Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ועוד(נדב,התמונות שלך יצאו לא רע :-D ) :

2006_0225rally25020012.jpg

2006_0225rally25020013.jpg

2006_0225rally25020014.jpg

2006_0225rally25020015.jpg

2006_0225rally25020016.jpg

2006_0225rally25020017.jpg

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

ועוד:

2006_0225rally25020018.jpg

2006_0225rally25020019.jpg

2006_0225rally25020020.jpg

2006_0225rally25020021.jpg

2006_0225rally25020022.jpg

2006_0225rally25020023.jpg

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

זאב וDELTA תמונות יפות מאוד...

תודה רבה לכם!

 

 

זו ההזדמנות לומר תודות!

אז כך...

קודם כל, תודה למועדון מרוצי ישראל על הארוע המוצלח

תודה לספונסר החדש (והחלוצי) איתי אלון מאלתרנטיבי (וגם גילי עם כל ההתלהבות!!!). כל הכבוד!!!

תודה לנווט החדש שהיה מעולה ומאוד מאוד הוריד ממני לחץ! דאג לכל הזמנים, באמת רק הייתי צריך לנהוג! מרוץ ראשון שאני משתתף בו ולא מקבל כאב ראש ליומיים!!!

תודה לצוות הטכני שעזר מאוד להוריד ממני לחץ, גרר לי את הרכב למרוץ בנאמנות ומקצועיות! דאג שאשתה מים (תודה זיו, אזכיר שוב את כאב הראש) דאג לארוחת בוקר מזינה (תודה חן) ולכל העזרה מסביב!

תודה גדולה מאוד לצבי (והמבין יבין!)

תודה לערוץ 1 ולצוות 4X4 שדאגו לראיין ולהתעניין (מחכה לכתבות!!!)

 

שוב תודה רבה לכולם

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

ועוד קצת:

2006_0225rally25020024.jpg

2006_0225rally25020025.jpg

2006_0225rally25020026.jpg

2006_0225rally25020027.jpg

2006_0225rally25020028.jpg

2006_0225rally25020029.jpg

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

ויש עוד קצת :-P :

2006_0225rally25020030.jpg

2006_0225rally25020031.jpg

2006_0225rally25020033.jpg

2006_0225rally25020037.jpg

2006_0225rally25020038.jpg

2006_0225rally25020041.jpg

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

ואחרונות חביבות:

2006_0225rally25020042.jpg

2006_0225rally25020043.jpg

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

שלום לכולם,

תמונות יפות מאוד!!

רציתי להגיד תודה למועדון מירוצי ישראל,ברוך שליט ורמי לימון על הארגון!

האימון היום היה על הכיפאק!בהחלט מסלול נהדר,

תודה לכל מי שעזר הגיע עשה וכו.

תודה לדני לוי התותח על העזרה!

אני חייב לציין שממש נהנו,ומי ייתן שיהיו עוד אירועים וכן ירבו!

למרות שהיו כמה דברים ממש התבאסנו,גרמו לנו להתעכב בסטייגים ,אני לא אתחיל לפרט

ככה שאני לא אתפלא עם 2X4 יעשו תוצאות יותר טובות מאיתנו.

אז בכל אופן אנחנו מבסוטים,מעוד מרוצים,מעדיפים לא לראות תוצאות :wink::-) .

צוות גמליאל

נ.ב:

מישל העיקר שאתם שלמים ובריאים!הכי חשוב!!!!!!

נ.ב2: נדב חביבי,דובי לא פרייאר,יש לך נווט תותח על!יאללה שיהיה בהצלחה תקבלו תוצאות יפות מעוד!

קבוצת ראלי גמליאל GRT

פורסם

ערב טוב לכולם

 

מישהו מוכן להסביר לי למה החיוך לא יורד לי מהפרצוף...? פשוט היה כייף.

ועכשיו קצת ברצינות - ראלי ראשון שלי בתור נווט לנדב וכמובן שקצת הייתי עצבני בהתחלה , גם אם השתדלתי לא להראות את זה החוצה...

כמובן שעשיתי טעויות ,בעיקר בקטע הראשון , אבל נדב נהג מספיק טוב בשביל לפצות על זה , בהמשך כבר היה ממש יותר טוב וידענו להיזהר מכל הקטעים החלקים .

כאשר זינקנו לקטע האחרון הרגשנו ממש אירופה - ירד מבול .

סה"כ חוויה ראשונית נהדרת ועכשיו צריך להמשיך ולהתמקצע .

 

קודם כל תודה לנדב שהסכים להכניס אותי לאוטו שלו .

תודה ענקית לאיתי וגילי מאלטרנתיבי על הסיוע והתמיכה , מקווה שהם מרוצים שלא פישלנו .

לחן וזיו , אין מילים , צוות שגרר לנו את האוטו ודאג שהכל יהיה רגוע מסביבנו .

ותודה אחרונה באמת לכולכם בעצם שהייתם שם ועניתם לי על כל השטויות ששאלתי במהלך היום ...:wink:

IMG_0272 (Large).JPG

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

ניצן!

אתה חנטריש

תן קצת קרדיט לספונסרים שלך!!!

 

נ.ב. כמעט שכחתי גם אני! את מכון אהרון (פרונט) א.ת. סגולה

ואת מרק, סופר טסט (צ'ק פוסט) שעל הצמיגים שלו נסעתי היום!

תודה רבה

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

אחלה מרוץ

 

היה יום קלאסי מזג אוויר טוב קצת גשם לסיום ותוצאות מעל המצופה

צוות פוביצר מודה למארגנים ולחברים המשתתפים.

ומצפים בקוצר...

תודה מיוחדת לים קרמן מכונאי צוות ראשי שפתר את בעיית הקרבורטור וקיצר את זמן ההסתכלות על הנוף בישורות!! כן ירבו הסיבובים.

רב תודות

הפוביצרים

פורסם

ברכות לנדב ודובי על הבכורה המשותפת המוצלחת (מחכה כבר לראות את הסרט), לא קל לעלות פעם ראשונה בצוות חדש ולהגיע לכאלו תוצאות - אני בטוח שעוד נראה מהם הרבה - וכמובן לפוביצרים שהבנתי שהיו הפעם הכי מהירים...

 

ברכות מגיעות גם לקובי כהן על בכורה מוצלחת ב 4 על 4 - אני בטוח שלא יקח הרבה זמן עד שנראה אותך על הפודיום גם בקטגוריה הבכירה, קובי... - למי שלא זוכר - קובי היה מאכלס כמעט דרך קבע את הפודיום ב 2 על 4 (תמיד נהניתי מהתחרות ביננו - קצת פחות בפעמים שהיית יותר מהיר :wink: ) - והיום שדרג עצמו לקטגוריה הבכירה בפעם הראשונה אך בוודאי לא האחרונה.

 

בהצלחה,

 

אלון חלווה.

פורסם

אכן תמונות מדהימות! לא ציפיתי לכזה דבר בארץ! כל הכבוד!

 

ל-DL הכחולה יש מנוע מקורי?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון


×
×
  • תוכן חדש...