Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה זאת אומרת "אין לכולנו"?

מי מבטח את התחרויות/אימונים האלה?

ואם יש בכלל מי שמבטח, למה זה לא תנאי להשתתפות?

אף אחד לא היה מוכן עד היום לבטח מירוצים. כל הנהגים היו חותמים על טופס ויתור תביעות בתחילת כל אימון תחרותי - לכן לא עשינו ממש מירוצים אלא אימונים.

עכשיו, משעבר החוק - יוסדר גם עניין הביטוח שהיה מכשול עיקרי בכל מיסוד הספורט המוטורי. בוודאי שלא יורשה להשתתף אף אחד שאין לו ביטוח.

 

אלון

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לכל נהגי קבוצה 4X2 !!!

 

לידיעתכם !

בישיבה האחרונה של נהגי הקבוצה הבחירה שדנה באופי התקנון שלה, הועלה מחדש

הנושא הכאוב מה יהיה גורלם של כל המכוניות הישנות שלא יכולות להשתייך לקבוצת 4X2 ?

הוחלט שמכוניות אלו ימשיכו להשתייך לקבוצה 4X2, ומדובר רק במכוניות המיתולוגיות שנבנו

באישור שהשתייכו לקבוצה הנ'ל ושבזכותם המירוצים התקיימו ברצף בשנים האחרונות.

כל המכוניות האלו יירשמו כדת וכדין בוועדה הטכנית וימשיכו להתחרות בקבוצה ללא הגבלת זמן

ובתנאי שיעמדו בדרישות הבטיחותיות..!

והרי הרשימה : ה- 2000-ZX, פיז' 205 1300 (קובי כהן),פיז' 205 1900 (ישראל הלפרין-עידן

זהבי)סוברו 4X4 (אהוד פוביצר) 2 הויזות 4X4.

יש לציין שאין בשום מצב אפשרות להכין רכב חדש שלא תואם את התקנון .

 

מישל

פורסם

לא כל כך הבנתי.

בעתיד,מכוניות ישנות לא יורשו להתחרות בראלי?

או שמכוניות ישנות שיבנו לפי התקנים בכל זאת יוכלו להשתתף?

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם
לא כל כך הבנתי.

בעתיד,מכוניות ישנות לא יורשו להתחרות בראלי?

או שמכוניות ישנות שיבנו לפי התקנים בכל זאת יוכלו להשתתף?

אף אחד לא יודע - עד שיצאו התקנות של ההתאחדות.

יש רצונות שונים לאנשים שונים.

לדעתי - וזו רק דעתי הבילתי מלומדת, כל דבר שיעמוד בתקן בין לאומי ויוגש כאן בצורה מאורגנת לאשרור ההתאחדות - ההתאחדות תצטרך להכיר בו בסופו של דבר. החוק די רחב בנושא זה. מה שבטוח זה שגם רכבים ישנים העומדים בתקני ה FIA יהיו כשרים למהדרין - אולי לא לכל סוגי המירוצים - אבל בטח לחלקם.

אלון

פורסם

deltaHF

 

הכוונה היא לאפשר לאותם מכוניות שמניתי להתחרות בקבוצה 4X2 !!

 

מכוניות ישנות שייבנו כיום לא יורשו להשתתף אפילו אם יעמדו בתקנות הבטיחות !!

 

אני מקווה שזה מובן !

 

מישל

פורסם

eli s אתה צודק !

 

לא הסברתי נכון .

 

הכוונה שלא ניתן להכין רכב שלא לפי התקנון המפורסם באתר העמותה . ו אותן מכוניות שמניתי לא תואמות את התקנון הנ''ל , אך רק להן ניתן אישור חריג להשתתף !

 

מישל

פורסם

אני חושב שהכוונה היא לא למכוניות ישנות, אלא למכוניות שאין לגביהן אומלוגציה

משמע, לקחת סיטרואן וויזה ולשים לה מנוע של 106GTI או דברים כאלו...

לעשות כל מיני ערבובים וכ"ו...

אם בונים רכב, צריך להוכיח שכל הרכיבים שלו מקוריים, או לחלופין שהיה דגם עם בדיוק אותם רכיבים.

למשל

ניתן לקחת 106 KID ולהחליף לה מנוע ולהפוך אותה ל106 ראלי 1.3, או XSI 1.6 ודברים כאלו, אבל יש דברים שאסור לשנות

לדוגמא, יחס דחיסה, קוטר מצערת, שיטת יניקה (הזרקה או קרבורטור) סעפת יניקה, קוטר סעפת פליטה, תושבת בולמים, תצורת מתלה ועוד ועוד, הכל רשום בתקנונים...

אם תעשה הכל לפי התקנון תוכל להתחרות עם כל רכב (אפילו חיפושית) שמשהו יתקן אותי אם אני טועה

 

אני מקווה שמהר מאוד יעשו סדר בכל הדברים, כדי שלא יבואו אנשים ויבנו כל מני אבי טיפוס ויתחילו ויכוחים האם הם איתנו בקטגוריה או לא!

 

למען הסר ספק, אני מסכים עם אלון שהויזות הישנות הסובארו DL הZX ואם שכחתי עוד משהו, מקומם איתנו כל עוד הספורט לא מוסדר עד הסוף ואין כמות מכובדת של מתחרים

 

בברכה נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

נדב אני נעלב....כבר שכחת אותי?

אומנם האיביזה (שגם מוגדרת מעין מוטציה בגלל ה1800) נפגעה באימון בלכיש אבל היא תחזור עם מראה משופר באימון הבא.

שחף

E.s.o הנדסת חשמל.

יעוץ, תכנון והקמת מערכות חשמל, תאורה ואוטומציה

פורסם

can i say that

 

A:old cars are still very good for rallying and you can allwas have historic class for them?

and not all cars have to be homologated(unless it is international event) you can have open class were people can play with there cars but basically it is competing aganst people with money.

 

we still got long way to go.


×
×
  • תוכן חדש...