Jump to content

פוביצר

  • הודעות

    44
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי פוביצר

  1. לכל המתחילים שבינינו הזדמנות פז לטעום מפרי עץ הדעת מבלי לפחד שיתקע בגרון. רכב סובארו האצ'בק, עבר של 10 מירוצים וכ7 מקומות ראשונים בקטגוריה. כלוב OMP של 106 עם המדבקה! כסאות ספארקו תיקניים רתמה 4 ספארקו במצב מצויין. הגה ספארקו כחדש. מערכת קשר. 4 צמיגי ראלי מיובאים במצב מצויין. שני קרבוראטורים. הנעה 4X4 גיר HI ו LO . מחיר עלות! 20,000 ש"ח גמיש בשביל לראות יש תמונות באתר של זאב בשביל לקנות 0526929000 אהוד פוביצר
  2. לא היה לי זמן עד עתה להגיב היות ואני בגרמניה, עבר עלינו מרוץ נחמד רגוע (לרובנו), טבילת האש לנווט שלי רן עברה בהצלחה. הרכב עבד קשה אך הוכיח בפעם ה מי יודע כמה שסובארו (טנדר)= אמינות. כמו בכל המירוצים נסעתי ב הילוך LO משולב הנעה 4X4 שמח וטוב לב ומרוצה מהזמנים בסה"כ. ***עריכה*** מכירה / קנייה בפורום המתאים בבקשה... אלון *** סוף עריכה*** תמונות נהדרות אצל זאב. כל טוב אהוד פוביצר.
  3. נבנתה בשנת 1999 על בסיס טנדר סובארו 4X4 כלוב צינורות על מרכב מפרופיל מרובע הגה במרכז ושני מושבים בטור התנהגות דרך מדהימה מאוד מאוזנת מהירות מירבית 160 בכביש מדוד עם רכב מלווה מהירות בשטח 120 מוערך נעילה קבועה מאחור. עשרות טיולי גיפים ונסיעות כיף מאחוריה, לא עוצרת! כרגע במצב מוזנח ומחפשת בחור צעיר שלא רוצה להמציא את הגלגל אלא בעניין לשפץ ולטפל ולתת בגז. כל החלקים של סובארו. מחיר 5000 ש"ח לא גמיש ולרציניים בלבד! נא להשאיר הודעות פרטיות.
  4. לא הייתי בסרוויס כי לקחתי את הצלמים לצלם אותך, במשך יומיים אני רודף אחריך ואחרי יובל כדי שיהיה לעם ישראל מה לראות עשיתי יותר קילומטרים ממך ומיובל ביחד ואני כבר מתחיל להצטער על זה.
  5. זלמן שלום אני לא נבחרתי לועד אבל בכל זאת מגיע לרוב הישיבות אפשר לפתר אותי אבל זה לא יעזור. אהוד
  6. איזה ראלי חבל על הזמן. איזה מסלולים. איזה נופים. איזה אנשים מדהימים. מי שלא הגיע שיתפוס מקום לשנה הבאה! בקשר לעינייני הפרטיים עם יובל מלמד לכו קיבינימט. קיבלתי הזדמנות חד פעמית לאופציה להשתתף במרוץ שהו חלום עבורי וזאת בזכות כישורי בתחום ולא בחסד. ויתרתי על אופציה זו בצער רב לאחר היום הראשון של רישום הדרך מתוך שיקולים שלי, ורק שלי. שמחתי לעזור לקבוצה (אף אחד לא שכר אותי ותאמינו לי אני צריך את הכסף!!!). קבוצת סובארו ישראל מיקי ויובל אתם 10 והיה תענוג לפגוש הרבה מחולמי הראלי בצד השני של ים המלח ברוך וחבריו. ברכות לשני הנווטים הטריים בתחום מיקי וצחי, הייתי בסרט הזה זה לא תמיד קל הרבה פרטים לזכור ומרשלים מבולבלים לא עושים חיים קלים. דני היקר יש כאלו שמצליחים להגיע קרוב למטרה גם בלי להיות מפוצצים בכסף מתוך אמונה ויכלת אישי (כמו שמר סרוגו לימד אותי) במקרה הזה זה לא הספיק. עכשיו תהיה גבר ותתנצל על שקראת לי שקרן. אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים!!
  7. ניצן אתה גאון מיקום נהדר! צוות נלהב אמין ומקצועי! מתכון להצלחה! מי ייתן. סוף סוף מוסך שגם הלב פתוח לא רק הכיס! המון בהצלחה אהוד פוביצר.
  8. שני בולמים קידמיים מתוצרת בילשטיין נסעו 10 קילומטר, כחדשים. אהוד.
  9. אריה עדי וכל צוות מרשלס מזל טוב ענק על לידתו של המגזין הראשון לספורט מוטורי!!! גאים ביותר להופיע במהדורה הראשונה ומבטיחים לספק אקשן בעתיד! עלו והצליחו, מכל צוות פוביצר .
  10. אז מה היה לנו? הרבה מתחרים, פחות חום נוראי, ועוד הרבה קהל, ועוד פיט מסודר, פחות מסלול לא מצחיק בכלל, ועוד מדידת זמנים ללא תקלות (מקווה), ועוד..., פחות... סהכ אנחנו בפלוס, לא גדול אבל גם משהו למדינה שהפלוס היחיד הוא ב info בשלט טלוויזיה! מאוד מודים למארגנים על המאמץ, למתחרים על המאמץ ולקהל שבלעדיו הספונסרים היו סובלים קצת פחות בשקט בשמש. תודה נוספת למכללת עתיד על התמיכה והנוכחות המלאה ולאילן מצנטרל שלא היה קל להוציא ממנו חיוך הפעם אבל בסוף שברנו אותו ויש יופי של תמונה. וכמובן תודה מיוחדת להנעה האחורית שבלעדיה הדברים היו נראים אחרת. צוות פוביצר.
