Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אף אחד לא יודע - עד שיצאו התקנות של ההתאחדות.

יש רצונות שונים לאנשים שונים.

לדעתי - וזו רק דעתי הבילתי מלומדת, כל דבר שיעמוד בתקן בין לאומי ויוגש כאן בצורה מאורגנת לאשרור ההתאחדות - ההתאחדות תצטרך להכיר בו בסופו של דבר. החוק די רחב בנושא זה. מה שבטוח זה שגם רכבים ישנים העומדים בתקני ה FIA יהיו כשרים למהדרין - אולי לא לכל סוגי המירוצים - אבל בטח לחלקם.

אלון

אלון, כמה הערות.

ההתאחדות לא תגדיר תקנונים. את זה תעשה כל עמותה בפני עצמה. מקסימום ההתאחדות תדרוש שינויים פה-ושם בעייני בטיחות, נהלים וכו'. אין גם כל צורך - לפחות לא ברמה העקרונית - לעמוד בתקני FIA. תיאורטית אפשר יהיה להגדיר כל קטגוריה שתעלה על רוחכם, כל עוד נשמרים עקרונות הבטיחות, הספורטיביות וכן הלאה.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה אתה אומר,תאמין לי מאז שעשו לך את ההבחנה,נהיית טמבל רציני!

אלון תתחיל לקחת מה שהרופא רשם לך:)

 

מה אתה משחק אותה יודע אנגלית..

ענבל משלנו - היא יודעת לקרוא עיברית.. אהבל !! :lol:

 

את כל השירשור היא הצליחה לקרוא, פתאום היא צריכה לקרוא אנגלית ?!

 

לא יודע אם שמתם לב, אבל זה הזוי לגמרי - תסתכלו על הפרצוף של אילן הנווט: http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=54466

 

כולי נקרע מצחוק כאן :roflmao:

אגב סרטון יפה מאוד:)אהבנו

קבוצת ראלי גמליאל GRT

פורסם

שלום רב לכולם,

ביום שישי הקרוב תשודר כתבה על האימון בחוות בפיליפ

והספורט המוטורי בערוץ 1 בתוכנית "יומן".

אז לא לשכוח לרשום תזכיר בערוץ 1 ביום שישי תכנית "יומן".

יום טוב

אמיר גמליאל

קבוצת ראלי גמליאל GRT

פורסם

שלום רב לכולם,

ביום שישי הקרוב תשודר כתבה על האימון בחוות בפיליפ

והספורט המוטורי בערוץ 1 בתוכנית "יומן".

אז לא לשכוח לרשום תזכיר בערוץ 1 ביום שישי תכנית "יומן".

יום טוב

אמיר גמליאל

קבוצת ראלי גמליאל GRT

פורסם
אלון, כמה הערות.

ההתאחדות לא תגדיר תקנונים. את זה תעשה כל עמותה בפני עצמה. מקסימום ההתאחדות תדרוש שינויים פה-ושם בעייני בטיחות, נהלים וכו'. אין גם כל צורך - לפחות לא ברמה העקרונית - לעמוד בתקני FIA. תיאורטית אפשר יהיה להגדיר כל קטגוריה שתעלה על רוחכם, כל עוד נשמרים עקרונות הבטיחות, הספורטיביות וכן הלאה.

 

טל

אני מקבל את התיקונים שלך - ובשמחה רבה.

אם אכן הדברים הם כך - זה יהווה יתרון גדול לחברה הצעירים הרוצים ספורט מוטורי אשר יוכלו, אם אני מבין את דבריך נכון, לבנות קטגוריות זולות ובלבד שיעמדו בהוראות הבטיחות המתאימות.

תקן אותי אם אני טועה...

אלון

פורסם

לא יודע מה הויכוח על הזמנים .

