Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אימון תחרותי היום בחוות פיליפ...


NadavRally
שימו לב! השרשור הזה בן 6627 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תודה גדולה לכל המשתתפים הנהגים הנווטים

 

תודה מיוחדת לצוות הטכני מרשלים לבקרים שעמדו לארך כל הראלי גם במצבים קשים כמו הגשם שנחת עלינו ביום שהובטח שיהיה יום חמים ונפלא.

 

תודה לצוותים הטכניים שעזרו ותמכו.

 

תודה לכל אלו שבאו לראות את האימון.

 

תודה לחברת תמיג - ייבואני צמיגי פירלי על העזרה.

 

תודה לערוץ 1 שבא וסיקר את האירוע - האירוע ישודר ביום שישי בכתבות של חדשות שישי.

 

ולכל מי שמעוניין יכול לשלוח ל"מועדון מרוצי ישראל" הערות בונות לעתיד.

 

מחכים לכם באירוע הבא!!!!!!!!!!!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ובלי כתבה עם סיפור אישי אי אפשר אז...-

 

 

http://www.formula-1.co.il/katava.php?doc_id=3346&type=1

 

 

כתבה עם הסיפור של הראלי עצמו תבוא בנפרד , מבטיח .

 

תהנו

דובי

IMG_0263 (Large).JPG

IMG_0264 (Large).JPG

IMG_0268 (Large).JPG

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו שמעתי שהפוביצרים קוטלגו בקטגוריה הבכירה בגלל ה 4 על 4... האם זה נכון?

 

אם כך, מגיעות ברכות מכופלות לנדב ודובי על הזמן המהיר ביותר בקטגוריה.

אחח..............חחח....

איזה נווט הפסדתי....

אבל הרווחנו נהג....

לפחות זה...

:wink:

אלון חלווה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו שמעתי שהפוביצרים קוטלגו בקטגוריה הבכירה בגלל ה 4 על 4... האם זה נכון?

 

כן מאד בוגר לשים רכב של פחות מ 60 כ"ס עם רכבים של 260 כ"ס

אך אל דאגה גם לקטגוריה הזו יש ממה לחשוש ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה שאלות טכניות לגבי הסובארו -

לאיזה הספק הגעתם? על כמה משקל?

על אילו צמיגים היא נוסעת?

לפי הנתונים הטכניים מנוע כזה עם קרבורטור כפול מספק כמעט 70 כ"ס

עם הוספת ההנעה האחורית ניתן להוריד 20% אני מאוד רוצה להאמין שיש לי 60 כ"ס על בערך 850 ק"ג

כרגע אני נוסע עם צמיגי 14 אינץ גבוהים ב 5 ס"מ מהרגילים מה שהתברר כטעות לעשות כיוון שהגיר 4 הילוכים של ה 4X4 מאוד ארוך על כן אני נוסע בהילוך LO עד שימצא הספונסר לצמיגי 13" מתאימים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו שמעתי שהפוביצרים קוטלגו בקטגוריה הבכירה בגלל ה 4 על 4... האם זה נכון?

 

כן מאד בוגר לשים רכב של פחות מ 60 כ"ס עם רכבים של 260 כ"ס

אך אל דאגה גם לקטגוריה הזו יש ממה לחשוש ...

אני מסכים איתך - אבל יש לך יתרון אחד שאין לאף אחד מאיתנו:

תיאום מושלם וטלפטי עם הנווטת שלך - אז רק בגלל זה מגיע לך שתהיה בקטגוריה נפרדת - כדי לתת סיכוי לאחרים.... סתאאאאאאאאאאאאם......

:wink:

 

ויותר ברצינות,

אני אישית בהחלט חושב שצריכות להיות חלוקות ברורות של קטגוריות והחלוקות שנקבעו יחסית הגיוניות - אבל הן יצרו לנו בעייה אישית גדולה בקטגוריה כשבעצם הוציאו אתכם, את זהבי (1.9 ליטר) את האיביזה (1.8 ליטר) וגם כנראה את ג'קי (ויזה 4X4) מהקטגוריה עד 1.6 ליטר. הקטגוריה קטנה בחצי. אני חושב שעד שלא יהיו עוד משתתפים - לא נורא אם תדורגו איתנו - היה מוקדם מידי לבצע את השינוי ואני חושב שאם תשאלו את כל משתתפי הקטגוריה - לא יהיו מתנגדים לכך שתדורגו איתנו - בזמנו נערכה ישיבה אצל יובל מלמד בנושא (בה נכחתי) וסוכם על החלוקה בעתיד באישור הנהגים - אפשר להעלות את זה שוב בפני הנהגים. יש מירוצים שה 4X4 שלכם יהווה יתרון קל ויש מירוצים שהוא יהיה בעוכריכם - בסוף אף אחד מאיתנו עוד לא ואטאנן ועדיין אין פרסים בסוף אימון תחרותי. בכל מקרה - כשאני מגיע/אגיע להתחרות - אני אראה בכם יריב הוגן לקטגוריה שלי....

