Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וברכב הקיים יש מידה 16"

 

הכל מאושר ברישיון אגב, פשוט אני רוצה להקדים תרופה למכה ולהרחיב את הידע שלי,

 

מה יהיו ההשלכות של נסיעה עם גלגל רזרבי 16" בעוד שיש 3 של 18"

 

תודה מראש .

Greddy Type S - טעם החיים 8)

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני הייתי שומר בנוסף לצמיג חלופי גם את הספריי תיקון תקרים, ככה שאם יהיה תקר יהיה אפשר (לא תמיד) לאטום אותם עם הספריי ולחסוך את הנסיעה עם חישוק במידה שונה :)

פורסם

ואז תצטרך להחליף צמיג.

 

ברגע שמתשמשים בספריי לתיקון, מעבר לנסיעה לפנצ'ריה, לא תוכל להשתמש בו יותר. החומר יוצר שכבה בתוך הצמיג ויוצר חוסר איזון.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אם ככה , אז מה עוד נותר לעשות?

 

כי אם הצמיג יילך , זה לקנות זוג

 

וזוג יגיע ל 2400 + - ... :roll:

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

הקוטר הסופי של הגלגלים לא מאוד דומה?

ובכלל, לא נראה לי שיש בעיה - יש הרבה רכבים שבהם הגלגל ספייר קטן ונראה כאילו שייך ל-BMX של הבן הקטן של השכנים.

פורסם
ואז תצטרך להחליף צמיג.

 

ברגע שמתשמשים בספריי לתיקון, מעבר לנסיעה לפנצ'ריה, לא תוכל להשתמש בו יותר. החומר יוצר שכבה בתוך הצמיג ויוצר חוסר איזון.

 

שמוליק

שמוליק, אני לא מקבל את ההסבר הזה, אחרי מילוי הגלגל מבצעים נסיעה מהירה של כמה קילומטרים, והכל מתפזר באופן שווה בהתאם לחוקי הפיזיקה שכולם מכירים,

אני אישית נסעתי כחצי שנה עם צמיג שנופח על ידי ספריי פנצ'רים, שום רעידות ושום דבר מיוחד, חוץ מפנצ'ר אחד שנעלם. נסעתי רק חצי שנה כי האוטו נמכר.

פורסם
הקוטר הסופי של הגלגלים לא מאוד דומה?

ובכלל, לא נראה לי שיש בעיה - יש הרבה רכבים שבהם הגלגל ספייר קטן ונראה כאילו שייך ל-BMX של הבן הקטן של השכנים.

וואלה אתה צודק, שכחתי מזה..

 

טוב נקווה לטוב.. תודה רבה.

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

צמיג חילופי קטן, קוטרו והיקפו זהים לרביעיה המורכבת ע"ג הרכב, רוחב וחתך שונים.

במקרה של תקר אין כל בעיה להרכיב אותו.

 

במקרה המתואר לעיל קיים הבדל מהותי בקוטר ובהיקף, כך שיווצר חוסר התאמה בגלגול בקו ישר ובפניות במיוחד.

אסור להרכיב צמיגים במידה שונה על הסרן המניע. מצב שכזה יגרום לבלאי יתר במיסבי הדיפרנציאל.

והיה וקרתה לכם המקרה דנן, העבירו את הצמיג הלא תואם אל הסרן הנגרר.

 

ע"פ התקנות, צמיג חליפי חייב להיות תואם לשאר צמיגי הרכב למעט צמיג חילופי קטן שמגיע במקור.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

הספרי שממלא את הצמיד בשעת פנצ'ר יעזור בהחלט ולא יעשה שום נזק לצמיג.

אם ניסיון על הצמיגים הקודמים שלי משהו כמו שנה נסעתי עם הצממיד הממולא בספריי

החלפתי את הצמיגים בגלל שהיו כבר משופשים (אימונים לפני ג'ימקאנה אך בסוף לא יכולתי להשתתף)

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

מחיר עד 30 ש"ח ואם הוא מחברה טובה אז אפשר להוסיף עוד 10-15 ש"ח

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם
ארז, תיקנת את הפנצ'ר ע"י הספריי ולא תיקנת אצל פאנצ'רמאכר בנוסף?

 

אביחי

 

נ.ב

קבל ה"פ

בדיוק, ואם תקפיד על נסיעה מהירה לאורך כמה קילומטרים מיד אחרי הניפוח, זה פשוט מושלם.

פורסם

אני כ"כ רוצה לראות את פניו של הישראלי החמוד, שלא דאג למלא אוויר בספייר, כי הוא חשב שהספרי הזה מציל 100% (למשל הבוס שלי), יוצא מהאוטו, ומנסה להזריק את הספרי הזה לתוך הצמיג, והכל יוצא מאיזה חתך רצחני כתוצאה מזכוכית שבורה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7


×
×
  • תוכן חדש...