 

 

יש פה לינק עם כל הזמנים כפי שמועדון מירוציישראל פירסם -

 

http://www.motor-sport.co.il/site/detail/detail/detailDetail.asp?detail_id=136934&depart_id=13298

 

 

איך שלא תהפכו את זה יובל עשה את הזמן המהיר ביותר לקטע אחד - 3:55 בקטע הרביעי של היום .

גם בסה"כ הכללי הוא עשה את הזמן הטוב ביותר - 16:09:35 דק' .

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

לגבי הזמנים, אין לי מושג אם באמת הזמנים שפורסמו מדויקים. לא אופתע לשמוע שיובל היה עם הזמן הכי מהיר. הנהיגה שלו מדהימה, הקווים מדוייקים העברות משקל מדויקות והאומץ מדהים. אני מאחלת לכולנו רמה כזו של נהיגה. אבל יבוא יום ומישהו יתן גם לו בראש (ע"ע הדר מלמד).

 

לגבי מלחמת המינים, עזבו אותכם משטויות ומחקרים. אם אישה רוצה ומשקיעה, היא יכולה. אין ספק שיש הבדל בין גברים ונשים, אבל על החולשות של הנשים מפצים היתרונות שלה על גברים, ויש לא מעט. כמו שצריך גבר מאוד מיוחד להגיע להישגים גבוהים בכל תחום שהוא, צריך גם אישה מיוחדת. אם תסתכלו 50 שנים אחורה תראו איפה נשים היו אז ואיפה הן היום. אז תארו לעצמכם עוד 50 שנים. אפילו עוד 10 שנים. לנשים אפילו לא היתה זכות הצבעה עד לפני כשלושים שנים בארה"ב. אז אמרו שלנשים אין את היכולת להבין ברמה מדינית ובינלאומית. יש גם נשים שטענו כך. היום זה משהו מובן מאליו. עד לפני מספר שנים מעטות אמרו שלנשים אין את היכולת הפיסית והמנטלית להטיס מטוס. היום כולם יודעים שזה פשוט לא נכון.

הרשו לי להזכירכם שהיתה כבר סגנית אלוף העולם בראלי שנהגה באודי קואטרו ב 86. אז אם זאת לא הוכחה, אני לא יודעת מה.

פורסם

אהמ אהמ... היתה אלופת עולם בראלי. מישל מוטון.

אבל לכל כלל יש יוצא מהכלל. היה כאן כבר דיון על הנושא הזה פעם, אז אחזור על העיקר בקצרה. העובדה היא שיש הבדלים פיזיולוגיים וחשיבתיים בין גברים ונשים. לכן, למשל, לא תראי נשים משחקות נגד גברים כדורסל. או רצות 100 מ'. אפילו בשח יש אליפויות נפרדות לנשים וגברים.

בתחומים מוטוריים מסויימים אין כל נחיתות לנשים מול גברים. הדוגמה הבולטת (והכמעט-יחידה, אגב) היא מירוצי דראג: יש לא מעט נשים שמצליחות בתחום הזה. היו אלופות עולם (טוב, אלופות ארה"ב, אבל בספורט הזה זה די אותו דבר), הן במכוניות (שירלי מלדאוני) והן באופנועים (אנג'ל סילינג), ויש לא מעט מתחרות שמצליחות היטב דרך קבע. זו לא היתה הצלחה חד פעמית. גם באינדיקאר ונאסקאר כבר היו הצלחות נשיות. אני מנחש שעוד נשמע הרבה על דאניקה פטריק המהממת (מה היא כל כך מיהרה להתחתן? כולה בת 23... שיט...), שב-2005 היתה לאשה הראושנה אי-פעם שהובילה את האינדי 500, עד 7 הקפות לסיום...