לפחות עד שיצאו התקנות של ההתאחדות שיסדירו את הכל.

זה בוודאי לא מוריד כהוא זה מהתצוגה שנתתם באירוע - ממה ששמעתי - בהחלט נתתם שואו יפה...

בהצלחה בהמשך,

אלון חלווה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד דבר -

 

אני רוצה לספר לך שגם אני כשהייתי עם 205 ראלי בהתחלת דרכה - נהגתי על מתלי כביש רגילים עם 69 כ"ס מדודים ו - 900 קילו הכל עם 2 על 4. עדיין נהניתי והייתי תחרותי - אז לא נורא - ה - 60 סוסים שלך בניצול נכון, יכולים לתת יופי של תפוקה ואחרי שייצאו התקנות של ההתאחדות, אולי תחליטו לעשות מאמץ ולשדרג את הרכב....

אולי נרים כולנו איזה ליגת 106CUP - מי יודע...

:-D

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שזכור לי מהישיבה האחרונה ומהטלפון שקיבלתי מאהוד לביא אנחנו (כל המוקצ'ס) עדיין השנה בקטגוריה שנחשבת עד 2000 אם זה השתנה אשמח לדעת אולי אחליט להפוך ל 2X4 למרות שאני נהג של 4X4

 

בכל מקרה זה לא ממש משנה העיקר שהצלמים מבסוטים.

היה כיף וזה מה שחשוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שם לב עכשיו, תוך קריאת השרשור - אם אני לא טועה בספירה, אזי 3 מתוך 4-5 נווטים המוזכרים כאן הם למעשה נווטות ! זה טוב בכל כך הרבה מובנים - להפיכת הספורט למשפחתי יותר, מקובל ותקשורתי יותר. מעניין אם בתחרויות מקבילות בעולם קורה אותו דבר?

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שם לב עכשיו, תוך קריאת השרשור - אם אני לא טועה בספירה, אזי 3 מתוך 4-5 נווטים המוזכרים כאן הם למעשה נווטות ! זה טוב בכל כך הרבה מובנים - להפיכת הספורט למשפחתי יותר, מקובל ותקשורתי יותר. מעניין אם בתחרויות מקבילות בעולם קורה אותו דבר?

מחקרים (כנראה לא מבוססים - נא לא להתקיף אותי - בנים ובנות) מוכיחים כי לנשים יש יכולות גבוהות יותר בביצוע מספר פעולות במקביל בעוד שלגברים יכולת קורדינציה גבוהה יותר (יכולת מוטורית - תרתי משמע)... אם הדברים נכונים - אז עדיף נווטת מנווט. גם לעקוב אחרי הנתונים, גם אחרי סיפור הדרך גם לתכנן את המהלך הבא - והכי חשוב לשלוט ולשים גבולות לגבר אגו-מניאק שנוהג כמו מטורף - אתם מכירים מישהו יותר טוב מאישה - בשביל להצליח במשימה הזו.....

אני לא...

 

מתלוצצים בנות - נא לא להרביץ לילד...

 

האמת היא - שאילו הייתי מוצא נווטת - הייתי שמח מאוד (מבלי לפגוע, רז...)

:wink:

אלון חלווה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

האמת היא - שאילו הייתי מוצא נווטת - הייתי שמח מאוד (מבלי לפגוע, רז...)

:wink:

אלון חלווה

אני חוסך לניתוח שינוי מין.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לתשומת ליבכם,

 

שלא יהיו טעויות ניצן לא לוחץ מספיק על הגז בגלל שאנחנו עדיין באימון

והוא שומר על רכבו.

 

פעמים רבות אמרתי לניצן באמצע המקצה ש"ייתן גז" אבל הוא בשלו-שומר על הרכב למירוץ האמיתי.

 

רק במקצה השלישי אחרי שלחצתי על ניצן להאיץ ולתת בראש ואיימתי לפרוש הוא נאות לשחרר את הרסן

 

והציג נהיגה ספורטיבית ברמה שלא הכרתי עד עכשיו.

 

ניצן הוא הטוב בקטגוריה ולא יעזור כלום, הוא מגיע לבד ללא ספונסרים עשירים, ללא מכונאים או צוות שעושה "על האש", ללא מחסן חלפים - הכל לבד.

