Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עידו השעונים זה נדמה לי ה52 ממ אלו הקטנים הרגילים לא הגדולים..

אשמח לרעיונות -חשבתי לרתך לשם פוד שיש לי .

אתה יודע מה עושים עם הדשבורד? הציעו לי לשים סיליקון זגגים שחור איפה שהסדקים.(יש 6 כאלה ורק בחלק העליון)

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
עידו השעונים זה נדמה לי ה52 ממ אלו הקטנים הרגילים לא הגדולים..

אשמח לרעיונות -חשבתי לרתך לשם פוד שיש לי .

אתה יודע מה עושים עם הדשבורד? הציעו לי לשים סיליקון זגגים שחור איפה שהסדקים.(יש 6 כאלה ורק בחלק העליון)

 

לא ידוע לי על תיקון שניתן לעשות, אבל אתה יכול להחליף לחדש או להוריד אותו.

אם אתה מוריד קח בחשבון שיישארו לך חורים שתצטרך לסגור בפחחות.

 

לגבי מיקום שעונים, אני קניתי פאנלים מהסוג הזה, אתה תוכל לבחור כמה שעונים תרצה למקם מאחורי ההגה ובאיזה מידות.

מתאים לשעונים 52 וְ-80 מ"מ

 

 

DSC02514.jpg

פורסם

עידו, הפרויקט שלך מדהים ולדעתי בין המובילים בארץ... כל הכבוד לך על הרמה הגבוהה והחוסר בפשרות.

 

מבחינתי אתה מודל לדוגמה- המשך כך והרבה בהצלחה בהמשך! :-D

פורסם

יבגני ידידי (kilshtok), זאב, ו-Porsche_Dude7.

המון תודה על המילים החמות! אני שמח לראות את ההתענינות בתהליך.

 

 

בימים האחרונים הגיעה עוד חבילה, בולם הגה של "koni", והשלמת סט השעונים.

השעונים שהגיעו: שעון דלק 52מ"מ, שעון סל"ד 80 מ"מ, ושעון סיפדומטר 80 מ"מ.. (80?! הזמנתי 100מ"מ!)

 

אז כרגע ישנו שעון אחד שיכול למלא את חלל ה-80 מ"מ, אחד מהשעונים לא יישאר ויוחלף בגדול (125 מ"מ כדי למלא את מיקום הספידומטר המקורי).

 

אופציה א': להשאיר את שעון הספידומטר הקטן (80 מ"מ) ולמקם במרכז שעון סל"ד של 911 משנות ה-90 ומטה.

 

אופציה ב': להשאיר את מד הסל"ד 80 מ"מ ולהחליף את שעון הספידומטר לזה של פורשה 911 שימלא את המיקום במרכז.

 

הזיכוי הכספי על הספידומטר יהיה גבוה, אך גם הקניה הספידו' של ה-911. ובהתאמה, הזיכוי לסל"ד זול יותר עם קניה במחיר נמוך.

 

אני בעד האפשרות השניה,אבל אשמח לשמוע את עצתכם בעניין.

 

 

בינתיים, קצת תמונות לשטוף את העיניים.

 

 

DSC02551.jpg

 

 

DSC02546.jpg

 

 

DSC02543.jpg

 

 

DSC02548.jpg

 

 

DSC02549.jpg

 

 

DSC02550.jpg

פורסם

אני לא יכול להמליץ לך מה לעשות כי אתה זה שתחליט בסוף אבל אני חייב להפסיק להכנס לפה... אין לי עדיין חיפושית ואני כבר מנגב את הריר מהמקלדת. :twisted:

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

שעון ספידומטר של 911 :mm_yeah:

 

עבודה מדהימה , עושה חשק לשיפוץ מטורף .

 

כל החלקים הוזמנו מחו"ל ?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

שואל את בעל השרשור, שים לב שמדובר בשרשור ארוך.... ומעניין.

עבודה:טיוטה 4*4 תחביב:הובי איילנד אדוונצר הדבר האמיתי:ספיטפייר mkIII

  • שנה מאוחר יותר...
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יצא לי לראות את זה במציאות. הרכב פשוט מדהים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...