Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אונו 60 מנוע 1.1 פייר.

יש לי בעיה בגיר.ההילוך השלישי לא נכנס לי.רק אחרי נסיונות רבים הוא אכשהו מצליח להשתלב.

אבל בבוקר כשאני מניע והמנוע קר ההילוך נכנס.רק לאחר נסיעה של כ 10 דקות זה מתחיל לקרות.

בנוסף לזה בנסיעה(בכל הילוך)יש מעיין יבבה כמו של נסיעה ברוורס,אבל בדציבלים נמוכים יותר.

מישהו נתקל בתקלה כזאת?

 

תודה,ארז

בראבה SX 1.6 1997 גיר רגיל

פורסם

בנוסף לזה בנסיעה(בכל הילוך)יש מעיין יבבה כמו של נסיעה ברוורס,אבל בדציבלים נמוכים יותר.

מישהו נתקל בתקלה כזאת?

 

תודה,ארז

אם לא אכפת לארז שאני גם שואל,

אבקש התייחסות לחלק הזה בשאלה,

גם אצלי אותה התופעה (פונטו ספייס 1.3) וארז פשוט תיאר את זה בצורה יפה.

 

ממה זה יכול לנבוע? שמן גיר לא מתאים אולי?

 

תודה,

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

בוקר טוב.

האם היבבה שאתה שומע נפסקת או נחלשת כאשר אתה לוחץ על המצמד ?

האם הדוושה של המצמד קשה או רפויה ?

יש סיכוי שמיסב הלחץ לקראת סוף חייו .

פורסם

אסי,בוקר טוב.

 

ישנו רעש שנמצא גם כשאני עומד,ולאחר לחיצה על הקלאצ' אז הרעש פוסק.

אני מניח שזה מיסב לחץ,אבל מה יכולה להיות הבעיה בהילוך השלישי שלא נכנס,רק אחרי מאבקים

רבים הוא עושה טובה ולפעמים משתלב.

בראבה SX 1.6 1997 גיר רגיל

פורסם

כדאי לנסות ולהחליף את שמן הגיר ל 75W85.

אם זה לא יעזור אז כנראה שיש בעיה פנימית בגיר.

אם בלחיצה על המצמד נעלם הרעש אז הוא נובע מתוך הגיר ואם עוצמתו חלשה אז זה סביר.

אם בלחיצה על דוושת המצמד דווקא אז נשמע רעש, זה בגלל מיסב לחץ המצמד.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

רפי אני חושב שהבעיה של הרעש היא לא בגיר, כי הוא אמר גם כאשר הוא לא בנסיעה יש רעש .

רוב הסיכויים שהמיסב שבק חיים .

לגבי ההילוך שלא משתלב צריך לבכון כמה אפשרויות .

1) מה מצב השמן כמו שרפי ציין וכדאי מאוד להחליף אותו .

2) מה מצב המצמד .

3) מה מצב התפוחים של הידית של הגיר.

לאחר בדיקת כול האפשריות האלו אפשר להתחיל להסיק מסקנות לגבי הגיר.

פורסם

לפותח השרשור .

האם בזמן האחרון החלפתה ציריות ברכב , אם כן יכול להיות באמת שלא מלאתה שמן גיר בחזרה וזה דפק את הגיר .

לרפי אני לא פסלתי אפשרות שהגיר לא בסדר, אני יודע שיש את ההילוך הישיר של הגיר שגורם לסיבוב הגיר אבל פשוט אני דוגל בשיטה של בדיקת כול האפשריות לפני מתן הפיתרון.

במיוחד כשזה מתבצע דרך המקלדת .

פורסם

לא החלפתי ציריה באוטו.מה שכן לא בדקתי את מפלס השמן.היום אני אבדוק את הנושא.

ד"א,איך אני בודק?אני אמור לפתוח את הבורג העליון שעל הגיר ,להכניס את הצבע ולחוש בשמן

מעט מתחת לפיית המילוי?

בראבה SX 1.6 1997 גיר רגיל

פורסם

לא צריך להחניס אצבע , רק לפתוך ולראות אם נשפך קצת לסגור חזרה ואם לא למלות .אני ממליץ בחול זאת להחליף.

פורסם

אוקיי חברה,פתחתי את הפקק וגיליתי שאין שמן או שחסר.

 

אני מתאר לעצמי שיש נזילה איפשהוא וגם נזכרתי שלפני שנתיים גם היה חסר שמן ומילוא לי במוסך.

 

שאלתי היא, האם אני ממלא כשהמנוע חם או קר?

 

ולפי הבנתי,אני ממלא עד שנשפך מפתח המילוי.

 

ארז

בראבה SX 1.6 1997 גיר רגיל

פורסם

ממלאים שמן כשההילוכים קרים, והרכב עומד מאוזן.

 

תמלא מהפתח העליון עד שיתחיל לנזול לך ממנו שמן.

 

בהצלחה!

 

אגב, האם ביצעת חיזוק נוסף לראש המנוע?

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
ממלאים שמן כשההילוכים קרים, והרכב עומד מאוזן.

 

תמלא מהפתח העליון עד שיתחיל לנזול לך ממנו שמן.

 

בהצלחה!

 

אגב, האם ביצעת חיזוק נוסף לראש המנוע?

תודה.מחר אני אמלא.

לא עוד לא עשיתי חיזוק לראש המנוע.עוד לא עברתי את ה 70 ק"מ.אני נוסע יחסית מעט עם האוטו.

בראבה SX 1.6 1997 גיר רגיל

×
×
  • תוכן חדש...