  11. דרוש גוף (בודי) לאונה קופה סוף שנות ה 80 תחילת 90 גם ללא טםט במצב סביר לרכב מרוץ
  12. תודה רבה למארגנים על אירוע מעניין קשה ומבחינתי מוצלח. תודה רבה לצוות המוצלח שהפעם היה להם קצת אקשן וחישוק ימני אחורי הלך לפח מאבן סוררת שפגשה אותו. יש לי הרגשה שהרבה מהנהגים מתיחסים לאימונים אלו כראלי ספרינט מה שקצת משבש את שיקול הדעת לגבי קבלת החלטות לפני ותוך כדי האימון, כמובן יש תמיד את חוסר המזל אבל אחרי הכל, הזמן הכללי של כל הקטעים הוא הקובע ואסטרטגיה היא שם המשחק. חבל לי שבמירוץ כמו זה לא באמת התאפשר לי לבדוק את עצמי מול נהגים אחרים בקטגוריה. לטעמי במסלול מסוג זה אין מה לתת 100% מחכה בקוצר לאימון הבא. תודה אהוד פוביצר
  13. קישור לאתר DVXcam שבו ניתן לצפות או להוריד קליפ מצולם (מתוך הסובארו) של המעבר הראשון בראלי ספרינט שהתקיים ביום הבחירות. באתר עוד סירטונים מאירועי ספורט מוטורי ישראלים. איזור ההדגמות של אתר מצלמות הקסדה - DVXcam מצלמים אקסטרים
  14. לפי מה שזכור לי מהישיבה האחרונה ומהטלפון שקיבלתי מאהוד לביא אנחנו (כל המוקצ'ס) עדיין השנה בקטגוריה שנחשבת עד 2000 אם זה השתנה אשמח לדעת אולי אחליט להפוך ל 2X4 למרות שאני נהג של 4X4 בכל מקרה זה לא ממש משנה העיקר שהצלמים מבסוטים. היה כיף וזה מה שחשוב.
  15. לפי הנתונים הטכניים מנוע כזה עם קרבורטור כפול מספק כמעט 70 כ"ס עם הוספת ההנעה האחורית ניתן להוריד 20% אני מאוד רוצה להאמין שיש לי 60 כ"ס על בערך 850 ק"ג כרגע אני נוסע עם צמיגי 14 אינץ גבוהים ב 5 ס"מ מהרגילים מה שהתברר כטעות לעשות כיוון שהגיר 4 הילוכים של ה 4X4 מאוד ארוך על כן אני נוסע בהילוך LO עד שימצא הספונסר לצמיגי 13" מתאימים.
  16. למעט הנעה כפולה וקרבורטור כפול הרכב לא משופר מנוע 1600 מתלים סטנדארטים הנווטת שלי זה השיפור הכי טוב!
  17. אחלה מרוץ היה יום קלאסי מזג אוויר טוב קצת גשם לסיום ותוצאות מעל המצופה צוות פוביצר מודה למארגנים ולחברים המשתתפים. ומצפים בקוצר... תודה מיוחדת לים קרמן מכונאי צוות ראשי שפתר את בעיית הקרבורטור וקיצר את זמן ההסתכלות על הנוף בישורות!! כן ירבו הסיבובים. רב תודות הפוביצרים
  18. למסירה ולא לא שלי אבל באחריותי לסלק אותה. שחכתי לציין 1987
  19. לא יודע באיזה מצב המנוע הגיר ושאר המיכלולים אבל נעמדה על בעיות דלק. אולי מיכל דלק מזוהם. פח במצב בינוני, ללא טסט וביטוח מעל חצי שנה. מעל 200K קילומטר לכל המעוניין לבוא לקחת נא לשלוח הודעה פרטית. הרכב באיזור השרון.
  20. חברים יקרים להזכירכם סובארו יש לא רק טורבו ואם כבר הולכים על זול וזמין כל DL הרי זה משובח. חוץ מבעיית בלם היד על הקידמיים, אמינות 10 וחלקים בשפע. אז בסדר עוד לא היה CUP כזה בעולם (לא שאני מכיר) אבל תמיד יש פעם ראשונה. ורול באר 6 נ'ק של 109 נכנס יופי.
  21. אתר ישראלי של סירטוני אקסטרים בעזרת מצלמת קסדה, איכותי ביותר. כולל מבט על הסטייג מתוך הסובארו שלי בזמן המרוץ בחוות פיליפ. www.dvxcam.com אתר מלטביה שם המוטוריקה חוגגת. עשרות סרטוני ראלי, אני כבר יומיים מול המחשב! מי שלא יודע לטבית אפשר להפוך לאנגלית. www.autosports.lv תבלו אהוד
  22. משפחת פוביצר מתנצלת על החיסור ושמחה מאוד לשמוע שהיה ארוע מוצלח ומהנה. מחכים בקוצר רוח לאירוע הבא. כל הכבוד לזוכים, נחמד לראות קצת שינויים ובעיקר מזל טוב לנדב ואורי. כן ירבו.
  23. כרגע מותקן גיר 4 הילוכים 4X4 בהאצבק שאיתה אני מתחרה בראלי ויש לי נפילות כח גדולות מידי בין ההילוכים. כל מי שיש לו מידע על גיר מסוג זה אנא צרו עימי קשר ב 052-6929000 תודה אהוד.
×
×
  • תוכן חדש...