 

גם בזמן שנהגים אחרים נמצאים ב"קליניקה" שלהם (ביטוי שמראה על התנתקות מהסביבה והתרכזות באימון) ניצן מסדר את הרכב ומכין אותו למקצה הבא.

 

אנחנו השגנו את הזמן הטוב ביותר 4.07 דק' , מיד אחרי רמי שוכטוביץ 4.06 דק' ,במקום הרביעי בדירוג הכללי.למרות שלא סיימנו את המקצה הרביעי בגלל מכלול סיבות (טכניות/נווט/מסלול) ניצן יראה לכולם מאיפה ..............

 

 

אילן בנימין, הנווט של ניצן, משתמש בשם המשתמש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לתשומת ליבכם,

 

שלא יהיו טעויות ניצן לא לוחץ מספיק על הגז בגלל שאנחנו עדיין באימון

והוא שומר על רכבו.

 

פעמים רבות אמרתי לניצן באמצע המקצה ש"ייתן גז" אבל הוא בשלו-שומר על הרכב למירוץ האמיתי.

 

רק במקצה השלישי אחרי שלחצתי על ניצן להאיץ ולתת בראש ואיימתי לפרוש הוא נאות לשחרר את הרסן

 

והציג נהיגה ספורטיבית ברמה שלא הכרתי עד עכשיו.

 

ניצן הוא הטוב בקטגוריה ולא יעזור כלום, הוא מגיע לבד ללא ספונסרים עשירים, ללא מכונאים או צוות שעושה "על האש", ללא מחסן חלפים - הכל לבד.

 

גם בזמן שנהגים אחרים נמצאים ב"קליניקה" שלהם (ביטוי שמראה על התנתקות מהסביבה והתרכזות באימון) ניצן מסדר את הרכב ומכין אותו למקצה הבא.

 

אנחנו השגנו את הזמן הטוב ביותר 4.07 דק' , מיד אחרי רמי שוכטוביץ 4.06 דק' ,במקום הרביעי בדירוג הכללי.למרות שלא סיימנו את המקצה הרביעי בגלל מכלול סיבות (טכניות/נווט/מסלול) ניצן יראה לכולם מאיפה ..............

 

 

אילן בנימין, הנווט של ניצן, משתמש בשם המשתמש.

וואהאוווווווו - "הולד יור הורסס":

1. אף אחד לא אמר שניצן לא נוהג טוב!

2. הנהג הכי טוב בקטגוריה - ייקבע כשיהיו מירוצים אמיתיים ורצופים - עד אז - אני מרשה לעצמי לחשוב שזה אני....:wink:

3. מה זה נהג הכי טוב? לטעמי אפשר לבדוק את זה רק בספרינטים - שם האמינות של הרכב ומקצועיות הנווט לא משחקים תפקיד מפתח. כשכולנו ננטרל את השפעות הכסף (אמן כן יהי רצון) אז גם ראלי יתן מדד אמיתי לגבי הנהג - אז אבל עדיין הנווט ישחק תפקיד מפתח!

 

ודבר אחרון - כל הכבוד על הלויאליות.... הפרגון... והחברות...

 

לראות וללמוד.

 

לילה טוב,

אלון חלווה.

(הנהג הכי טוב בקטגוריה - ואם לא הכי טוב - אז בטח הכי צנוע...)

:wink:

מה, לי אסור לחשוב ככה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד דבר - איזה מזל שקובי עבר קטגוריה - עכשיו היינו צריכים גם להתווכח איתו - הרי גם הוא -

 

הנהג הכי טוב בקטגוריה....

 

:wink:

 

וקצת יותר ברצינות:

 

אם אנחנו מסתכלים מקצועית בצורה עקבית על השנתיים האחרונות - אז אני לא יודע אם כולם יסכימו להגדרה הכי טוב - אבל בטח הכי בולט - היה קובי כהן!

 

ורק שתדע - רובנו לא לוחצים עד הסוף....

כי:

אין ביטוח לכולנו...

אין כסף לכולנו... (כמעט לכולם בקטגוריה הזו יש בעיות מימון)

 

אני באמת מאמין שניצן עוד לא הראה את מה שהוא יכול - ואני חושב שהוא עושה גם בשכל שהוא שומר על הרכב. לא חוכמה לגמור את הרכב בכל מירוץ (רק אם יש לך בנק פרטי)...

 

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ורק שתדע - רובנו לא לוחצים עד הסוף....

כי:

אין ביטוח לכולנו...

מה זאת אומרת "אין לכולנו"?

מי מבטח את התחרויות/אימונים האלה?

ואם יש בכלל מי שמבטח, למה זה לא תנאי להשתתפות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6627 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...