בפורמולה 1, לעומת זאת, לא היתה מעולם מישהי שהתקרבה להצליח. זה אומר דרשני. במירוצי גרנד-פרי אופנועים היתה בעבר נוכחות נשית דלה (וגם זה לא בקטגוריה הבכירה) ללא הצלחה כלשהי, ובמוטוקרוס - בכלל לא. ההצלחה של מישל מוטון ב-WRC בהחלט לא היתה דוגמה מייצגת. מזה כ-20 שנה כבר לא היתה אף נהגת ראלי מצטיינת. גם יוטה קליינשמידט בדאקאר איננה דוגמה מייצגת. עצם העובדה שבתחום X כן יש הצלחות נשיות מראה שזה לא ענין של נורמות או סטיגמות: היכן שנשים יכולות, הן אכן מצליחות. אבל זה בטח לא אומר שהן יכולות להצליח בכל מקום שהן רוצות.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

קודם כל טל, מה נשמע? איפה אתה לא רואים אותך, לא שומעים אותך, מה איתך?

 

דבר שני, אין ספק שבתחומי ספורט פיסיים יש יתרון ברור וחד משמעי לגברים, כולל פורמולה 1. אבל בתחומים בהם הכוח הפיסי הוא לא מרכיב משמעותי, אלא רק כושר גופני, אין ספק שנשים יכולות להתחרות בגברים באותה רמה. כך גם מקובל לדוגמא בתחרויות רכיבה על סוסים. אין תחרויות רכיבה נפרדות כיוון שהכוח הפיסי הוא בעל משמעות נמוכה. אותו דבר לגבי מירוצי ראלי ודראג וכל נהיגת מסלול מלבד פורמולה 1. אין לי מושג כמה כוח דורשת נהיגת פורמולה, אבל אולי הבעיה היא כוח ה G שמופעל, אין לי מושג ירוק בעניין הזה. יש נשים שמתחרות במרוצים של המזחלות קרח במנהרות האלה? כי שם באמת כוח ה G הוא קיצוני ביותר.

חוץ מזה, ההבדל בין נשים וגברים לא מתמצה רק בכוח הפיסי, יש עוד הרבה. דרך החשיבה שונה. אבל את המוח ניתן לאמן ובשריר הזה אין הבדל בין גברים לנשים. יש נשים יותר חכמות מגברים ולהפך.

בכל אופן, זאת טעות חמורה וטיפשית לומר באופן מכליל וגורף שנשים לא מסוגלות לנהוג ברמה גבוהה.

פורסם
חוץ מזה, ההבדל בין נשים וגברים לא מתמצה רק בכוח הפיסי, יש עוד הרבה. דרך החשיבה שונה. אבל את המוח ניתן לאמן ובשריר הזה אין הבדל בין גברים לנשים. יש נשים יותר חכמות מגברים ולהפך.
הוא שאמרתי: "העובדה היא שיש הבדלים פיזיולוגיים וחשיבתיים בין גברים ונשים". אני רק מקווה שברור לך שלא על כל הבדל ניתן לפצות באמצעות אימון ותרגול...

בכל אופן, זאת טעות חמורה וטיפשית לומר באופן מכליל וגורף שנשים לא מסוגלות לנהוג ברמה גבוהה.
הטעות החמורה והטפשית באמת היא לומר את זה לנשים...

:roflmao:

שורה תחתונה: יש תחומי נהיגה בהם אין כל יתרון לגברים. יש תחומי נהיגה בהם יש יתרון ברור. אני מניח שיש תחומי נהיגה בהם יש יתרון לנשים, אבל לא מתוך נסיון אישי...

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם
לגבי הזמנים, אין לי מושג אם באמת הזמנים שפורסמו מדויקים. לא אופתע לשמוע שיובל היה עם הזמן הכי מהיר. הנהיגה שלו מדהימה, הקווים מדוייקים העברות משקל מדויקות והאומץ מדהים. אני מאחלת לכולנו רמה כזו של נהיגה. אבל יבוא יום ומישהו יתן גם לו בראש (ע"ע הדר מלמד).

 

QUOTE]

 

מסכים עם כל מילה.

קבוצת ראלי גמליאל GRT


×
×
  • תוכן חדש...