Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לך ברחובות ברחוב ויצמן 6 את SOUNDER , חנות מצויינת ויחסית זולה, אחלה שירות אנשים טובים ואמינים, אם אתה מגיע לשם תבקש מהבן אדם עם הקוקו שיתקין לך.

089318718

0505447515 - חדוי זה הבחור עם הקוקו, הוא התקין לי את המערכת רדיו דיסק + קדמיים + אחוריים ב100 שקל.

Subaru Justy 88

פורסם
יש לך ברחובות ברחוב ויצמן 6 את SOUNDER , חנות מצויינת ויחסית זולה, אחלה שירות אנשים טובים ואמינים, אם אתה מגיע לשם תבקש מהבן אדם עם הקוקו שיתקין לך.

089318718

0505447515 - חדוי זה הבחור עם הקוקו, הוא התקין לי את המערכת רדיו דיסק + קדמיים + אחוריים ב100 שקל.

אהלן!

אני חושב שראיתי אותך, הייתי עם חבר עם פונטו ירוקה...אני צודק?

 

ונעבור להמלצה-גם אני ממליץ על סאונדר!

מחירים טובים והתקנה מעולה והכי חשוב אחלה אנשים!

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

יש את בסאונד סתורם בפתח תיקווה מתקין אחד הטובים בארץ זכה במקומות ראשונים באמה 2004 , 2005..

הוא מתמכה בsq.

פורסם

אם אתה מחפש אמין ומקצועי באיזור ראשון אז באמת תיגש לסאונדאיר שברחובות אם לא מפריע לך להגיע לפתח תקווה אז תיגש לסאונדסטורם לשמעון

פורסם
אהלן!

אני חושב שראיתי אותך, הייתי עם חבר עם פונטו ירוקה...אני צודק?

 

ונעבור להמלצה-גם אני ממליץ על סאונדר!

מחירים טובים והתקנה מעולה והכי חשוב אחלה אנשים!

 

שי.

כן ראית אותי וביקשתי ממך סיגריה אם אני לא טועה, בדיוק באותה שעה התקנתי את המערכת שלי..

Subaru Justy 88

פורסם

אני אישית ממליץ על תומר מ-TOMCAR מערכות.

התקין (והרכיב) לי מערכת, שאני אישית מאוד מרוצה ממנה בסכום כולל של 4500 שקל.

שומעים מצויין ובאיכות גבוהה.

 

מגבר JBL GTO 600W, סאב JBL 1000W, קומפוננט ליטנינג האודיו 4" בדאשבורד, רמקולים אחוריים של פיונר 350W ומערכת יפיפיה של פיוניר מדגמי 2006.

 

סך הכל 4500 שקל, כולל התקנה.

חוץ מזה, אהבתי את הבנאדם - אחלה בנאדם, מצחיק ונחמד.

 

מיקום: כ-5 דקות מאור-יהודה (בהנחה שאתה נוסע 140 :wink:), מושב רינתיה - פרטים נוספים באתר.

 

כנס לאתר שלו באינטרנט בלחיצה כאן.

 

ציון שלי 10. :)

×
×
  • תוכן חדש...