Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

במקרה המתואר לעיל קיים הבדל מהותי בקוטר ובהיקף, כך שיווצר חוסר התאמה בגלגול בקו ישר ובפניות במיוחד.

אסור להרכיב צמיגים במידה שונה על הסרן המניע. מצב שכזה יגרום לבלאי יתר במיסבי הדיפרנציאל.

 

אין לי ידע ודאי בתחום, אבל בנוסף לנזק בדיפרנציאל הייתי חושש גם מבעיה במקרה ויש לך מערכת למניעת החלקה ברכב / משיכה / יציבות או סתם ABS.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
צמיג חילופי קטן, קוטרו והיקפו זהים לרביעיה המורכבת ע"ג הרכב, רוחב וחתך שונים.

במקרה של תקר אין כל בעיה להרכיב אותו.

 

במקרה המתואר לעיל קיים הבדל מהותי בקוטר ובהיקף, כך שיווצר חוסר התאמה בגלגול בקו ישר ובפניות במיוחד.

אסור להרכיב צמיגים במידה שונה על הסרן המניע. מצב שכזה יגרום לבלאי יתר במיסבי הדיפרנציאל.

והיה וקרתה לכם המקרה דנן, העבירו את הצמיג הלא תואם אל הסרן הנגרר.

 

ע"פ התקנות, צמיג חליפי חייב להיות תואם לשאר צמיגי הרכב למעט צמיג חילופי קטן שמגיע במקור.

אז במידה ויש תקר בגלגל הימני קדמי, פשוט לקחת את הגלגל אחורי ימני להחליף ביניהם

 

ואז להרכיב את הרזרבי במידה 16" עד לתיקון? או שכדאי להשתמש בספריי המדובר ?

 

תודה מראש לכולם.

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

אבל אם אתה מדבר על ב.מ.וו. - אתה מדבר על הנעה אחורית, אם תשים גלגל קטן וגלגל גדול על סרן מניע, אתה תגרום לנזק.

 

 

שקול בחיוב את הספריי.

פורסם

כן בגולף עדיף להעביר את הצמיג עם הפנצ'ר לאחורי ואת האחורי הטוב לשים בקדמי ואת ה16' לשים מאחור.

אל תשכח לאחר שתתקן את הצמיג לשים חזרה מקדימה בגלל שלכל צמיג יש כיוון נסיעה והוא הכי מתאים לגלגל הקמי הנותר

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

אמממממממ...............לא ברר לי איך אף אחד לא הציע לך את הסטארט אפ הבא........

 

 

תקנה עוד ג'אנט וצמיג 18 אינץ' !

 

היה לך כסף לעלות למידה 18 אינץ' ?

 

אחלה, תשקיע עוד כסף ותדאג שיהיה לך גלגל ספייר מתאים, במקום לדאוג ולחשוש מפנצ'ר שיבוא ויתפוס אותך ע"פ חוקי מרפי באיזה חור נידח שעוברת בו מכונית פעם ביום.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

זה לא תמיד עניין של כסף.

 

בצרפתיות למשל - כאשר מדובר ב"כלוב" של הספייר מתחת לגחון , הגלגל המגודל לא נכנס (אני מדבר על מידות מאושרות עפ"י היצרן).

 

כמו שעמית אמר - כאשר הקוטר הכולל זהה או במידת הסטייה המותרת - ניתן לבצע נסיעה ללא חשש (כמובן - לא רצוי לעשות זאת ללא הגבלה , אלא רק עד לפנצ'ריה/מוסך).

פורסם

אין בעיה להחליף גלגל עם פנצ'ר בגלגל קטן יותר כל עוד ההחלפה היא זמנית. זה נכון שזה לא מוסיף הרבה בריאות לרכב, ולכן הדגש הוא על החלפה זמנית. תוכל להחליף גלגל ולסוע לתקן את הגלגל הגדול יותר בפנצ'ריה קרובה. ההמלצות שיש לגבי נסיעה עם צמיג ספיר קטן נכונות גם במקרה הנ"ל יש לסוע רגוע לא לסוע מהר ולשמור מרחק יותר מהרגיל מכיוון שההתנהגות של הרכב קצת שונה מההתנהגות הרגילה שלו

פורסם

השאלה היא, האם שמרת על הקוטר הכללי של הצמיג והג'אנט יחד?

אם הגדלת את הגא'נט אבל שמת חתך נמוך יותר, הקוטר הכללי נשמר.

כך שנראה לי שזה לא ישנה לך מהותית, עד שתגיע לפנצ'ריה.

הכוונה היא לנסיעה רגילה, ולא אגרסיבית.

פורסם

שמר אתה צודק ולא צודק:

 

 

נכון שבצרפתיות למשל הגלגל מאוכן מתחת לתא המטען ואין אפשרות להגדיל קוטר חישוק, אבל צריך לזכור שכאשר מגדילים חישוק מקטינים חתך, כך שהקוטר הכללי של החישוק+צמיג אמורים להישמר, ואם רוחב הג'אנט יגדל בעוד אינץ', לא זה מה שימנע ממנו להכנס למקום המקורי.

 

 

אני לא חושב שהבעייה כאן היא במיקום הגלגל ספייר, ואם כן, אז היה צריך לשקול מראש את העלייה ב-2 מידות חישוק.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

נכון אופיר, לכן כתבתי שהקוטר הכללי בכלל לא אמור להשתנות, ושינוי של אינץ'-אינץ' וחצי ברוחב הג'אנט זה לא מה שימנע מהגלגל ספייר להכנס למקומו.

 

 

חבל שלא חושבים על זה לפני שעולים 19 מידות בקוטר החישוק.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אצלי נכנס במקום של הספייר 195/50/15, במקום המקורי שלי שהוא 175/60/14.

 

 

 

כמובן שאחרי שמורידים שן בערסל של הספייר.

 

אבל זו לא הנקודה, צריכים לחשוב על זה לפני שמחליפים ל-2 מידות מעל המקור.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...