Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם המנוע שלה במצב טוב - זה לא חכם.

 

הוא הוא גמור, ואתה מתכנן לסוע ברכב - זה די מתבקש.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
אם המנוע שלה במצב טוב - זה לא חכם.

 

הוא הוא גמור, ואתה מתכנן לסוע ברכב - זה די מתבקש.

השאלה גם : עם אני מחליף מנוע אז מה הכל נמחק? בכל זאת זה 190000 קילומטרג' ???

פורסם

בהחלפת מנוע לא נמחק כלום.

 

יהיה לך מנוע חדש / משומש / מפירוק / יבוא.

שאר המכלולים (גיר, בולמים, הגה, צמיגים, קפיצים , מערכת חשמל וכו') ברכב, כולל מד האוץ ישארו במצבם.

אם רק המנוע גמור, ושאר הרכב במצב טוב - העלות תהיה רק עלות מנוע (כמה אלפי שקלים).

אם שאר המכלולים גם הם במצב רע / דורש החלפה - השמים הגבול.

ואין צורך לצטט את ההודעה שמעליך. אם מישהו ירצה לקרוא אותה פעמיים הוא יצליח גם בלעדיך.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
השאלה גם : עם אני מחליף מנוע אז מה הכל נמחק? בכל זאת זה 190000 קילומטרג' ???
ראשית אם ולא עם...ושנית מה נמחק??*** רז הקדמת אותי!!!

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אם תעשה Format למחשב אז הכל ימחק ואז כשתתקין את המנוע הכל יהיה חדש. בהצלחה!

 

 

עריכה: כן, כל השנים תמחקנה אם תחליף מנוע. מיד לאחר ההחלפה הרכב יהיה חדש לחלוטין וגם המחירון שלו יהיה כמו של הונדה חדשה. זה משתלם!

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ואין צורך לצטט את ההודעה שמעליך. אם מישהו ירצה לקרוא אותה פעמיים הוא יצליח גם בלעדיך.

כבר עניתי לך. החלפת המנוע היא רק חלק מהעלות בשיקום רכב. איזה חלק ? תלוי במצבם של שאר המכלולים, שיכולים בקלות להיות גבוהים מעלות המנוע.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

לא היתי הולך על העסקה הזו......

עדיין מדובר ברכב שעבר 190,000 ק"מ זה מאוד הרבה לרכב בנזין שהוא צעיר יחסית ביחד לקילומטר שעשה....

ב190000 הקילומטר האלה לא רק המנוע נשחק אלא גם הגיר ועוד מערכות ברכב.....

 

ומישהו אמר שאפשר לאפס את הקילומטר זה אפשרי

ואני לא בטוח שזה חוקי העניין הזה....

 

תחשוב טוב טוב לפני שאתה מרכיב את הקומבינה הזו.......

כי לפי איך שזה נראה זה הולך ליהיות "אוטו קומבינה" לא יודע כמה זה כדאי....

 

בנוסף תחשוב על המצב שבו תיאלץ למכור את האוטו שהקונה ישמע על כל הקומבינות האלה הוא יברח מהר מאוד ממך והאוטו הזה.........

 

שיהיה בהצלחה!

פורסם
לא היתי הולך על העסקה הזו......

עדיין מדובר ברכב שעבר 190,000 ק"מ זה מאוד הרבה לרכב בנזין שהוא צעיר יחסית ביחד לקילומטר שעשה....

ב190000 הקילומטר האלה לא רק המנוע נשחק אלא גם הגיר ועוד מערכות ברכב.....

 

ומישהו אמר שאפשר לאפס את הקילומטר זה אפשרי

ואני לא בטוח שזה חוקי העניין הזה....

 

תחשוב טוב טוב לפני שאתה מרכיב את הקומבינה הזו.......

כי לפי איך שזה נראה זה הולך ליהיות "אוטו קומבינה" לא יודע כמה זה כדאי....

 

בנוסף תחשוב על המצב שבו תיאלץ למכור את האוטו שהקונה ישמע על כל הקומבינות האלה הוא יברח מהר מאוד ממך והאוטו הזה.........

 

שיהיה בהצלחה!

.

 

טיפ טפה הגזמת, לא להכנס ללחץ, מדובר בהחלפת מנוע, מה גם שלא הבנתי את האימה מפני קו ה200K....

 

(לא ציטטתי את ההודעה שמעלי, זה הופיע פה פתאם)

פורסם
כל השנים.

העם הכי חשוב זה המנוע?

לא הכי חשוב , זה להבדיל בין עם ... לאם!

רז בבקשה לא למחוק הציטוט היה מתבקש!!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

רז בבקשה לא למחוק הציטוט היה מתבקש!!

 

כמו שצביקה כתב.

 

ולענין השני - לא ציינת מה מצב הרכב, מאיזו שנה הוא וכו'.

אם הרכב במצב טוב - ורק המנוע גמור - זו עלות של אלפי שקלים בודדים.

אם כל הרכב במצב עגום ולא בטיחותי - השמים הגבול.

אם הרכב במצב סביר, ועם ק"מ סביר לשנתון שלו, ואתה נבהל בגלל הק"מ הגבוה וחושב שמייד צריך להחליף מנוע - אז תרגע.

אנא פרט ותקבל עזרה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

×
×
  • תוכן חדש...