Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ברכות לנדב ודובי על הבכורה המשותפת המוצלחת (מחכה כבר לראות את הסרט), לא קל לעלות פעם ראשונה בצוות חדש ולהגיע לכאלו תוצאות - אני בטוח שעוד נראה מהם הרבה - וכמובן לפוביצרים שהבנתי שהיו הפעם הכי מהירים...

 

ברכות מגיעות גם לקובי כהן על בכורה מוצלחת ב 4 על 4 - אני בטוח שלא יקח הרבה זמן עד שנראה אותך על הפודיום גם בקטגוריה הבכירה, קובי... - למי שלא זוכר - קובי היה מאכלס כמעט דרך קבע את הפודיום ב 2 על 4 (תמיד נהניתי מהתחרות ביננו - קצת פחות בפעמים שהיית יותר מהיר :wink: ) - והיום שדרג עצמו לקטגוריה הבכירה בפעם הראשונה אך בוודאי לא האחרונה.

 

בהצלחה,

 

אלון חלווה.

אני אחזק את מה שאמרת לגבי הפוביצרים,

הרבה חבר'ה מהקהל סיפרו ,כמה שנהנו מהם,בהחלט מגיע להם!אז שוב פעם כל הכבוד ותמשיכו כך!

וכמובן קובי כהן ברוך הבא לקטגורייה,בכורה מעולה!

ואיך לא,את אילן אהרון והנווטת שלו (סליחה שאני לא זוכר את השם) ,אם אני לא טועה עשו זמנים יותר מהירים מהאיוויים!

לאט לאט ניתן ליובל מלמד בראש בעזרת השם טפו טפו טפו,מלח מים מלח מים:):wink:

ולמה את לא מגיע חלוואה ?מתי נראה אותך?

אמיר

קבוצת ראלי גמליאל GRT

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני אחזק את מה שאמרת לגבי הפוביצרים,

הרבה חבר'ה מהקהל סיפרו ,כמה שנהנו מהם,בהחלט מגיע להם!אז שוב פעם כל הכבוד ותמשיכו כך!

וכמובן קובי כהן ברוך הבא לקטגורייה,בכורה מעולה!

ואיך לא,את אילן אהרון והנווטת שלו (סליחה שאני לא זוכר את השם) ,אם אני לא טועה עשו זמנים יותר מהירים מהאיוויים!

לאט לאט ניתן ליובל מלמד בראש בעזרת השם טפו טפו טפו,מלח מים מלח מים:):wink:

ולמה את לא מגיע חלוואה ?מתי נראה אותך?

אמיר

לצערי, אני עמוס בעבודה בחודשים האחרונים בעקבות תפקיד חדש אליו נכנסתי. בשישי האחרון עבדתי עד מאוחר ובשבת - טוב צריך גם משפחה....

תאמין לי שאני מת להגיע - אבל עד היום עוד לא סידרתי את מחזיר השמן בגיר מאז הספרינט האחרון בו השתתפתי. אין לי צוות וגם לא נווט ו... החיים קשים....

וכו'...

האמת - רציתי להשכיר מניר בורנשטיין את ה 106 שלו - אבל הוא התלבט והחליט בסוף שלא.... אני מבין אותו - גם לי היה קשה להשכיר את ה S16 שלי...

 

בקיצור - אני מאוד מקווה להגיע לאירוע הבא - אני גם מקווה שהוא יהיה ספרינט בן יום אחד - ואז גם יהיה לי יותר קל לוגיסטית. אתה לא יודע כמה אני מקנא בכם שאתם מצליחים להגיע כמעט כל אירוע.... ועוד עם צוות מלא...

בהצלחה לכולנו באירוע הבא...

אלון

פורסם
אני אחזק את מה שאמרת לגבי הפוביצרים,

הרבה חבר'ה מהקהל סיפרו ,כמה שנהנו מהם,בהחלט מגיע להם!אז שוב פעם כל הכבוד ותמשיכו כך!

וכמובן קובי כהן ברוך הבא לקטגורייה,בכורה מעולה!

