Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עידו! כל הכבוד על ההשקע והעבודה אין כמו להגיע ל100% מרוצה ואם לא ל100 אז ל 99% לפחות.

הפעם אל תוותר אל שום דבר והדוגמנית שלך (החיפושית ) שסובבה עד עכשיו ראשים ,תסובב לאחר השיפוץ גם את הגוף.

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...

  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

קודם כל נמסור מכאן לאבי שלנו החלמה מהירה ואני מקווה לשמוע יותר עדכונים על מצבו.

אני מקווה שבהקדם הוא יחזור למיטבו, לפעילות יום יומית מלאה ואפילו להמשיך להגיב בשרשורי הפורום כמו התגובה הנפלאה בראש הדף.

 

הפחחות התקדמה עד עכשיו לאט מאוד, הרבה איזורים עם רקבונות נקודתיים קשים. כל החלקים להחלפת האזורים האלו הוזמנו ורק השבוע הגיעו.

 

קצת תמונות של המצב לאחר חפירה בפח, ותחילת התיקונים.

 

קורה של דלת נהג

 

1-7.jpg

 

 

 

קורה של דלת נוסע

 

2-5.jpg

 

 

 

בית כנף דלת נהג, מלא חומר

 

3-4.jpg

 

 

 

בית כנף וחיבור לציר דלת נוסע, גם כאן המצב לא טוב

 

4-3.jpg

 

 

 

אותו מקום לאחר חפירה קלה

 

5-4.jpg

 

 

 

החלקים שהוזמנו כדי להחליף את הפח הגמור (קורת דלת וחלק תחתון של בית כנף, סה"כ ארבע חתיכות)

 

DSC02282.jpg

 

7-2.jpg

 

 

 

לפני הרכבה

 

8-3.jpg

 

 

 

התחלת התאמה

 

6-3.jpg

 

DSC02290.jpg

 

DSC02287.jpg

 

DSC02291.jpg

 

DSC02294.jpg

 

 

 

דשבורד מוכן, לאחר סגירת פתח הרדיו, המאפרה והפתחים עליהם ישבו המפסקים. הכל ימוקם מחדש.

 

עכשיו יש מקום לשעונים!

 

DSC02139.jpg

 

 

 

עוד איזור קשה שנגיע אליו בעתיד

 

DSC02235.jpg

 

 

 

זהו בינתיים, מקווה להמשיך לעדכן בימים הקרובים

 

 

עידו.

פורסם

זהו- בדיוק חשבתי על אבי, כשפתחתי את השרשור עכשיו!:-( מה שלומו אגב? כל הכבוד על העבודה הייסודית, מחכים לראות את כל ה"לגו" הזה מורכב!:twisted:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מתקדמים,

 

או לפחות, עושים את המאמץ..

 

מצב הפחחות מתקדם לאט מאוד, אבל תמיד בתזוזה. אעדכן בקרוב.

 

 

במקביל, איסוף החלקים ממשיך:

- רתמות שלוש נקודות עם ניתוק מאחור

- סט בולמים של בילשטיין

- סט פנסי לד smoke של CSP

- סט וינקים קדמיים - לד smoke

- סט שעונים (טעינה, לחץ שמן וטמפ' שמן)

- חיישנים ויוניטים תואמים

- שני שעונים טמפ' ראש מנוע

 

 

בדרך, שאר השעונים שלא היו במלאי ברגע ההזמנה.

 

 

תמונות

 

DSC022.jpg

 

DSC023.jpg

 

DSC024.jpg

 

DSC025.jpg

 

DSC026.jpg

 

DSC027.jpg

 

DSC028.jpg

 

DSC029.jpg

 

DSC030.jpg

 

DSC031.jpg

 

DSC032.jpg

פורסם

תודה יוסי!

 

בכל אופן נראה שצריך קצת יותר בשביל להעיר את החבר'ה!

 

אז, נעבור לתחמושת הכבדה,

 

מערכת פליטה מלאה, מהראשים עד הסוף, של CSP מנירוסטה, משהו שפנטזתי עליו הרבה זמן..

 

 

DSC02011.jpg

 

 

DSC02012.jpg

 

 

DSC02015.jpg

 

 

DSC02014.jpg

פורסם

כולכך מקנא בך!!!! חבל על הזמן. !

כמה שאלות... איך אתה הולך להתקין את השעונים,יש לי בבית שעון מתח,לחץ שמן וחום מנוע,להיכן אני מחבר אותם בחיפושית?

ח חי חיפ חיפו חיפושית

פורסם

עידו אתה לא נח לרגע אה?

שיהיה בהצלחה מעניין מתי תסיים את השיפוץ- אתה בונה את כל החיפושית מחדש...

אני כרגע גם בתהליך שיפוץ כמו ששמת לב -יש לי זוג שעונים אוטוגייג' לחץ שמן וטורים -איך אתה שם אצלך במקום רדיו?(אצלי עשו סטנד לרדיו איפה ששמים מאוורר בד"כ)

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
כולכך מקנא בך!!!! חבל על הזמן. !

כמה שאלות... איך אתה הולך להתקין את השעונים,יש לי בבית שעון מתח,לחץ שמן וחום מנוע,להיכן אני מחבר אותם בחיפושית?

 

קח את כל הנאמר בערבון מוגבל, חשמל רכב זה החולשה שלי.

לוולט-מטר, אתה צריך לתת פלוס אחרי סוויץ' (ואחרי פיוז) ומינוס.

לשעוני לחץ השמן וחום השמן אתה חייב להשיג יוניטים (sender) תואמים, כדי להיות בטוח שהנתונים שמתקבלים נכונים.

 

 

למה אין כאן איקון של ריר ......... :lol:

שיט הלך לי עוד לפטופ פאק:evil:

 

:roflmao::roflmao:

 

 

עידו אתה לא נח לרגע אה?

שיהיה בהצלחה מעניין מתי תסיים את השיפוץ- אתה בונה את כל החיפושית מחדש...

אני כרגע גם בתהליך שיפוץ כמו ששמת לב -יש לי זוג שעונים אוטוגייג' לחץ שמן וטורים -איך אתה שם אצלך במקום רדיו?(אצלי עשו סטנד לרדיו איפה ששמים מאוורר בד"כ)

 

אין ספק, קשה לי לנוח. ותודה על המילים הטובות.

 

איזה מידה השעונים שלך? יש לי כמה רעיונות לתת לך בעניין.

 

אצלי אין דש, אז ביקשתי מהפחח להחליק את איזור הרדיו, ליצור משטח אחיד. בלי מאפרה ובלי כפתורים. מה שבעצם נתן לי הרבה מקום לשעונים או מתגים.

עד השלב שלפני הצביעה אני אצטרך לקדוח את החורים ולהחליט איפה למקם הכל.

 

 

 

DSC02139.jpg

פורסם
הבנתי אותך ,תודה..

אפשר לשאול כמה עלו הפנסים ?ומהיכן ?

 

אני מצרף לך קישור לפנסים

 

אלה מעט שונים משלי, יש שם clear במקום smoke באמצע, אבל זה אותו הפנס.

משום מה כרגע זה היחיד שמופיע באתר.

 

המחיר שם הוא ליחידה


×
×
  • תוכן חדש...