לעזוב, הם הסתפקו בנעילת מכסה מנוע + אימובילייזר.

(ללא אזעקה)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אצלי אחרי ההתקנה של הקודן ישבתי בעצמי עם חוטי זהים לחוטים של ההתקנה

 

והוספתי עוד איזה חמישה מימסרי דמה

וימבה חוטים

וכל גנב שינסה יקלל אותי

:)

אבל בשביל זה יש ביטוח

:)

סתם היה לי כיף כי אני שרוט

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם
הדבר שהצלחתי לעשות ברגע שביטחתי את הרכב הוא להוריד מעט את העלות הכספית בחברה בה אני מבוטחת.

אשמח לשמוע מי מחברי הפורום הצליח לבטח את הרכב שלו ללא:

אזעקה.

קודן.

נעילה מרכזית.

או כל מיגון אחר שנידרש.

 

ל'

אותי ביטחו בלי בעיה בהסתמך על האימובילייזר המקורי של היצרן (בתוך המפתח) בלבד.

הייתי יכול להוזיל מעט את העלות ע"י הצהרה על הקודנית שמותקנת אצלי, אבל העדפתי שלא כי (1) בטח היו שולחים אותי לבדיקת מיגון ואז טוענים שזה לא דגם שמאושר אצלם, ו(2) אני שומר לעצמי את הזכות להיפטר מהקודנית אם וכאשר יימאס לי ממנה.

 

אזעקה בכלל לא עלתה לדיון, לא דורשים אותה ולא נותנים הנחה למי שיש (למרות שיש לי).

אולי למי שיש מערכת אודיו ששווה משהו יש דרישה לאזעקה - זה לא המקרה אצלי.

 

מדובר בקליאו ספורט 2001.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

ברכבים בהם קיים אימובילייזר מקורי, גם אים יש דרישה לשידרוג , זה לא כולל אזעקה, למעט מקרים של מערכות איתור,ששם החלק של האזעקה שקיים במערכת האיתור חייב להיות תקין.

 

 

בברכה

דני

 

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
אשמח לשמוע מי מחברי הפורום הצליח לבטח את הרכב שלו ללא:

אזעקה.

קודן.

נעילה מרכזית.

או כל מיגון אחר שנידרש.

 

ל'

אז ככה, בסיאט איביזה שהיתה לי לפני שנתיים(2001), הביטוח דרש קודן ומהר מאד ירד מהרעיון לאחר שהבינו שם שאני לא מתכוון להתקין.

בA3 שיש לי היום(2002), לא היה מותקן קודן ולא מערכת איתור למרות שכ-ל חברות הביטוח דרשו זאת. גם לי היתה האופציה להמשיך את הביטוח ללא התקנת אמצעי מיגון נוסף אך זה היה כרוך הבעלאת הפרמיה באופן משמעותי.

 

מסתבר שכן ניתן להתמקח עם חברות הביטוח. אם זה כדאי ? כל רכב והנתונים שלו, כל בעלים והעצבים שלו.

פורסם

WIL:

 

לרכבי רנו החדשים יחסית, הביטוח לא דורש אזעקה. יש אימובילייזר מקורי ונעילה מרכזית.

אצלי מותקנת גם קודנית שהגיעה כבר עם הרכב מהסוכנות.

Veni Vidi Vici

×
×
  • תוכן חדש...