ואיך לא,את אילן אהרון והנווטת שלו (סליחה שאני לא זוכר את השם) ,אם אני לא טועה עשו זמנים יותר מהירים מהאיוויים!

לאט לאט ניתן ליובל מלמד בראש בעזרת השם טפו טפו טפו,מלח מים מלח מים:):wink:

ולמה את לא מגיע חלוואה ?מתי נראה אותך?

אמיר

תודה אמיר, הנווטת זו אני.

אגב, במקצה הראשון (ובעצם היחיד) נתקלנו בג'יפ של הצלם פז בר על המסלול. הדבר אילץ אותנו ללחוץ על הברקס בגלל שלא ראינו את הדרך מרוב אבק. רק אחרי כמה שניות היתה אפשרות לעקוף אותו. היתה שם פשלה שהרשו לפז לעלות על המסלול כדי לצלם את מישל גדז' באמצע האימון. למעשה, היינו יכולים להיות הרבה יותר מהירים. אני מקווה שלמדו לקחים מהעניין שלא מעלים מכונית על המסלול בשום אופן ותנאי באמצע האימון\מרוץ. אם לצלם דחוף לתעד, שיחכה לנסוע עם רכב החילוץ או שילך ברגל, אבל בשום פנים ואופן לא עם המכונית שלו ולא באמצע האימון.

 

מהמרוץ פרשנו אחרי הסטייג' השני שבמהלכו התגלו בעיות במנוע (מחשב מנוע).

 

מלבד זאת, היה אימון נהדר, תודה לארגון ולכל מי שהשתתף שמעלה את הספורט המוטורי על סדר היום. אני מקווה שיהיו עוד הרבה כאלה.

פורסם

כל הכבוד - נראה שהיה ארוע נהדר. קשה קצת לראות מהתמונות אם לא היו הרבה צופים או שפשוט המסלול היה ארוך כך שהצופים התפזרו לאורכו, אבל נראה שמי שהגיע נהנה.

 

כל הכבוד גם לדובי ומעיין, בזכותכם מועדון אלפא ירכוש מוניטין של ספק הנווטים המוביל :grin:

 

צפוי תיעוד בטלביזיה בעתיד הקרוב?

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

אז מה היה לנו שם...

אירוע מוצלח יחסית עם קצת חריקות של התחלה ,כל הכבוד למועדון מרוצי ישראל!!!

כמות משתתפים מכובדת ונהגים מצוינים!!!

מישל אחד שלקח את הרכב עד הקצה כמו נהג גדול והוא כזה,אבל הפעם הסיכון לא השתלם!!!

נוכחות תקשורתית מכובדת!!!

 

ובנימה אישית

זו הייתה טבילת האש הראשונה בקטגורית 4X4 טורבו שלי ושל הנווטת החדשה אפרת הופמן החמודה שמלבד לנווט תפקידה היה להוריד לי את הטירוף,היה מוצלח מבחינתינו!!!

חלווה עזוב 16S לא 16S בוא לדבר האמיתי אחי!!!

 

תודות

לגרר חיים ולשלומי שתמיד עוזרים מכול הלב!!!

לחברת OMP ציוד ואביזרים למרוצים דודי נתי ונתי שעושים את הכול שאנחנו נצליח!!

 

בברכה

קובי כהן,שמחכה למרוץ סליחה לאימון הבא ולעוד ספונסרים!!!

פורסם

אהבתי את התמונות מאד!אך מעניין שלא נראת אפילו זריקת זנב אחת לרפואה,או איזו החלקה מטורפת בהיגוי הפוך בה מושלך עפר לכל עבר:-) .

בכל אופן לצומת לב הקוראים נכנסתי לגלריית הסירטונים של קובי, כותב ההודעה מעליי.מדהים מה שהוא עושה שם עם הפונטו בג'ימיקאנה.

