Jump to content

פוביצר

  • הודעות

    44
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי פוביצר

  1. פוביצר

    Dash from Australia

    My old subaru is growing rust for the past 4 years and I belive no longer suitible for racing. car is probably still running there was nothing wrong with it before i left the country any one interested in it please let me know. also i have another subaru with roll cage its a 4x4 1.8 turbo in much better condition with all parts but not built with a sparco roll cage in it but not complete. that also can go for a small donation. could be a great practice car was running before I pulled it apart
  2. פוביצר

    Dash from Australia

  3. פוביצר

    Dash from Australia

    The Go Pro says it al from inside the suzuki
  4. פוביצר

    Dash from Australia

    תחלס אם חושבים על זה אז גם בארץ השטח מתחלק בין 10 משפחות
  5. פוביצר

    Dash from Australia

    אני גר באוסטרליה. בשביל קצת גדש אני מגיע לארץ... מרוץ של 500 קמ מרביתו בשטח פרטי של משפחה אחת. הסוזוקי הוא אחד הרכבים היחידים שלא שוקע במרוץ הזה, לא סתם הוא חביב הגדש!
  6. פוביצר

    Dash from Australia

    For more Info www.gasdash.com
  7. Good to see that things are going somewhere in the motorsport department as for me im just having bit of fun on the other side of the world, down under and thought to share it with you all. Have a g'day and drive fast Ehud Powitzer
  8. אני בשביל המאמץ מוכן להעיר את הקיפוד שישן על הגריל הקידמי אצלי בסובארו הישנה. מחכה לעוד היענות משני הצדדים. נועם אני מקווה שאין ישורות ארוכות אחרי הכל הנוף שם די משעמם!
  9. אלון על אחת כמה וכמה במירוצים שלנו אין שום סיבה להתאבד לדעתי וזה מנסיוני האישי (והמר) כאשר הנהג מחליט לקחת סיכונים הוא מפחית את רמת הריכוז שלו או במילים אחרות מקצר את זמן הריכוז. ריכוז הוא כמו כושר צריך להתאמן בכדי להיות מרוכזים למשך זמן ארוך (10 דקות זה זמן די ארוך ברמות הריכוז שהנהגים מגיעים אליה) העניין הוא שלנסוע על המגבלות של הרכב זה עדיין לא נחשב סיכון לדעתי (ברכבי מרוץ מהשורה הראשונה!) הבעיה מתחילה כאשר חוצים את הגבול ואז העניין מתחיל להשען על המזל והנהג יודע זאת וזה לדעתי בסופו של דבר לא משתלם. מובן שיכלתי להמשיך ולתת בגז עם הסובארו האלופה שלי שעברה 10 מירוצים עם חיזוקי ברגים בלבד ממרוץ למרוץ אבל הרגשתי שאני יותר מודאג מאשר נהנה אזי חדלתי שקלתי לנסוע יותר לאט אבל היו צוחקים עלי שאני מחפש חניה!
  10. פוביצר

    NOTES בראלי

    נדב צודק דרך היא דרך אי אפשר לשנות אותה. מה שכן אפשר לראות אותה בצורה שונה!
  11. אלון נזכרתי בזה שהחבר שלי נסע איתך באותו יום ומצא עצמו מבלה במכונת כביסה. הוא מדחיק את האירוע ועדיין לא מבין כמה מזל היה לו! לדעתי הם לא מסתכנים בשביל לנצח אין סיכוי שהם יעזרו במזלם הטוב שיאיר להם פנים, המחיר כבד מידי. אולי הצעירים יעשו שטויות כאלו בשביל הישג חד פעמי אך אני לא רואה את לואב לוקח סיכונים. מאותה סיבה אני לא משתתף יותר עם הרכב שלי אני נוסע קבוע על גבול היכולת של הרכב ומחכה למזל שיחליט לנטוש אותי. לא שווה! אהוד
  12. פוביצר

    NOTES בראלי

    מיקי זה רעיון מצויין רק תגיד מתי. אהוד
  13. מי שרוצה לנסוע ישר יכל להצטרף לעמותת הדראג!!!
  14. פוביצר

    NOTES בראלי

    אני פורש מהשרשור!
  15. פוביצר

    NOTES בראלי

    זלמן לידיעתך אני ניווטתי לגבי עם אותם סימנים לפני 7 שנים באליפות אירופה ראלי DU VAR מצטער להרוס את המסיבה.
  16. פוביצר

    NOTES בראלי

    עקרונית גם את הימין והשמאל אתה יכל להפוך לסמלים כמו ש" לשמאל, ולימין ימ" העניין המבלבל הוא שבתוך המשפט שאתה מקריא משמאל לימין יש מילים שקוראים מימין לשמאל, אם הייתה מקריא וכותב באנגלית הכל היה טוב ויפה אך מן הסתם אתה לא ולכן אישית הייתי מחליף ידיים וכיוון דפדוף. כמו כן אני נוהג לכתוב בעפרון ככה ששינויים לא עושים לי בלאגן, כאשר צריך לשנות תוך כדי סיבוב שני כלומר בדיקת ה NOTS אין פחד לעשות קו על הטעות ולכתוב בקטן מעל ואחר כך לשבת בשקט בצל ולסדר את התיקונים. אני אוסר על הנווט להשתמש במחק תוך כדי סיבוב שני של בדיקה, עושים קו וממשיכים. כנל לגבי סיבובים צפופים בסיום העמוד, אני פשוט מתחיל את הדף הבא עם רווח ואחר כך מעביר את השורה מהדף הקודם. אישית מעדיף מחברת שורות דפים עבים מהרגיל וספירלה המאפשרת נוחות בהפיכת הדף. סימון כוכביות כל 3 שורות עוזר לשמור על אחידות ברווחים וכו...
  17. פוביצר

    NOTES בראלי

    ועוד משהו נוסף יש משפטים אחד מעל השני שזהו עוד כיוון זרימה לי היה קשה לזרום עם הקראה כזאת האם יש סיבה ספציפית לצורת הכתיבה הנ"ל?
  18. פוביצר

    NOTES בראלי

    לפי הניתוח שלי אתה מחליף דפים ביד ימין משמאל לימין קורא מימין לשמאל וכותב משמאל לימין.
  19. תענוג, דובי בנושא הזה אני עוד זוכר כמה דברים, לנהוג כבר שכחתי!
  20. שוב לצערי נמנע ממני מלהגיע... נשמע כאילו היתה קפיצת מדרגה. מקווה שבקרוב אשוב לזירת המרוצים עם הסובארו הישנה חדשה שקמה לאט מדי לתחיה. תמשיכו לחמם לי את המושב עוד לא נטשתי. אהוד פוביצר
  21. תגיד דובי אתה לא עושה לעצמך חיים קשים להקריא ככה? זה קצת הפוך על הפוך לא? אשמח להתדיין בנושא אהוד.
  22. עמוק במחסן בונה עוד רכב ...
  23. דובי סחטיין על האתר!
  24. תמונות באתר של זאב http://www.pbase.com/zegross/image/88368326
  25. הזדמנות לקנות רכב ראלי מוכן ומזומן למרוצי ראלי או ספרינט האצבק של פוביצר: כלוב OMP כסאות ספארקו במצב מצוין חגורות ספארקו במצב טוב מערכת קשר הגה ספארקו כחדש 4 צמיגים משומשים במצב טוב הרכב השתתף ב 10 אירועים וברובם השיג תוצאות מרשימות הרכב המתאים ביותר בארץ ללימוד נהיגה אפשרות 4X4 ו 2X4 מחיר הוגן אהוד פוביצר 0526929000
×
×
  • תוכן חדש...