אכן גם לפי דעתי מיסוד הספורט המוטורי רק יתרום להעלת המודעות לנהיגה בטוחה,ונכונה.ירידה בתאונות הדרכים,אצל אותם חברה צעירים שמשתוללים,כשאינם יודעים מהן מגבלות הרכב,ולא מכירים את עקרונות הנהיגה הנכונה.לכן יש לעשות זאת במקומות המורשים והמוגדרים לכך.

עכשיו הייתי רוצה להבין דבר אחד.מדוע לא פורסם על אירוע זה.האם בשל אי חוקיותו של חוק המירוצים המדובר,עד שיכנס באופן סופי.בכל אופן כיצד אפשר לדעת מראש על אותם אירועים?

תודה יוני :-P.

פורסם
אכן תמונות מדהימות! לא ציפיתי לכזה דבר בארץ! כל הכבוד!

 

ל-DL הכחולה יש מנוע מקורי?

למעט הנעה כפולה וקרבורטור כפול הרכב לא משופר

מנוע 1600 מתלים סטנדארטים

 

הנווטת שלי זה השיפור הכי טוב!

פורסם

אין הרבה זריקות כי המסלול היה מאוד מהודק!

זה פחות או יותר כמו לנסוע על אספלט צר, עם דשא חלק כמו קרח בצדדים. ומדי פעם קפיצות מהמורות וקוליסים, כך שאין יותר מדי מקום להחלקות וגם לא צריך כי זה מאוד מאט אותך!

 

בברכה נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

הייתי, ראיתי ומאד נהנתי.

למיטב הבנתי פז עם הסוזוקי הורשה לעלות למסלול מאחר ובקשר הורו על דגל אדום(ככל הנראה קצר בתקשורת), מזל שזה לא הסתיים בנפגעים.

מזג האויר היה אירופאי לכל אורך התחרות(מי אמר שאין גשמים בנגב, או כמו שזאב אמר: "כל ה-200 מ"מ ירדו אתמול") - מעונן עם שמש מפציעה לעיתים רחוקות, רוחות קלות ולפינאלה גשם עצבני).

המרבדים הירוקים, החורשות ובעיקר הכלניות/פרגים עשו את האוירה סביב פסטורלית משהו, כאשר רעשי המנועים(איזה מנגינות נשמעו שם) מוסיפים נופך משלהם.

 

למיטב הבנתי סיקור T.V צפוי ביומן שישי.

 

כולי כבר דרוך לאימון הבא(בתקוה שלא אפשל הפעם ויהיו לי סוללות טריות למצלמה :? ).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

חלווה עזוב 16S לא 16S בוא לדבר האמיתי אחי!!!

 

 

בברכה

קובי כהן,שמחכה למרוץ סליחה לאימון הבא ולעוד ספונסרים!!!

שנינו יודעים שהסיכוי להחזיק מעמד בקטגוריה הזו מושפע רבות מכמות הכסף שברשותך או הספונסר שתומך בך (דרך אגב - גם בקטגוריה שלנו הכסף מדבר - אבל פחות) - הסיכוי היחיד שלי לתפוס ספונסר כבד - שגם יאהב את זה - הוא אם אני ממשיך בקטגוריה בתקופה הקרובה ומצליח לשלוט בה - דבר לא פשוט עכשיו שניצן שדרג את הרכב, נדב שמשתפר מאירוע לאירוע ומתחיל לבנות קבוצה מסביבו שיכולה ללמד אותנו משהו בהילכות רצינות והשקעה ועוד לא הזכרתי את ניר בורנשטיין, עידן זהבי ועוד חבר'ה אחרים שהצטרפו ויצטרפו לקטגוריה.

אני מקווה שבשנה הבאה (כשאתה תשלוט בקטגוריה הבכירה) תוכל לחנוך אותי שמה....

:wink:

אלון

פורסם
למעט הנעה כפולה וקרבורטור כפול הרכב לא משופר

מנוע 1600 מתלים סטנדארטים

 

הנווטת שלי זה השיפור הכי טוב!

כמה שאלות טכניות לגבי הסובארו -

לאיזה הספק הגעתם? על כמה משקל?

על אילו צמיגים היא נוסעת?


×
×
  • תוכן חדש...